TR-3 tehnilised reeglid 2013......

EAL 4x4 Alakomitee infokandja

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators

e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 610
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

PostitusPostitas e.p. » N Apr 05, 2012 10:46 pm

Mehed, lõpetage see lahmimine ära ja vaadake olukorda natuke laiemalt, kui oma kuuris toimuvat.
Kas te üldse seda joonist vaadanud olete ja aru saanud, mis seal kirjas !!?? Praks ? Hardo?
Viimati muutis e.p., N Apr 05, 2012 11:20 pm, muudetud 1 kord kokku.
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4157
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

PostitusPostitas Movistar » N Apr 05, 2012 10:55 pm

Ma ei tea kes on Ardo aga minu nimi on Hardo ning lisaks ma ei lahmi vaid üritan eos igasuguste mallide ja tillide kraadimise ebavajalikkusele tähelepanu pöörata. See selleks.
Küsimus.Kas nii läheb esmapilgul kokku reeglitega ?Nii eest ja tagant ulatuvad üle ratta keskpunkti ca 20 cm.
Pilt
Pilt

Edit: ja kahjuks või õnneks ei oma ma mitte kuuri vaid kõigile nõuetele vastavat sooja garaazi :D
Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1175
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

PostitusPostitas srock » N Apr 05, 2012 11:01 pm

Kui aus olla,mina ei saa enam midagi aru ja tuleb vist mingi spetsialist tellida kraade ja muid asju mõõtma 8)
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4157
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

PostitusPostitas Movistar » N Apr 05, 2012 11:04 pm

srock kirjutas:Kui aus olla,mina ei saa enam midagi aru ja tuleb vist mingi spetsialist tellida kraade ja muid asju mõõtma 8)

Mina saan kõigest aru,peale selle,et millega hakatakse mõõtma ?
Lisaks sain ma aru Uputaja ideest kraadida tehnilises tilli ja palavikku :lol:
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 610
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

PostitusPostitas e.p. » N Apr 05, 2012 11:06 pm

Vabandust, et nime valesti kirjutasin ... see on, kui ei kirjutata oma nime alla.

TR3 303 on Eero Dulder´i nimi kirjas, 2012 nimekirja pole veel üllitatud :)
Viimati muutis e.p., N Apr 05, 2012 11:31 pm, muudetud 1 kord kokku.
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 610
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

PostitusPostitas e.p. » N Apr 05, 2012 11:08 pm

Kui aus olla,mina ei saa enam midagi aru ja tuleb vist mingi spetsialist tellida kraade ja muid asju mõõtma


No selle spetsialistiga on teil varsti Soomes aega järelaitamise tunde võtta piisavalt :)
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 610
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

PostitusPostitas e.p. » N Apr 05, 2012 11:10 pm

Küll ühel päeval anname väikesele pinnile võimu ja paneme tehnilist tegama, küll siis saab tillide pikkusi mõõta ja egosid langetada ... nurgad mõõdate ikka enne kodus ise ära :)
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4157
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

PostitusPostitas Movistar » N Apr 05, 2012 11:18 pm

e.p. kirjutas:Vabandust, et nime valesti kirjutasin ... see on, kui ei kirjutata oma nime alla.

TR3 303 on Eero Dulder´i nimi kirjas


Eero on 302 mitte 303.
Tegija
Fitting 44"
Postitusi: 465
Liitunud: N Nov 30, 2006 8:29 pm
Asukoht: aravete
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

PostitusPostitas Tegija » R Apr 06, 2012 12:10 am

2003-2004 oli vene meistrivõistluste sarjas osalemiseks vaja tehnilise läbimiseks omada tagasillal porikumme mis ulatuksid silla tsentrini. Sai siis ehitatud suva kummist "asjandus".Mis kestis Võibolla 100-500m? Kas tahate sama jura ka eestisse?
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1175
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

PostitusPostitas srock » R Apr 06, 2012 1:24 am

e.p. kirjutas:... nurgad mõõdate ikka enne kodus ise ära :)


Millega mõõdan?Ok,aga kuskohast ma sellise antud junni saan mis siin pildina Arto pani? Mina tean aint 2 kraadi, pool kuus ja pool kaksteist.Järelikult Pets, pead tulema oma kalibreeritud taadeldud kraadipuuga külla 8).



Rene
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 610
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

PostitusPostitas e.p. » R Apr 06, 2012 10:10 am

Selline kraadipulk on Antol kapi otsas, tal on veel igasugu teisi puklasid ka ;)
Aga külla võib alati tulla, kui kutsutakse ... kuus õlut ja nurgad selged :)
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2318
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

PostitusPostitas totu » R Apr 06, 2012 12:09 pm

Kuulge mehed, nurga määramine ei saa ju nii raske olla. Raadius jagab ringi kuueks, saame 60 kraadi. Et kindel olla, kõlbab see nurk 50 kraadise asemele. Kui siis 60 pooleks jagada, saame 30, ja seda on ju ka vaja. Kas mõõdulindi kasutamisega on raskusi? Alati on võimalik nurk suuremaks jätta, et ei tekiks mingeid kahtlusi.
Tilli-, palaviku jms. mõõrmised las jäävad pädevamatele aladele, reeglites ei tohi olla kahetimõistmise võimalust ja see tingib, paraku, arvväärtuste kasutamise. Praegune olukord, kus valdaval enamusel autodest ei ole ratas vertikaalsihis kaetud (ronid puu otsa ja ratast ei näe) aga rajale lastakse (inimlikult normaalne), ei ole ju normaalne. Teoreetiliselt võib keegi tulla linnamaasturiga, miinimumpunktid korjata ja protesti esitada. Praeguste reeglite järgi on tal täielik õigus, osaliselt katmata ratastega, autodele disklaffi nõuda.
Arvet
Tehtud, mõeldud.
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 610
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

PostitusPostitas e.p. » R Apr 06, 2012 12:45 pm

Tänud Arvet :)
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4157
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

PostitusPostitas Movistar » R Apr 06, 2012 3:45 pm

Järelikult tuleb sõita ainult neid sõite,kus avalike teede peale asja pole.
Hetkel selliseid Eestis vist kaks. Klaperjaht ja ASMV.
Lisaks kõik Läti sõidud.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2318
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

PostitusPostitas totu » L Apr 07, 2012 10:22 pm

Sai täna Hardo tiibasid näpitud ja tundub, et ette 30 kraadi on tõesti paljuvõitu. Iseenesest mõõtmise skeem ju hea aga mõnda nurka võiks vähendada küll.
Arvet
Tehtud, mõeldud.

Mine “EAL 4x4 Alakomitee annab teada”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline