2. leht 3-st

Re: Estonian Offroad Racing Series Campionship

Postitatud: N Dets 13, 2012 8:04 am
Postitas Movistar
ULME kirjutas:No ja suletud ringradadele võiks lubada osalema ka ilma teh passi ja kindlustuseta autosid. See suurendaks kindlasti osalejate.
Ma usun,et just nii see planeeritud ongi.Vastasel juhul poleks asjal jumet.Rajale peaksidki saama kõik need kes muudesse reeglitesse ei mahu,ei taha ja kel puuduvad ka dokumendid.

Re: Estonian Offroad Racing Series Campionship

Postitatud: E Jaan 28, 2013 3:17 pm
Postitas Movistar
tooland kirjutas:Reeglid tulevad võistlussarja peagi valmivale kodulehele. Ka 4x4 EAL lehele. Hetkel pole veel reeglid lõplikult paigas.
On selles osas mingeid edusamme 2 kuu jooksul tehtud ?

Re: Estonian Offroad Racing Series Campionship

Postitatud: E Jaan 28, 2013 4:16 pm
Postitas srock
tooland kirjutas:Reeglid tulevad võistlussarja peagi valmivale kodulehele. Ka 4x4 EAL lehele. Hetkel pole veel reeglid lõplikult paigas.

Kus on?????????????????? mingi sõit juba nädala lõpus ,ei ole teil reegleid ega midagi.Kinumehed ikka küll :)

Re: Estonian Offroad Racing Series Championship

Postitatud: T Jaan 29, 2013 1:57 pm
Postitas tooland
Reeglid EAL 4x4. as üleval.

Re: Estonian Offroad Racing Series Championship

Postitatud: T Jaan 29, 2013 3:58 pm
Postitas Landy
Tehniliste tingimuste projetist:

3.5.11.12. Kaitserauad ja täiendavad kaitserauad.
3.5.11.12.1. Igasugused muudatused lubatud. Kui sõidukil ei
kasutata tehases algselt paigaldatud kaitserauda, siis tuleb
jälgida, et kaitseraud oleks võrdne või tugevam tehase poolt
toodetud kaitseraua materjalist ja kaitseraud peab olema
eesmise või tagumise gabariidi välimine osa

Eh siis esimesest kaitserauast eenduvad rullikud, eimesed ja tagumised haakekonksud ja tagauksele kinniatud ning kerest eenduvad varurattad on välistatud?

Re: Estonian Offroad Racing Series Championship

Postitatud: T Jaan 29, 2013 4:29 pm
Postitas Heinza
Küsimus- Kus maalt lõppeb seeriaviisiliselt toodetud autode määratlus - ehk siis milliste kere muudatuste puhul algab juba üksikorras toodetud auto ? See siis 33" rattaga isendite puhul. Ja kas EAL is on võistlusautona selliste nimetustega tehnilised kaardid väljastatavad ? Näiteks lõigata G-mersul nina ja tagumik maha jätta ainult sõitjate ruum 2 kohaline ja nina asemel on toruraam ja taga kaitsekaar koos tugedega , kuid asi on tehtud tehase raamile. Kas see on seeriaviisiliselt toodetud auto ? Muidugi mootori kate ja porilauad on ka olemas aga mitte tehase toodang.

Re: Estonian Offroad Racing Series Championship

Postitatud: T Jaan 29, 2013 4:50 pm
Postitas Landy
Veel reeglitest:
3.7.11.4. Mootoriruumi kate peab olema varustatud väljast
avatavate kinnituselementidega, millised välistavad katte
iseenesliku avanemise. Mootoriruumi katte sõitjateruumist avamine
peab olema eemaldatud, tuuleriivi võib säilitada.

Ebaõnnestunud sõnastus muudab kabiini all asuvate mootoritega autodel sõtjate ruumi kaudu mootorile ligipääsu võimatuks.

Re: Estonian Offroad Racing Series Championship

Postitatud: T Jaan 29, 2013 5:36 pm
Postitas tooland
Landy kirjutas:Tehniliste tingimuste projetist:

3.5.11.12. Kaitserauad ja täiendavad kaitserauad.
3.5.11.12.1. Igasugused muudatused lubatud. Kui sõidukil ei
kasutata tehases algselt paigaldatud kaitserauda, siis tuleb
jälgida, et kaitseraud oleks võrdne või tugevam tehase poolt
toodetud kaitseraua materjalist ja kaitseraud peab olema
eesmise või tagumise gabariidi välimine osa

Eh siis esimesest kaitserauast eenduvad rullikud, eimesed ja tagumised haakekonksud ja tagauksele kinniatud ning kerest eenduvad varurattad on välistatud?
Vintsirullikud,varuratas ega haakekonks ei määra auto kabariite. Samuti ei võeta auto laiust auto peeglitest ega kõrgust pakiraamist ega lisatuledest.

Re: Estonian Offroad Racing Series Championship

Postitatud: T Jaan 29, 2013 5:40 pm
Postitas tooland
Heinza kirjutas:Küsimus- Kus maalt lõppeb seeriaviisiliselt toodetud autode määratlus - ehk siis milliste kere muudatuste puhul algab juba üksikorras toodetud auto ? See siis 33" rattaga isendite puhul. Ja kas EAL is on võistlusautona selliste nimetustega tehnilised kaardid väljastatavad ? Näiteks lõigata G-mersul nina ja tagumik maha jätta ainult sõitjate ruum 2 kohaline ja nina asemel on toruraam ja taga kaitsekaar koos tugedega , kuid asi on tehtud tehase raamile. Kas see on seeriaviisiliselt toodetud auto ? Muidugi mootori kate ja porilauad on ka olemas aga mitte tehase toodang.
Sellisega võib sõita, kui reeglite teised punktid on täidetud (kaitserauad). EAL hakkab selliseid võistlusauto kaarte ka sarja jaoks väljastama.

Re: Estonian Offroad Racing Series Championship

Postitatud: T Jaan 29, 2013 5:49 pm
Postitas tooland
Landy kirjutas:Veel reeglitest:
3.7.11.4. Mootoriruumi kate peab olema varustatud väljast
avatavate kinnituselementidega, millised välistavad katte
iseenesliku avanemise. Mootoriruumi katte sõitjateruumist avamine
peab olema eemaldatud, tuuleriivi võib säilitada.

Ebaõnnestunud sõnastus muudab kabiini all asuvate mootoritega autodel sõtjate ruumi kaudu mootorile ligipääsu võimatuks.
Mõeldud auto esiosas asuvat mootoriruumi katet.

Re: Estonian Offroad Racing Series Championship

Postitatud: T Jaan 29, 2013 7:13 pm
Postitas heints
tooland kirjutas:
Heinza kirjutas:Küsimus- Kus maalt lõppeb seeriaviisiliselt toodetud autode määratlus - ehk siis milliste kere muudatuste puhul algab juba üksikorras toodetud auto ? See siis 33" rattaga isendite puhul. Ja kas EAL is on võistlusautona selliste nimetustega tehnilised kaardid väljastatavad ? Näiteks lõigata G-mersul nina ja tagumik maha jätta ainult sõitjate ruum 2 kohaline ja nina asemel on toruraam ja taga kaitsekaar koos tugedega , kuid asi on tehtud tehase raamile. Kas see on seeriaviisiliselt toodetud auto ? Muidugi mootori kate ja porilauad on ka olemas aga mitte tehase toodang.
Sellisega võib sõita, kui reeglite teised punktid on täidetud (kaitserauad). EAL hakkab selliseid võistlusauto kaarte ka sarja jaoks väljastama.
Kas ilma kaitseraudadeta auto ei sobi? Ehk auto algab ja lõppeb ratastega?

Re: Estonian Offroad Racing Series Championship

Postitatud: T Jaan 29, 2013 9:06 pm
Postitas Landy
heints kirjutas:
tooland kirjutas:
Heinza kirjutas:Küsimus- Kus maalt lõppeb seeriaviisiliselt toodetud autode määratlus - ehk siis milliste kere muudatuste puhul algab juba üksikorras toodetud auto ? See siis 33" rattaga isendite puhul. Ja kas EAL is on võistlusautona selliste nimetustega tehnilised kaardid väljastatavad ? Näiteks lõigata G-mersul nina ja tagumik maha jätta ainult sõitjate ruum 2 kohaline ja nina asemel on toruraam ja taga kaitsekaar koos tugedega , kuid asi on tehtud tehase raamile. Kas see on seeriaviisiliselt toodetud auto ? Muidugi mootori kate ja porilauad on ka olemas aga mitte tehase toodang.
Sellisega võib sõita, kui reeglite teised punktid on täidetud (kaitserauad). EAL hakkab selliseid võistlusauto kaarte ka sarja jaoks väljastama.
Kas ilma kaitseraudadeta auto ei sobi? Ehk auto algab ja lõppeb ratastega?
Näteks Land Rover Defenderil puudub tagumine kaitseraud.

Re: Estonian Offroad Racing Series Championship

Postitatud: R Veebr 01, 2013 8:00 am
Postitas ULME
Landy kirjutas:Veel reeglitest:
3.7.11.4. Mootoriruumi kate peab olema varustatud väljast
avatavate kinnituselementidega, millised välistavad katte
iseenesliku avanemise. Mootoriruumi katte sõitjateruumist avamine
peab olema eemaldatud, tuuleriivi võib säilitada.

Ebaõnnestunud sõnastus muudab kabiini all asuvate mootoritega autodel sõtjate ruumi kaudu mootorile ligipääsu võimatuks.
Ära muretse Landy, lennukeid õhus ei remondita! :)

Re: Estonian Offroad Racing Series Championship

Postitatud: E Apr 15, 2013 3:36 pm
Postitas nipper
Tere. Vana ja ka kergelt ununenud teema juba. Aga, kas toimub miskit?
Kuu aja pärast peaks olema Jaanikese etapp.
Ootaks juhendit vms. lisainfot, teaks plaane teha, samal ajal Tallinna rattamaraton

Re: Estonian Offroad Racing Series Championship

Postitatud: E Apr 22, 2013 6:35 pm
Postitas nipper
Veel nädal edasi. Lootusetu vist :?