TR-1 Tehnilised tingimused 2009 ja edasi

EAL 4x4 Alakomitee infokandja

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

PostitusPostitas rommi » T Sept 23, 2008 1:25 pm

samamoodi siis ei tohiks ka N2O ehk rahvakeeli "nitrot" kasutada? Mitte et just väga levinud offroadis aga põhimõtteliselt nagu? Iseenesest veider keeld ikkagi sportautode puhul :)
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15192
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

PostitusPostitas Landy » T Sept 23, 2008 3:45 pm

Minu teada ei tohigi nitrot offroadis kasutada ja juba aastaid.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4222
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

PostitusPostitas MahviaDeTyrk » T Sept 23, 2008 6:16 pm

rommi kirjutas:samamoodi siis ei tohiks ka N2O ehk rahvakeeli "nitrot" kasutada? Mitte et just väga levinud offroadis aga põhimõtteliselt nagu? Iseenesest veider keeld ikkagi sportautode puhul :)


NOS pole ka tanklate jaemüügis olev autokütus :roll:
tartuoffroad.ee
Kasutaja avatar
CÄÄRFIILD
True Off Roader!
Postitusi: 1389
Liitunud: P Okt 07, 2007 2:55 am

PostitusPostitas CÄÄRFIILD » T Sept 23, 2008 9:31 pm

1
Viimati muutis CÄÄRFIILD, K Nov 23, 2011 10:55 am, muudetud 1 kord kokku.
Lasanjet ja muda on alati vähe
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 515
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

PostitusPostitas MM » R Nov 07, 2008 8:17 pm

INFO

TR1 muudatused aastaks 2009

1.Rehvi läbimõõt 820mm laius 292mm
2.Kaob originaal tiivalaiendi nõue
3.Vedrud vabad (keerdude, lehtede arv jne) säilima peab vedrustuse tüüp ja kõik muu mis telgi autoküljes hoiab.
Mait Mumme - eks ole sõidetud kah ... 4x4 fän since`99
www.europart.ee
+3725069842
Kasutaja avatar
Bill
Rock Crawler
Postitusi: 598
Liitunud: E Sept 08, 2008 10:57 pm
Asukoht: Pääsküla

PostitusPostitas Bill » R Nov 07, 2008 8:56 pm

Saan ma õieti aru,et autot võib tõsta palju tahan või jääb ikka nõue,et auto ei tohi ületada originaal kõrgust?
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 515
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

PostitusPostitas MM » R Nov 07, 2008 10:09 pm

Bill kirjutas:Saan ma õieti aru,et autot võib tõsta palju tahan või jääb ikka nõue,et auto ei tohi ületada originaal kõrgust?
'

Saa aru nii, et võid näiteks OME vedrud alla panna ja/või Cherole lisalehed tagumisse pakki ja keegi ei virise. Mingite klotside tegemine või vedrukandurite ümbertegemine ei ole lubatud.
Mait Mumme - eks ole sõidetud kah ... 4x4 fän since`99

www.europart.ee

+3725069842
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15192
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

PostitusPostitas Landy » L Nov 08, 2008 1:18 am

MM kirjutas:1.Rehvi läbimõõt 820mm laius 292mm

Millisest rehvi punktist seda laiust mõõtma hakatakse?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Vahur
misasi see pidur on?
Postitusi: 217
Liitunud: R Sept 15, 2006 10:08 am

PostitusPostitas Vahur » E Nov 10, 2008 6:51 pm

Millisest rehvi punktist seda laiust mõõtma hakatakse?

Eks ikka kõige laiemast kohast :lol:
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15192
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

PostitusPostitas Landy » E Nov 10, 2008 9:21 pm

Vahur kirjutas:
Millisest rehvi punktist seda laiust mõõtma hakatakse?

Eks ikka kõige laiemast kohast :lol:

Ikka suur vahe, kas mõõdetakse potektori laiust või rehvi välisküle pinnalt ettenatud rõhu juures.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1276
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Kontakt:

PostitusPostitas tai » E Nov 10, 2008 10:13 pm

Eks laius mõõdetase ikka "kahvliga" - mis kõige kaugemale turritab see kirja läheb. Olgu see siis muster või külg.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15192
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

PostitusPostitas Landy » E Nov 10, 2008 11:11 pm

tai kirjutas:Eks laius mõõdetase ikka "kahvliga" - mis kõige kaugemale turritab see kirja läheb. Olgu see siis muster või külg.

Ahaa... , mida jäigema ja paksema seinaga rehv ning kergem auto, seda prem. Elgu protirehvid samurai all!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2474
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

PostitusPostitas erik » T Nov 11, 2008 9:54 am

Landy kirjutas:
tai kirjutas:Eks laius mõõdetase ikka "kahvliga" - mis kõige kaugemale turritab see kirja läheb. Olgu see siis muster või külg.

Ahaa... , mida jäigema ja paksema seinaga rehv ning kergem auto, seda prem. Elgu protirehvid samurai all!


No mis siis jälle viga on?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
ngumarek
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: P Nov 30, 2008 1:32 am
Asukoht: saaremaa

kas kusil kirjas

PostitusPostitas ngumarek » E Dets 08, 2008 7:49 pm

kas siis kuskil ka täpselt kirjas 2009 a tehnilised tingimused et on 2008 ja siis kolmpunkti mis on muudatused et kas uhesonaga koik muu on sama mis 2008 aint need kolm muudatust voi eksin
Neuser
teo ragisev vahekord taldrikuga
Postitusi: 286
Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
Asukoht: harjumaa

PostitusPostitas Neuser » R Okt 23, 2009 9:30 am

Jahutussüsteem:
Originaalne. Lubatud on mehaaniliselt ( hüdrosiduriga või jäigalt rihmarattalt ) käitatava jahutusventilaatori asendamine elektrilise ajamiga jahutusventilaatoriga. Ventilaatorite arvu muuta ei tohi
...see siis üks punkt TR1 tehnilistest tingimustest.


Kuna TR1 reeglid on tehtud ikkagi võidurelvastumise ja kulude piiramiseks, siis kas ei oleks otstarbekas siiski lubada näiteks üks lisavent, mis iseenesest ei maksa ju midagi võrreldes nende kulutustega mis kaasnevad jahutuse puudlikkusel,( ehe näide- klapper 2008) ja samas ei nõua auto juures mingeid ümberehitusi.
Mait Paldra, TR1, tiim "Artist" piloot
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955

Mine “EAL 4x4 Alakomitee annab teada”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline