Mis siis saab kui äkki e. Una mure

EAL 4x4 Alakomitee infokandja

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
Una
emps
Postitusi: 121
Liitunud: K Veebr 16, 2005 10:46 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

PostitusPostitas Una » T Nov 29, 2011 5:03 pm

Meil on lihtsalt selline lugu, et tiimi nimed ei kuulu nn. kellelegi kui nad just pole registreeritud kaubamärgid nagu Würth vms. Oletame nüüd, et ma olen aastaid sõitnud nime all Hyper4x4 ning soovin seda teha ka järgmisel hooajal, kuid keegi "paha uustulnuk" on aasta esimeseks võistluseks sellise nimega tiimi juba reganud ning seda olukorras, kus mina näiteks ei kavatsegi aasta esimesest võistlusest osa võtta ja olen perega pikemal puhkusel ja ei saagi sellest varem teada kui peale võistlust foorumist tulemusi vaadates. Mis siis saab?

Ehk siis täiesti hüpoteetiline olukord taas, kuid mille pealt ma vaidlema hakkan ja kellega? Eriti kui ma pole võistluste korraldajate jaoks niivõrd tuntud nimi, et ta peaks kahtlustama, et miskit ei ole päris nii nagu peab.

Üks mu mõtteid oli, et tiimi nimi, juht ja auto peaks olema alaliidus regatud veel enne kui esimeseks võistluseks regamine hakkab, et saaks selguse, kes on kes ja mis tiimis ja millega ta sõidab.

Loodan, et ma eksin ja kuskil süsteemis on sellised olukorrad juba ette lahendatud, kuid see, et olukord näeb välja väga ebatõenäoline ei tähenda, et seda ei puugi juhtuda. Olgu need nimed meil hetkel just sellised nagu nad on, kuid ma leian, et need oleks mõtekas kinnistada vähemalt mingi konkreetse isikuga. Hetkel ei leia ma kuskilt, et peaks kellegi käest küsima või kuhgui teatama kui ma tahan autot vahetada või meeskonnaliikmeid vahetada. Annan hooaja esimeseks võistluseks ülesse ja juhendi järgi nii on ja nii jääb.

Loodan, et mõtlesin üle.

P
2011 TR3 - SMS I / Kukepea III / ASMV 4.
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 540
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

PostitusPostitas TR Pjätt » T Nov 29, 2011 5:50 pm

Sinu sõbrana vastan, et jah mõtlesid üle. Esiteks võetakse aluseks eelmisel aastal sõitnud teami nimed ja inimesed kes on sellega seotud. Ehk kui keegi hakkab regama QKulgur, siis Arto ilusti helistab mulle ja küsib kas ma olen kursis. Sammuti toimub see kõigi teistega kes sel aastal võistlesid. Ehk et kui mina tahan järgmine aasta Stihli nime all sõita, siis kõigepealt on see õigus ikka neil ja Arto siis ka seda neilt uurib kui EAL4x4 alaliidu juht.
Kui järsku, appi aga mis siis ei ole teemad mille üle vaielda ja kui on mure siis proovi aastalaguses seda teha ja vaata mis saab. Võisltunumber on ka ju seotud Teami nimega, mitte sõitjaga. On ainult teami esindaja ja see võib nii sõitja kui kaardilugeja olla.
Lõpetaks nüüd ära selle mõtetu aga mis siis juhtub kui äkki!
Andesta, et nii isiklikult aga mul on tunne, et sa ajad üksi mingit jonni ja ammu pole see tingitud sellest, et EAL4x4 alaliit polnud lahti kirjutanud, mis asi on "Võistkond"
Minu meelest võiks nüüd selle teema siit kuhugi ära tõsta aga viimane sõna jääb Priidule :)


Priit
QKulgur

p.s. muidugi 12 aastat pole seda probleemi olnud, mille üle me praegu vaidleme, et järsku mõne aasta paärast on? Võibolla ma eksin aga mina küll ei mäleta ja ei kujuta seda hästi ette ka.
pps. Kui Vaiko müüs oma auto maha, siis läks minu teada Teami nimi ka rendiks kaasa. Ehk seltskond "Tegijad" võistles edasi uuete tegelastega. Jällegi polnud kellegil probleemi ja miks peaks ka olema?
Viimati muutis TR Pjätt, T Mai 20, 2014 12:22 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1197
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

PostitusPostitas Arto » T Nov 29, 2011 7:32 pm

TR Pjätt kirjutas:Sinu sõbrana vastan, et jah mõtlesid üle. Esiteks võetakse aluseks eelmisel aastal sõitnud teami nimed ja inimesed kes on sellega seotud. Ehk kui keegi hakkab regama QKulgur, siis Arto ilusti helistab mulle ja küsib kas ma olen kursis. Sammuti toimub see kõigi teistega kes sel aastal võistlesid. Ehk et kui mina tahan järgmine aasta Stihli nime all sõita, siis kõigepealt on see õigus ikka neil ja Arto siis ka seda neilt uurib kui EAL4x4 alaliidu juht.


Väike täiendus, et võistlejate registrit peab meil Ermi!
Ning kindlasti küsib ta kui eelmisel aastal võistelnud nime tahab registreerida keegi teine. ;)
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , 2018 VABA nr. 530, maasturisõltlane alates 2004
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
eal.4x4.ee
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1081
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Re: Mis siis saab kui äkki e. Una mure tiimi nime kaaperdami

PostitusPostitas Ax » T Nov 29, 2011 8:02 pm

Loen ja mõtlen, et elu nagu Ameerikas. Kui mikrolaineahju kasutusjuhendis pole kirjas, et seal ei või kassi kuivatada siis järelikult nagu võiks :eek . Meie seltskond on tegelikult ikka väga väike ja kõik enamvähem tunnevad kõiki (kas just nimepidi aga nägupidi kindlasti) ja see variant, et keegi tuleb ja võtab teise tiimi nime - tule taevas appi :shock:
Härrased, tegeleks masinate reeglitega, mitte kes kelle naise autoga vahetevahel tahab sõita.

Kuna 2011 jäi võistlustelt vahele siis väga sõna ei võta kuid paar asja hingel ikkagi on. Kuid katsun uusi tehnilisi reegleid veel lugeda ja siis täpsustada.

Aigar
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4118
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Mis siis saab kui äkki e. Una mure

PostitusPostitas Movistar » T Nov 29, 2011 8:22 pm

Selles see probleem ongi,et kõik arvavad,et me ju tunneme üksteist.Oleme ju kõik sõbrad.
Tegelt peaks definitsioonid nagu võistkond ,võistlusauto,võistleja jne.olema üheselt selge ,peale reegleid lugedes nii 10aastat sõitnule kui ka täielikule võhikule kes esimest korda rajale tuleb ja kes juhenditest ning reeglitest oma infot ammutab.
Täiesti süütu küsimuse püstitamisest on saanud 3 leheküljeline teema :D :cheers
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2273
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Mis siis saab kui äkki e. Una mure

PostitusPostitas totu » K Nov 30, 2011 10:55 am

Esimesena, konkreetse nime all startinule, jääb ainuõigus nime kasutamiseks või edasiandmiseks. Sel juhul on sama õigus uuel kasutajal. Kes ei usalda, teeb lepingu ja käigu või notaris. 2 tähe ja helipildi erinevuse nõue. Lihtne?
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15389
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Mis siis saab kui äkki e. Una mure

PostitusPostitas Landy » K Nov 30, 2011 11:25 am

Ühes punktis olen isand Pommeriga ühel meelel. Mõsited peaks selles dokumendis paigas olema.
Ka mõistete definitsioon võiks lühidalt ja arusaadavat (kõrvalseisja jaoks) lahti kirjutatud olla.
Kasutada läbisegi "võistlusmasin" ja "võistlusauto" pole korrektne. Ilmslet on sellisleid sõnu veelgi.
Kuna antud dokument on sündinud väga pika arengutee käigus (usun, et mõni lause või lause osa võib ulatuda offroadvõistluste algusaegadesse 10 aasat tagasi), siis on olekas see terviklikult üle vaadata vaja ning teha keelelisi ja teriniloogilisi korrektiiive.

Eraldi küsimus on kas need "sõnaseletused" just selles dokumendis (tehnilistes reeglites) peavad sisalduma. Ehk oleks mütekas need mõnda musse 4x4AK dokumenti lisada.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1197
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Mis siis saab kui äkki e. Una mure

PostitusPostitas Arto » N Dets 01, 2011 9:43 am

Landy kirjutas:Mõsited peaks selles dokumendis paigas olema.
Ka mõistete definitsioon võiks lühidalt ja arusaadavat (kõrvalseisja jaoks) lahti kirjutatud olla.
Kasutada läbisegi "võistlusmasin" ja "võistlusauto" pole korrektne. Ilmslet on sellisleid sõnu veelgi.


Toodud terminid on nimetatud dokumendis just sellepärast, et asi oleks selge:
- punktid mis puudutavad kõiki võistlusklasse, kasutame terminit -masin ( kuna ATV ei ole auto )
- punktid mis puudutavad ainult autosid, kasutame terminit -auto.

Pakkuge lihtsam lahendus, kellel tuleb keelele!
Kohekohe hakkame koostama järgmise aasta üldjuhendit siis saaks sinna asi parem.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , 2018 VABA nr. 530, maasturisõltlane alates 2004
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
eal.4x4.ee
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1723
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Re: Mis siis saab kui äkki e. Una mure

PostitusPostitas isakene » N Dets 01, 2011 11:31 am

Keele- ja Liiklusseaduse järgi oleks korrektne väljend "võistlussõiduk".
Patrol, Pajero, Trooper, Sportage kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 439
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Re: Mis siis saab kui äkki e. Una mure

PostitusPostitas eero I » R Dets 09, 2011 1:31 am

Priit (Una) olen sinuga. :)
Saan sellest aru, et offroad pole matemaatika aga mõisted ja mõtted ei tohiks olla mõistetavad mitmeti. Sama küsimus, mis siis eristab ühe võistkonna teisest, kas võistkonna nimi, -number või siis juht, tekkis minul 2011 klapperi tulemusi vaadates. Ei saanud tookord aru, kas peaks oma tulemust vaatama võistlusnumbri või võistkonna nime alt.
Mis puudutab sultsi ja aasta kokkuvõtet siis
Qkulgur tegi ära Blackoudile, aga kas ka sõidus.
"Võistleb võistkond, kes on koos ja ühiselt selle Teami nime all võistlenud ja autot ehitanud."
Priit (Q), sinu sõnad, olen sellega täitsa nõus ja sellest tulenevalt küsiks, kas ASMV-l sõitsid sina Hardoga või Hardo sinuga?
Mõistete osas hetkel mõtted puuduvad.
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 439
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

PostitusPostitas eero I » R Dets 09, 2011 1:43 am

Landy kirjutas:Veidi definitsioone TR1 mätta otsast:
Mõisted



1.2 Võistlusautoks leotakse antud tehnilistele reeglitele vastav N1 või N!G kategooria sõiduk. Võsitkonnaga seotud võistlusutoks loetakse sõiduk, mida võistkond kasutab hooaja esimsel võistlusel. Võistlusuto samasus tuvastatakse VIN-koodi põhjal. Vaheutseks loetakse teise VIN koodiga võsitlusuto kasutamist.

.


Saan mõttest aru aga mõte vajab tiba kohendamis.
N1 või N1G kat. auto on ainult vabas ja sedagi vist ainult üks, teised on M1 või M1G kat sõidukid e. autod.

VIN koodi järgi vaba ja kolme autosid tuvastada, ei anna väga tulemust. Sama lihtsalt kui need on autole pandud, sama lihtsalt annab neid ringi panna. Pigem siis juba tehnilises kaardis oleva pildi ja teh. kom., kes ka siiani on pidanud tuvastama autosid, otsuse järgi.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4118
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Mis siis saab kui äkki e. Una mure

PostitusPostitas Movistar » R Dets 09, 2011 8:04 am

eero I kirjutas:Qkulgur tegi ära Blackoudile, aga kas ka sõidus.
"Võistleb võistkond, kes on koos ja ühiselt selle Teami nime all võistlenud ja autot ehitanud."
Priit (Q), sinu sõnad, olen sellega täitsa nõus ja sellest tulenevalt küsiks, kas ASMV-l sõitsid sina Hardoga või Hardo sinuga?

Tegi ju Blackoutile sõidus ära :D Korraks sai ta isegi ette meist.
Sultsil sõitisin mina Priiduga , aga auto eripärasid silmas pidades (pedaalid kaugel :lol: ,kangid valel pool,rool raske jne.) otsustas Priit siiski kõrvale kolida.
Minumeelest on selline kaartide segamine aasta viimasel sõidul just vajalik.Võtab meestel vähemalt jalad kõhu alt välja ja mehed hakkavad pingutama oma koha nimel.Muidu sõidavad,nagu oleks safaril :D
Sellesama asja pärast ma oma küsimuse püstitasingi,et kas 1 team võib autot vahetada rohkem kui 1 kord ja tagasivahetust ei loetaks vahetuseks.Oleks täiesti normaalne kui oleks lubatud 1 sõiduks autot vahetada.Näiteks suvesõidul vahetame Eeroga autod ära ja järgmine sõit vahetame tagasi.Oleks see siis väga imelik kui see oleks lubatud ?Minumeelest mitte.

Mine “EAL 4x4 Alakomitee annab teada”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline