TR-1 tehnilised reeglid 2013......

EAL 4x4 Alakomitee infokandja

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Landy »

Õnneks Defenedri omanikud ei pea murtsema, neil on väline turvapuur lubatud (tehase lisvarustus) ja on ka tänavalegaalsed setifitseeritud järelturu tooted olemas:
http://www.safetydevices.com/expedition ... +approval/
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas inseneer »

Landy kirjutas:Õnneks Defenedri omanikud ei pea murtsema, neil on väline turvapuur lubatud (tehase lisvarustus) ja on ka tänavalegaalsed setifitseeritud järelturu tooted olemas:
http://www.safetydevices.com/expedition ... +approval/
Defenderi mehed ei muretsegi.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas inseneer »

e.p. kirjutas:Ehitage vabas niipalju, kui soovi on.
TR1 on ja jääb tänavaautode klassiks.
Vastavalt rajale ja teeoludele valitakse õige sõidukiirus.

Kuldsed sõnad.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4473
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Ühe põhjusena miks mitte lubada välist puuri on mulle välja toodud investeerimisvajadus

Krt see on ühekordne investeering - pidev kere taas sirgu venitamine on miski aja jooksul oluliselt kallim lõbu
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Landy »

Milliste reeglite juurde plaanitakse jääda?
1)Pragu kahtivate
2)http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... Itemid=148
3)Või mõn nende vahelise juurde?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Priitm
Rock Crawler
Postitusi: 564
Liitunud: T Okt 07, 2008 8:40 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Priitm »

Landy kirjutas:Milliste reeglite juurde plaanitakse jääda?
1)Pragu kahtivate
2)http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... Itemid=148
3)Või mõn nende vahelise juurde?
Huvitab ennast ka juba!
Priit
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas e.p. »

Tere

TR1 reeglites tuleb suurem muudatus generaatori osas, mis muutub vabaks ja edaspidi luubatakse ainult elektri või tootjatehase poolt paigaldatud mehhaanilist vintsi.

Aga kui asi korrektselt vormistatud ja paberil, siis kindlasti ilmub alakomitee (EAL) lehel selline dokument.
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Landy »

Küsin - Kas minu poolt siin samas teemas 22.Nov.2011 22:47 ja 23.Nov.2011 12:14 tehtud postituses olnud ettepanekuid (puudutasid elektrisüsteeme ja kütuseid) ka arutati?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Arto »

Landy kirjutas:Küsin - Kas minu poolt siin samas teemas 22.Nov.2011 22:47 ja 23.Nov.2011 12:14 tehtud postituses olnud ettepanekuid (puudutasid elektrisüsteeme ja kütuseid) ka arutati?
Praeguseks on elektrisüsteemi puudutav punkt saanud sellise kuju:
3.4.13. Elektrisüsteem
3.4.13.1. Elektrisüsteem peab olema originaalne. Lubatud on punktidest 3.4.12.8., 3.4.13.4., 3.4.13.5. ja 3.4.13.6. lubatust lähtuvad elektri süsteemi ümberehitused.
3.4.13.2. Aku kinnituskoht originaalne. Aku tüüp ja suurus ei ole piiratud.
3.4.13.3. Generaator originaalne.
3.4.13.4. Täiendavad valgustusseadmed ei ole piiratud, kuid peavad vastama Eesti Vabariigi seadustele. Lisatulede valgustugevuse kontrollarv võib seadusandluses lubatust suurem olla.
3.4.13.5. Lubatud dubleerida tagatulesid võistluste ajaks.
3.4.13.6. Võistlussõidukile on lubatud paigaldada lüliti, mis lülitab välja kogu võistlussõiduki elektrisüsteemi. Lüliti peab olema sädemevaba ning kättesaadav nii juhile, kui kaassõitjale nende istekohalt. Elektrisüsteemi väljalülitamisega peab kaasnema ka mootori seiskumine.

Ja kütuseid puudutav punkt järgmine:
3.2.5. Kasutada tohib ainult jaemüügi võrgu kaudu turustatavaid sisepõlemismootoritele mõeldud autokütuseid. Mootorisse tohib juhtida ainult autokütust ja välisõhku, muude lisandite silindritesse juhtimine on keelatud. Elektri-ja hübriidajamite toiteallikate laadimisviisid ei ole piiratud. Lubatud on jaemüügis müüdavad sisepõlemismootorite kütuselisandid.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Landy »

Suured tänud, väga mõistlikud muudatused!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
maatriks
Rookie
Postitusi: 16
Liitunud: E Juul 07, 2008 5:09 pm

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas maatriks »

e.p. kirjutas:TR1 reeglites tuleb suurem muudatus generaatori osas, mis muutub vabaks ja edaspidi luubatakse ainult elektri või tootjatehase poolt paigaldatud mehhaanilist vintsi.
Arto kirjutas:Praeguseks on elektrisüsteemi puudutav punkt saanud sellise kuju:
3.4.13.3. Generaator originaalne.
Kuidas seda mõista?
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4473
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

e.p. kirjutas:TR1 reeglites edaspidi luubatakse ainult elektri või tootjatehase poolt paigaldatud mehhaanilist vintsi.
Kuidas seda mõistma peab ?
Kas nt. Toyotal peab meh vints olema Toyota tehase poolt paigaldatud ?? - või võib Toyota omanik autole Toyota meh vintsi ise paigaldada ?
tartuoffroad.ee
5581340
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas e.p. »

Kas liiga keeruline lause oli?

Generaatori punkt on jäänud Artol muutmata ehk see kõik hetkel siin "saunajutt".
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Arto »

e.p. kirjutas:Generaatori punkt on jäänud Artol muutmata ehk see kõik hetkel siin "saunajutt".
Minu viga jah, generaator on vaba.
Kuna VABA reeglid pidime Avo sõidul lätlaste ja leedukatega läbi rääkima siis loodan, et peale seda saame tehniliste projekti ülesse ning kuu enne hooaja algust ka kinnitatud.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4473
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Arto kirjutas:Kuna VABA reeglid pidime Avo sõidul lätlaste ja leedukatega läbi rääkima siis loodan, et peale seda saame tehniliste projekti ülesse ning kuu enne hooaja algust ka kinnitatud.
Mil moel see TR1 reeglitega seotud on ?
tartuoffroad.ee
5581340
Vasta

Mine “EAL 4x4 Alakomitee annab teada”