6. leht 9-st

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Aug 30, 2012 12:21 pm
Postitas Landy
Õnneks Defenedri omanikud ei pea murtsema, neil on väline turvapuur lubatud (tehase lisvarustus) ja on ka tänavalegaalsed setifitseeritud järelturu tooted olemas:
http://www.safetydevices.com/expedition ... +approval/

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Aug 30, 2012 8:07 pm
Postitas inseneer
Landy kirjutas:Õnneks Defenedri omanikud ei pea murtsema, neil on väline turvapuur lubatud (tehase lisvarustus) ja on ka tänavalegaalsed setifitseeritud järelturu tooted olemas:
http://www.safetydevices.com/expedition ... +approval/
Defenderi mehed ei muretsegi.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Aug 30, 2012 8:07 pm
Postitas inseneer
e.p. kirjutas:Ehitage vabas niipalju, kui soovi on.
TR1 on ja jääb tänavaautode klassiks.
Vastavalt rajale ja teeoludele valitakse õige sõidukiirus.

Kuldsed sõnad.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: E Sept 10, 2012 6:40 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Ühe põhjusena miks mitte lubada välist puuri on mulle välja toodud investeerimisvajadus

Krt see on ühekordne investeering - pidev kere taas sirgu venitamine on miski aja jooksul oluliselt kallim lõbu

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Okt 18, 2012 4:01 pm
Postitas Landy
Milliste reeglite juurde plaanitakse jääda?
1)Pragu kahtivate
2)http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... Itemid=148
3)Või mõn nende vahelise juurde?

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Nov 09, 2012 12:51 am
Postitas Priitm
Landy kirjutas:Milliste reeglite juurde plaanitakse jääda?
1)Pragu kahtivate
2)http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... Itemid=148
3)Või mõn nende vahelise juurde?
Huvitab ennast ka juba!

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Nov 09, 2012 8:41 am
Postitas e.p.
Tere

TR1 reeglites tuleb suurem muudatus generaatori osas, mis muutub vabaks ja edaspidi luubatakse ainult elektri või tootjatehase poolt paigaldatud mehhaanilist vintsi.

Aga kui asi korrektselt vormistatud ja paberil, siis kindlasti ilmub alakomitee (EAL) lehel selline dokument.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Nov 09, 2012 8:52 am
Postitas Landy
Küsin - Kas minu poolt siin samas teemas 22.Nov.2011 22:47 ja 23.Nov.2011 12:14 tehtud postituses olnud ettepanekuid (puudutasid elektrisüsteeme ja kütuseid) ka arutati?

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Nov 09, 2012 9:08 am
Postitas Arto
Landy kirjutas:Küsin - Kas minu poolt siin samas teemas 22.Nov.2011 22:47 ja 23.Nov.2011 12:14 tehtud postituses olnud ettepanekuid (puudutasid elektrisüsteeme ja kütuseid) ka arutati?
Praeguseks on elektrisüsteemi puudutav punkt saanud sellise kuju:
3.4.13. Elektrisüsteem
3.4.13.1. Elektrisüsteem peab olema originaalne. Lubatud on punktidest 3.4.12.8., 3.4.13.4., 3.4.13.5. ja 3.4.13.6. lubatust lähtuvad elektri süsteemi ümberehitused.
3.4.13.2. Aku kinnituskoht originaalne. Aku tüüp ja suurus ei ole piiratud.
3.4.13.3. Generaator originaalne.
3.4.13.4. Täiendavad valgustusseadmed ei ole piiratud, kuid peavad vastama Eesti Vabariigi seadustele. Lisatulede valgustugevuse kontrollarv võib seadusandluses lubatust suurem olla.
3.4.13.5. Lubatud dubleerida tagatulesid võistluste ajaks.
3.4.13.6. Võistlussõidukile on lubatud paigaldada lüliti, mis lülitab välja kogu võistlussõiduki elektrisüsteemi. Lüliti peab olema sädemevaba ning kättesaadav nii juhile, kui kaassõitjale nende istekohalt. Elektrisüsteemi väljalülitamisega peab kaasnema ka mootori seiskumine.

Ja kütuseid puudutav punkt järgmine:
3.2.5. Kasutada tohib ainult jaemüügi võrgu kaudu turustatavaid sisepõlemismootoritele mõeldud autokütuseid. Mootorisse tohib juhtida ainult autokütust ja välisõhku, muude lisandite silindritesse juhtimine on keelatud. Elektri-ja hübriidajamite toiteallikate laadimisviisid ei ole piiratud. Lubatud on jaemüügis müüdavad sisepõlemismootorite kütuselisandid.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Nov 09, 2012 9:35 am
Postitas Landy
Suured tänud, väga mõistlikud muudatused!

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Nov 09, 2012 4:49 pm
Postitas maatriks
e.p. kirjutas:TR1 reeglites tuleb suurem muudatus generaatori osas, mis muutub vabaks ja edaspidi luubatakse ainult elektri või tootjatehase poolt paigaldatud mehhaanilist vintsi.
Arto kirjutas:Praeguseks on elektrisüsteemi puudutav punkt saanud sellise kuju:
3.4.13.3. Generaator originaalne.
Kuidas seda mõista?

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Nov 09, 2012 6:18 pm
Postitas MahviaDeTyrk
e.p. kirjutas:TR1 reeglites edaspidi luubatakse ainult elektri või tootjatehase poolt paigaldatud mehhaanilist vintsi.
Kuidas seda mõistma peab ?
Kas nt. Toyotal peab meh vints olema Toyota tehase poolt paigaldatud ?? - või võib Toyota omanik autole Toyota meh vintsi ise paigaldada ?

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Nov 09, 2012 7:27 pm
Postitas e.p.
Kas liiga keeruline lause oli?

Generaatori punkt on jäänud Artol muutmata ehk see kõik hetkel siin "saunajutt".

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: L Nov 10, 2012 5:01 pm
Postitas Arto
e.p. kirjutas:Generaatori punkt on jäänud Artol muutmata ehk see kõik hetkel siin "saunajutt".
Minu viga jah, generaator on vaba.
Kuna VABA reeglid pidime Avo sõidul lätlaste ja leedukatega läbi rääkima siis loodan, et peale seda saame tehniliste projekti ülesse ning kuu enne hooaja algust ka kinnitatud.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: L Nov 10, 2012 5:10 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Arto kirjutas:Kuna VABA reeglid pidime Avo sõidul lätlaste ja leedukatega läbi rääkima siis loodan, et peale seda saame tehniliste projekti ülesse ning kuu enne hooaja algust ka kinnitatud.
Mil moel see TR1 reeglitega seotud on ?