TR-3 tehnilised reeglid 2013......

EAL 4x4 Alakomitee infokandja

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators

e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas e.p. »

Tere

Küsimus Teile ratta "porilaua" kohta, et kui pikk oleks mõistlik pikkus? 500 mm, 700 mm?

Ehk siis paneks kirja nii, et vertikaalsihis alla vaadates ratta keskpunktist peab ratas olema kaetud tiiva või tiivalaiendiga, mille pikkus minimaalsest ... mm.

Päris ilma ei saa, kuna sõidukid liiklevad ka avalikel teedel.

Kuidas suhtute "tagurduskaamerasse" ehk kui puuduvad peeglid või on tagaaken kinni ehitatud, siis peaks olema selline vidin autol küljes.

Peeter
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Movistar »

Seda pikkust ei peaks üldse piirama hakkama.Suurel osal masinatest lõppeb kere sel kus sild.Nüüd peaks siis ehitama mingi totra porilaua 500-700 mm kerest ette-taha ulatuva :D
See näeks ikka eriti rõve välja ja selline ei püsi küljes samuti.
Põhjus miks ma seda porilaua teemat arendasin on sellepärast,et näiteks mul on 2 jooksu velgi-rehve millest 1 komplekt teeb auto ca 10 cm kitsamaks.
Porilauad oleks teinud selle kitsama paari järgi ja need paar sõitu mis teeks laiemate ratastega,oleks lihtsalt 5 cm kummaltki poolt väljas.
Sellest ka küsimus,et kas võib ?
Seda avalikel teedel sõitmist ei mõjuta see kitsam või laiem porilaud kuidagi.TR3 de küljes on kümneid oluliselt ohtlikumaid sõlmi,mis peaks maanteeliikluse üldse välistama.Nt hüdrorool ,vastavalt oskustele alla pandud sillad jne.Meil eksisteerib mingi hulk kodanikke kelledel need kuidagi all ei püsi ja selliseid lastakse maanteele ilma probleemideta.
Kaamerasse suhtun positiivselt.Endal selline asi olemas ja teeb ikka ohutumaks küll sõidu .Kasvõi näed kui keegi mööduda soovib.Muidu oled nagu pime roolis.
HM Racing Team
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas e.p. »

Ratas peab olema kaetud, üle ei tohi olla. Nii jääb ja rajale ei saa, kui on ratas katmata.

Ei oota emotsioonidel põhinevat ja läbimõtlemata pläma vaid konstruktiivseid ettepanekuid.
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
ed101
Home Made Monster
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 07, 2005 3:54 pm
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas ed101 »

Kiigates kehtivat eurodirektiivi (78/549/EMÜ), siis kõige problemaatilisemaks kohaks TR võistlusautodel on ilmselt punkt 2.1.2, eriti tagumiste ratastega. Samas ei nõuta, et kogu ratas oleks kaetud.

Egert Pinn
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas e.p. »

Sarnase pildi saime ka arutelu käigus.
Oleks vast suht mõistlik ja joonise järgi kõigil üheselt võimalik teostada?
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Arto »

Selline pilt siis, kas see on hea lahendus?
teljest eespool 30* ja taga 50*
Manused
Porikaitse.GIF
Porikaitse.GIF (13.81 KiB) Vaadatud 9936 korda
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Movistar »

Mismoodi neid kraade täpselt mõõtma plaanitakse hakata ?
HM Racing Team
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas e.p. »

Võidad võistluse, võtame auto pulkadeks ja mõõdame kõik kraadid täpselt ära koos EAL tehnikakolleegiumiga ...
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4647
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas uputaja »

Movistar kirjutas:Mismoodi neid kraade täpselt mõõtma plaanitakse hakata ?

Küll kadedad konkurendid mõõdavad :mrgreen:
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas e.p. »

Hardo, kas navigeerimisvahenditest oled kuulnud?
Igas tõsiseltvõetavas offroadmasinas need ju olemas :)
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas e.p. »

Andres, täppi panid ;)
Oleme aastate jooksul üritanud tehnilised reeglid üles ehitada Eestlase kadeduse peale ehk siis isekontrollivaks.
Enne võistlusi on info mittevastavustest tehniliseni jõudnud või siis on abivalmid kaasvõistlejad auto kõrval lahkelt viitamas nendele :)
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Movistar »

e.p. kirjutas:Andres, täppi panid ;)
Oleme aastate jooksul üritanud tehnilised reeglid üles ehitada Eestlase kadeduse peale ehk siis isekontrollivaks.
Enne võistlusi on info mittevastavustest tehniliseni jõudnud või siis on abivalmid kaasvõistlejad auto kõrval lahkelt viitamas nendele :)
See Eestlaslik kadedus toimib küll.
Rikkust , vaesust ja vingumist osatakse juba mõõta ,äkki saavad kraadid ka selgeks.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Arto »

Movistar kirjutas:Mismoodi neid kraade täpselt mõõtma plaanitakse hakata ?
Üks variant, usun, et neid on olemas veel!
Pilt
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Movistar »

Ärge nüüd lolliks ka minge oma kraadidega.
Ma tahaks näha kuidas sa selle riistapuuga neid porilaudasid mõõtma hakkad.
Kasutusele võib võtta ka Pythagorose teoreemi,radiaani,trigonomeetria jmt matemaatika nurga mõõtmiseks.
Tehke omale ja meile selgeks kuidas hakatakse kontrollima selliseid asju,enne kui selliste naljadega lagedale tulete.
Nurga spetsialistidele ka üks kodune harjutus ajule,et tehnilises nurga mõõtmine libedamalt läheks :
ftp://ftp.ttkool.ut.ee/math/kaug/poordkehad_.pdf
HM Racing Team
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas e.p. »

Tehke omale ja meile selgeks kuidas hakatakse kontrollima selliseid asju,enne kui selliste naljadega lagedale tulete.
Milline osa jäi arusaamatuks?
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Vasta

Mine “EAL 4x4 Alakomitee annab teada”