7. leht 9-st

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: P Nov 11, 2012 4:35 pm
Postitas Arto
MahviaDeTyrk kirjutas:Mil moel see TR1 reeglitega seotud on ?
Paneks kõik lihtsalt korraga, muud seost pole.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: T Nov 20, 2012 5:15 pm
Postitas AINIONU
Soov hakkata ehitama TR-1 klassi autot ja on jäänud endiselt arusaamatuks stangede teema. Kas siis ongi nii, et pean säilitama originaal plastmassist stange käraka mis esimesel vintsimisel irdub ? Vaadates teisi TR-1 autosid ei ole tähendanud just "eriti" paljudel autodel originaal stangesid. Teadjamad mehed võiksid jagada teadmisi, sest siis teab kuhu poole jooksma pista :engage

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: T Nov 20, 2012 5:40 pm
Postitas e.p.
3.4.11.3. Kaitserauad ja täiendavad kaitserauad
Kaitserauad peavad olema originaalsed või nende mõõdud, kuju ja tugevus
peavad vastama originaalile. Lubatud on ainult vintsi paigaldamiseks vajalike
väljalõigete tegemine. Antud mudeliseeria jaoks toodetud, kohaliku maa
seadusandlusele vastava lisakaitseraua ( -raudade ) kasutamine on lubatud.

Nagu suht selgelt kirjas, mis ja kuidas.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: T Nov 20, 2012 6:42 pm
Postitas AINIONU
Olen seda punkti korduvalt lugenud aga või nende mõõdud, kuju ja tugevus
peavad vastama originaalile
ajab asja segaseks ja on minuarust vastuolus lause esimese osaga. Või lihtsalt minu kõle pea ei näri seda läbi :bang: :bang:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: T Nov 20, 2012 7:19 pm
Postitas e.p.
püüa lugeda lauset, kui tervikut ;)

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: T Nov 20, 2012 8:00 pm
Postitas Tegija
Pets ,ära kiusa uustulnukaid, ütle otse välja ,et tee uus stange , mis mõõtudelt originaali lähedane ja kus vints sisse installeeritud.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: T Nov 20, 2012 8:51 pm
Postitas AINIONU
Tänud konkreetse vastuse eest :beer:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Nov 21, 2012 11:12 am
Postitas e.p.
Kaitserauad peavad olema originaalsed või nende mõõdud, kuju ja tugevus
peavad vastama originaalile.

August, kuidas seda lauset siis teisiti mõista saab?

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Nov 21, 2012 12:02 pm
Postitas Kjen
e.p. kirjutas:Kaitserauad peavad olema originaalsed või nende mõõdud, kuju ja tugevus
peavad vastama originaalile.

August, kuidas seda lauset siis teisiti mõista saab?
Mina mõistaks seda nii, et plastikstanget võib asendada sama suure ja samasuguse kujuga plekist tehtud tootega, kuna näiteks 3mm terasprofiilist toode ei ole ilmselt samaväärse tugevusega, vaid surve ja tõmbejõududele vastupidavam.
Aga mina olen ehitaja, mitte autoehitaja. Nii et võib olla ei oska ma mõtelda nii nagu peab.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Nov 21, 2012 3:54 pm
Postitas AINIONU
Saan sellest minagi aru nii, et stage võib teha teisest materjalist aga mõõdud peavad säilima :?:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Nov 21, 2012 4:29 pm
Postitas Jünger
AINIONU kirjutas:Saan sellest minagi aru nii, et stage võib teha teisest materjalist aga mõõdud peavad säilima :?:
Jah,võib, aga eeldusel, et stange on sama tugev kui originaal või tugevam.

2. TUGEVDUSED JA VÄLIMUS

Ükskõik millise auto detaili/sõlme tugevdamine on lubatud eeldusel, et kasutatav materjal järgib tugevdatava detaili/sõlme kuju ning see ei ole vastuolus antud tehniliste tingimuste teiste punktidega.
Auto välimus peab säilima identsena. Vajadusel peab olema võimalik auto identifitseerimine tootjatehase dokumentatsiooni alusel.



Kaspar Puström

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Nov 21, 2012 6:35 pm
Postitas Arto
Projekt värskendatud, vaadake eal.4x4.ee

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Nov 21, 2012 7:17 pm
Postitas MahviaDeTyrk
3.4.5.1. - Mootor peab vastama registreerimistunnistusel märgitule

Ei sõnagi sellest kusagil, et see peaks olema sama automargi mootor - seega mootori vahetus nüüdsest lubatud ? ajad vahetuse ARK-is korda ja...

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Nov 21, 2012 7:20 pm
Postitas e.p.
Pole ju mõistlik keelata, kui Maanteeamet lubab sõidukit kasutada.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Nov 21, 2012 7:28 pm
Postitas inseneer
e.p. kirjutas:Pole ju mõistlik keelata, kui Maanteeamet lubab sõidukit kasutada.
Mootorivahetus oli ju ka eelnevalt lubatud. Aastal 2001 sai sõidetud originaal klassis GAZ69 tüüpi maastikusõiduautoga.
Sellisele püssile oli hädasti Volga mootorit tarvis. Õnneks me selleni ei jõudnudki, ennem pooldus raam.
Olge ettevaatlikud selle mootori vahetusega. :D