1. leht 1-st

Võistlusklassid ja sarjad

Postitatud: N Nov 09, 2017 5:04 pm
Postitas samur
Kuidagi palju erinevaid formaate, karikavõistlused, meistrivõistlused, ringrajal veel midagi - kas vähemaga ei saaks läbi?

Re: Koduleht eal.4x4.ee kolib

Postitatud: R Nov 10, 2017 11:18 am
Postitas Arto
samur kirjutas:Kuidagi palju erinevaid formaate, karikavõistlused, meistrivõistlused, ringrajal veel midagi - kas vähemaga ei saaks läbi?
Erinevad formaadid on kujunenud aegade jooksul, kui orienteerumissõite on peetud aegade algusest peale siis ringrajasõit tuli alles 2013 aastal ning algselt oli planeeritud tema loojate poolt just Eesti Meistrivõistlustena kahele võistlusklassile, ET1 ja ET2. Kuna aga huvi ringrajasõidu vastu on suur siis ongi sinna lisandunud veel ATV, TR-1 ja VEOK võistlusklassid.
Selge on see, et juba erinevaid võistlusklasse on meil palju (ATV, ET1, ET2, TR-1, TR-3, VABA, VABA+ ja VEOK), neid tuleb proovida vähendada aga tavaliselt alati leidub keegi kes just mingit kindlat klassi "vajab".
Kõik head ettepanekud on alati teretulnud, mina arvan, et saab ka vähemaga läbi, samas kui vaadata autospordi muid alasid siis suuremas enamuses on erinevaid võistlusklasse vee rohkem.

Re: Võistlusklassid ja sarjad

Postitatud: R Nov 10, 2017 1:18 pm
Postitas Movistar
ATV, ET1, ET2, TR-1, TR-2, TR-3 ja VEOK

Kõik muu on üleliigne.

Re: Võistlusklassid ja sarjad

Postitatud: R Nov 10, 2017 2:22 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Movistar kirjutas:ATV, ET1, ET2, TR-1, TR-2, TR-3 ja VEOK

Kõik muu on üleliigne.
Ja miks ei võiks ka ET1 ja TR-2 olla sama, ning ET2 ja TR-3 olla sama ?

Re: Võistlusklassid ja sarjad

Postitatud: R Nov 10, 2017 2:24 pm
Postitas Urvo
MahviaDeTyrk kirjutas:
Movistar kirjutas:ATV, ET1, ET2, TR-1, TR-2, TR-3 ja VEOK

Kõik muu on üleliigne.
Ja miks ei võiks ka ET1 ja TR-2 olla sama, ning ET2 ja TR-3 olla sama ?
Mina oleks selle mõtte poolt! Siis tekiks nö 3 autode klassi 2 sarja peale kokku, mis annaks võimaluse kõigil osaleda nii ühel või teisel üritusel. Samuti oleks konkurents igas klassis tihedam.

Re: Võistlusklassid ja sarjad

Postitatud: R Nov 10, 2017 5:49 pm
Postitas boob
TR2 reeglid VABA (+) järgi vabamaks sama rehvipiiranguga.
ET2 peaks pigem olema samasse auku TR2/VABA (+) reeglitega, vaadates praeguseid masinaid, aga rehvi kõrguse piiranguga, et TR1 ka klassi mahuks?

Re: Võistlusklassid ja sarjad

Postitatud: R Nov 10, 2017 9:37 pm
Postitas Movistar
MahviaDeTyrk kirjutas:
Movistar kirjutas:ATV, ET1, ET2, TR-1, TR-2, TR-3 ja VEOK

Kõik muu on üleliigne.
Ja miks ei võiks ka ET1 ja TR-2 olla sama, ning ET2 ja TR-3 olla sama ?
Sellepärast,et need kerged ja nuditud ET1-d ei läheks karikasarjas vabade käest kommi ära võtma.
Lihtne ju.

Re: Võistlusklassid ja sarjad

Postitatud: L Nov 11, 2017 9:37 am
Postitas MahviaDeTyrk
Movistar kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas:
Movistar kirjutas:ATV, ET1, ET2, TR-1, TR-2, TR-3 ja VEOK

Kõik muu on üleliigne.
Ja miks ei võiks ka ET1 ja TR-2 olla sama, ning ET2 ja TR-3 olla sama ?
Sellepärast,et need kerged ja nuditud ET1-d ei läheks karikasarjas vabade käest kommi ära võtma.
Lihtne ju.
Lähvad TR-1ed :D

Re: Võistlusklassid ja sarjad

Postitatud: L Nov 11, 2017 4:24 pm
Postitas enx
MahviaDeTyrk kirjutas:
Movistar kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas:
Ja miks ei võiks ka ET1 ja TR-2 olla sama, ning ET2 ja TR-3 olla sama ?
Sellepärast,et need kerged ja nuditud ET1-d ei läheks karikasarjas vabade käest kommi ära võtma.
Lihtne ju.
Lähvad TR-1ed :D
Kas just kommi järgi, aga jah, on meilgi Vaba sõitmise mõtted.
Kui TR1-e klassi pole reganud vähemalt viite masinat, läheme Vabasse.
Panen massilüliti juba külge ära :D

Re: Võistlusklassid ja sarjad

Postitatud: L Nov 11, 2017 4:34 pm
Postitas raulex
ET2 ja TR3 reeglid kattuvad juba praegu 99%. Kui liiklusregistris olemise kohustus ja avalikuks liikluseks vajalikud tuled-viled kõrvale jätta ,siis on ainult 2 suuremat erinevust.
ET 2 on max rehvimõõt vaba ja toitesüsteemis igasugune ülelaadimine lubatud.

Re: Võistlusklassid ja sarjad

Postitatud: L Nov 11, 2017 7:47 pm
Postitas samur
Klasside osas nõus nende vähenemisega, nagu ka siin pakutud, aga miks erinevaid formaate nii palju. Praegune olukord, kus 4x4 aastakokkuvõttes autasustamine erinevates kohtades ei ole minu arvates kõige õigem. Kogu autospordi tunnustamine peaks ikka koos olema, aga kui 4x4 sinna ei taheta, siis oleme ka edasi eraldi, aga kogu 4x4 koos.

Re: Võistlusklassid ja sarjad

Postitatud: P Nov 12, 2017 10:14 am
Postitas Landy
samur kirjutas:Kuidagi palju erinevaid formaate, karikavõistlused, meistrivõistlused, ringrajal veel midagi - kas vähemaga ei saaks läbi?
Lühike ( tavakodanikule arusaadav) kokkuvõte klasside erinevustest.
ATV - nimi ütleb kõik ( suurete meeste väikesed ja kerged, kuid kallid mänguasjad)
TR-1 - minimaalselt modifitseeeritud tehaseauto, mille maastikusuutlikust ja sõlmede vastupidvaust on parendatud (liiklusregistris)
TR-2 - ( ET1, Vaba) - Tehase sõiduki baasil loodud, kuid oluliselt modifitseeritud ja oluliselt suurendatud maastikusuutlikusega auto ( hetkel nii valge, kui punase numbriga)
TR-3 ( ET2) - reeglina seeriast "isetehtud - hästi tehtud", võib leida ka tehase autodele iseloomulike osi (sportregistris)
VEOK - nimi ütleb kõik ( suurte meest suured ja rasked rauast mänguasjad)
Vaba+ - Ei liha ega kala, ilmselt seen.

Lugedes aastate taguseid postitusi, siis ET1 ja ET2 loodi seetõttu, et mehed saaks sõita kinnisel rajal (kuuri tagant leitud ja soodsate) sõidukitega, millede puhul ei peaks muretsema dokumentide, kindlustuse ja ülevaatuse pärast ning ei peaks liialt investeerima valgustusseadmetesse.

Re: Võistlusklassid ja sarjad

Postitatud: P Nov 12, 2017 4:47 pm
Postitas samur
Landy´le - loe, millele sa viitad, rääkisin sarjadest, mitte klassidest.
Klasside jaotusega on Tyrk´i variant OK. ET-1 = VABA, ET-2 = TR-3, ka reeglid võiks olla samad, ainult ringrada saaks sõita ilma riiklikus registris olemiseta. TR-1, ATV, VEOK - omaette klassid. Kuidas klassid nimetada, see on juba maitse asi.
Keegi ei võta kellegi käest midagi ära, sõidetakse sellise tehnikaga, mis mahub vastava klassi reeglitesse. Annan au selle aasta Vaba võitjale, kõva etteaste.