TR-1 tehnilised reeglid 2013......

EAL 4x4 Alakomitee infokandja

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Arto »

MahviaDeTyrk kirjutas:Mil moel see TR1 reeglitega seotud on ?
Paneks kõik lihtsalt korraga, muud seost pole.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
AINIONU
Fitting 38"
Postitusi: 204
Liitunud: N Veebr 15, 2007 10:45 pm

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas AINIONU »

Soov hakkata ehitama TR-1 klassi autot ja on jäänud endiselt arusaamatuks stangede teema. Kas siis ongi nii, et pean säilitama originaal plastmassist stange käraka mis esimesel vintsimisel irdub ? Vaadates teisi TR-1 autosid ei ole tähendanud just "eriti" paljudel autodel originaal stangesid. Teadjamad mehed võiksid jagada teadmisi, sest siis teab kuhu poole jooksma pista :engage
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas e.p. »

3.4.11.3. Kaitserauad ja täiendavad kaitserauad
Kaitserauad peavad olema originaalsed või nende mõõdud, kuju ja tugevus
peavad vastama originaalile. Lubatud on ainult vintsi paigaldamiseks vajalike
väljalõigete tegemine. Antud mudeliseeria jaoks toodetud, kohaliku maa
seadusandlusele vastava lisakaitseraua ( -raudade ) kasutamine on lubatud.

Nagu suht selgelt kirjas, mis ja kuidas.
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
AINIONU
Fitting 38"
Postitusi: 204
Liitunud: N Veebr 15, 2007 10:45 pm

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas AINIONU »

Olen seda punkti korduvalt lugenud aga või nende mõõdud, kuju ja tugevus
peavad vastama originaalile
ajab asja segaseks ja on minuarust vastuolus lause esimese osaga. Või lihtsalt minu kõle pea ei näri seda läbi :bang: :bang:
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas e.p. »

püüa lugeda lauset, kui tervikut ;)
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Tegija
Fitting 44"
Postitusi: 482
Liitunud: N Nov 30, 2006 8:29 pm
Asukoht: aravete
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Tegija »

Pets ,ära kiusa uustulnukaid, ütle otse välja ,et tee uus stange , mis mõõtudelt originaali lähedane ja kus vints sisse installeeritud.
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
AINIONU
Fitting 38"
Postitusi: 204
Liitunud: N Veebr 15, 2007 10:45 pm

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas AINIONU »

Tänud konkreetse vastuse eest :beer:
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas e.p. »

Kaitserauad peavad olema originaalsed või nende mõõdud, kuju ja tugevus
peavad vastama originaalile.

August, kuidas seda lauset siis teisiti mõista saab?
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
Kjen
Der Sponsor
Postitusi: 539
Liitunud: N Jaan 11, 2007 3:14 am
Asukoht: Tallinn

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Kjen »

e.p. kirjutas:Kaitserauad peavad olema originaalsed või nende mõõdud, kuju ja tugevus
peavad vastama originaalile.

August, kuidas seda lauset siis teisiti mõista saab?
Mina mõistaks seda nii, et plastikstanget võib asendada sama suure ja samasuguse kujuga plekist tehtud tootega, kuna näiteks 3mm terasprofiilist toode ei ole ilmselt samaväärse tugevusega, vaid surve ja tõmbejõududele vastupidavam.
Aga mina olen ehitaja, mitte autoehitaja. Nii et võib olla ei oska ma mõtelda nii nagu peab.
AINIONU
Fitting 38"
Postitusi: 204
Liitunud: N Veebr 15, 2007 10:45 pm

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas AINIONU »

Saan sellest minagi aru nii, et stage võib teha teisest materjalist aga mõõdud peavad säilima :?:
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 838
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Jünger »

AINIONU kirjutas:Saan sellest minagi aru nii, et stage võib teha teisest materjalist aga mõõdud peavad säilima :?:
Jah,võib, aga eeldusel, et stange on sama tugev kui originaal või tugevam.

2. TUGEVDUSED JA VÄLIMUS

Ükskõik millise auto detaili/sõlme tugevdamine on lubatud eeldusel, et kasutatav materjal järgib tugevdatava detaili/sõlme kuju ning see ei ole vastuolus antud tehniliste tingimuste teiste punktidega.
Auto välimus peab säilima identsena. Vajadusel peab olema võimalik auto identifitseerimine tootjatehase dokumentatsiooni alusel.



Kaspar Puström
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Arto »

Projekt värskendatud, vaadake eal.4x4.ee
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4473
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

3.4.5.1. - Mootor peab vastama registreerimistunnistusel märgitule

Ei sõnagi sellest kusagil, et see peaks olema sama automargi mootor - seega mootori vahetus nüüdsest lubatud ? ajad vahetuse ARK-is korda ja...
tartuoffroad.ee
5581340
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas e.p. »

Pole ju mõistlik keelata, kui Maanteeamet lubab sõidukit kasutada.
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas inseneer »

e.p. kirjutas:Pole ju mõistlik keelata, kui Maanteeamet lubab sõidukit kasutada.
Mootorivahetus oli ju ka eelnevalt lubatud. Aastal 2001 sai sõidetud originaal klassis GAZ69 tüüpi maastikusõiduautoga.
Sellisele püssile oli hädasti Volga mootorit tarvis. Õnneks me selleni ei jõudnudki, ennem pooldus raam.
Olge ettevaatlikud selle mootori vahetusega. :D
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Vasta

Mine “EAL 4x4 Alakomitee annab teada”