Küsimused EAL 4x4 AK -le

EAL 4x4 Alakomitee infokandja

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4095
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas Movistar » N Juun 28, 2012 7:21 pm

Üks lugupeetud kodanik üritas peale seda SMS-le "lubamise" teemat mulle selgitada ,et ma olen asjadest valesti aru saanud ja Eesti offroadis EI ole onupojapoliitikat,ning kõik mis tehakse on ainult reeglite,eeskirjade jmt järgi.
See kas mind ja Kala keelatakse,lubatakse,ei taheta või ei soovita ( võimisiganes terminit kasutada) SMS-le sõitma ei oma enam mingit tähtsust.See rong on nagunii juba läinud.
Tähtsust omab aga see,et kui üks AK esindaja (kelle ülesannete hulka tehtud tegevus kindlasti ei kuulu) jookseb öösel kirvega mööda platsi ringi ja käib sellega võistlejaid -pealtvaatajaid korrale kutsumas (kes liigse valjusega viina võtavad) ning üheselt (ilma mingi selgituseta) on selles süüdi seesama võistleja-pealtvaataja ,siis on ikka küll onupojapoliitika mängus.
Reeglitega ei ole siin küll midagi pistmist ja kui on,siis on need isekirjutatud vastavalt olukorrale.See,et AK sellise hoiaku on võtnud (sest muud moodi ei saa seda ju tõlgendada) näitab selgelt millisesse suunda kogu see värk tüürib. Eero kirjutas väga asjalikult lahti mismoodi oleks pidanud kõik olema aga mitte ükski sellest seltskonnast http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=98 AK nimekirjast ei ole vaevunud kuu aja jooksul midagi asjast arvama . Lisaks ei tea ma ,et oleks olemas ka muu häälekandja peale selle foorumi.

Igav oli.
Pidin jälle arvamust avaldama.
Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1174
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas srock » N Juun 28, 2012 11:14 pm

Isiklikult ei soovi seda mis juhtus Leedu offroadiga,seega loodan ,et saate lõpuks sõbralikult KIRVE maha maetud.

Rene.
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 438
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas eero I » L Juun 30, 2012 3:36 pm

Isiklikul soovin samuti, et ei läheks nii nagu Leedus, seepärast pidasingi targemaks avaldada oma arvamust.
Kas sõjakirve mahamatmine (vaikimine) on lahendus, kaldun arvama, et see on ainult probleemide edasi lükkamine mis lõppeb nagu Leedus.
Näiteks saab tuua Klapperi 2010, kus kõik arvasid, või vähemalt mina, et tegemist on pisiprobleemidega ja küll need lahenevad iseenesest (sõideti siis juba linte maha ja seda kohtunike silme all jne.) aga tulemust teavad ilmselt kõik ( Klapper 2011 ).
Kui haav käel jätta tähelepanuta läheb see mädanema ja kui jätkata samas vaimus võib tekkida gangreen. Täna tundub, et tekkinud on mädanik (Lehtse).
Isiklikult leian, et antud karistus oleks väärinud vähemalt mõlema osapoole ärakuulamist ja antud karistuse määr, EAL karikavõistlustel, pole sõidukorraldaja pädevus.
Kui SMS korraldaja tugineb sellele, et tegemist pole karistusega, vaid sooviga, siis leian, et ka see pole sõidukorraldaja pädevus kui ta soovib korraldada KV etappi.
Arvamus on isiklik ja ei tugine isiklikest suhetest osapooltega, kahjuks või õnneks tunnen liiga hästi kõiki osapooli. Lootes nende arukusele, loodan, et see ka nii jääb.
Nüüdseks sooviks ainult teada kas alaliit peab olnud olukordi normaalseks (eelkõige SMS 2012 eelne otsus, SMS 2011-l toimunu ei olnud normaalne) ja loodab asja maharahunemisele või vaikib sest teha pole enam midagi. Nõustuda võiksin ainult viimase mõttega ja nende arusaamisega, et karistama oleks pidanud 2011 aastal, ja ei ole sugugi kindel, et ainult ühte osapoolt.

Lugupidamisega

Eero
Kostivere 3, NR.302
Kasutaja avatar
K.Kotkas
investeerib nädalas miljoni
Postitusi: 1615
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas K.Kotkas » P Juul 01, 2012 1:04 am

eero I kirjutas:Nüüdseks sooviks ainult teada kas alaliit peab olnud olukordi normaalseks


Alaliidu juhataja on SMS üritusega seoses olevates küsimustes väga keerulises olukorras. Samas, viimase aasta trendie arvestades kipub alaliit oma otsustes eelistama võistlejatele korraldajat.

Ma tükk aega loen seda teemat ja panen oma 2 senti siia kirja ka.

Ilmselgelt on hetkel tegu nn sotsiaalse vastutusega, mida mida tuleb kanda. "Karma", ütlevad osad ehk nagu sina külale, nii küla sulle.

Hetkel lõikab viimane lause aga mõlema osapoole oksa mille peal istutakse ja samal ajal on mõlemad osapooled võrdsetes osades süüdi - Tänaste võistlejate totaalselt ebasportlik, madalalaubaline käitumine laagriplatsil üheltpoolt ja samas AK otsustamata jätmine teiselt poolt, mis tegelikult ongi probleemi alus.

AK aga ei saanud eelmine aasta mitte kuidagi härradele noomitust teha, sest nad polnud alale mitte keegi tollel aastal. Samahästi oleks me võinud teha otsuse, et Hr Edgar Tallinnast on olnud halb ja paha ning ei sobi spordile ja mitte midagi poleks sellest muutunud. AK saab tegutseda vaid võistlejatega ja võistluste korraldajatega. Publiku ohjamine on aga ürituse korraldaja rida.

Mida aga peab nüüd korraldaja tegema, kui ta on endale tõotanud, et tema võistlusel rohkem sellist sigadust ei tekki ? Lihtsaim lahendus on, et ebameeldivat seltskonda kohale mitte lubada.

Samal ajal aga peab võistleja saama võistelda. Poisid on korduvalt ju oma sigadust tunnistanud ning nentinud, et "läks vähe üle käte jah ja me rohkem ei tee". Inimestena peaksime seda mõistma.

Mina omalt poolt korraldajana oleks vast pakkunud sellise lahenduse, et kõik võistlejad on teretulnud Starti, autasustamisele jm ametlikule osale, kuid arvestades varasemate aastate (kahjuks jah, mitmuses) kogemust siis võistluse korraldja ei luba ebameeldivat või siis halbade kommetega seltskonda üldlaagrisse ning palub neil kuskil mujal metsa servas lindudele diskot teha. Hundid söönud, lambad terved.

Kokkuvõttes aga .... midagi normaalset selles olukorras pole.
Mida me kõik, nii korraldajad kui ka võistlejad, peaksime sellest õppima on see, et kõik meie tehtu tuleb mingil hetkel meile ringiga tagasi ja enamasti negatiivne tegevus võimendub.
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 438
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas eero I » P Juul 01, 2012 2:38 am

K.Kotkas kirjutas:

Lisada nagu polegi midagi.

Lihtne ju, kui korra rikkuja on võistleja, määrab karistuse AL, kui publik siis politsei, kui võistleja külaline või keegi tema saatemeeskonnast saab võistleja karistuse alaliidult ja korrarikkuja politseilt.
Seda kas lällaja on võistleja või mõne võistlejaga seotud, pole ju korra rikkumise hetkel keeruline välja selgitada.
Endalegi üllatuseks, avastasin, et karistada saab ka rahaliselt, mida omakorda saaks kasutada ala edendamisel.

Oma eelnevas postituses mainisin Lehtset, seda mitte seetõttu, et seal korraldataval sõidul või sõitjatel oleks midagi viga, vaid muret tekitav on tendents, et üha enam sõidetakse mujal aga KV startijate nimekiri väheneb.
Vaadates foorumit, tundub, et sõitjaid ja autosid nagu oleks.
Sellest tulenevalt tekkis mõte, kas AL ei peaks/võiks läbi viia uuringut kas või läbi suulise küsitluse (kõik me teame kedagi kes veel või enam ei sõida), miks üks või teine ei soovi osaleda karikasarjas. Minu teada on siiani tuginetud ainult arvamustele.
Peamise argumendina on kõlanud see, et auto ehitus on kallis. Samas kui safaril keeratakse autosid katusele siis tundub see väide kuidagi kahtlane ja juba valmis ehitadud autosid ju on.

Mõtete väljendamine läheb keeruliseks, peab tuttu minema.

Eero
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4240
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas MahviaDeTyrk » P Juul 01, 2012 10:08 am

eero I kirjutas:Sellest tulenevalt tekkis mõte, kas AL ei peaks/võiks läbi viia uuringut kas või läbi suulise küsitluse (kõik me teame kedagi kes veel või enam ei sõida), miks üks või teine ei soovi osaleda karikasarjas.


3-4-5 erinevat inimest/meeskonda on rääkinud mulle järgnevat =
Oli olemas auto, või siis projekt, või mis iganes asi millega ideeliselt vaba klassis oleks võinud oma lõbuks sõita ja mõned sõitsidki (täitsa pohh kas karikasarjas või "safaril")
Tuli masu = oli vaja kusagilt kokku hoida - sai kokku hoitud hobide pealt - müüdud tehnika jne-jne
Nüüdseks on majanduslik olukord paranenud - mõtlesime uue masina osta/teha ja taas hullata
Ostan enam vähem suvalise odava käki maasturi - mahutan 33'' alla ja sõidan - noh mitte just väga konkurentsivõimeliselt - aga umbkaudugi võrdsetel alustel teistega - aga........
37'' vabasse ehitama ei hakka - sildasid ja tehnikat mis 33'' kannatab on suht laialt võtta - 37'' läheb valikud hulga kitsamaks/kallimaks + teadmisi, raha ja oskusi on kah rohkem vaja suure rattaga kestva masina ehituseks.
Et pohh - olgu siis olemata.
tartuoffroad.ee
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4095
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas Movistar » P Juul 01, 2012 5:07 pm

Seoses Kotka ja Eero postitustega pidasin vajalikuks ka omapoolset versiooni täiendada.

K.Kotkas kirjutas:AK aga ei saanud eelmine aasta mitte kuidagi härradele noomitust teha, sest nad polnud alale mitte keegi tollel aastal. Samahästi oleks me võinud teha otsuse, et Hr Edgar Tallinnast on olnud halb ja paha ning ei sobi spordile ja mitte midagi poleks sellest muutunud. AK saab tegutseda vaid võistlejatega ja võistluste korraldajatega. Publiku ohjamine on aga ürituse korraldaja rida.



SMS 2010 ei teinud mina isiklikult ühtegi sellist tegu ( ei lärmanud,ei lõuanud,ei lasknud kõvat muusikat jne.) mis alusel saaks mind karistada.Olin samal ajaperioodil võistleja ja käitusin täiesti normaalselt .Ei saa aga sõna võtta laagrinurga teiste osaliste eest.
SMS 2011 toimus juulis. Olin sel hetkel pealtvaataja ja tegime tõesti liigset lärmi mis väljendus ainult selles,et autos mängis muusika avatud akendega liiga valjusti.
2011 augustis soetasin omale võistlejakaardi ja olin sest hetkest ametlikult võistleja . Sellest ajast saadik,kuni tänaseni ei ole AK ega ühegi korraldaja poolt tulnud mitte ühtegi pretentsiooni meie ebasportliku käitumise kohta ei varasemal,ega hilisemal perioodil . Arto otsus meie mittelubamise kohta sündis väidetavalt kohe peale toimunut.Meile sellest teada ei antud ja lasti rahulikult teha ka 2012 võitlejakaart .Miks nii ? Kuidas on SMS korraldaja raskes olukorras on arusaamatu siiani.Põhimõtteliselt oli kahepoolne süü ja sellele järgnes pika venimisega meid süüdimõistev otsus.Mingit arutelu ei ole toimunud.Sellise valitsemisvormi nimi on diktatuur.Demokraatiaga ei ole siin miskit pistmist.
Külajutu tasemel tean ,et peale SMS 2011 toimumist saadeti teistele võistluste korraldajatele edasi teade ,kus läbi lillede anti mõista,et me oleks ka nende võistlustel mitteteretulnud seltskond ja võiksimegi metsaservast pealt vaadata ning lindudele muusikat,diskot,mootorimürinat ja muud taolist lasta.Ja see on asi mis ajab harja punaseks ning ei lase isegi parima tahtmise juures kogu jamal lihtsalt niisama maha vaibuda.
See mis mina tegin 2011 SMS-il on parimal juhul väärtegu (avaliku korra rikkumine) .See kuidas mind korrale kutsuti on kriminaalne tegu (elu ja tervise ohtu seadmine ja seda veel korraldusmeeskonna liikme poolt.Kes öösel kohal oli,see teab millest räägin. Oli ka paar täiesti kainet inimest seltskonnas ja vajadusel saavad omapoolse versiooni esitada) .
Kas peakorraldaja ei oleks pidanud võtma endale vastutuse ka selle teo eest ? ( oli ju korralekutsuja korraldusmeeskonna liige ja tema eest vastutab Peakorraldaja ) Või on see mingi uue aja trend ning turvameeskonnad on varustatud kivide , odade ja kirvestega ja neil on luba neid vabalt kasutada ?
Igal hetkel tundub aga olevat huvide konflikt.On ju üks ja sama isik nii esimees,kui ka korraldaja ja iseendale ju karistust ei määra.
Kui need 2 argumenti kõrvuti panna siis minu arvates sellise korralekutsumise viisiga nullis peakorraldaja ära oma igasuguse võimaluse seda asja ausal viisil ajada ja kahjuks või õnneks oleks see nii ka pidanud jääma . Lisaks ma ka vabandasin hiljem sellesama korralekutsuja ees.
Praegu aga mõtlen,et mille pärast ja mille eest ma üldse vabandasin.Kas selle pärast,et kirvega kallale tuldi või millegi muu pärast ?
Ehk siis kui pealtvaatajast saab ühel hetkel võistleja ,siis avaneb võimalus korraldusmeeskonnal talle käru keerata saamata ise arugi,et sellel on kindlasti pikemaajalised tagajärjed.
Lisaks pannakse minu nimi julmalt üles kellegi kodulehele,mingisse musta nimekirja ???
AK vaatab asja lihtsalt pealt (kui sedagi) ja ei tee mitte kui midagi , sest peakorraldaja on samal ajal ka nende vaimne juht ja liider kelle otsused on seadus. See,et Kotkas arvamust avaldab on väga tore,see aga ,et kõigepealt lahkutakse alaliidust ja alles siis avaldatakse arvamust tekitab vähemalt mul küll küsimuse,et miks alles nüüd ?Mis vahepeal muutus ? Kui mina oleksin TR3 võistlejate esindaja ja keegi neist keda ma esindaksin oleks saadud samamoodi koheldud,siis istuks kogu see seltskond,eesotsas esimehega, ümmarguse laua taga ja räägiks asjad selgeks.Ja see ei tähendaks sugugi seda,et see võistleja-pealtvaataja süüst puhtaks jääks.Lihtsalt asju saab ka tsiviliseeritumalt ajada.Saada mingi tobe meil,kus antakse teada,et varasematel aastatel juhtunuga seoses ei ole sa oodatud ja me teeme kõik endast oleneva,et sind seal kohal poleks,siis jääb arusaamatuks,et mis juhtus ja kellel juhtus ? Minul isiklikult ei juhtunud midagi ja inimesi ei saa grupeerida,et üks tegi seda ja teine seda ,kuid kokku tegite kahepeale niipalju. Minu asi ei ole enda süütust tõestada.
Sellele,et kõik otsused tunduvad olevat korraldajaid pooldavad võiks ju vastata ,et 1 korraldaja vs. 1 võistleja ........ rohkem edasi pole vaja vist mõelda. Aga 1 võistlejast võib saada 10 ja kümnest kolmkümmend jne.
Ma küll ei taha,et offroad Eestis välja sureks . See,et lätis on hea sõita ei tähenda,et kodu lähedal sama hea või vahel paremgi poleks.
Selliste tegevuse ja tegevusetusega suretatakse see hobi küll välja.
Sai siin erinevate TR3 sõitjatega arutatud ka meie esindaja puudumise teemat ja erinevaid kandidaate kaalutud.Osa ütles,et nemad uppuvale laevale ei lähe,teised jälle,et sellise maailmavaatega ja ideedega juhiga pole koostöö võimalik jne .
Alaliidus ei ole vaja kümmet inimest kes väidetavalt teevad igaüks hästi natukene(kokku pidi tegema palju), sest tegelikult ei tee enamus ju suurt midagi. Vaja on 3-4 asjalikku kodanikku,kes kogu asjal silma peal hoiavad,vajadusel sekkuvad ja kellel on huvi selle ala käigushoidmiseks.
Arto ei ole siiani vastanud küsimusele,et kas Rein Pinn ikka veel esindab TR3 sõitjaid .Eeldan,et esindab, kuna ta kirjas ju on ja kohta täidab .Seega kui tahta sinna uut verd,peavad eelmised ka lahkuma.Ei ole ju mõtet ja võimalik teha sellise inimesega koostööd ,kes seal niisama nimekirjas figureerib,kui huvi asja vastu pole,enam ei võistle ja tegeleda ka nagu ei viitsi.Viimane lause kehtiks kõigi klasside esindajate kohta,kes alaga ja esindamisega enam ei tegele,mitte ainult Pinni kohta.
Mina pole siiamaani aru saanud,et AK-l oleks selge visioon ja nägemus alast ja edasistest arengutest ning ei ole oma võistlejaks oldud aja jooksul kuulnud ühtegi võistlejate rivi täiendavat ettepanekut ega ala arendavat ideed mis oleks ka ellu viidud .Mitmed asjad on tulnud alles pärast suurt kisa foorumis . Turismi võiks sellest arutelust kõrvale jätta.
Küll aga tekib pidevalt juurde ala pärssivaid ideid ja nende elluviimisi.Ehe näide on TR2 ja Vaba teema.Sellega kaotati ära kindlasti kahekohaline arv potentsiaalseid võistlejaid ja teine niipalju loobus üldse tulemast. Lisaks piiritaga käimine ja piiritaguste sõitjate siiatulek.
AK võiks ka aru saada,et mida rohkem me siin spekuleerime ja mida rohkem nad vaikivad,seda hullemaks see olukord läheb.
Arusaadavalt teeb Arto seda tänamatut tööd tegelikult ju niisama,entusiasmist,kuid see ei tähenda,et kui selle eest tasu ei saa ja seda tehakse hobikorras ,siis võib seda üle põlve teha.Ma ei süüdista üldse kõikides olemasolevates probleemides ka teda. Osades on ka endal kindlasti väike panus ja suures osas alaliidu tegemata töö .
Hea on muidugi ka see,et üldse keegi seda tööd teeb ja selle eest tuleb neile siiski tänulik olla.

Ja moderaatoritele teadmiseks,et saag ei käi vales teemas ja see ei ole "Must Pesu " vaid tegelikkus ja ei ole vaja jälle minu postitusest uut teemat teha .
Lisaks on minu käest küsitud,et miks on mul vaja mingeid probleeme avalikult ja foorumis lahata.
Seda sellepärast,et üldjuhul on need avalikud,puudutavad paljusid ja avalik arutelu on teinekord vajalikum kui kellegi otse helistada.Keda see ei puuduta,ei pea seda lugema.
Ongi vaja,et asjadega oleks kursis suurem osa seltskonnast,mitte 2-3 inimest kuskil toanurgas.
Meedia on väga hea ja töötav vahend,et inimesed end liigutama hakkaks.Seda nii tavaelus,kui ka meie väikses mudases maailmas.

Nüüd sai vist kõik mis kääris välja öeldud ja paljude pahameel ära teenitud aga alati ei saagi kõik ühel meelel olla.
Pooge üles või laske maha aga mina lähen nüüd hoopis garaazi ja hakkan Lehtse sõiduks autot korda seadma.
Seal oleme me Kalaga vähemalt oodatud ja disko tegemiseks ei pea ka hr.Edgariga metsa äärde minema.
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1192
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas Arto » E Juul 02, 2012 12:49 am

Movistar kirjutas:elu ja tervise ohtu seadmine ja seda veel korraldusmeeskonna liikme poolt.Kes öösel kohal oli,see teab millest räägin. Oli ka paar täiesti kainet inimest seltskonnas ja vajadusel saavad omapoolse versiooni esitada) .
Kas peakorraldaja ei oleks pidanud võtma endale vastutuse ka selle teo eest ? ( oli ju korralekutsuja korraldusmeeskonna liige ja tema eest vastutab Peakorraldaja )

Tekkis küsimus mis puudutab meie võistlust.
Kes korraldusmeeskonnast ohustas Teie elu ja tervist?
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , 2018 VABA nr. 530, maasturisõltlane alates 2004
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
eal.4x4.ee
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1192
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas Arto » E Juul 02, 2012 12:54 am

Movistar kirjutas:lasti rahulikult teha ka 2012 võitlejakaart .Miks nii ?

Senini on mulle isiklikult arusaamatu kuidas on seotud võistlejakaart ja üks võistlus.
Võistlejakaart annab Teile võimaluse osaleda kõigil Eesti, Läti ja Leedu võistlustel.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , 2018 VABA nr. 530, maasturisõltlane alates 2004
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
eal.4x4.ee
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1192
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas Arto » E Juul 02, 2012 1:07 am

Movistar kirjutas:Ma küll ei taha,et offroad Eestis välja sureks . See,et lätis on hea sõita ei tähenda,et kodu lähedal sama hea või vahel paremgi poleks.
Selliste tegevuse ja tegevusetusega suretatakse see hobi küll välja.
Sai siin erinevate TR3 sõitjatega arutatud ka meie esindaja puudumise teemat ja erinevaid kandidaate kaalutud.Osa ütles,et nemad uppuvale laevale ei lähe,teised jälle,et sellise maailmavaatega ja ideedega juhiga pole koostöö võimalik jne.

Arvan, et kõik kes me selle alaga seotud oleme ei tegele kindlasti mitte ala suretamisega. Kuidas asi parem ja mõnusam saaks, selles osas on kindlasti erinevaid arvamusi. Selge on see, et iga komitee on meeskonnatöö, oluline on, et seal oleks inimesed kes soovivad midagi ära teha. Kui on soov teha siis saab maailmavaadete üle arutleda ning keegi meist pole asendamatu, mina ka mitte.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , 2018 VABA nr. 530, maasturisõltlane alates 2004
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
eal.4x4.ee
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4095
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas Movistar » E Juul 02, 2012 9:59 am

Arto kirjutas:Tekkis küsimus mis puudutab meie võistlust.
Kes korraldusmeeskonnast ohustas Teie elu ja tervist?

Sellele sai vastatud PS-i.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4095
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas Movistar » E Juul 02, 2012 10:07 am

Arto kirjutas:
Movistar kirjutas:lasti rahulikult teha ka 2012 võitlejakaart .Miks nii ?

Senini on mulle isiklikult arusaamatu kuidas on seotud võistlejakaart ja üks võistlus.
Võistlejakaart annab Teile võimaluse osaleda kõigil Eesti, Läti ja Leedu võistlustel.

Litsentsi taotledes oleks pidanud väljastaja andma teada,et litsentsi omanik ei saa osaleda 2012 aastal ühel EAL-is registreeritud offroadvõistlusel . Ehk kui oleks teatatud õigel ajal jäänuks see kaart võibolla üldse tegemata. Ei ole mõtet osaleda poolikus karikasarjas kus kohad määrab oma otsustega ära alaliidu juht.
Sa isiklikult kirjutasid mulle meili,kus andsid teada,et ma ei peagi ju osalema kõikidel võistlustel sest arvesse kõik ei lähegi. Seega võttis alaliit omale õiguse otsustada võistleja eest,et milline on see miinus 1 võistlus ja millistel ta peab käima kui vähegi on soov aastaarvestuses konkureerida.
Veelkord ütlen,et sellest kõigest oleks pidanud teavitama litsentsi taotledes.
Niimoodi see ongi seotud.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4095
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas Movistar » E Juul 02, 2012 10:23 am

Arto kirjutas:
Movistar kirjutas:Ma küll ei taha,et offroad Eestis välja sureks . See,et lätis on hea sõita ei tähenda,et kodu lähedal sama hea või vahel paremgi poleks.
Selliste tegevuse ja tegevusetusega suretatakse see hobi küll välja.
Sai siin erinevate TR3 sõitjatega arutatud ka meie esindaja puudumise teemat ja erinevaid kandidaate kaalutud.Osa ütles,et nemad uppuvale laevale ei lähe,teised jälle,et sellise maailmavaatega ja ideedega juhiga pole koostöö võimalik jne.

Arvan, et kõik kes me selle alaga seotud oleme ei tegele kindlasti mitte ala suretamisega. Kuidas asi parem ja mõnusam saaks, selles osas on kindlasti erinevaid arvamusi. Selge on see, et iga komitee on meeskonnatöö, oluline on, et seal oleks inimesed kes soovivad midagi ära teha. Kui on soov teha siis saab maailmavaadete üle arutleda ning keegi meist pole asendamatu, mina ka mitte.

Ma kindlasti ei arva,et alaliidus istub koos seltskond,kes igapäevaselt mõtleb kuidas ala välja suretada.
Aga ka tegevusetus on tegevus .
OK.Toome näiteid ja palume Artol vastata:
Kuidas on seotud uute TR2 ja Vaba reeglite projekt,mis peaks hakkama kehtima 2013, ala edasi arendamisega ja milline nägemus on alaliidul sellest ja kuidas see peaks võistlejate niigi harvenevatesse rividesse lisa tooma?
Lisaks küsin,et kas kõik kes on seal alaliidu nimekirjas soovivad midagi ära teha , on seda viimase aasta jooksul teinud ja on näha,et teevad ka edasi teha ?
Paluks ka välja tuua,et milliseid otsuseid on alaliit viimase aasta jooksul vastu võtnud,mis ala edendavad ?
Palun vastata ka küsimusele,et kas keegi praegu üldse esindab TR3 võistlusklassi ?
Ma usun,et need küsimused ja nende vastused huvitavad kõiki,kes aktiivselt osalevad või soovivad osaleda.
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1192
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas Arto » E Juul 02, 2012 10:46 am

Movistar kirjutas:Toome näiteid ja palume Artol vastata:
Kuidas on seotud uute TR2 ja Vaba reeglite projekt,mis peaks hakkama kehtima 2013, ala edasi arendamisega ja milline nägemus on alaliidul sellest ja kuidas see peaks võistlejate niigi harvenevatesse rividesse lisa tooma?
Lisaks küsin,et kas kõik kes on seal alaliidu nimekirjas soovivad midagi ära teha , on seda viimase aasta jooksul teinud ja on näha,et teevad ka edasi teha ?
Paluks ka välja tuua,et milliseid otsuseid on alaliit viimase aasta jooksul vastu võtnud,mis ala edendavad ?
Palun vastata ka küsimusele,et kas keegi praegu üldse esindab TR3 võistlusklassi ?
Ma usun,et need küsimused ja nende vastused huvitavad kõiki,kes aktiivselt osalevad või soovivad osaleda.

Klasside ühendamise idee on selles, et tekkiks võistlusklassis konkurents, võistelda kolme või viie võistkonnaga on rohkem nagu võistlus iseendaga, võistlemine juba 10 võistkonnaga aga juba pakub pinget.
Ala edendamise suurim otsus aasta jooksul on otsus korraldusjuhendi loomiseks. Sellega loodame ühtlustada võistluste korraldamise taset.
TR3 võistlusklassi ei esinda komitees mitte keegi nagu sai kirja pandud 11.06.2012 teates.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , 2018 VABA nr. 530, maasturisõltlane alates 2004
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
eal.4x4.ee
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15308
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

PostitusPostitas Landy » E Juul 02, 2012 11:18 am

Arto kirjutas:TR3 võistlusklassi ei esinda komitees mitte keegi nagu sai kirja pandud 11.06.2012 teates.

Siit kerkib küsimus, keda peale iseenda esindab seal Rein Pinn?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"

Mine “EAL 4x4 Alakomitee annab teada”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline