TR-1 tehnilised reeglid 2013......

EAL 4x4 Alakomitee infokandja

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
runn
Rock Crawler
Postitusi: 622
Liitunud: R Aug 18, 2006 8:48 pm
Asukoht: Maakera
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas runn »

Seda veel, et portaalsillad võiksid olla siiski lubatud, tingimusel, et rehv 2" väiksem. Volvosid ju küll, kes tahaks ka mutta saada.
Isegi 820mm-ga lõpetas viimane meeskond Volvo ja enda piinamise ja kui 30" rehv siis ei tea ühtegi kes vahetaks originaal 35" rehvid 30 " vastu et võistelda 2000+kg autoga. Ja originaal UAZ portaaliga ei ole ka 30" rehviga kuidagi konkurent tänapäeva tehnikale.
Turistina teid tolmutada võin niisamagi.
Alati saab otse ei pea ringiga kihutama.
Ehk peaksid hoopis tegema teema et Turism arvestada karikasarja ja saad punkte koguda.
Ei tea ühtegi masinate liigat kus sportklassis oleks võimalik tänavalt odavalt ostetud autoga kohe esikolmikusse sõita.
Võimalus on ehk Uunikute Talve Rallyl.
Ja nagu Hr. Aus tõdes asi on kinni ikka tihendis. Ise lisan kui võit paistab küll raha leitakse.


Vello Ruhno
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Landy »

TR Pjätt kirjutas:Küsiks siis, mis paneb teid muutma praeguseid kehtivaid TR1 reegleid?
Tegelikult on kõik kinni korraldajates ja nende tehtavates radades. Rõõm on kuulda, et see aasta on see juba paranenud ja TR1 on endale jõukohased rajad saanud, kus ka alustaja saab teistega mõõtuvõtta.
Minu tagasihoidlik arvamus on, et TR1s ei tohiks kunagi olla määravaks vintsi tõmbetugevus, -kiirus. Vints on tr1 masinal selleks, et sõidust tekkinud vigu parandada. Ehk rajad peaks olema ka läbitavad ilma vintsita.
Prido võttis küsimuse minu huulilt. Arto, miks praegused TR1 reeglid ei sobi?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas urmas »

Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Minu poolt hääl hetkel kehtivate rehvimõõtude ja reeglitega jätkamise poolt
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Landy »

MahviaDeTyrk kirjutas:Minu poolt hääl hetkel kehtivate rehvimõõtude ja reeglitega jätkamise poolt
Ok, Hüdrovintside keelustamine on vasta inus muudatus mida võiks toetada.
Samas võiks olla lubatud ka väline turvapuur, sest ohutus eelkõige.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Arto »

Landy kirjutas:Prido võttis küsimuse minu huulilt. Arto, miks praegused TR1 reeglid ei sobi?
Praegused TR-1 reeglid sobivad, projekti tehtud erisused praeguste reeglitega ongi mõttevahetuse alustamiseks.
Peamised põhjused olete juba läbi arutlenud:
- "suuremate" masinatega sõitmine TR-1 klassis, võibolla oleks huvilisi. Urmase idee teljevahe kaudu klassifitseerida tundub parem kui kaal, seega saame võibolla sedakaudu asja lihtsamalt ära määratleda. Suurem rehvimõõt vajagi paika ajada, 35" võibolla tõesti liiga suur ning 33" oleks sobivam.
- katsume vaadata ette, millega hakatakse sõitma mõne aasta pärast?
- lätis on juba praegu hüdrovints keelatud, seega on mõistlik seda teha ka meil. Loodan, et rajameistrid arvestavad sellega ning siis pole TR-1 klassis seda vajagi.
- turvapuur on juba liiast, seal tekib vist vastuolu seadlusandlusega. Selle teemaga pean ennast veel kurssi viima.

Seega andke aga mõtetele voli, äkki tuleb veel häid ideid mis teevad sõitmise mõnusamaks.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas hulkur »

Arto kirjutas: - turvapuur on juba liiast, seal tekib vist vastuolu seadlusandlusega. Selle teemaga pean ennast veel kurssi viima.
Seaduse silmis turvapuur = sportauto => ei ole tänavalegaalne

Andres
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Landy »

hulkur kirjutas:
Arto kirjutas: - turvapuur on juba liiast, seal tekib vist vastuolu seadlusandlusega. Selle teemaga pean ennast veel kurssi viima.
Seaduse silmis turvapuur = sportauto => ei ole tänavalegaalne

Andres
Väla aravatud juhul, kui tehas on selle paigaldanud. Näiteks Land Rover Defender 90-t ja 110-t on toodetud ja müüdud euroopas välise turvapuuriga. USA-s oli see lausa kohustuslik.
Väljavõte Land Roveri varuosakataloogist:
Pilt
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

hulkur kirjutas:
Arto kirjutas: - turvapuur on juba liiast, seal tekib vist vastuolu seadlusandlusega. Selle teemaga pean ennast veel kurssi viima.
Seaduse silmis turvapuur = sportauto => ei ole tänavalegaalne

Andres
Aga ehk võistluse ajaks külge polditav väline turvapuur oleks piisavalt legaalne, et seda siiskit võiks lubada :roll: - mõjuks kere väliskujule meeldivalt säästvalt
tartuoffroad.ee
5581340
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 838
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Jünger »

MahviaDeTyrk kirjutas:
hulkur kirjutas:
Arto kirjutas: - turvapuur on juba liiast, seal tekib vist vastuolu seadlusandlusega. Selle teemaga pean ennast veel kurssi viima.
Seaduse silmis turvapuur = sportauto => ei ole tänavalegaalne

Andres
Aga ehk võistluse ajaks külge polditav väline turvapuur oleks piisavalt legaalne, et seda siiskit võiks lubada :roll: - mõjuks kere väliskujule meeldivalt säästvalt
Lisaks veel, et sellisel juhul ei saa ta kindlasti olla kohustuslik.
Kuigi isegi tunneks ennast vahest tänu puurile turvalisemalt.

Kaspar Puström
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas rommi »

Arto kirjutas: Praegused TR-1 reeglid sobivad, projekti tehtud erisused praeguste reeglitega ongi mõttevahetuse alustamiseks.
Peamised põhjused olete juba läbi arutlenud:
- "suuremate" masinatega sõitmine TR-1 klassis, võibolla oleks huvilisi. Urmase idee teljevahe kaudu klassifitseerida tundub parem kui kaal, seega saame võibolla sedakaudu asja lihtsamalt ära määratleda. Suurem rehvimõõt vajagi paika ajada, 35" võibolla tõesti liiga suur ning 33" oleks sobivam.
- katsume vaadata ette, millega hakatakse sõitma mõne aasta pärast?
- lätis on juba praegu hüdrovints keelatud, seega on mõistlik seda teha ka meil. Loodan, et rajameistrid arvestavad sellega ning siis pole TR-1 klassis seda vajagi.
- turvapuur on juba liiast, seal tekib vist vastuolu seadlusandlusega. Selle teemaga pean ennast veel kurssi viima.
Seega andke aga mõtetele voli, äkki tuleb veel häid ideid mis teevad sõitmise mõnusamaks.
Isiklikult mina teeks piiriks 31" või originaalrehv, kuid kindlasti mitte üle 33". Ma arvan, et see on just see mis uusi innustab, kuna odavam alginvesteering ja lihtsam alustada. Suurem rehv nõuab suuremaid ümberehitusi ja ei anna iseenesestmõistetavalt maastikul eelist vaid pigem just eeldaks nagu kogemust.

Mis aga rohkem häirib, et tahate lubada TR1 klassi (kus on kiirused alati maksimumis) sõitma vale käändmikunurgaga (castor angle) suure rehviga masinad. Keegi ei tahaks pimedas metsavahel kohtuda mingi ühe tulega kolliga, kus rooli taga olev juht palvetab iga vastutuleva auto puhul, et nüüd äkki valel hetkel vasakule ei viskaks. Kui lubate unlimited tõstet, siis peate andma ka võimaluse ehitada auto võimalikult ohutuks endale ja teistele. Jõudu ja edu uuendustel!
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Mnjh - tekkinud paar mõtet.

Võiks lubada hüdraulilist käsipidurit.
Pidev trosside lappimine ja teadmine, et kässar kestab kuni metsa servani pillub s'''a ventikasse - samas... torusid/voolikuid ei ole üldiselt eriti lõhkuda õnnestunud = ook ei ole eraldi jne. samas turvalisuse seisukohalt oleks hüdrauliline siiski parem varjant kui niiehknaa esimese kännuni töötav trossipundar.

Igasugu sõlmede tugevdamine on lubatud tingimusel, et kuju ei muutu.
Enamasti nõus - samas... mis krdi eelise või ebaedu annab kaasvõistlejate ees see, kas nt. difri kaane kaitse järgib originaali kuju või mitte - võiks sellel kohal kusagile piiri tõmmata, mille kuju lubatud muuta - mille mitte
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Bill
Rock Crawler
Postitusi: 930
Liitunud: E Sept 08, 2008 10:57 pm
Asukoht: Pääsküla

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Bill »

Isiklikult hääletaks poolt hüdro kässarile.Ja ausalt öeldes üldse võiks pidurite parendamisele anda suuremad vabadused.Eeliseid võistlemisele ei annaks ju, kuid ohutuse koha pealt oleks suur edasiminek.
Viimati muutis Bill, P Jaan 22, 2012 2:45 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Landy »

Tegelikult on asjapulkade poolt ikkagi veel vastamata küsimus, mis pragustel TR1 reeglitel viga on, et neid sedvõrd muutma peaks?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Landy »

Landy kirjutas:Tegelikult on asjapulkade poolt ikkagi veel vastamata küsimus, mis pragustel TR1 reeglitel viga on, et neid sedvõrd muutma peaks?
Varsti kolm kuud minu küsimuset möödas ja uuriks lisaks kas Lätlased soovivad ka ehk olemaolevate reeglitega jätkata?
Ka pole minu 22.Nov.2011 22:47 ja 23.Nov.2011 12:14 tehtud postituses olnud ettepanekute kohta ei Arto ega Peeter midagi vastanud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vasta

Mine “EAL 4x4 Alakomitee annab teada”