TR-1 Tehnilised tingimused 2009 ja edasi

EAL 4x4 Alakomitee infokandja

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 523
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

PostitusPostitas MM » R Nov 07, 2008 10:09 pm

Bill kirjutas:Saan ma õieti aru,et autot võib tõsta palju tahan või jääb ikka nõue,et auto ei tohi ületada originaal kõrgust?
'

Saa aru nii, et võid näiteks OME vedrud alla panna ja/või Cherole lisalehed tagumisse pakki ja keegi ei virise. Mingite klotside tegemine või vedrukandurite ümbertegemine ei ole lubatud.
Mait Mumme - eks ole sõidetud kah ... 4x4 fän since`99
www.europart.ee
+3725069842
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15512
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

PostitusPostitas Landy » L Nov 08, 2008 1:18 am

MM kirjutas:1.Rehvi läbimõõt 820mm laius 292mm

Millisest rehvi punktist seda laiust mõõtma hakatakse?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Vahur
misasi see pidur on?
Postitusi: 217
Liitunud: R Sept 15, 2006 10:08 am

PostitusPostitas Vahur » E Nov 10, 2008 6:51 pm

Millisest rehvi punktist seda laiust mõõtma hakatakse?

Eks ikka kõige laiemast kohast :lol:
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15512
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

PostitusPostitas Landy » E Nov 10, 2008 9:21 pm

Vahur kirjutas:
Millisest rehvi punktist seda laiust mõõtma hakatakse?

Eks ikka kõige laiemast kohast :lol:

Ikka suur vahe, kas mõõdetakse potektori laiust või rehvi välisküle pinnalt ettenatud rõhu juures.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1278
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Kontakt:

PostitusPostitas tai » E Nov 10, 2008 10:13 pm

Eks laius mõõdetase ikka "kahvliga" - mis kõige kaugemale turritab see kirja läheb. Olgu see siis muster või külg.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15512
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

PostitusPostitas Landy » E Nov 10, 2008 11:11 pm

tai kirjutas:Eks laius mõõdetase ikka "kahvliga" - mis kõige kaugemale turritab see kirja läheb. Olgu see siis muster või külg.

Ahaa... , mida jäigema ja paksema seinaga rehv ning kergem auto, seda prem. Elgu protirehvid samurai all!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2632
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

PostitusPostitas erik » T Nov 11, 2008 9:54 am

Landy kirjutas:
tai kirjutas:Eks laius mõõdetase ikka "kahvliga" - mis kõige kaugemale turritab see kirja läheb. Olgu see siis muster või külg.

Ahaa... , mida jäigema ja paksema seinaga rehv ning kergem auto, seda prem. Elgu protirehvid samurai all!


No mis siis jälle viga on?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
ngumarek
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 133
Liitunud: P Nov 30, 2008 1:32 am
Asukoht: saaremaa

kas kusil kirjas

PostitusPostitas ngumarek » E Dets 08, 2008 7:49 pm

kas siis kuskil ka täpselt kirjas 2009 a tehnilised tingimused et on 2008 ja siis kolmpunkti mis on muudatused et kas uhesonaga koik muu on sama mis 2008 aint need kolm muudatust voi eksin
Neuser
teo ragisev vahekord taldrikuga
Postitusi: 295
Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
Asukoht: harjumaa

PostitusPostitas Neuser » R Okt 23, 2009 9:30 am

Jahutussüsteem:
Originaalne. Lubatud on mehaaniliselt ( hüdrosiduriga või jäigalt rihmarattalt ) käitatava jahutusventilaatori asendamine elektrilise ajamiga jahutusventilaatoriga. Ventilaatorite arvu muuta ei tohi
...see siis üks punkt TR1 tehnilistest tingimustest.


Kuna TR1 reeglid on tehtud ikkagi võidurelvastumise ja kulude piiramiseks, siis kas ei oleks otstarbekas siiski lubada näiteks üks lisavent, mis iseenesest ei maksa ju midagi võrreldes nende kulutustega mis kaasnevad jahutuse puudlikkusel,( ehe näide- klapper 2008) ja samas ei nõua auto juures mingeid ümberehitusi.
Mait Paldra, TR1, tiim "Artist" piloot
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
Vahur
misasi see pidur on?
Postitusi: 217
Liitunud: R Sept 15, 2006 10:08 am

PostitusPostitas Vahur » E Nov 09, 2009 7:08 pm

Kas ja millal lubatakse TR1-s summuti ümberehitused st toru väljatoomine sellisele kõrgusele, et mootori väljasuremine vees ei lõpeks fataalselt tema tervisele?
Või suudetakse ikkagi panna mingisugunegi piir etappide korraldajate omavolile ja lepitakse kokku veetakistuste max sügavus klasside kaupa?
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
Kasutaja avatar
Bill
Rock Crawler
Postitusi: 652
Liitunud: E Sept 08, 2008 10:57 pm
Asukoht: Pääsküla

PostitusPostitas Bill » T Nov 10, 2009 11:12 am

Jäi kuskilt silma,et TR-1-s võiks maks vee sügavus olla 0,8-1,0 m.Sellisel juhul kannataks mootoriruum ja salongielekter välja mingi 1-2 minutilist veest läbisõitu ilma,et peaks jälle autole täieliku elektridetailide vahetuse tegema.
Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1175
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas srock » T Nov 10, 2009 9:51 pm

Ega jah,kui asi niimoodi jätkub nagu Kukepea Jõekatse,siis tehke TR-1 reeglid ümber ,elekter ja sumpsid katusele ,kohustuslik snorkel piloodile ja kaardivaatajale ,kuuldavasti oli CARSERVICE Vahur õlgadeni vees istund ja mune leotand,ega see ei ole jah enam eriti lõbus arvestades ilmakraade 8)
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Kasutaja avatar
kiiking
Julgeb Organiseerida
Postitusi: 467
Liitunud: L Jaan 06, 2007 10:15 pm
Asukoht: Viimsi-Mähe
Kontakt:

PostitusPostitas kiiking » T Nov 10, 2009 11:27 pm

Vahur kirjutas:Või suudetakse ikkagi panna mingisugunegi piir etappide korraldajate omavolile ja lepitakse kokku veetakistuste max sügavus klasside kaupa?

Veetakistuste sügavus peaks olema TR1-s ehk siis originaalklassis paigas ju tehaseandmete järgi. Vaevalt, et Land-Cruiseril see oluliselt suurem on, kui Wrangleril. Suuremalt jaolt see 0,7 meetrit ei ületa.
Probleem pigem selles, et eraldi radade nõue erinevate võistlusklasside jaoks on reglemendis puudu. Lihtsam(mitte lihtne) on teha võistlus ühel trassil ja sundida võistlejaid valima, kas võtab selle punkti või mitte. Enamasti on "sellel punktil" ka suur väärtus.
TR1 on mu meelest ammu juba väikeste ratastega TR3. :roll: Samas, kui TR1 korralikult ära uputada, küll nad siis aru saavad, et tuleb minna edasi TR2 või TR3, kus võistlejaid napib aga siis jääb arusaamatuks, milleks seda TR1 üldse vaja oli. :roll:
Urmas Laansalu
5211589
hooldus@vah.ee
www.vah.ee

Mine “EAL 4x4 Alakomitee annab teada”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist