Mis siis saab kui äkki e. Una mure

EAL 4x4 Alakomitee infokandja

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
Una
emps
Postitusi: 121
Liitunud: K Veebr 16, 2005 10:46 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Mis siis saab kui äkki e. Una mure

Postitus Postitas Una »

Ei puuduta küll otseselt tehnilisi reegeleid, kuid teemasse.

Kui reeglite punkt ütleb, et võistkond võib autot vahetada, siis tuleb reeglites defineerida ka mõiste võistkond.

Kas juht+auto on võistkond või koosneb võistkond juhist, autost ja kaardilugejast või võin mina olla võistkond ja minu autoga sõidab Klaperjahil läti kodanik Zeiza koos pojaga ning ASMV-ks suudan Oliverile augu pähe rääkida, et mine anna mu autoga tuld või on võistkond võistlusauto omanik registreerimistunnistusel.

Lugesin ma seda EALi Eesti 4x4 karikasarja üldinfot, mis ma lugesin, kuid see jäigi selgusetuks.

Ehk siis hüpoteetiline olukord, kus ma niipea kui hooaja esimene võistlus avab regamise, regan ära meeskonna WÜRTH (I juht Edgar Savisaar ning II juht Andrus Ansip). Millele viidates võidaks mul selline tegevus keelata või millele ma WÜRTHi praeguse kaardilugejana saaks tugineda kui keegi "paha inimene" seda teeks ning ma avastaks, et võistkond WÜRTH on juba reganud. Kas ma saan regada siis teise võistkonna WÜRTH. Kui saan ja nüüd kui me omavahel autosid vahetame, kas see loetakse siis autode vahetuseks või juhtide vahetuseks? Aga kui Edgar tuleb Tuisule kaarti lugema ja mina Andrusele rooli lähen, kas see on autode vahetus?

P
WÜRTH
Viimati muutis Una, T Mai 13, 2014 10:26 pm, muudetud 1 kord kokku.
2011 TR3 - SMS I / Kukepea III / ASMV 4.
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

vol2

Postitus Postitas TR Pjätt »

Una kirjutas: Ehk siis hüpoteetiline olukord, kus ma niipea kui hooaja esimene võistlus avab regamise, regan ära meeskonna WÜRTH (I juht Edgar Savisaar ning II juht Andrus Ansip). Millele viidates võidaks mul selline tegevus keelata või millele ma WÜRTHi praeguse kaardilugejana saaks tugineda kui keegi "paha inimene" seda teeks ning ma avastaks, et võistkond WÜRTH on juba reganud. Kas ma saan regada siis teise võistkonna WÜRTH. Kui saan ja nüüd kui me omavahel autosid vahetame, kas see loetakse siis autode vahetuseks või juhtide vahetuseks? Aga kui Edgar tuleb Tuisule kaarti lugema ja mina Andrusele rooli lähen, kas see on autode vahetus?

PP
WÜRTH
Oeh ma kujuta ette, mis siis oleks juhtunud kui me Hardoga oleks selle võistluse võitnud :) aga õnneks ei võitnud, kuna polnud piisavalt head.
Sa oleks võinud ju mulle lihtsalt helistada aga ma seletan siis sulle ära. Igal tiimil on see Wurth, QKulgur või keegi kolmas on nii öelda omanik. Võistkonna esinadaja, see võib olla kaardilugeja, juht või keegi kolmas. Eestis on kombeks, et see on juht. Ehk QKulguri võistkonna esindaja on Priit Aus ja Wurthi teami esindaja on Andres Tusik. Nüüd tema otsustab, kes tal seal teamis tema võistkonna nimeall võistleb. Kui me ehitame auto näiteks 3 peale, siis võime me oma positsioone teami siseselt vahetada. Sellist seisu, nagu sa siin kirjutad ei saa tekkida, sest süsteem ei lase Anspil ja Savisaarel ilma Andes Tuisu loata neid võistlusele Wurthi teami nime all regada. Küll aga saab seda teha Andres Tuisk ise kui ta otsustab, et seekord sõidavad tema võistkonnas seltsimehed Ansip ja Savisaar ja ise vaatab pealt.
Vast on arusaadav? Ühesõnaga sina Priit ei ole kuidagi muudmoodi seotud võistkonnaga Wurth kui oled seal kõrval kaarti lugenud. Tuisk on võistkonna esindaja ja see on ükskõik mitmes erinvas autos sina hooaja jooksul istud.

Priit
QKulgur

p.s. Hardo las see vahetus jääb nii nagu on.
Viimati muutis TR Pjätt, T Mai 20, 2014 12:07 pm, muudetud 3 korda kokku.
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas TR Pjätt »

Ma siis veel selguse mõttes lisan. Et sellele Võistkonnale, kes regatud on annab EAL korral võimaluse vahetada autot hooaja jooskul. Küll aga ei saa ja ei tohigi ta seda teha võistlejate kohta. Võisltejalt nõutakse EAL võistleja kaarti ja vanust üle 18aasta.
On ka QKulgur sõitnud lätis viimast Baltikarika etappi, kus juhi kohal oli hoopis Indrek ja Kaardiljugejaks Jako. Mina olin ainult oma võistkonna registreerija.

Priit
QKulgur
Kasutaja avatar
Una
emps
Postitusi: 121
Liitunud: K Veebr 16, 2005 10:46 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Una »

Kuule, sõber Priit. Kui reegleid kirjutada, sest härrasmeeste liiga on liiga suureks läinud või mis iganes muudel põhjustel, siis reeglitesse ei saa kirjutada asju, mis on defineeritud järgnevalt:

1. nii öelda
2. Eestis on kombeks
3. süsteem ei lase

Mina tõin reeglitest välja selgusetuse "võistkonna" mõiste kohapealt, kellele reeglite järgi on antud õigus autot vahetada. Ning mul pole vahetamise vastu midagi ning kindlasti ei pea sa siin välja lugema, et see on kuidagi seotud sinu ja Hardo ja ASMV-ga.

Ma tõin lihtsalt reeglitest välja koha, mis minu arust oli segane, sest võistkond ei ole samades reeglites kuidagi määratud. Kurat, sa oled ju ise piisavalt palju lepinguid alla kirjutanud, mis alagavad sellega, et defineeritakse, kes on kes (ostja, müüja, tööandja, töövõtja, maksja jne).

Võta samadest reeglitest punkt 3 MASINAKLASSID ja vaata millest seal räägitakse - võistlusmasinad peavad vastama, võistlusautodel peab olema, masina vasakul ja paremal küljel. Ehk siis ühes reeglite punktis räägitakse samast asjast kolme erineva sõnaga. Samuti on seal kirjas, et võistlejal on võimalik loobuda reklaamist, kuid kes on üldjuhendi järgi "võistleja". Kes on "osavõtja", kas "osavõtja" = "võistleja"="võistkond".

Võta punkt 4.3 - Võistkond võib EAL E4X4KV–l osaledes vahetada võistlusmasinat ühel korral. ( Vahetuseks loetakse ka tagasivahetamist ) - mina kirjutaks sinna ühe korra asemele ühel E4x4KV etapil ehk siis kirjutaks siia selgelt välja, mis ja kuidas ja kes.

Mida neist reeglitest siis kirjutada kui alati võib sulle helistada ning sa siis ütled, kuidas asjad on? Aga kui kirjutada, siis minu arust sellised, millest kõik, kes nende järgi toimetava peavad, neist ka aru saaks ja veelgi tähtsama - ühtmoodi aru saaks.

P
Viimati muutis Una, T Mai 13, 2014 10:26 pm, muudetud 3 korda kokku.
2011 TR3 - SMS I / Kukepea III / ASMV 4.
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Movistar »

RaidoKol kirjutas:
Sellisel juhul lähevad arvesse kõik sõidud, sest teed vaid ühe vahetuse.
Mõtlesin üht ja kirjutasin teist :D
Pidasin silmas mitte 3 ja 3 vaid üle ühe võistluse.Aga see selleks.
Ka minule on siiamaani jäänud arusaamatuks definitsioon "võistkond".
Kui vahetub teami nimi,piloot või kaardilugeja,kas siis pole enam võistkond ?
Viimase võistlusega seoses tekkis veel selline mõte,et minu auto,Q kulguri nimi ja uksenumber,Savisaar roolis ja Ansip kõrval.Kas siis oleks kõik JOKK,kui Priit oleks karika järgi läinud autasustamisel ?

PS:ärgu nüüd keegi ainult arvaku,et ma mingit vaenu üles puhun,või kuskilt jälle mingeid reegleid omamoodi tõlgendan :D
Lihtsalt arutlen teema üle enda ja võibolla ka teiste harimiseks.Tundub ainult vale teema all olevat.
Arto äkki viitsib selle kõigi jaoks lahti seletada,et mis tähendab masina vahetus.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Una
emps
Postitusi: 121
Liitunud: K Veebr 16, 2005 10:46 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Una »

Võtame järgmise juhtumi. Võistkond XYZ, sõidab üldjuhul TR-3s, kuid otsustab sõita näiteks Klaperjahi naise autoga TR-1 klassis. Kas siis on vastavalt üldjuhendile võistkond autot vahetanud või mitte? Ehk siis kas auto vahetust loetaks vahetuseks ainult võistlusklassi siseselt või mitte?


Disclaimer:
Kõik tegelased ja autod on välja mõeldud ning ei oma mingit seost reaalsete isikute või autodega. :)

Kui juba läks reeglite kirjutamiseks.....

P
Viimati muutis Una, T Mai 13, 2014 10:27 pm, muudetud 2 korda kokku.
2011 TR3 - SMS I / Kukepea III / ASMV 4.
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas TR Pjätt »

Una kirjutas:Võtame järgmise juhtumi. Võistkond XYZ, sõidab üldjuhul TR-3s, kuid otsustab sõita näiteks Klaperjahi naise autoga TR-1 klassis. Kas siis on vastavalt üldjuhendile võistkond autot vahetanud või mitte? Ehk siis kas auto vahetust loetaks vahetuseks ainult võistlusklassi siseselt või mitte?

Disclaimer:
Kõik tegelased ja autod on välja mõeldud ning ei oma mingit seost reaalsete isikute või autodega. :)

Kui juba läks reeglite kirjutamiseks.....

PP
:) väga hea ja nagu sa ise juba ka tead, loomulikult võistlusklassi siseselt. See on ju ometi kuradi selge :) Sa võid ka kõigis kolmes klassis sõita ühe teami nimega aga klassisiseselt tohib võistkond vahetada autot ühe korra ja seda kas vahetatakse või mitte ostustab võistkonna esindaja.

Priit
QKulgur
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas TR Pjätt »

Una kirjutas:
Võta samadest reeglitest punkt 3 MASINAKLASSID ja vaata millest seal räägitakse - võistlusmasinad peavad vastama, võistlusautodel peab olema, masina vasakul ja paremal küljel. Ehk siis ühes reeglite punktis räägitakse samast asjast kolme erineva sõnaga. Samuti on seal kirjas, et võistlejal on võimalik loobuda reklaamist, kuid kes on üldjuhendi järgi "võistleja". Kes on "osavõtja", kas "osavõtja" = "võistleja"="võistkond".

Võta punkt 4.3 - Võistkond võib EAL E4X4KV–l osaledes vahetada võistlusmasinat ühel korral. ( Vahetuseks loetakse ka tagasivahetamist ) - mina kirjutaks sinna ühe korra asemele ühel E4x4KV etapil ehk siis kirjutaks siia selgelt välja, mis ja kuidas ja kes.

Mida neist reeglitest siis kirjutada kui alati võib sulle helistada ning sa siis ütled, kuidas asjad on? Aga kui kirjutada, siis minu arust sellised, millest kõik, kes nende järgi toimetava peavad, neist ka aru saaks ja veelgi tähtsama - ühtmoodi aru saaks.

PP
Sellega olen 100% nõus aga see juba 4x4EALi pärusmaa. Nemad ju kirjutavad reegleid mitte meie. Aga ma usun, et Arto ajab selle aastaks 2012 jonksu.

Priit
QKulgur
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas TR Pjätt »

Una kirjutas:Kuule, sõber Priit. Kui reegleid kirjutada, sest härrasmeeste liiga on liiga suureks läinud või mis iganes muudel põhjustel, siis reeglitesse ei saa kirjutada asju, mis on defineeritud järgnevalt:

1. nii öelda
2. Eestis on kombeks
3. süsteem ei lase

PP
Häärasmeeste liiga ei kirjuta mitte ühtegi reeglit, seal on lihtsalt mõnus teiste TR3 meestega õlut juua ja vahelduseks mõnes muus kohas peale metsa kokkusaada. Seega on su jutt suunatud valesse kohta. Kui sa soovid TR3 reeglites kaasa rääkida, siis palun see võimalus sul on ja kasuta seda aga see suuna EAL4x4 alaliidu poole :)

Priit
QKulgur
Kasutaja avatar
Una
emps
Postitusi: 121
Liitunud: K Veebr 16, 2005 10:46 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Una »

Priit
QKulgur kirjutas:
:) väga hea ja nagu sa ise juba ka tead, loomulikult võistlusklassi siseselt. See on ju ometi kuradi selge :) Sa võid ka kõigis kolmes klassis sõita ühe teami nimega aga klassisiseselt tohib võistkond vahetada autot ühe korra ja seda kas vahetatakse või mitte ostustab võistkonna esindaja.
Pole see nii kuradi selge midagi. Palju selgem on see, et lugedes täna seda üldjuhendi punkti ja vaadates minu hüpoteetilist olukorda, ütleksin ma, et võistkond XYZ on autot vahetanud, sest:

Võistkonna nimi on XYZ - ehk siis võistkond on määratud nimega
Isegi võistkonna esindaja on sama nime ja isikukoodiga - ehk siis kuidas iganes me määratleme "võistkonda", siis see tingimus on täidetud

XYZ osales E4x4KV etapil ehk siis osales E4x4KV-l (mis koosneb etappidest) - tingimus täidetud

XYZ osales E4x4KV-l teise võistlusmasinaga (mis oma omadustelt juhtumisi külla samasse klassi ei kuulu, aga sellest pole ju juhendis sõnagi) - ehk siis auto vahetatud

Et asjad ikka selguse ja paremuse poole liiguks...

PS! Priit, vaata bridzh on ka ju kuradi lihtne mäng oma olemuselt, aga millegi pärast on selle jaoks 110 lehekülge reegleid paika pandud. Me Hiiu Pubis ju mängiks ka ilma selle reeglite raamatuta nii, et tolmab, aga kui tuleb mingi uus mees seltskonda, kes ka 10 aastat mänginud "omade" reeglite järgi, siis kuradi hea on näpuga raamatust järge ajada, et ei peaks vaidlema mingite lihtsate asjade üle, millest kahel inimesel täiesti erinev arusaam on.

P
Viimati muutis Una, T Mai 13, 2014 10:28 pm, muudetud 1 kord kokku.
2011 TR3 - SMS I / Kukepea III / ASMV 4.
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas TR Pjätt »

No ei ole ju kuidagi probleemi, sest kui ta sõidab klassis TR1 siis ta klassis TR3 punkte ei saa ja ole vaja isegi arutada autode vahetamist. Sa ajad niisama jonni, saa üle nüüd :) See et reeglid on mitmeti tõlgendavad on selge juba viimased 12 aastat. See punkt ei ole sinna eile sattunud, millest sa nüüd nii vaimustatud oled :)
See ei ole võistlussport see on mõnus hobi. Mida varem me kõik sellest arusaame seda parem. Jah juhendis on väga palju asju valesti, seoses mõistetga. Loodame, et siis EAL4x4 kirjtuab need mõisted lahti, väga lihtne ju? See puudutab samamoodi ka juhendeid mille järgi võistlusi korraldatakse. Ma olen juba seda teed käinud ja sa võid nüüd üle võtta :) Aja need asjad jonksu palun sõber Priit. Mina usun sinusse ja olen kahekäega poolt ja kaitsen sinu seljatagust.

