TR-1 Tehnilised tingimused 2009 ja edasi
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Ka meie võistlusauto on 3 kohaline ja samuti ARK-s üle vaadatud ja teh.passis vastavalt kajastatud,ma ei näe siin küll mingit probleemi.
Toomas Kärp, team Maasturid TR-1
Toomas Kärp, team Maasturid TR-1
Viimati muutis Maasturid, N Nov 29, 2007 5:09 pm, muudetud 1 kord kokku.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Meie LR 90 "Inetu pardipoeg" tuli tehasest kolmekohalisena (Nii nagu paljud defenderid)ja sellisena ta ka ringi sõidab ning võistleb.
Aga ARK "suuretset ja revolutsioonililsest" plaanidest käivad küla peal üsna hirmssd jutud ringi.
Aga ARK "suuretset ja revolutsioonililsest" plaanidest käivad küla peal üsna hirmssd jutud ringi.
Viimati muutis Landy, L Dets 01, 2007 4:20 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Kas see peaks tähendama, et hr Runn tahab ka küljerauad ära keelata?runn kirjutas:Kuna TR1 lühendis ei tähenda T tanki, siis võiks (peaks) lisama kere punkti :
Keelatud on kere väline turvapuur, välja arvatud katuseraam kui see on kinnitatud ainult katuse konstruktsiooni külge.
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Edit:Mõtlesin ja arutasin siin vähe.Jätaks TR-1 ikkagi need ismed rahule.Niipalju kui on neid tehasest tulles koos turvavöödega peaks neid seal sees olema.Kui on tahtmist istmete arvu vähendad siis võib TR-2 minna.Kaubikuga oleks siis 2 kohta kuna seal on kolme punkti vööd ainult kahele ja taga istekohtade arv vastavalt autole.
Runn rääkis rohkem välisest turvapuurist mitte astmelaudadest.Need ei ole tavaliselt osa puurist.
Veiko
Runn rääkis rohkem välisest turvapuurist mitte astmelaudadest.Need ei ole tavaliselt osa puurist.
Veiko
Viimati muutis Veiko, R Nov 30, 2007 10:25 pm, muudetud 2 korda kokku.
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Runn rääkis minu arvates sellest, et igasugune väline metall peale katuseraami võiks olla keelatud.Veiko kirjutas:Istmete kohaselt nii palju,et kui paneks siis sisse punkti,et niipalju kui istmeid on tehn passis nii palju peab neid ka autos olema.Loomulikult ka vähemalt 3 punkti turvavöödega varustatud.
Runn rääkis rohkem välisest turvapuurist mitte astmelaudadest.Need ei ole tavaliselt osa puurist.
Veiko
Mis puutub istmetesse siis ühest küljest on see, et istmete arv vastavalt teh passile minu meelest samaväärne sellega, et mootor vastavalt teh passile (näiteks bensuka asemel diisel) aga teisest küljest ei näe ma erilist probleemi. Kolm istet nelja asemel on mugavuse küsimus ja kolm istet kahe asemel on kokkuhoid (ses mõttes, et on kolmele meeskonnaliikmele kahekohaline auto hinna/saadavuse pärast ostetud). Mingit sisulist eelist see tegelikult ei anna ju (ei mugavus ega hind pole ju sisuline eelis vaid pigem talupojatarkuse näitaja).
Siia lisandub veel kolmas aspekt (kergelt teemast mööda): meie otsisime omale spetsiaalselt kahekohalise Samurai aga ma ei oska tõepoolest arvata, mis ta VIN-koodi järgi on (heausksus exole).
edit to veiko: katuseraam on osa turvapuurist?
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Võtame sellise auto nagu D-90 - ees 2-3 kohta ja taga pikkipingid 2+2 küljega sõidusuunas.Veiko kirjutas:Edit:Mõtlesin ja arutasin siin vähe.Jätaks TR-1 ikkagi need ismed rahule.Niipalju kui on neid tehasest tulles koos turvavöödega peaks neid seal sees olema.Kui on tahtmist istmete arvu vähendad siis võib TR-2 minna.Kaubikuga oleks siis 2 kohta kuna seal on kolme punkti vööd ainult kahele ja taga istekohtade arv vastavalt autole.
Runn rääkis rohkem välisest turvapuurist mitte astmelaudadest.Need ei ole tavaliselt osa puurist.
Veiko
1. Kumb nendest tagumistest ridadest on see 3 rida mida võib eemaldada?
2. Kas on lubatud allesjäänud 2 ( või vähemalt see üks kus istub võistkonna 3 liige ) istet asendada turvalisematega ja tõsta nad näoga sõidusuunda?
3. Kas esimese istmerea keskmise pingi võib eemaldada ilma sanktsioonidetta?
4. Kui "kaubikus" on 3 istet siis on ju võimalus see keskmine iste asendada turvalisemaga. Kas just sama kohapeale ( esirea keskele ) tagasi panna on juba ise küsimus.
Mis teil selle välise turvapuuri vastu on?
Ohutus peaks ju esmatähtis olema. See kuidas keegi suudab välise turvapuuri olemust, vajalikkust ja legaalsust ARK'i härradele põhjendada on iga kodaniku oma teha.
Osadele autodele ( jällegi D-90, 110, 130 jne nagu ka Landy viitas ) on juba tehasest peale pandud välised turvapuurid.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
In mud since 1999.
Minu meelest on nii,et kellel ei sobi TR-1 reeglid need võivad minna teise klassi,kus võib vabalt valida istekohtade arvu.Olen Veikoga nõus,et kui on originaal,siis olgu 2 kohta ees ja vastavalt auto margile taga kas 4 või 5 kohta ja iga võistkond valib nende vahel.Ventilaator võib juba olla el.,kaitseraud on nii nagu nad juba on,tiivalaiendid samamoodi,nüüd siis ka istmed,järgmisena tahetakse ka taga vintsi,sest leitakse põhjus,et enamus sõidame TR-2 ja TR-3-ga sama rada.Tulemuseks jõuame selliste tankideni nagu olid Lätis TR-1-d.
Mina arvan nii,et kui on teh.tingimused paigas,siis tuleb leida selline auto mark millega ei tuleks teh.komisionis probleeme.Loodan,et ka istmete kohapealt pannakse see sõnastus veel ennem uut hooaega paika ja aitab nende teh.tingimuste muutmisest.
Mina arvan nii,et kui on teh.tingimused paigas,siis tuleb leida selline auto mark millega ei tuleks teh.komisionis probleeme.Loodan,et ka istmete kohapealt pannakse see sõnastus veel ennem uut hooaega paika ja aitab nende teh.tingimuste muutmisest.
http://www.olympiccar.com
http://www.pulmasoidud.eu
TR1 Team Tango, piloot. TR1 2007 III koht, Balti Karikas 2007 III koht.
Tel: 56 200 666
http://www.pulmasoidud.eu
TR1 Team Tango, piloot. TR1 2007 III koht, Balti Karikas 2007 III koht.
Tel: 56 200 666
Oskab keegi öelda, kas VIN-kood tõesti näitab istmete arvu antud autos ?
Siis oleks ju lihtne. Pole ju asi kinni sõnastuses vaid selles, kuidas on võimalik ühte või teist klauslit kontrollida. Teh.komisionil peab olema lihtne võimalus asju kontrollida .
Nende Läti ja Vene TR-1 tankidega peame/tahame ju edaspidigi võistelda ??
Üks mõte ( ei ole piirang, ei ole kohustus ) arutelu lihtsustamiseks
Ehk jagaks auto piltlikult kolmeks:
* turvavarustus : näit.väline turvapuur jne
* mugavusvarustus: näit.istmed ( arv ) jne
* konkurentsieelise varustus: rehvid, veermik jne
Loodan, et nii on veidi lihtsam probleemides orienteeruda .
Siis oleks ju lihtne. Pole ju asi kinni sõnastuses vaid selles, kuidas on võimalik ühte või teist klauslit kontrollida. Teh.komisionil peab olema lihtne võimalus asju kontrollida .
Nende Läti ja Vene TR-1 tankidega peame/tahame ju edaspidigi võistelda ??
Üks mõte ( ei ole piirang, ei ole kohustus ) arutelu lihtsustamiseks
Ehk jagaks auto piltlikult kolmeks:
* turvavarustus : näit.väline turvapuur jne
* mugavusvarustus: näit.istmed ( arv ) jne
* konkurentsieelise varustus: rehvid, veermik jne
Loodan, et nii on veidi lihtsam probleemides orienteeruda .
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Mõte on igati väärt. Siis on palju vähem "tühta tuult" tallata.Viido kirjutas:Oskab keegi öelda, kas VIN-kood tõesti näitab istmete arvu antud autos ?
[/quote="Viido"]
Land Rover'i VIN kood seda ei näita.
Viido kirjutas: Üks mõte ( ei ole piirang, ei ole kohustus ) arutelu lihtsustamiseks
Ehk jagaks auto piltlikult kolmeks:
* turvavarustus : näit.väline turvapuur jne
* mugavusvarustus: näit.istmed ( arv ) jne
* konkurentsieelise varustus: rehvid, veermik jne
Loodan, et nii on veidi lihtsam probleemides orienteeruda .
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
On jäänud pisut venima aga teadmiseks siis (Tehnilised tingimused = TT ) :
1.2009-> planeeritavad TT-ed on eesti keelsetena olemas ja ootavad, et Lätlased oma lõpliku jah/ei ütleksid (viimane tähtaeg koosolek Klaperjahil 29.08 )
2.2009-> planeeritavad TT-ed tehnilised kehtisid Ladoga 2008 VAATA
3.Kui kokkuleppele ei saa läheb kehtivate järgi edasi.
Baltikumi siseselt üritaks hoida TT-d sarnased, et säiliks võimalus korraldada nn Balti sarja.
Mait
1.2009-> planeeritavad TT-ed on eesti keelsetena olemas ja ootavad, et Lätlased oma lõpliku jah/ei ütleksid (viimane tähtaeg koosolek Klaperjahil 29.08 )
2.2009-> planeeritavad TT-ed tehnilised kehtisid Ladoga 2008 VAATA
3.Kui kokkuleppele ei saa läheb kehtivate järgi edasi.
Baltikumi siseselt üritaks hoida TT-d sarnased, et säiliks võimalus korraldada nn Balti sarja.
Mait
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Äkki avalikustad lähemalt suuremaid ja radikaalsemid muudatusi võrreldes kehtivate reeglitega.
Viimati muutis Landy, N Aug 21, 2008 11:47 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Bumper original. In case if original bumper has been changed, a producer’s certificate must be provided.
Originaalisarnased on ikka lubatud?
Sertifikaati läheb "väänatud torude" puhul vaja?
Originaalisarnased on ikka lubatud?
Sertifikaati läheb "väänatud torude" puhul vaja?
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm