Küsimused EAL 4x4 AK -le

EAL 4x4 Alakomitee infokandja

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15191
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas Landy » N Mai 12, 2011 2:48 pm

Üks propelleriga vennike ütles kunagi "Rahu, ainult rahu!"

Hea 4x4AK, lähtun nüüd teema pealkirjast ja annan ruumi enesekriitikale ning palun vastuseid küsimustele (võimalusel paluks konkreetsed ja demagoogiata vastused):
1. Kas praeguse Eesti võistlusoffroadi seisuga võib teie arvates hetkel rahul olla ning ala on kõigi võistlusklasside lõikes pikemas perspektiivis jätkusuutlik?
2. Kas pragu on 4x4AK meelest midagi, mis vajaks Eesti võsistlusoffroadis muutmist või ei tohiks pragu seda valdkonda torkida?
2.1. Kui on midagi muutmist vajavat, siis mis see võiks olla ja mis põhjustel?
2.2. Kui midagi vaja muuta pole, siis kas eelistate ala iseregulatsiooni ja vaba arengut või 4x4AK poolsest arengu suunamist?
3. Kas 4x4AK tegutsemise aja jooksul on olnud otsustest või otsustamatusest tingitud sündmusi, mille üle alakomitee uhke ei ole?
3.1.Kui jah, siis mis need on olnud ja mida neist on õpitud ?
3.2. Kui ei, siis kas tegu on olnud pigem hea kollektiivse tööga või mõne AK liikme ennastsalgava tegutsemisega?
4.Kas on mingeid valdkondi, kus AK vajaks lähitulevikus otsuste langetamisel võistlejate, 4x4 kommuuni või oma ala spetsialisti abi või on kogu vajalik kompetents praegu olemas?
5.Kas 4x4AK poolet iseendale 2010 aastaks püstitatud eesmärgid saavutati või jäi midagi olulist tegemata:
5.1. Kui jah, siis millega eriti rahul olete?
5.2. Kui ei, siis mis tegemata jäi?
6. Millised on olulisemad ülesanded, mida 4x4Ak on endale 2011 aastaks püstitanud.

Kõike head soovides,
Kristjan Vaarmann
endine TR1
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
K.Kotkas
investeerib nädalas miljoni
Postitusi: 1604
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas K.Kotkas » N Mai 12, 2011 11:05 pm

Landy kirjutas:Üks propelleriga vennike ütles kunagi "Rahu, ainult rahu!"

Hea 4x4AK, Lätun nüüd teema pealkirjast ja annan ruumi enesekriitikale ning palun vastuseid küsimustele (võimalusel paluks konkreetsed aj demagoogiata vstused):
1. Kas praguse Eesti võsistlusoffroadi seisuga võib teie arvates praegu rahul olla ning ala on kõigi võistlusklasside lõikes pikemas perspektiivis jätkusuutlik?
2. Kas pragu on 4x4AK meelest midagi, mis vajaks Eesti võsistlusoffroadis muutmist või ei tohikes pragu seda valdkonda torkida?
2.1. Kui on midagi muutmist vajavat, siis mis see võiks olla ja mis põhjustel?
2.2. Kui midagi vaja muuta pole, siis kas eelistate ala isergulatsiooni ja vaba arengut või 4x4AK poolsest arengu suunamist?
3. Kas 4x4AK tegutsemise aja jooksul on olnud otsustest või otsustamatusest tingitud sündmusi, mille üle alakomitee uhke ei ole?
3.1.Kui jaha, siis mis need on olanud ja mida neist on õpitud ?
3.2. Kui ei, siis kas tegu on olnud pigem hea kollektiivse tööga või mõne AK liikme ennastsalgava tegutsemisega?
4.Kas on mingeid valdkondi, kus AK vajaks lähitulevikus otsute langetamisle võistlejate, 4x4 kommuuni või oma ala spetialisti abi või on kogu vajalik kompetents praegu olemas?
5.Kas 4x4AK poolet iseendale 2010 aastsk püstitatud eesmärgsi saavuati või jäi midagi olulist tegemata:
5.1. Kui jah, siis millega eriti rahul olete?
5.2. Kui ei, siis mis tegemata jäi?
6. Millised on oluliseimad ülesanded, mida 4x4Ak on endale 2011 aastaks püstiatnud.

Kõike head soovids,
Kristjan Vaarmann
endine TR1




Halasta nüüd alakomitee peale ja palun paranda kirjavead ära. Siis tõesti Kristjan, see oli mingi piirini naljakas, kuid sa peaks sellel teemal abi hankima.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15191
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas Landy » R Mai 13, 2011 12:56 am

K.Kotkas kirjutas:Halasta nüüd alakomitee peale ja palun paranda kirjavead ära. Siis tõesti Kristjan, see oli mingi piirini naljakas, kuid sa peaks sellel teemal abi hankima.

Minu eelmine postitus on nüüd spelleriga üle käidud. Loodetavasti on nüüd loetav.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
Myrgel
Rock Crawler
Postitusi: 707
Liitunud: K Mai 17, 2006 11:08 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas Myrgel » L Mai 14, 2011 7:38 pm

Ajate asja liialt kurjaks ja keeruliseks. Kui tahate teada miks mõnes klassis sõitjaid vähe on siis küsige nende käest kes on sõitmisest loobunud. Sealt saate ka oma vastused.

Kui soov on TR1 klassi lihtsamaks teha, siis üks variant oleks määrata rajale KRITEERIUM. Selleks tuleks võtta üks stock maastur, panna sinna alla mudarehvid ning kuulutada see MÕÕDIKUKS. Nüüd, kui korraldajad on oma rajaehitamisega lõpule lähemal, kutsuvad nad kohale MÕÕDIKU mis, koos oma osava omanikuga, sõidab tehtud raja läbi. Need kohad kus MÕÕDIK jänni jääb, tehakse ümber. Sama MÕÕDIK, koos oma juhiga määrataks KRITEERIUMIKS kõikidele aasta võistlustele. Vajadusel valitakse ja kuulutatakse aastalõpupeol välja järgmiseks aastaks uus MÕÕDIK.

Kui on soov TR1 klass odavamaks teha, siis ei tule selleks muud teha kui KÕIK kallid ümberehitused ära keelata. Siin on räägitud hüdrovintsi keelamisesest. Pea samas hinnaklassis vintsiga on lukud. ARBi komplekt koos juurde käiva kompressori, vajalike jubinate ning paigaldusega (uued ja algajad tulijad vajavad selle paigaldamisel lisaabi) küündib 40k kanti. Kellel lukud juba peal, lisatud või tehase originaalid, need teeksid need lihtsalt töövõimetuks. Sama käiks ka igasuguste "originaal" tugevdatud sillatükkide jm kohta. 100k odavam eelarve võiks juba suhteliselt ahvatlev olla ka kõhnema rahakoti omanikele.

See kõik sobiks ehk juhul kui soov oleks klassi tõepoolest lihtsamaks ja odavamaks teha. Kellel muudatused vastukarva saaksid endale veel paar täiendust teha ning kõrgemasse klassi kolida. Vabadiffritega ning pea-aegu vintsita läbitav rada võiks olla ju hea hüppelaud tulevastele võistlejatele. Sinna juurde väiksem eelarve ja ongi probleem lahendatud!

Päikest:
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4222
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas MahviaDeTyrk » L Mai 14, 2011 10:30 pm

Myrgel kirjutas:Kui on soov TR1 klass odavamaks teha, siis ei tule selleks muud teha kui KÕIK kallid ümberehitused ära keelata. Siin on räägitud hüdrovintsi keelamisesest. Pea samas hinnaklassis vintsiga on lukud. ARBi komplekt koos juurde käiva kompressori, vajalike jubinate ning paigaldusega (uued ja algajad tulijad vajavad selle paigaldamisel lisaabi) küündib 40k kanti. Kellel lukud juba peal, lisatud või tehase originaalid, need teeksid need lihtsalt töövõimetuks. Sama käiks ka igasuguste "originaal" tugevdatud sillatükkide jm kohta. 100k odavam eelarve võiks juba suhteliselt ahvatlev olla ka kõhnema rahakoti omanikele.


Igasugu kalleid jubinaid võib külge riputada aga need on suht ühekordsed investeeringud, ning sõita on võimalik ka ilma nendeta - võibolla, et mitte paremini nt. lukkudega masinast - aga alati on võimalik rusikaga rindu taguda ja kiita, et olid parim ilma lukkudeta meeskond.
Tegelikult sõidab ilmselt kehvema autoga hea meeskond ikka lõpuks parema autoga kehva meeskonna üle.
Kõik ei saa olla esimesed aga alati on ju maru tore ajada süü oma kehva tulemuse pärast ikka vaesuse ja kehva auto kaela.
Keelata saab selliseid asju ju siiski vaid koos naabritega - muidu ei saa naabrid meile külla tulla, ja on meie sõitjad naaberkülas kehvemas seisus võrreldes kohalikega.
Pidev hala sellest, kui rasked on rajad ja kui meeletu tehnika hukkamine see kõik on ja kuidas ilma selle ja tolle kalli jubinata ja hullu auto ehitamiseta ei ole üldse mõtet proovidagi, peletab potensiaalseid võistlejaid oluliselt rohkem kui kui tegelik rahaline kulu.
Rohkem kui kõige piiramine ja keelamine ja kontrollimine - aitaks mu meelest võistlejate arvu kasvule kaasa see kui julgustataks uusi tulijaid, mitte ei hirmutataks neid selliste teemadega nagu käesolev. (ei ole muidugi ka võimatu, et kasuks oleks narkoteema, et esimese kaifi saab täitsa tasuta ja järgmise odavalt jne. kuni korralikult sõltuvuses oled, ning oled valmis naist ja lapsi kupeldama, et järgmisele võistlusele regamiseks pappi saada)
Võibolla tõesti, et rajad on meil rasked jne. - aga miu meelest on näha olnud ka seda, et need kes on siin edukad võivad ka suht ülbe näoga naabritega norima minna.
Raske õppustel - kerge lahingus
tartuoffroad.ee
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4222
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas MahviaDeTyrk » L Mai 14, 2011 11:03 pm

CÄÄRFIILD kirjutas:3. Kui TR1 sõidab sama rada TR-2, VABA või TR3ga siis jäetakse välja TR-1 klassile mittevastavad punktid.
( mõte selles ,et ka vabatahlikult ei saaks võtta-see võrdsutab rohkem kõigi võimalusi.)


See siis võrdsustab rohkem kõigi võimalusi mil moel ? - võrdsustab need, kes ei suuda adekvaatselt enda ja auto võimeid hinnata, nendega kes suudavad :roll:
Kurdeti ju teemal, et taktikaks ei ole enam ruumi - las siis igaüks teeb oma taktikalised otsused ise, kui raskeid punkte võtab ja millega seejuures riskib
tartuoffroad.ee
Kasutaja avatar
CÄÄRFIILD
True Off Roader!
Postitusi: 1378
Liitunud: P Okt 07, 2007 2:55 am

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas CÄÄRFIILD » L Mai 14, 2011 11:21 pm

1
Viimati muutis CÄÄRFIILD, K Nov 23, 2011 9:18 am, muudetud 1 kord kokku.
Lasanjet ja muda on alati vähe
Kasutaja avatar
Oliver
offroad on külm, pime ja vastik
Postitusi: 423
Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
Asukoht: Põhja-Läti

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas Oliver » P Mai 15, 2011 12:10 pm

MahviaDeTyrk kirjutas:Võibolla tõesti, et rajad on meil rasked jne. - aga miu meelest on näha olnud ka seda, et need kes on siin edukad võivad ka suht ülbe näoga naabritega norima minna.
Raske õppustel - kerge lahingus


Ja siinkohal võikski kogu selle tatipritsimise lõpetada!
Ma arvan, et tegelikult peaks rajad veel raskemaks tegema.
Red Winch - http://www.red-winches.com/ - hinda küsi minult!
Oliver Sults, TR3, "Luige", 16 aastat võidusõite: +372 529 8918;
Metsas töötamiseks mõeldud arvutite Toughbook ja Toughpad maaletooja.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4035
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas Movistar » P Mai 15, 2011 8:57 pm

Oliver kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas:Võibolla tõesti, et rajad on meil rasked jne. - aga miu meelest on näha olnud ka seda, et need kes on siin edukad võivad ka suht ülbe näoga naabritega norima minna.
Raske õppustel - kerge lahingus


Ja siinkohal võikski kogu selle tatipritsimise lõpetada!
Ma arvan, et tegelikult peaks rajad veel raskemaks tegema.


Sul on see võimalus aasta lõpupoole olemas.Mul poleks midagi selle vastu,kui raja raskemaks teed :D
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1076
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas Ax » P Mai 15, 2011 9:17 pm

Ikkagi pole saanud vastust: Miks lubatakse TR1 vedrutõste, mis annab kere tõstmise aga Wrangleri puhul raami tõste on keelatud??? Wrangleri puhul raami, ehk siis kuudi tõste jätab vahekasti sama kõrguse peale aga Cherokee puhul liiguvad ju kõik elutähtsad organid kõrgemale!
Keda siis eelistatakse, või on tegu JOKKK olukorraga seal päälinna kandis? :evil:
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4222
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas MahviaDeTyrk » P Mai 15, 2011 9:29 pm

Ax kirjutas:Ikkagi pole saanud vastust: Miks lubatakse TR1 vedrutõste, mis annab kere tõstmise aga Wrangleri puhul raami tõste on keelatud??? Wrangleri puhul raami, ehk siis kuudi tõste jätab vahekasti sama kõrguse peale aga Cherokee puhul liiguvad ju kõik elutähtsad organid kõrgemale!
Keda siis eelistatakse, või on tegu JOKKK olukorraga seal päälinna kandis? :evil:


Ma ei mõista mida sa ajad
Igal raamiga masinal ju tõsuseb kere kah kõrgemale kui vedrudest tõstad - või on Wrangler selle osas miski erand :roll:
Kandevkerega masinal ei ole ju lihtsate vahenditega võimalik keret raamist eraldi tõsta
tartuoffroad.ee
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 609
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas e.p. » P Mai 15, 2011 9:54 pm

Tegemist ei ole JOKK olukorraga vaid TR1 võistlusklassi tehniliste reeglitega.
Vedrud on vabad kuigi auto kõrgus peaks olema etteantud piirides kuna vastasel juhul ei tohiks tehnoülevaatuselt läbi saada.
Seda kuuldavasti suudab ka Politsei tänaval mõõta ;)
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2420
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas inseneer » E Mai 16, 2011 9:13 pm

Movistar kirjutas:
Oliver kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas:Võibolla tõesti, et rajad on meil rasked jne. - aga miu meelest on näha olnud ka seda, et need kes on siin edukad võivad ka suht ülbe näoga naabritega norima minna.
Raske õppustel - kerge lahingus


Ja siinkohal võikski kogu selle tatipritsimise lõpetada!
Ma arvan, et tegelikult peaks rajad veel raskemaks tegema.


Sul on see võimalus aasta lõpupoole olemas.Mul poleks midagi selle vastu,kui raja raskemaks teed :D


Nõustun ka sellega. Aastalõpu rada on alati põnev ja mahlane olnud.
Ma ei virise radade raskuse üle... Proovige vahest Venes kalal, seenel või niisama metsas sõitmas käia. :D
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Vajadusel pakun taksoteenust Tallinnast Phuketile.
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 431
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas eero I » L Mai 26, 2012 3:42 pm

Väljavõte Suur Maasturite suvesõit 2012, ilmselt juhendist.
5.9 Korraldaja jätab endale õiguse keelduda võistkonna või selle liikmete
registreerimisest.
Kogu lugupidamise juures, on tekkinud mõniningaid küsimusi.
Minu teada on see midagi uut ja kui ei ole, ei muuda see midagi minu küsimuste osas.
Saan aru, et kurikaelu on vaja karistada, aga kas see peaks toimuma nii nagu see toimus, st. sõidu korraldaja saadab meili pärast seda, kui sõitja on üritanud end regada, vastaspool (kurikaelad) sõna ei saa, jne.
Kes tagab selle, et ühel päeval ei otsustata midagi isiklikel motiividel või vihast, või mis iganes soovidest tulenevalt, sest otsustajaks võib/saab olla üks inimene.
Kas ei peaks see, kes, kas, ja kuidas osaleb karikavõistluste sarjas, olema alaliidu pädevus?
Kui korraldajal on soov korraldada oma võistlus KV sarjas, on tal ju võimalus ja kohustus läbiviija oma võimu (selle heas mõttes) läbi alaliidu ja viimasel on võimalus kästa, lasta või puua, aga seda juba vastavalt väljatöötatud korrale ja juhenditele.
Samuti ei tohiks olla aktsepteeritav korraldaja erinev suhtumine võistlejatesse, vähemalt ametlikul tasandil. Kui võistleja on süüdi, siis tuleb teda karistada ja puhtalt lehelt edasi minna, mitte, et sind ma tahan näha ja sind ei taha näha.
Täna on tekkimas, või on juba tekkinud olukord, kus iga võistleja peaks aasta algul helistama läbi kõik sõidu korraldajad ja uurima, kas ta on oodatud võistlema või ei, ja isegi see ei tagaks midagi. Kuidas on sedasi võimalik teha mingeid plaane, veelvähem võtta kohustusi rahaliste toetajate ees, kui neid kellelgi juhtub olema.
Pakun, et on väga sõitjate vaenulik olukord, mis võib kanduda ja mõjutama hakata ka meie teisi ettevõtmisi, mis on seotud korraldajaga (tööalased suhted, eraelu, armukolmnurk jne.).
Minu teada on Valgevenes ja veel mõningates riikides sarnane olukord, kus "kunni" poole näpuga näidata ei tohi, ise nad nimetavad seda demokraatiaks, mina aga ei tahaks sellega nõustuda.
Mida arvab sellest (juhendi punktist) alaliit. Nagu mõistate, on Arto arvamus teada, seega oleks mõistlik, kui ka teised võtaks mingi seisukoha. Eeldan, et antud punkt ei sündinud läbi alaliidu, või?
Arvamust ei pea avaldama foorumis, võib väljendada ka tegudes.
Siinkohal pole sooviks konkreetsete juhtumite lahkamine, vaid tulevik.

Lugupidamisega

Eero
Kostivere 3, NR.302
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 431
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas eero I » N Mai 31, 2012 6:40 pm

Et neil kes võiks reageerida, oleks lihtsam

"EAL Eesti 4X4 Off-Road karikavõistlus 2012 üldjuhend"
4.2 E4X4KV saavad osaleda võistkonnad, milliste liikmed omavad 4x4 AK võistlejakaarti või mõne välisriigi autospordiliidu võistleja litsentsi.

"AUTOSPORDI REEGLIRAAMAT 2011"
50. Võistluselt eemaldamine keelab isikul edasise osavõtu võistlusest (või üksikutest võistlustest
suurema spordisündmuse raames).
51. Võistluskeeld (litsentsi tühistamine) on
osavõtukeeld teatud ajaks ASN haldusterritooriumil ja teistel territooriumitel, mis tunnistavad
FIA-t (vt. 170 ja 182), peetavatest võistlustest.
52. Diskvalifitseerimine on lõplik osavõtu keeld
kõikidest võistlustest (va. juhtumid p. 170 ja 182).
152. Karistused. Igasugune käesolevate võistlusmääruste ja tema lisade, rahvuslike võistlusmää-
ruste või võistlusjuhendi rikkumine korraldaja, kohtuniku, registreerija või võistleja poolt võib
saada karistatud või trahvitud. Karistused ja trahve võivad määrata žürii või ASN.
153. Karistuste skaala. Kasutatavad karistused
(leebeimast rangeimani):
– hoiatus
– trahv
– ajaline karistus
– võistluselt eemaldamine
– võistluskeeld (litsentsi äravõtmine teatud ajaks)
– võistluskõlbmatuks tunnistamine (diskvalifitseerimine).
Eelpooltoodud karistused võib määrata alles
pärast asjaoludega tutvumist ja kolmel viimasel
juhul alles pärast seda, kui patustanuilt on võetud
seletus.


Ei ürita tähelepanu juhtida selle pärast, et seaks kahtluse alla võistlejate T. Kala ja H. Mere´le SMS korraldaja poolt määratud karistuse või selle suuruse, vaid seetõttu, et kui me/te ise rikume kokkulepitud korda, siis kuidas hiljem saame teistelt nõuda, et nad peaks kinni kokkulepitud korrast või juhenditest, mida ise rikume.
Võiks ju oletada või mõelda, et kõik need juhendid on üks suur jama, aga SMS juhtum on tõestuseks, et ei ole, sest
1. karistus määrati liiga hilja, ka inimlikus mõttes.
2. otsustamisel ei kuulatud ära teist osapoolt. Kui otsuse põhjuseks oli öörahu rikkumine, siis ok., mida seal nii väga ikka arutada, kui siis ainult karistuse suurust.
Kui aga otsust mõjutas, mida ta ilmselt tegi, füüsiline konflikt ja see, kes selles osalesid, siis arvan küll, et seal ei olnud kõik nii mustvalge, et ei oleks pidanud ära kuulama kõiki osapooli.
3. sügavalt loodan, et otsuse taga ei olnud isiklikud motiivid, milleks ka on antud põhjust (vist).

"Käesolevaga annab Suur Maasturite Suvesõit korraldustoimkond teada, et seoses kahel eelmisel aastal 2010 ja 2011 toimunud intsidentidega kus kaasvõistlejad või võistleva võistkonna tehnilise abimeeskonna liikmed H. Mere ja T. Kala ei arvestanud kaasvõistlejatega pole nad oodatud käesoleva aasta võistlusele Suur Maasturite Suvesõit võistlema ega ka mõne teise võistkonna tugimeeskonna liikmeteks."

Mida tähendab "pole nad oodatud", kas tegemist on kellegi sünnipäevaga või suvepäevadega?
Nagu oma eelnevas postituses ütlesin, kui on süüdi, siis tuleb karistada ja puhtalt lehelt edasi minna.
Kõiki neid asjaolusid kaaludes meenutab asi pigem keskaegset nõidade tuleriidal põletamist, kui karistuse määramist.
Karistus peaks omama kasvatuslikku eesmärki, tänane olukord tekitab vaid viha ja vaenu.
Nüüd võite mu risti lüüa, kui soovite.
Aga see oli nagu hõõguv süsi turba all, mida hiljem välja tuleb, seda suuremad on kahjud.
Korraldajatele ja alakomitee liikmetele soovitaks Vaiko poolt korraldatavat üritust Jaanikese Krossiraja keskuses, vaadates ürituse teemasid, tuleks kasuks kõigile.

Kui olen valel teel, siis aidake leida õige.

Päikest kõigile
Kostivere 3, 302
Eero
tel. 5025535

Metsas aastast 2002 või 2001,
kes seda enam mäletab.

Mine “EAL 4x4 Alakomitee annab teada”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline