TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
isiklik arvamus = liiga lahkeks on mindud nende reeglitega
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Eks sa mine maanteametisse seda mootorivahetust lunima. Vaata, mis sulle räägitakse seal tänapäeval.MahviaDeTyrk kirjutas:isiklik arvamus = liiga lahkeks on mindud nende reeglitega
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Pigem on võrdsuse ja jätkusuutlikuse tagamises mindud uute reeglitega rangemaks ja keelatud muud vintsid peale elektri ja tehasepaigaldusega mehhaanilise vintsi.
Samamoodi peame kuidagi hakkama võistlusautosid tänavalegaalsemateks muutma ...
Samamoodi peame kuidagi hakkama võistlusautosid tänavalegaalsemateks muutma ...
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Ma juba ammu arvasin, et ega see hüdrovints ikka õige asi pole. Selleks et autosid tänavalegaalsemateks muuta, peab lihtsalt sagedamini poodi piima järele sõitma või? Et siis teised liiklejad ka harjuksid tänavalegaalsete TR1 masinatega. Onju.e.p. kirjutas:Pigem on võrdsuse ja jätkusuutlikuse tagamises mindud uute reeglitega rangemaks ja keelatud muud vintsid peale elektri ja tehasepaigaldusega mehhaanilise vintsi.
Samamoodi peame kuidagi hakkama võistlusautosid tänavalegaalsemateks muutma ...
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Just, näiteks Saaremaa võistluse tehnilise võiks teha mõnes Saaremaa tehnoülevaatuspunktis
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Lihtsalt eelnevalt on vaja teda millises ülevaatuspunktis.e.p. kirjutas:Just, näiteks Saaremaa võistluse tehnilise võiks teha mõnes Saaremaa tehnoülevaatuspunktis
Veel võiks kehtestada selle, et TR1 autod liiguvad omal jõul võistluste mandaati.
Pärast sõitu võid alles oma rokase pilli kärupeale lasta. Vaata Laadogal vanasti kõik pidid ringi täis sõitma.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
See mandaati sõitmine läheb vist keeruliseks, kui kõigile viiele autole vaja kontrollauto järgi sõitma panna
Parem mõte tundub mõlkide pindala mõõtmine
Parem mõte tundub mõlkide pindala mõõtmine
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Milleks mõõta mõlkide pindala? Kas tehnoülevaatusel on selline asi etteantud?
Kui nii, siis minu Ländrover ainult üks suur fooliumist mõlk ongi.
Kui nii, siis minu Ländrover ainult üks suur fooliumist mõlk ongi.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
peab nende kriteeriumeid uurima jah
aga selle pindala metoodikaga oleks võimalik määrata, palju peab mõlgitut pinda olema
näiteks 25% sõiduki kere välispinnast ....
aga selle pindala metoodikaga oleks võimalik määrata, palju peab mõlgitut pinda olema
näiteks 25% sõiduki kere välispinnast ....
raske juhus jah kuna see juba tehasest väljudes mölkis ...Kui nii, siis minu Ländrover ainult üks suur fooliumist mõlk ongi.
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Eks need TR-1 masinad ühed nn.avarii tunnustega masinad ole ja TÜV teostajatele need tõesti meeldi.
Et aga masinad sirgemad oleks tuleks TR-1 rajameistritel puud trassist väga kaugele hoida
Et aga masinad sirgemad oleks tuleks TR-1 rajameistritel puud trassist väga kaugele hoida
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Või lubada väliseid turvapuure kasutadaMaasturid kirjutas:Eks need TR-1 masinad ühed nn.avarii tunnustega masinad ole ja TÜV teostajatele need tõesti meeldi.
Et aga masinad sirgemad oleks tuleks TR-1 rajameistritel puud trassist väga kaugele hoida
Prsse - peale Sultsi on Tigu keret taaskord suht valus vaadata
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Ei pole tigul häda kedagi. Defel pole enam ükski keredetail mõõdus, v.a. esiklaas.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
No teo probleem pigem ikka selles, et piloot ei taha leppida sellega, et ta teo roolis
samas pole üheski jugendis kirjas, et peab vastu puud sõitma
puud on pigem loodusikud takistused, millest peaksid võistlejad osavalt mööduma
sellega oleme viimased aastad tegelenud ...Et aga masinad sirgemad oleks tuleks TR-1 rajameistritel puud trassist väga kaugele hoida
samas pole üheski jugendis kirjas, et peab vastu puud sõitma
puud on pigem loodusikud takistused, millest peaksid võistlejad osavalt mööduma
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
No raja puhul, pooldan ikkagi puid ennem kui põlend kändudega luha.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Lugedes reegleid tekkis küsimus selle 1000 identse auto kohapealt. Mida teha autodega, millekohta ütlevad avalikud infoalllikad : "Täpne tootmisarv teadamata" ?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi