Küsimused EAL 4x4 AK -le
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Millal on oodata järgmise aasta kalendri projekti või juba kinnitatud kalendrit ?
HM Racing Team
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Täna!Movistar kirjutas:Millal on oodata järgmise aasta kalendri projekti või juba kinnitatud kalendrit ?
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Valdad siseinfot äkki!Movistar kirjutas:Hästi ajastatud küsimus sel juhul.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
juba on 28 nov. 0.42 minutit, kus on?????????????Arto kirjutas:Täna!Movistar kirjutas:Millal on oodata järgmise aasta kalendri projekti või juba kinnitatud kalendrit ?
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... Itemid=155srock kirjutas:juba on 28 nov. 0.42 minutit, kus on?????????????Arto kirjutas:Täna!Movistar kirjutas:Millal on oodata järgmise aasta kalendri projekti või juba kinnitatud kalendrit ?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Tere!
Ei tea kas õige koht küsimiseks, aga tekkis küsimus turvakarkassi/puuri kohta ET2 klassis ja puudutab ka ET1-te. Nimelt ET1 kirjas on kirjas selline lause:
3.3.18.3. Ohutuspuuri peakaare ja külgkaare materjalina peab kasutama tõmmatud terastoru, minimaalsete mõõtudega 45x2,5 mm, suurema toru diameetri korral on minimaalseks seinapaksuseks 2,0 mm.
Aga ET2-l on ainult kirjas niimoodi:
3.4.18.3. Ohutuspuuri peakaare ja külgkaare materjali minimaalsed mõõdud 45x2,5 mm, suurema toru diameetri korral on minimaalseks seinapaksuseks 2,0mm.
Et kas lihtsalt näpukas või võibki suvalisest veetorust teha puuri? Ise küll ei plaani teha niimoodi, see nõue siiski enda kaitseks jne.
Lugupidamisega Villu
Ei tea kas õige koht küsimiseks, aga tekkis küsimus turvakarkassi/puuri kohta ET2 klassis ja puudutab ka ET1-te. Nimelt ET1 kirjas on kirjas selline lause:
3.3.18.3. Ohutuspuuri peakaare ja külgkaare materjalina peab kasutama tõmmatud terastoru, minimaalsete mõõtudega 45x2,5 mm, suurema toru diameetri korral on minimaalseks seinapaksuseks 2,0 mm.
Aga ET2-l on ainult kirjas niimoodi:
3.4.18.3. Ohutuspuuri peakaare ja külgkaare materjali minimaalsed mõõdud 45x2,5 mm, suurema toru diameetri korral on minimaalseks seinapaksuseks 2,0mm.
Et kas lihtsalt näpukas või võibki suvalisest veetorust teha puuri? Ise küll ei plaani teha niimoodi, see nõue siiski enda kaitseks jne.
Lugupidamisega Villu
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Tänud teavitamast, tegemist on tõesti näpukaga, need punktid peavad mõlemas klassis nii ET1 kui ka ET2 olema ühesugused, kasutada tohib ainult tõmmatud toru.MetsaVikat kirjutas:Ei tea kas õige koht küsimiseks, aga tekkis küsimus turvakarkassi/puuri kohta ET2 klassis ja puudutab ka ET1-te. Nimelt ET1 kirjas on kirjas selline lause:
3.3.18.3. Ohutuspuuri peakaare ja külgkaare materjalina peab kasutama tõmmatud terastoru, minimaalsete mõõtudega 45x2,5 mm, suurema toru diameetri korral on minimaalseks seinapaksuseks 2,0 mm.
Aga ET2-l on ainult kirjas niimoodi:
3.4.18.3. Ohutuspuuri peakaare ja külgkaare materjali minimaalsed mõõdud 45x2,5 mm, suurema toru diameetri korral on minimaalseks seinapaksuseks 2,0mm.
Et kas lihtsalt näpukas või võibki suvalisest veetorust teha puuri? Ise küll ei plaani teha niimoodi, see nõue siiski enda kaitseks jne.
Parandame sõnastuse ära.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Tere
Kui esiklaasis on mõra kas siis lastakse rajale?
TAnel
Kui esiklaasis on mõra kas siis lastakse rajale?
TAnel
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Tavaliselt esimesel korral lastakse, tehniline teeb märkuse ja järgmiseks korraks peab siis ära vahtema.TanelP kirjutas:Kui esiklaasis on mõra kas siis lastakse rajale?
Lätis nõuab tehniline kaitseprillide kaustamist kogu võistluse vältel.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Vaba reeglites on punkt: 3.5.2.2. Võistlussõidukil peab olema tuntavad jooned doonorautost - esiklaas ja selle raam (va.pehme katusega autod) ning uksed.
Sai ka ise selle loomise juures oldud aga kui doonorauto tootmine jääb kaugesse minevikku ja esiklaasi enam tellida ei saa? Kas klaasiraami ja reg. tunnistuse vahetamine on ainus võimalus? Milline oleks Alamkomitee ametlik seisukoht? Näiteks suvaline esiklaas, mõõtu lõigatuna või sama margi, uuema mudeli klaas ? Tean küll, et tehnilises selle kallal norima ei hakata (ehk) aga kuida oleks krrektne käituda. Servapidi on küsimus ka ustega seotud, neid murrab rooste ja uute hankimine ka kuidagi kahtlane.
Sai ka ise selle loomise juures oldud aga kui doonorauto tootmine jääb kaugesse minevikku ja esiklaasi enam tellida ei saa? Kas klaasiraami ja reg. tunnistuse vahetamine on ainus võimalus? Milline oleks Alamkomitee ametlik seisukoht? Näiteks suvaline esiklaas, mõõtu lõigatuna või sama margi, uuema mudeli klaas ? Tean küll, et tehnilises selle kallal norima ei hakata (ehk) aga kuida oleks krrektne käituda. Servapidi on küsimus ka ustega seotud, neid murrab rooste ja uute hankimine ka kuidagi kahtlane.
Tehtud, mõeldud.
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Kas võistlejakaarti saab ka saarekollil kohapeal teha? Passipildid kaasa?
Tanel
Tanel
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Võistlejakaardi saab vormistada kohapeal, tasu on kõrgem ja kätte saab siis alles järgmisel võistlusel.TanelP kirjutas:Kas võistlejakaarti saab ka saarekollil kohapeal teha? Passipildid kaasa?
eal.4x4.ee
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee