Viido kirjutas:Lugupeetud otsustajad.
Oma - nüüd juba aastatepikkustest „ naised saunas rääkisid“ juttudega hüdrovintsidest ja klasside ühendamisest olete te ruineerinud nii TR-1´e kui TR-2´e. Kui te ütlete, et see pole pidurdanud klasside arengut siis pole te küll millestki aru saanud. Reduktorsillad Vabas on vist vähe uuem teema. Aga tulemused tunduvad käes olema, „edu“ on saavutatud ! TR-2 istuvad küll erakordselt vaikselt, oodates kogu pakutavat lahendust – ja suudavad siiski veel võistlusrajale tulla – aga kaua veel ? Aga ehk õnnestub neil kõigil varsti hankida uus jooks Boggereid ...Vastupidiselt mõnele teisele võistlusklassile oleks täna TR-2 seltskond vähemalt rohkearvulise idanaabrijuures medalinõudjateseas iga kell ( mida on ka tõestatud )
Otsustajad – püüdke aru saada, et kui tehnilistes midagi muudetakse , siis järgneb sellele kohustuslik puhveraeg – vähemalt üks hooaeg. Kõik pole kiired ja osavad autoehitajad, et läbi viia nõutud muudatusi ja kindlasti on kõige raskem just uustulnukatel , keda täna pole just ülearu palju või pole kohati üldse!
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=91
Kui tahetakse hooajaks 2012 ( hooaegadeks ) midagi muuta, siis oleks tulnud seda avalikustada jaanuaris 2011 , eelnev küsitlus võistlejateseas oleks muidugi viisakas ( seda võib ka nimetada eelnevaks analüüsiks ). Vastupidise käitumisega te kotite ju neid , kes täna veel midagi ehitavad - neid , kes on juba sõrme andnud !
Kui otsustajad ( ise ) ei suuda ehitajate käikusid ette näha ning raame seada ja piirdutakse ainult sellega, et üritatakse tulekahjusid kustutada siis - see tee ei taga stabiilset arengut .
Kell aga tiksub omasoodu !
Ei hakka siin pikalt lahkama tagamaid aga soovitaks sõnavõtjatel pisut laiemalt ringi vaadata ja mõelda. Kas teeme reeglid ainult Eesti sõitjate tarbeks või üritame tekitada ruumi (praegu Eesti, Läti, Leedu) kus kodanikel võimalik sarnaste tehniliste tingimuste järgi ettevalmistatud autodega võistlemas käia. Tehniliste põhimõtted sai kunagi ammu sommide, venelaste (Jura punt e. Ladoga ja Vepsa korraldaja kes on RAF-le üldiselt hoopis pinnuks silmas. Venemaa meistrisarjas ja karikasarjas on teised tehnilised), lätlaste ja leedukatega kokku pandud. Eesmärk oli tekitada regioon kus palju huvitavaid üritusi sarnaseid masinaid jne. Loomulikult on lihtne oma mättaotsas trummipõristada ja oma külameeste mudamaadlusega oma maal omade reeglitega tegeleda.
Paar lihtsat näidet:
Rehvilukud vabas - jube sõda, saime oma tahtmise
Turvapuur vabas - kuna ei mõjuta auto läbivust, saime oma tahtmise
Hüdrovintsi TR1-s polnud mõtet Eestis keelualla panna seni, kuni see lõpuks saab keelatuks ka regioonis, kus meie sõitjad sõitmas käivad (vastasel korral seaksime Eesti sõitjad halvemasse olukorda).
Sommid saatsid meid pikalt ja läksid oma teed. Jura punt on jäänud suures piires samade tehniliste juurde (aga tegi temagi ju just balti Traktoristide tarbeks PROTO klassi juurde) Vene meistrisarja korraldajad ütlesid, näe siin on meie reeglid TR1 33" tõste lõikamine ja veel palju muud OK, võtke või jätke.
Diskusioon on hea ja kevadine ärkamine koos mõningase poriloopimisega pahade pihta toob kindlasti mõne hea mõtte aga need on vaja ka ellu viia.
Ise olen raudselt selle pooldaja, et väiksemad muudatused aasta ja suuremamahulised 2 aastat ette.