Vahur kirjutas:Või suudetakse ikkagi panna mingisugunegi piir etappide korraldajate omavolile ja lepitakse kokku veetakistuste max sügavus klasside kaupa?
Veetakistuste sügavus peaks olema TR1-s ehk siis originaalklassis paigas ju tehaseandmete järgi. Vaevalt, et Land-Cruiseril see oluliselt suurem on, kui Wrangleril. Suuremalt jaolt see 0,7 meetrit ei ületa.
Probleem pigem selles, et eraldi radade nõue erinevate võistlusklasside jaoks on reglemendis puudu. Lihtsam(mitte lihtne) on teha võistlus ühel trassil ja sundida võistlejaid valima, kas võtab selle punkti või mitte. Enamasti on "sellel punktil" ka suur väärtus.
TR1 on mu meelest ammu juba väikeste ratastega TR3.
Samas, kui TR1 korralikult ära uputada, küll nad siis aru saavad, et tuleb minna edasi TR2 või TR3, kus võistlejaid napib aga siis jääb arusaamatuks, milleks seda TR1 üldse vaja oli.