Priit
QKulgur
Viimati muutis TR Pjätt, T Mai 20, 2014 12:11 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Una
emps
Postitusi: 121
Liitunud: K Veebr 16, 2005 10:46 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Una »

Häärasmeeste liiga ei kirjuta mitte ühtegi reeglit, seal on lihtsalt mõnus teiste TR3 meestega õlut juua ja vahelduseks mõnes muus kohas peale metsa kokkusaada. Seega on su jutt suunatud valesse kohta. Kui sa soovid TR3 reeglites kaasa rääkida, siis palun see võimalus sul on ja kasuta seda aga see suuna EAL4x4 alaliidu poole :)
Ei pidanud siin tõesti silmas Härrasmeest Liigat, vaid TR-3 võistlusklassi ning ainsaks sooviks oli juhtida tähelepanu sellele, et reeglid kui neid üldse teha peaks olema sellised, et nii 12 aastat sõitnud TR-3 mees ja esimest aastat sõitev Tr-3 mees suudaks neid reegleid lugedes aru saada, mida neis öeldud on ning ei peaks mõtlema sellele, kuidas Eestis kombeks on või kuidas "vanad tegijad" siiani on asju teinud või sulle helistama.

Noh nii kodurahu huvides, sest viimasel ajal on olukord närviline mu meelest ja see mulle ei meeldi.

P
Viimati muutis Una, T Mai 13, 2014 10:28 pm, muudetud 1 kord kokku.
2011 TR3 - SMS I / Kukepea III / ASMV 4.
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas TR Pjätt »

No sellepärast ongi hea meel, et nüüd on võimalus kokkusaada ja kaob see närvilisus ära. Vanasti oli see kannu pubi, nüüd siis nii öelda härrasmeeste klubi. Väga palju asju saab kohe selgemaks ja ei pea iga mees kodus üksi asjade üle pead vaevama. Minu meelest on TR3 klassis asjad suht konkreetsed ja lihtsad.
Aga eks mõte on ju õige, et mõisted võiks lahti olla kirjutatud. Arto see probleem peaks olema ka teiste klasside reeglites.

Priit
QKulgur
Kasutaja avatar
Una
emps
Postitusi: 121
Liitunud: K Veebr 16, 2005 10:46 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Una »

See ei ole võistlussport see on mõnus hobi. Mida varem me kõik sellest arusaame seda parem. Jah juhendis on väga palju asju valesti, seoses mõistetga. Loodame, et siis EAL4x4 kirjtuab need mõisted lahti, väga lihtne ju? See puudutab samamoodi ka juhendeid mille järgi võistlusi korraldatakse. Ma olen juba seda teed käinud ja sa võid nüüd üle võtta :) Aja need asjad jonksu palun sõber Pommer. Mina usun sinusse ja olen kahekäega poolt ja kaitsen sinu seljatagust.
No, mida ma ikka siin üle võtan või mille ma üle võtan - sinu käidud tee või? Loodame parem koos, et EAL4x4 kirjutab need mõisted lahti. Ma EAL4x4-le oma esimese postituse suunasingi, et omaltpoolt veidi kasulik olla ja reeglitesse vähem tõlgendusvõimalusi jätta. No ja kui EAL4x4 ei kirjuta uusi reegleid - ega seegi maailma lõpp ei ole. Hetkel tundus mulle, et on aeg ja koht, kus EAL 4x4 võistlejate arvamust küsis.
2011 TR3 - SMS I / Kukepea III / ASMV 4.
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
pakane
vanaisa
Postitusi: 221
Liitunud: N Nov 16, 2006 7:55 pm
Asukoht: Kuusalu

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas pakane »

TR Pjätt kirjutas:Ma siis veel selguse mõttes lisan. Et sellele Võistkonnale, kes regatud on annab EAL korral võimaluse vahetada autot hooaja jooskul. Küll aga ei saa ja ei tohigi ta seda teha võistlejate kohta. Võisltejalt nõutakse EAL võistleja kaarti ja vanust üle 18aasta.
On ka QKulgur sõitnud lätis viimast Baltikarika etappi, kus juhi kohal oli hoopis Indrek ja Kaardiljugejaks Jako. Mina olin ainult oma võistkonna registreerija.

Priit
QKulgur
Sain ma sinust õieti aru, et kui mõne 4x4 klubi nime all sõidab nt. 3 ühe klassi autot , siis juhte (ka kaardilugejaid) võib vabalt valida (palgata) terve hooaja jooksul ja vastavalt vajadusele valides, kes millise autoga sõidab? Juhul muidugi kui, EAL -i kaart on neil olemas, mille soetamine pole keeruline. Esindaja/registreerija on neil kõigil klubi.

Vanaisa
Würth
Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
Vasta

Mine “EAL 4x4 Alakomitee annab teada”