9. leht 9-st

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Nov 22, 2012 10:15 am
Postitas e.p.
Loenda need margid üles :)

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Nov 22, 2012 11:18 am
Postitas Landy
e.p. kirjutas:Loenda need margid üles :)
Range Rover Dakar. Üks (endine) võistlusauto on ka Eestis.
Pilt
P.S. Pildil olevale autole on suuremad rattad alla pandud.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Nov 22, 2012 12:15 pm
Postitas e.p.
http://www.landroverclub.net/Club/HTML/dakar.htm

see nn kere kit paketiga auto, mille tehnilises passis peaks olema margiks doonorauto mark, vastavalt sellele stanged, porilapid külge (ilma ülevaatusel ei tohiks läbi saada) ja võiks ju olla äge võistlusauto? :roll:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Nov 22, 2012 7:13 pm
Postitas MahviaDeTyrk
MahviaDeTyrk kirjutas:3.4.5.1. - Mootor peab vastama registreerimistunnistusel märgitule

Ei sõnagi sellest kusagil, et see peaks olema sama automargi mootor - seega mootori vahetus nüüdsest lubatud ? ajad vahetuse ARK-is korda ja...
e.p. kirjutas:Pole ju mõistlik keelata, kui Maanteeamet lubab sõidukit kasutada.
Ja kuidas moodi nüüd hakatakse mootori vahetuse korral mõistma originaalseid toite, jahutuse, elektri ja väljalaskesüsteeme - selge ju, et mootori vahetuse korral sellele masinale originaalis mitte kuuluva mootoriga ka neid muudetakse/kohandatakse :roll:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: E Jaan 07, 2013 10:25 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Tahaks nüüd hakata TR1 Samule 4.3 Vortec´it vahele panema - aga ikka ei oma vastust sellele eelmisele küsimusele

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: T Jaan 08, 2013 8:11 am
Postitas Maasturid
MahviaDeTyrk kirjutas:Tahaks nüüd hakata TR1 Samule 4.3 Vortec´it vahele panema - aga ikka ei oma vastust sellele eelmisele küsimusele
ARK ei luba ju mingi nipiga(v.a sportauto) sellist mootorit Jimnyle peale panna.
Seega võib teha selliseid mootorivahetusi mis on ARK poolt aksepteeritavad.Oli lubatud vist kuni 30% võimsuse erinevust aga võin eksida.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: T Jaan 08, 2013 8:50 am
Postitas priitm1
3.4.16.2. Vintsitrossil peab olema trossi leevendi.
Mis asi on vintstrossi leevendi ?

Priit Mattisen

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: T Jaan 08, 2013 11:48 am
Postitas totu
priitm1 kirjutas:3.4.16.2. Vintsitrossil peab olema trossi leevendi.
Mis asi on vintstrossi leevendi ?

Priit Mattisen
See on üsna mõttetu asi ja läheb reeglitest välja, niikaua kannatage see punkt välja.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: T Jaan 08, 2013 3:19 pm
Postitas eero I
MahviaDeTyrk kirjutas:Tahaks nüüd hakata TR1 Samule 4.3 Vortec´it vahele panema - aga ikka ei oma vastust sellele eelmisele küsimusele
Maasturi Toomas juba juhtis tähelepanu, ma siis lihtsalt täpsustaks, aegajalt kipub vist ununema.

5) omavoliline mootori toitesüsteemi või heitgaasisüsteemi muutmine või
ümberehitamine on keelatud (välja arvatud kood 702 lõikes 1 ning kood 705 lõikes 1
toodud juhtudel), sh ülelaadeseadmete lisamine või ärajätmine, õhufiltrite või
heitgaasiosakestefiltrite äravõtmine, heitgaasi katalüsaatorreaktorite äravõtmine,
võimsuspiirajate või muude sarnast funktsiooni omavate seadmete eemaldamine või
muutmine, teisele kütuseliigile ümberehitamine (diislikütuselt – bensiinile; bensiinilt
või diislikütuselt – gaasile jms ning vastupidi);

7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja
massilt valmistaja poolt sellele mootorsõidukile ettenähtule. Erandina, kui valmistaja
ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist ning sellega ei muutu
mootorsõiduki kategooria, on lubatud mootorsõidukile ümberehituse korras
paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30 %, töömahu erinevus 20 % ja
massi erinevus 10 % valmistaja poolt ettenähtust.


Mis puudutab esimest küsimust siis selle lahendab ilmselt ka Maanteeamet, minu isiklik arvamus.

Eero

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: T Jaan 08, 2013 7:35 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Need reeglid ja % piirangud ja muud maanteameti asjad ju kehtivad eeldusel, et tegemist on Eesti autoga - ma usun, et meist mitte eriti kaugelt on võimalik leida igasugu muid ameteid, kus piisava raha olemasolul kirjutatakse sul teh passi legaalseks ükstakama mis masinale mis mootor :roll:

Teiste riikide võistlejad ju ometi võivad meil sarjas võistelda võikuidas ??
Või ma lihtsalt ei ole juhtunud leidma seda kohta, mis keelaks Eesti 4X4 Off-Road karikavõistlusel võistlemise Eesti registrisse mitte kuuluva autoga ?

EAL Eesti 4X4 Off-Road karikavõistlus 2013 üldjuhend
3. E4X4KV VÕISTLUSKLASSID
3.1 E4X4KV arvestust peetakse võistlusklassidele TR-1, VABA, VABA+, TR-3 ja ATV
3.2 Võistlussõidukid peavad vastama 4x4 AK poolt klassidele kehtestatud tehnilistele tingimustele ja ohutusnõuetele. Võimalikud muudatused avaldatakse 4x4 AK poolt.
3.3 Võistlusklassis VABA+; TR3 osalevatel võistlussõidukitel peab olema EAL tehniline kaart.

Mina näen seal ainult seda, et VABA+; TR3 peavad omama justnimelt Eesti Autospordi Liidu teh kaarti - teised klassid ei pea kuidagimoodi Eestiga seotud olema

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Jaan 09, 2013 10:16 am
Postitas Arto
MahviaDeTyrk kirjutas:Teiste riikide võistlejad ju ometi võivad meil sarjas võistelda võikuidas ??
Või ma lihtsalt ei ole juhtunud leidma seda kohta, mis keelaks Eesti 4X4 Off-Road karikavõistlusel võistlemise Eesti registrisse mitte kuuluva autoga ?
Oled õigesti aru saanud, välismaalased on meile oodatud!

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: P Okt 27, 2013 9:08 pm
Postitas Jünger
Lugesin reegleid ja tekkis küsimus.

3.4.7.3. Teljed
Originaalsed. Diferentsiaali lukkude paigaldamine on lubatud.


Kas see tähendab nüüd seda, et Jeepi, Land Roveri ja Suzuki mehed viskavad oma tugevad poolteljed riiulisse?
Kuidas seda kontrollitakse? Okei, jeebi puhul veel aga suzuki ja land rover?


Kaspar

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: E Okt 28, 2013 12:23 am
Postitas Landy
21.11.12 kopeerisid sa ise siia samasse teemasse tsitaadi:
2. TUGEVDUSED JA VÄLIMUS

Ükskõik millise auto detaili/sõlme tugevdamine on lubatud eeldusel, et kasutatav materjal järgib tugevdatava detaili/sõlme kuju ning see ei ole vastuolus antud tehniliste tingimuste teiste punktidega.


Seega ei tohiks Zuki ja LR moamanikel muret olla, kuniks poolteljed ja püskidad oma kuju ei muuda.
Kuid jeepi meeste ristide asendamine püsikiirusliigenditega küll "materjal järgib tugevdatava detaili/sõlme kuju" alla ei tohiks mahtuda.
Jünger kirjutas:Lugesin reegleid ja tekkis küsimus.

3.4.7.3. Teljed
Originaalsed. Diferentsiaali lukkude paigaldamine on lubatud.


Kas see tähendab nüüd seda, et Jeepi, Land Roveri ja Suzuki mehed viskavad oma tugevad poolteljed riiulisse?
Kuidas seda kontrollitakse? Okei, jeebi puhul veel aga suzuki ja land rover?


Kaspar