Võistlusklassid ja sarjad
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators
Võistlusklassid ja sarjad
Kuidagi palju erinevaid formaate, karikavõistlused, meistrivõistlused, ringrajal veel midagi - kas vähemaga ei saaks läbi?
SAMRU
5026744
5026744
Re: Koduleht eal.4x4.ee kolib
Erinevad formaadid on kujunenud aegade jooksul, kui orienteerumissõite on peetud aegade algusest peale siis ringrajasõit tuli alles 2013 aastal ning algselt oli planeeritud tema loojate poolt just Eesti Meistrivõistlustena kahele võistlusklassile, ET1 ja ET2. Kuna aga huvi ringrajasõidu vastu on suur siis ongi sinna lisandunud veel ATV, TR-1 ja VEOK võistlusklassid.samur kirjutas:Kuidagi palju erinevaid formaate, karikavõistlused, meistrivõistlused, ringrajal veel midagi - kas vähemaga ei saaks läbi?
Selge on see, et juba erinevaid võistlusklasse on meil palju (ATV, ET1, ET2, TR-1, TR-3, VABA, VABA+ ja VEOK), neid tuleb proovida vähendada aga tavaliselt alati leidub keegi kes just mingit kindlat klassi "vajab".
Kõik head ettepanekud on alati teretulnud, mina arvan, et saab ka vähemaga läbi, samas kui vaadata autospordi muid alasid siis suuremas enamuses on erinevaid võistlusklasse vee rohkem.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Võistlusklassid ja sarjad
ATV, ET1, ET2, TR-1, TR-2, TR-3 ja VEOK
Kõik muu on üleliigne.
Kõik muu on üleliigne.
HM Racing Team
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4475
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Võistlusklassid ja sarjad
Ja miks ei võiks ka ET1 ja TR-2 olla sama, ning ET2 ja TR-3 olla sama ?Movistar kirjutas:ATV, ET1, ET2, TR-1, TR-2, TR-3 ja VEOK
Kõik muu on üleliigne.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Re: Võistlusklassid ja sarjad
Mina oleks selle mõtte poolt! Siis tekiks nö 3 autode klassi 2 sarja peale kokku, mis annaks võimaluse kõigil osaleda nii ühel või teisel üritusel. Samuti oleks konkurents igas klassis tihedam.MahviaDeTyrk kirjutas:Ja miks ei võiks ka ET1 ja TR-2 olla sama, ning ET2 ja TR-3 olla sama ?Movistar kirjutas:ATV, ET1, ET2, TR-1, TR-2, TR-3 ja VEOK
Kõik muu on üleliigne.
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
Re: Võistlusklassid ja sarjad
TR2 reeglid VABA (+) järgi vabamaks sama rehvipiiranguga.
ET2 peaks pigem olema samasse auku TR2/VABA (+) reeglitega, vaadates praeguseid masinaid, aga rehvi kõrguse piiranguga, et TR1 ka klassi mahuks?
ET2 peaks pigem olema samasse auku TR2/VABA (+) reeglitega, vaadates praeguseid masinaid, aga rehvi kõrguse piiranguga, et TR1 ka klassi mahuks?
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Võistlusklassid ja sarjad
Sellepärast,et need kerged ja nuditud ET1-d ei läheks karikasarjas vabade käest kommi ära võtma.MahviaDeTyrk kirjutas:Ja miks ei võiks ka ET1 ja TR-2 olla sama, ning ET2 ja TR-3 olla sama ?Movistar kirjutas:ATV, ET1, ET2, TR-1, TR-2, TR-3 ja VEOK
Kõik muu on üleliigne.
Lihtne ju.
HM Racing Team
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4475
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Võistlusklassid ja sarjad
Lähvad TR-1edMovistar kirjutas:Sellepärast,et need kerged ja nuditud ET1-d ei läheks karikasarjas vabade käest kommi ära võtma.MahviaDeTyrk kirjutas:Ja miks ei võiks ka ET1 ja TR-2 olla sama, ning ET2 ja TR-3 olla sama ?Movistar kirjutas:ATV, ET1, ET2, TR-1, TR-2, TR-3 ja VEOK
Kõik muu on üleliigne.
