Estonian Offroad Racing Series Championship

EAL 4x4 Alakomitee infokandja

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4140
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Estonian Offroad Racing Series Campionship

PostitusPostitas Movistar » N Dets 13, 2012 8:04 am

ULME kirjutas:No ja suletud ringradadele võiks lubada osalema ka ilma teh passi ja kindlustuseta autosid. See suurendaks kindlasti osalejate.

Ma usun,et just nii see planeeritud ongi.Vastasel juhul poleks asjal jumet.Rajale peaksidki saama kõik need kes muudesse reeglitesse ei mahu,ei taha ja kel puuduvad ka dokumendid.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4140
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Estonian Offroad Racing Series Campionship

PostitusPostitas Movistar » E Jaan 28, 2013 3:17 pm

tooland kirjutas:Reeglid tulevad võistlussarja peagi valmivale kodulehele. Ka 4x4 EAL lehele. Hetkel pole veel reeglid lõplikult paigas.


On selles osas mingeid edusamme 2 kuu jooksul tehtud ?
Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1175
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Estonian Offroad Racing Series Campionship

PostitusPostitas srock » E Jaan 28, 2013 4:16 pm

tooland kirjutas:Reeglid tulevad võistlussarja peagi valmivale kodulehele. Ka 4x4 EAL lehele. Hetkel pole veel reeglid lõplikult paigas.



Kus on?????????????????? mingi sõit juba nädala lõpus ,ei ole teil reegleid ega midagi.Kinumehed ikka küll :)
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Kasutaja avatar
tooland
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 128
Liitunud: K Nov 24, 2010 8:17 pm
Asukoht: Põlvamaa

Re: Estonian Offroad Racing Series Championship

PostitusPostitas tooland » T Jaan 29, 2013 1:57 pm

Reeglid EAL 4x4. as üleval.
tavaliselt sõidan 4x4-ga, vahetevahel 6x6-e ja 8x8-ga

Tel: 517 5852
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15433
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Estonian Offroad Racing Series Championship

PostitusPostitas Landy » T Jaan 29, 2013 3:58 pm

Tehniliste tingimuste projetist:

3.5.11.12. Kaitserauad ja täiendavad kaitserauad.
3.5.11.12.1. Igasugused muudatused lubatud. Kui sõidukil ei
kasutata tehases algselt paigaldatud kaitserauda, siis tuleb
jälgida, et kaitseraud oleks võrdne või tugevam tehase poolt
toodetud kaitseraua materjalist ja kaitseraud peab olema
eesmise või tagumise gabariidi välimine osa

Eh siis esimesest kaitserauast eenduvad rullikud, eimesed ja tagumised haakekonksud ja tagauksele kinniatud ning kerest eenduvad varurattad on välistatud?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
Heinza
Fitting 44"
Postitusi: 432
Liitunud: R Aug 10, 2007 1:50 pm
Asukoht: Pärnu ; Vigala
Kontakt:

Re: Estonian Offroad Racing Series Championship

PostitusPostitas Heinza » T Jaan 29, 2013 4:29 pm

Küsimus- Kus maalt lõppeb seeriaviisiliselt toodetud autode määratlus - ehk siis milliste kere muudatuste puhul algab juba üksikorras toodetud auto ? See siis 33" rattaga isendite puhul. Ja kas EAL is on võistlusautona selliste nimetustega tehnilised kaardid väljastatavad ? Näiteks lõigata G-mersul nina ja tagumik maha jätta ainult sõitjate ruum 2 kohaline ja nina asemel on toruraam ja taga kaitsekaar koos tugedega , kuid asi on tehtud tehase raamile. Kas see on seeriaviisiliselt toodetud auto ? Muidugi mootori kate ja porilauad on ka olemas aga mitte tehase toodang.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15433
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Estonian Offroad Racing Series Championship

PostitusPostitas Landy » T Jaan 29, 2013 4:50 pm

Veel reeglitest:
3.7.11.4. Mootoriruumi kate peab olema varustatud väljast
avatavate kinnituselementidega, millised välistavad katte
iseenesliku avanemise. Mootoriruumi katte sõitjateruumist avamine
peab olema eemaldatud, tuuleriivi võib säilitada.

Ebaõnnestunud sõnastus muudab kabiini all asuvate mootoritega autodel sõtjate ruumi kaudu mootorile ligipääsu võimatuks.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
tooland
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 128
Liitunud: K Nov 24, 2010 8:17 pm
Asukoht: Põlvamaa

Re: Estonian Offroad Racing Series Championship

PostitusPostitas tooland » T Jaan 29, 2013 5:36 pm

Landy kirjutas:Tehniliste tingimuste projetist:

3.5.11.12. Kaitserauad ja täiendavad kaitserauad.
3.5.11.12.1. Igasugused muudatused lubatud. Kui sõidukil ei
kasutata tehases algselt paigaldatud kaitserauda, siis tuleb
jälgida, et kaitseraud oleks võrdne või tugevam tehase poolt
toodetud kaitseraua materjalist ja kaitseraud peab olema
eesmise või tagumise gabariidi välimine osa

Eh siis esimesest kaitserauast eenduvad rullikud, eimesed ja tagumised haakekonksud ja tagauksele kinniatud ning kerest eenduvad varurattad on välistatud?

Vintsirullikud,varuratas ega haakekonks ei määra auto kabariite. Samuti ei võeta auto laiust auto peeglitest ega kõrgust pakiraamist ega lisatuledest.
tavaliselt sõidan 4x4-ga, vahetevahel 6x6-e ja 8x8-ga



Tel: 517 5852
Kasutaja avatar
tooland
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 128
Liitunud: K Nov 24, 2010 8:17 pm
Asukoht: Põlvamaa

Re: Estonian Offroad Racing Series Championship

PostitusPostitas tooland » T Jaan 29, 2013 5:40 pm

Heinza kirjutas:Küsimus- Kus maalt lõppeb seeriaviisiliselt toodetud autode määratlus - ehk siis milliste kere muudatuste puhul algab juba üksikorras toodetud auto ? See siis 33" rattaga isendite puhul. Ja kas EAL is on võistlusautona selliste nimetustega tehnilised kaardid väljastatavad ? Näiteks lõigata G-mersul nina ja tagumik maha jätta ainult sõitjate ruum 2 kohaline ja nina asemel on toruraam ja taga kaitsekaar koos tugedega , kuid asi on tehtud tehase raamile. Kas see on seeriaviisiliselt toodetud auto ? Muidugi mootori kate ja porilauad on ka olemas aga mitte tehase toodang.

Sellisega võib sõita, kui reeglite teised punktid on täidetud (kaitserauad). EAL hakkab selliseid võistlusauto kaarte ka sarja jaoks väljastama.
tavaliselt sõidan 4x4-ga, vahetevahel 6x6-e ja 8x8-ga



Tel: 517 5852
Kasutaja avatar
tooland
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 128
Liitunud: K Nov 24, 2010 8:17 pm
Asukoht: Põlvamaa

Re: Estonian Offroad Racing Series Championship

PostitusPostitas tooland » T Jaan 29, 2013 5:49 pm

Landy kirjutas:Veel reeglitest:
3.7.11.4. Mootoriruumi kate peab olema varustatud väljast
avatavate kinnituselementidega, millised välistavad katte
iseenesliku avanemise. Mootoriruumi katte sõitjateruumist avamine
peab olema eemaldatud, tuuleriivi võib säilitada.

Ebaõnnestunud sõnastus muudab kabiini all asuvate mootoritega autodel sõtjate ruumi kaudu mootorile ligipääsu võimatuks.

Mõeldud auto esiosas asuvat mootoriruumi katet.
tavaliselt sõidan 4x4-ga, vahetevahel 6x6-e ja 8x8-ga



Tel: 517 5852
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1174
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Estonian Offroad Racing Series Championship

PostitusPostitas heints » T Jaan 29, 2013 7:13 pm

tooland kirjutas:
Heinza kirjutas:Küsimus- Kus maalt lõppeb seeriaviisiliselt toodetud autode määratlus - ehk siis milliste kere muudatuste puhul algab juba üksikorras toodetud auto ? See siis 33" rattaga isendite puhul. Ja kas EAL is on võistlusautona selliste nimetustega tehnilised kaardid väljastatavad ? Näiteks lõigata G-mersul nina ja tagumik maha jätta ainult sõitjate ruum 2 kohaline ja nina asemel on toruraam ja taga kaitsekaar koos tugedega , kuid asi on tehtud tehase raamile. Kas see on seeriaviisiliselt toodetud auto ? Muidugi mootori kate ja porilauad on ka olemas aga mitte tehase toodang.

Sellisega võib sõita, kui reeglite teised punktid on täidetud (kaitserauad). EAL hakkab selliseid võistlusauto kaarte ka sarja jaoks väljastama.

Kas ilma kaitseraudadeta auto ei sobi? Ehk auto algab ja lõppeb ratastega?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15433
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Estonian Offroad Racing Series Championship

PostitusPostitas Landy » T Jaan 29, 2013 9:06 pm

heints kirjutas:
tooland kirjutas:
Heinza kirjutas:Küsimus- Kus maalt lõppeb seeriaviisiliselt toodetud autode määratlus - ehk siis milliste kere muudatuste puhul algab juba üksikorras toodetud auto ? See siis 33" rattaga isendite puhul. Ja kas EAL is on võistlusautona selliste nimetustega tehnilised kaardid väljastatavad ? Näiteks lõigata G-mersul nina ja tagumik maha jätta ainult sõitjate ruum 2 kohaline ja nina asemel on toruraam ja taga kaitsekaar koos tugedega , kuid asi on tehtud tehase raamile. Kas see on seeriaviisiliselt toodetud auto ? Muidugi mootori kate ja porilauad on ka olemas aga mitte tehase toodang.

Sellisega võib sõita, kui reeglite teised punktid on täidetud (kaitserauad). EAL hakkab selliseid võistlusauto kaarte ka sarja jaoks väljastama.

Kas ilma kaitseraudadeta auto ei sobi? Ehk auto algab ja lõppeb ratastega?

Näteks Land Rover Defenderil puudub tagumine kaitseraud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
ULME
Mudder
Postitusi: 83
Liitunud: E Juul 09, 2012 9:37 am

Re: Estonian Offroad Racing Series Championship

PostitusPostitas ULME » R Veebr 01, 2013 8:00 am

Landy kirjutas:Veel reeglitest:
3.7.11.4. Mootoriruumi kate peab olema varustatud väljast
avatavate kinnituselementidega, millised välistavad katte
iseenesliku avanemise. Mootoriruumi katte sõitjateruumist avamine
peab olema eemaldatud, tuuleriivi võib säilitada.

Ebaõnnestunud sõnastus muudab kabiini all asuvate mootoritega autodel sõtjate ruumi kaudu mootorile ligipääsu võimatuks.

Ära muretse Landy, lennukeid õhus ei remondita! :)
Seal kus lõppeb asfalt seal ootan sind kallis.

Vallo 53069913
Kasutaja avatar
nipper
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: L Juul 19, 2008 11:20 am
Asukoht: Pärnu

Re: Estonian Offroad Racing Series Championship

PostitusPostitas nipper » E Apr 15, 2013 3:36 pm

Tere. Vana ja ka kergelt ununenud teema juba. Aga, kas toimub miskit?
Kuu aja pärast peaks olema Jaanikese etapp.
Ootaks juhendit vms. lisainfot, teaks plaane teha, samal ajal Tallinna rattamaraton
t:52 08 203
Kasutaja avatar
nipper
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: L Juul 19, 2008 11:20 am
Asukoht: Pärnu

Re: Estonian Offroad Racing Series Championship

PostitusPostitas nipper » E Apr 22, 2013 6:35 pm

Veel nädal edasi. Lootusetu vist :?
t:52 08 203

Mine “EAL 4x4 Alakomitee annab teada”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist