16. leht 20-st

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Sept 06, 2012 11:58 am
Postitas totu
e.p. kirjutas:Arvet, kogu see kliirentsi ja muu teema peab olema võimalikult loogiline ja lihtne, muidu pole mõtet kehtestada, kui mõõtmine ja muu sellega seonduv ebareaalne.
Kõige mõistlikum on siiski keelata ja lasta meestel TR3-s mürada ... kuigi Rene juba hakkas vist Vallot kartma ja ilmselt mõeldakse siis TR3 midagi uut, näiteks suki keeld :)
Seda minagi. Õige kõrgusega puupakk (võib ka metallist olla) maha ja autoga üle, ilma igasuguste tõstmiste- langetamisteta. Kui läheb ümber on probleem.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Sept 06, 2012 12:48 pm
Postitas srock
totu kirjutas:
e.p. kirjutas:Arvet, kogu see kliirentsi ja muu teema peab olema võimalikult loogiline ja lihtne, muidu pole mõtet kehtestada, kui mõõtmine ja muu sellega seonduv ebareaalne.
Kõige mõistlikum on siiski keelata ja lasta meestel TR3-s mürada ... kuigi Rene juba hakkas vist Vallot kartma ja ilmselt mõeldakse siis TR3 midagi uut, näiteks suki keeld :)
Seda minagi. Õige kõrgusega puupakk (võib ka metallist olla) maha ja autoga üle, ilma igasuguste tõstmiste- langetamisteta. Kui läheb ümber on probleem.
No siis portaalimeestel probleemi ei ole :D ja igasugune jura mingite plaatide, äkete ja pakkudega on arulage, tehke parem siis kõik ühesugused pillid ja asi ants.Pets, Vallot ma ei karda ja Sukide keeldu ei tule :D

Rene

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Sept 06, 2012 1:03 pm
Postitas e.p.
Arvet mõtlemisest tossamas juba kindlasti :D
Ilmselt mõtles, et kui mõõdupakk püsti jääb, siis probleem klassivalikuga :)

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Sept 06, 2012 1:22 pm
Postitas tooland
Olen ka tulija.Kagu Eesti ja Tartu rahvast võin ka peale võtta.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Sept 06, 2012 1:35 pm
Postitas totu
e.p. kirjutas:Arvet mõtlemisest tossamas juba kindlasti :D
Ilmselt mõtles, et kui mõõdupakk püsti jääb, siis probleem klassivalikuga :)
Nii ongi :oops: . Korrektne oleks: .... kui püsti jääb on probleem.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Sept 06, 2012 1:41 pm
Postitas Priit82
Nii, mind peksti ka haiglast välja, nii et kui paiste torgitud perse lubab :D olen ka kohal.

Priit

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Sept 07, 2012 11:25 am
Postitas totu
Tänud kõigile, kes kohale tulid (üllatav oli, et nii paljud leidsid aja, arvestades paaripäevast planeerimist). Tunneli lõpus jälle valgus paistmas ja ilmselt ei ole see kaubarong. Jääb siis nii:
4x4 Vaba- sünkroniseerime NEZ reeglitega ja ootame uusi sõitjaid. Säilib igameheklass, võimalikult odav ja fantaasiatele ruumi jättev. Suhteliselt vähetähtis, millega kiire vints metsa ja tagasi veetakse.
TR-2 (nimi ei ole päris lõplik)- 37" talasillaga, 33" portaali ja sõltumatuga, kliirens 380, rehv vaba, piirangud minimaalsed. Kuna valdav enamus tänaseid sõitjaid oli laua taga, läheb prijekt kohe kinnitamisele. (mõtelge veel 800kg. miinimummassi peale. http://www.youtube.com/watch?v=KygGkE7VyNA Kui selline asi varustada kiire, 150m trossiga vintsiga, 32" rehvidega ja 150l kütusepaagiga, saaks täiesti legaalse TR-2 auto. Ja uskuge, see on väga palju kurjem kui , kardetud, portaalsildadega suki).

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Sept 07, 2012 11:58 pm
Postitas rommi@rommi
portaalsildadega suki
ma arvan et aitab küll sellest portaal sillast
ja täna päevani ma olen sellel arvamusel et sõidab meeskond mitte portaal
aastaid tagasi sai sõidetud ka uaz-i tala sillaga ja sai sõidetud samale tulemusele
ja ärge tulge mulle väitma et portaal sõidab paremini kui tala(asi on meeskonnas ja kodu töös)
teemasse ka natuke las see min kaal jääda

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: L Sept 08, 2012 12:33 am
Postitas rommi@rommi
või teeme miin rehvi mõõdu 830

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: L Sept 08, 2012 8:17 am
Postitas RAMBO
rommi@rommi kirjutas:portaalsildadega suki
ma arvan et aitab küll sellest portaal sillast
ja täna päevani ma olen sellel arvamusel et sõidab meeskond mitte portaal
aastaid tagasi sai sõidetud ka uaz-i tala sillaga ja sai sõidetud samale tulemusele
ja ärge tulge mulle väitma et portaal sõidab paremini kui tala(asi on meeskonnas ja kodu töös)
teemasse ka natuke las see min kaal jääda
Tekkis küsimus,et miks te need sillad üldse alla panite,kui midagi ei muutu? Ei usu,et ainult kergemaks sai. Olgu veel ära öeldud,et isiklikust vaatenurgast ei ole mul midagi nende sildade vastu. Siin tekib aga selline koht,kus elerohelised ja tumerohelised peavad ühte rada sõitma ja tumerohelised võidavad alati.
Küsin selleks,et ise targemaks saada.

Terv.
RAMBO

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: L Sept 08, 2012 11:24 am
Postitas totu
rommi@rommi kirjutas:portaalsildadega suki
ma arvan et aitab küll sellest portaal sillast
ja täna päevani ma olen sellel arvamusel et sõidab meeskond mitte portaal
aastaid tagasi sai sõidetud ka uaz-i tala sillaga ja sai sõidetud samale tulemusele
ja ärge tulge mulle väitma et portaal sõidab paremini kui tala(asi on meeskonnas ja kodu töös)
teemasse ka natuke las see min kaal jääda
Ehk on mul liiga elav kujutlusvõime aga nägemus, milline hala lahti läheb kui keegi 800kgse püssiga rajale ilmub, ei tõota head. Sama seltskond tahtis ju, iga hinna eest, portaalid ellimineerida ja igasuguste superautodega võrreldes ei ole portaal, tõepoolest, mingi ime. Valik on Teie (TR-2) ja minu arvamus ei loe. Tegelikult, mida kiiremini sarnane asi rajale tuleb, seda kiiremini on suur osa sõitjaid Openis tagasi :) .

Open projektiga üritan, lähiajal lätlastega maha istuda ja leida aruka kompromissi, kusjuures ei välista rehvilukkude keelamist (alati on ju rehv võimalik lukust sissepoole monteerida). Kes kahtleb ja kõhkleb, võib NEZ reeglite järgi ehitama hakata, usun, et põhimõttelisi muudatusi ei tule. Rehvide ostuga tasub oodata reeglte kinnitamiseni ja elektrivintsi peale raha raisata ei ole mõtet.
Arvet

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: L Sept 08, 2012 12:00 pm
Postitas Movistar
Kõrvaltvaatajana näeb see välja nii,et tuli mingi seltskond,kes portaalidega ja kes mingite muude leiutistega ,tõmbas vanale TR2 le mütsi munadeni pähe , lõi nad lihtsalt minema ja tegi omale uued reeglid ja kolis ise TR2 üle.Kõlab nagu vene värk ikka.
Jälgede segamiseks hämati pea aasta nn Vaba reeglite muutmisest.Muutus siis midagi Vaba reeglites ? Rehvid,sillad jne jne ???
Krt,oleksite võinud aasta tagasi vanade TR2 meestega laua taha istuda ja koos TR2 reeglite idee läbi arutada.Äkki oleks need mehed ikka veel teiega rajal.Aga poodiumikohti on ju ainult 3 ja siis oleks oht sellest pidevalt ilma jääda.
Kuulda oli,et meestel pidi olema hirm,et äkki paneb TR3 väikse ratta alla ja tuleb ka TR2-te. :mrgreen:
Ärge kartke.
Ükski endast ja õigest TR2 -st lugupidav TR3 võistleja ei tule sellisesse klassi võistlema. :puke:

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: P Sept 09, 2012 2:50 pm
Postitas totu
Just, pikemas perspektiivis, on need klassid elujõulised. Üheks tingimuseks küll ka see, et TR-1 muutuks kergemaks. Hetkel ei kõlba TR-1 auto, peale esimest sõitu, enam igapäevaseks kasutuseks. See tähendab, et võistlemine on lõplik otsus ja seda paljud teha ei julge. Kui sportklassis (TR-1)saaks proovida tänavautoga, teades et peale auto pesemist on sellega võimalik nt. lapsi kooli viia, oleks ilmselt sõitjaid rohkem. Kes proovijatest loobub, kes jätkab TR-1s ja kes liigub varsti edasi "raskematesse" klassidesse. Kui paar TR-1 sõitjat nõuavad akendeni savi, ei peaks see piisav põhjus olema kõikide savisse uputamiseks (tõsi, hea TR-1 raja tegemine on palju keerulisem, aeganõudvam ja raskem, ühesõnaga kallim).Teistes klassides saab seda savi kasvõi katuseni ja TR-1 autoga saab päevapealt "Openisse" kolida, kusjuures liidetavasse klassi oleks see hüpe juba märksa tõsisem ja eeldaks vähemalt uut rehvikomplekti. Et meil, kõigil, oleks huvitavam, peab osalejaid juurde tulema, ükskõik, millisesse klassi. Klasside vahel toimub jaotumine juba "iseenesest". TR-2 mehed, ärge võtke isiklikult aga see klass oli/on liiga konservatiivne. Suure rattaga, turvaraamiga sportauto, millel ei või isegi radiaatorit puhtamasse kohta tõsta. Piima järel käia ei tohi ja ümberehitusi ka teha ei tohi.
Kuna "Vaba" piiramine jäi veidi hiljaks, oli see jagamine veidi paratamatus. Antud projekt järgi kattub "Vaba" NEZ reeglitega ja liidetav klass soome (just sealt rehvimõõdud ja nende seosed silla tüübiga) reeglitega, praktiliselt ainukese lisavabadusena võib eestis kasutada hüdrostaatilist rooli (e. kes tahab soome sõitudel käia, jääge mehhaanilise rooli peale). Tahame seda tunnistada või ei aga elame konnatiigis, kus ei saa asju vaadata ainult riigisiseselt.
Arvet

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: P Sept 09, 2012 5:35 pm
Postitas totu
Läheb küll juba teemast mööda aga viimasel koosistumisel tuli veel üks "pisiasi" teemaks, suhtumine foorumis. Tihti peletab uustulnuka minema üleolev vastamine, rumalatele (edasijõudnute arvates) küsimustele. Kusagilt peab ju alustama. Eks on ka "erijuhuseid", kus inimese offroadi tulemata jätmine ala vaesemaks küll ei jäta aga ehk kiirustame selle otsusega vahel.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: P Sept 09, 2012 5:55 pm
Postitas Külahull
totu kirjutas:Läheb küll juba teemast mööda aga viimasel koosistumisel tuli veel üks "pisiasi" teemaks, suhtumine foorumis. Tihti peletab uustulnuka minema üleolev vastamine, rumalatele (edasijõudnute arvates) küsimustele. Kusagilt peab ju alustama. Eks on ka "erijuhuseid", kus inimese offroadi tulemata jätmine ala vaesemaks küll ei jäta aga ehk kiirustame selle otsusega vahel.
Siin vaidleksin natukene vastu. Kui on küsimused, siis saab ju alati kasutada otsingut foorumisiseselt ja saaks paljudele küsimustele vastused. Alatasa tehakse uus teema a la "milline maastur on parim" ja siis tuleb mitu lehekülge mõtetut hala ning nentimine, et pooled foorumis olevatest persoonidest, on m..nid. Kui küsija ise teaks, et mida ta soovib, otsiks pisutki infot ise, oleksid soovitused ka konkreetsemad.