Lihtne ju.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: Võistlusklassid ja sarjad
Kas just kommi järgi, aga jah, on meilgi Vaba sõitmise mõtted.MahviaDeTyrk kirjutas:Lähvad TR-1edMovistar kirjutas:Sellepärast,et need kerged ja nuditud ET1-d ei läheks karikasarjas vabade käest kommi ära võtma.MahviaDeTyrk kirjutas:
Ja miks ei võiks ka ET1 ja TR-2 olla sama, ning ET2 ja TR-3 olla sama ?
Lihtne ju.
Kui TR1-e klassi pole reganud vähemalt viite masinat, läheme Vabasse.
Panen massilüliti juba külge ära
Sämmy Offroad Team
Re: Võistlusklassid ja sarjad
ET2 ja TR3 reeglid kattuvad juba praegu 99%. Kui liiklusregistris olemise kohustus ja avalikuks liikluseks vajalikud tuled-viled kõrvale jätta ,siis on ainult 2 suuremat erinevust.
ET 2 on max rehvimõõt vaba ja toitesüsteemis igasugune ülelaadimine lubatud.
ET 2 on max rehvimõõt vaba ja toitesüsteemis igasugune ülelaadimine lubatud.
Re: Võistlusklassid ja sarjad
Klasside osas nõus nende vähenemisega, nagu ka siin pakutud, aga miks erinevaid formaate nii palju. Praegune olukord, kus 4x4 aastakokkuvõttes autasustamine erinevates kohtades ei ole minu arvates kõige õigem. Kogu autospordi tunnustamine peaks ikka koos olema, aga kui 4x4 sinna ei taheta, siis oleme ka edasi eraldi, aga kogu 4x4 koos.
SAMRU
5026744
5026744
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17320
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Võistlusklassid ja sarjad
Lühike ( tavakodanikule arusaadav) kokkuvõte klasside erinevustest.samur kirjutas:Kuidagi palju erinevaid formaate, karikavõistlused, meistrivõistlused, ringrajal veel midagi - kas vähemaga ei saaks läbi?
ATV - nimi ütleb kõik ( suurete meeste väikesed ja kerged, kuid kallid mänguasjad)
TR-1 - minimaalselt modifitseeeritud tehaseauto, mille maastikusuutlikust ja sõlmede vastupidvaust on parendatud (liiklusregistris)
TR-2 - ( ET1, Vaba) - Tehase sõiduki baasil loodud, kuid oluliselt modifitseeritud ja oluliselt suurendatud maastikusuutlikusega auto ( hetkel nii valge, kui punase numbriga)
TR-3 ( ET2) - reeglina seeriast "isetehtud - hästi tehtud", võib leida ka tehase autodele iseloomulike osi (sportregistris)
VEOK - nimi ütleb kõik ( suurte meest suured ja rasked rauast mänguasjad)
Vaba+ - Ei liha ega kala, ilmselt seen.
Lugedes aastate taguseid postitusi, siis ET1 ja ET2 loodi seetõttu, et mehed saaks sõita kinnisel rajal (kuuri tagant leitud ja soodsate) sõidukitega, millede puhul ei peaks muretsema dokumentide, kindlustuse ja ülevaatuse pärast ning ei peaks liialt investeerima valgustusseadmetesse.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Võistlusklassid ja sarjad
Landy´le - loe, millele sa viitad, rääkisin sarjadest, mitte klassidest.
Klasside jaotusega on Tyrk´i variant OK. ET-1 = VABA, ET-2 = TR-3, ka reeglid võiks olla samad, ainult ringrada saaks sõita ilma riiklikus registris olemiseta. TR-1, ATV, VEOK - omaette klassid. Kuidas klassid nimetada, see on juba maitse asi.
Keegi ei võta kellegi käest midagi ära, sõidetakse sellise tehnikaga, mis mahub vastava klassi reeglitesse. Annan au selle aasta Vaba võitjale, kõva etteaste.
Klasside jaotusega on Tyrk´i variant OK. ET-1 = VABA, ET-2 = TR-3, ka reeglid võiks olla samad, ainult ringrada saaks sõita ilma riiklikus registris olemiseta. TR-1, ATV, VEOK - omaette klassid. Kuidas klassid nimetada, see on juba maitse asi.
Keegi ei võta kellegi käest midagi ära, sõidetakse sellise tehnikaga, mis mahub vastava klassi reeglitesse. Annan au selle aasta Vaba võitjale, kõva etteaste.
SAMRU
5026744
5026744