TR-1 tehnilised reeglid 2013......

EAL 4x4 Alakomitee infokandja

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4473
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

isiklik arvamus = liiga lahkeks on mindud nende reeglitega
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas inseneer »

MahviaDeTyrk kirjutas:isiklik arvamus = liiga lahkeks on mindud nende reeglitega
Eks sa mine maanteametisse seda mootorivahetust lunima. Vaata, mis sulle räägitakse seal tänapäeval.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas e.p. »

Pigem on võrdsuse ja jätkusuutlikuse tagamises mindud uute reeglitega rangemaks ja keelatud muud vintsid peale elektri ja tehasepaigaldusega mehhaanilise vintsi.
Samamoodi peame kuidagi hakkama võistlusautosid tänavalegaalsemateks muutma ...
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas inseneer »

e.p. kirjutas:Pigem on võrdsuse ja jätkusuutlikuse tagamises mindud uute reeglitega rangemaks ja keelatud muud vintsid peale elektri ja tehasepaigaldusega mehhaanilise vintsi.
Samamoodi peame kuidagi hakkama võistlusautosid tänavalegaalsemateks muutma ...
Ma juba ammu arvasin, et ega see hüdrovints ikka õige asi pole. Selleks et autosid tänavalegaalsemateks muuta, peab lihtsalt sagedamini poodi piima järele sõitma või? Et siis teised liiklejad ka harjuksid tänavalegaalsete TR1 masinatega. Onju.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas e.p. »

Just, näiteks Saaremaa võistluse tehnilise võiks teha mõnes Saaremaa tehnoülevaatuspunktis ;)
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas inseneer »

e.p. kirjutas:Just, näiteks Saaremaa võistluse tehnilise võiks teha mõnes Saaremaa tehnoülevaatuspunktis ;)
Lihtsalt eelnevalt on vaja teda millises ülevaatuspunktis.
Veel võiks kehtestada selle, et TR1 autod liiguvad omal jõul võistluste mandaati.
Pärast sõitu võid alles oma rokase pilli kärupeale lasta. Vaata Laadogal vanasti kõik pidid ringi täis sõitma.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas e.p. »

See mandaati sõitmine läheb vist keeruliseks, kui kõigile viiele autole vaja kontrollauto järgi sõitma panna :)

Parem mõte tundub mõlkide pindala mõõtmine ;)
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas inseneer »

Milleks mõõta mõlkide pindala? Kas tehnoülevaatusel on selline asi etteantud?

Kui nii, siis minu Ländrover ainult üks suur fooliumist mõlk ongi. :(
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas e.p. »

peab nende kriteeriumeid uurima jah :)
aga selle pindala metoodikaga oleks võimalik määrata, palju peab mõlgitut pinda olema ;)
näiteks 25% sõiduki kere välispinnast .... :mrgreen:
Kui nii, siis minu Ländrover ainult üks suur fooliumist mõlk ongi.
raske juhus jah kuna see juba tehasest väljudes mölkis ...
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1956
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Maasturid »

Eks need TR-1 masinad ühed nn.avarii tunnustega masinad ole ja TÜV teostajatele need tõesti meeldi.
Et aga masinad sirgemad oleks tuleks TR-1 rajameistritel puud trassist väga kaugele hoida :lol:
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4473
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Maasturid kirjutas:Eks need TR-1 masinad ühed nn.avarii tunnustega masinad ole ja TÜV teostajatele need tõesti meeldi.
Et aga masinad sirgemad oleks tuleks TR-1 rajameistritel puud trassist väga kaugele hoida :lol:
Või lubada väliseid turvapuure kasutada

Prsse - peale Sultsi on Tigu keret taaskord suht valus vaadata
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas inseneer »

Ei pole tigul häda kedagi. Defel pole enam ükski keredetail mõõdus, v.a. esiklaas.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas e.p. »

No teo probleem pigem ikka selles, et piloot ei taha leppida sellega, et ta teo roolis ;)
Et aga masinad sirgemad oleks tuleks TR-1 rajameistritel puud trassist väga kaugele hoida
sellega oleme viimased aastad tegelenud ...

samas pole üheski jugendis kirjas, et peab vastu puud sõitma ;)
puud on pigem loodusikud takistused, millest peaksid võistlejad osavalt mööduma :)
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas inseneer »

No raja puhul, pooldan ikkagi puid ennem kui põlend kändudega luha.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Landy »

Lugedes reegleid tekkis küsimus selle 1000 identse auto kohapealt. Mida teha autodega, millekohta ütlevad avalikud infoalllikad : "Täpne tootmisarv teadamata" ?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vasta

Mine “EAL 4x4 Alakomitee annab teada”