5. leht 5-st

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: P Apr 08, 2012 10:31 am
Postitas e.p.
Hardo ega kellegi teise auto järgi kindlasti reegleid ei tehta, pigem ikka autod ehitatakse reeglite järgi.

Lisaks veel, et kõik tänavaliikluseks nõutud valgustid PEAVAD olema paigaldatud ja olemas olema vastavalt seadusandlusele.
Kuna riiklik tehnoülevaatus sportautodel kadus ära, siis on kontrollimise kohustus ja vastutus tehnilisel komisjonil.

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: P Apr 08, 2012 1:58 pm
Postitas Movistar
Eile oli TR3 suurem kokkusaamine ja ümalaua taga oli porilaua teema tugeva arutelu all.Ainult selle teema peale kulus ca 1 tund ja mitu liitrit :D
Sai korralikult läbi arutatud koos joonistega ja arvamust avaldas ca paarkümmend inimest.
Selgeks sai ka see,et TR 3 reegleid teevad siiski TR3 sõitjad,kes oma esindajate kaudu oma ettepanekutest alaliidule teada annavad.
Etteruttavalt ütlen,et see 30 kraadi ettepoole ja 30 kraadi tahapoole ei ole vastuvõetav lahendus .
Tänavaliikluse jaoks ohutuse mõistes ei anna see mitte kui midagi.
Loodetavasti jõuab see reeglite tegijatele ka kohale,et selline direktiiv sobib tänavaautole,mitte TR3 le ja vaja on kuidagi muud moodi reglementeerida seda punkti.Kasvõi vähendades kraade 15 ni.

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: P Apr 08, 2012 3:12 pm
Postitas e.p.
Hakkab juba mõistlikumaks minema jutt, kas saite nurkade määramise ja arvutamise selgeks? :lol:

Turvalisuse ja ohutuse ja avalikel teedel liiklemiseks vajalike nõudmiste seadmine ei ole kuidagi võistlejate otsustada.

Meie poolt pakutud variant oli juba algselt üles seatud küsimusena ja parima lahenduse leidmisena.
Hea, et lõpuks olete süvenenud teemasse ja püüate kaasa rääkida mitte niisama jaurata.
Probleem oligi senistes reeglites, millele enamus tr3 ei vastanud.
Kas jätkame sama versiooniga ja jätame "valgepaberimeestele" hea võimaluse protestimiseks?
Antud variant oleks "kooskõlas seadusandlusega" ja suht üheselt mõistetav auto ehitamisel.
See, kas on 30,20 või 15 kraadi on juba paberile rääkimise teema. Oluline on põhimõte.
Mõistlik lahendus oleks 15-20 kraadi esiratastel ette poole ratta tsentrit ja 20-30 kraadi tagaratastel taha poole ratta tsentrit
aga lõplik versioon vaja juba Arto poolt otsustada ja paberile panna.
Kindlasti tuleb sama ka "vaba" reeglitesse.

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: P Apr 08, 2012 6:37 pm
Postitas Movistar
Tegelikult ei ole selle mõõtmiseks vaja isegi mingit totrat mõõteriista teha vaid seda saab ka lihtsalt arvutada.

Pilt
Suur A tähistab ratta keskpunkti,väike b pikkust ratta keskpunktist porilauani vertikaalselt, nurk b ja c vahel on teada(hetkel räägitud 30 kraadi), vaja on teada saada väike a .
EHK: täisnurkse kolmnurga mittetäisnurkse nurga α tangensiks nimetatakse selle nurga vastaskaateti a ning lähiskaateti b pikkuse jagatist.
Pilt

Ja ongi kõik selge. :D
Nüüd kõik garaazi tangensit arvutama.

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: E Apr 09, 2012 9:33 am
Postitas Paul
Kellele Hardo jutt segaseks jäi, siis internet on tänapäeval asja palju lihtsamaks teinud:

http://www.visualtrig.com/Angles.aspx

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Nov 21, 2012 6:39 pm
Postitas Arto
Projekt värskendatud, vaadake eal.4x4.ee