Balti karika klassi 4x4 OPEN tehniliste reeglite projekt

EAL 4x4 Alakomitee infokandja

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Balti karika klassi 4x4 OPEN tehniliste reeglite projekt

Postitus Postitas hulkur »

Lätist tuli klassile 4x4 OPEN tehniliste reeglite projekt aastateks 2009-12.

Huvilised saavad selle vene keelse dokumendiga tutvuda siin.

Selles dokumendis erineb meie 4x4 VABA reeglitest kaks olulist punkti:

1. KEELATUD on beadlock'ide kasutamine (punkt 11)
2. lubatud on vaid ÜKS VINTS (punkt 21)

Nüüd on edasi kaks võimalust:

1. kas me esitame lätlastele oma kirjaliku seisukoha nende punktide muutmiseks vastavalt meie arusaamale, mida nad siis kas arvestavad või mitte

2. me ei reageeri kuidagi ja need kes soovivad võistelda lätlastega selles klassis Balti karikale, peavad neid reegleid arvestama

Samuti olgu märgitud, et klassis TR2 Balti karika arvestust on ettepanek edasi mitte pidada, kuid samas, kui tekib arvestatav hulk soovijaid, võib seda siiski teha. Kuid kolme auto pärast pole see mõtekas.

Vabaklassi ja TR2 klassi võistlejad, palun võtke nüüd vaevaks oma seisukohad avaldada. Minu ja Maidu arvamus on, et Eesti 4x4 VABA reegleid MITTE MUUTA vastavalt sellele projektile.

andres
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Re: Balti karika klassi 4x4 OPEN tehniliste reeglite projekt

Postitus Postitas hulkur »

hulkur kirjutas: Vabaklassi ja TR2 klassi võistlejad, palun võtke nüüd vaevaks oma seisukohad avaldada.

HALLOOOOOO TR2 ja vaba võistlejad!!!! Ma saan aru, et suurepärane A.Šultsi mälestusvõistlus hoiab veel meeli ärevil, aga ootaks mingitki tagasisidet... Või on tõesti kõigil sügavalt poogen? :shock:
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2501
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Täiesti isiklik seisukoht oleks, et esitame lätlastele oma kirjaliku seisukoha nende punktide muutmiseks vastavalt meie arusaamale, mida nad siis kas arvestavad või mitte. Sest täiesti isiklikult meie huvide vastu on mõlemad punktid, ehk siis nii beadlock'ide kui teise vintsi kasutamine. Meie 4x4 VABA peaks ikkagi jääma sama vabaks, kui on siiani olnud, tehku need lätakad siis muutused oma reeglites vastavalt meie soovile või mitte.

boob@vabaklass
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Neuser
teo ragisev vahekord taldrikuga
Postitusi: 302
Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas Neuser »

Samuti isiklik seisukoht:
Võimalus nr 1. Ja juhul kui peab minema kompromissile ja valima ühe neist kahest, siis jätta ära pigem tagavints kui beadlockid, sest tagavintsi võib viimases hädas Läti võistlusteks kas kinni plommida või ära kruvida, aga rehvilukkudega on juba keerulisem, vahetama veljed, rehvid jne.
Mait Paldra, TR1, tiim "Artist" piloot
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Nii palju kui mina vaba inimestega rääkinud olen siis tahaks sinna võistlema minna küll.Suurim takistus on rehvilukud.Vintsi saab eemaldada aga teist jooksu velgi osta on juba tunduvalt kulukam.Sel kevadel oli täitsa plaan 4 vabal Lätti minna aga peale reeglite lugemist tuli välja,et lukkudega ei tohi.Küsisin seda ka Maidu käest,et kas ikka kuidagi ei saa aga ei saanud.Seega lukud vabaks.
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

Tagavintsi kohapealt selline mõte,et põhjanaabritel on see lubatud isegi TR1's ja lihtsal põhjusel - säästa loodust. Kui oled ikka p's siis on lihtsam tagurpidi tagasi tulla, kui esivintsiga ringi keerata ja pool maakera kaasa haarata.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
HKA
Mudder
Postitusi: 91
Liitunud: L Okt 07, 2006 8:57 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas HKA »

Minu isiklik arvamus oleks samuti, et võiksid nii beadlock'id kui tagavints lubatud olla. Usun, et kui Läti võistlejatelt selle kohta arvamust küsida siis vaevalt keegi vastu oleks.
Hannes Kask, Shrek Offroad Team
http://4x4shrek.planet.ee
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Ma arvan kah,et tuleks mõlemad alles jätta.Kes ikka tahab välisvõistluste jaoks teist rattakomplekti pidada.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2862
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Tekkisid selle projektiga veel paar küsimust:
1. Sõiduautod täismassiga kuni 3000kg võiks asendada "B" kategooria autodega, praeguse projektiga võime oma kastikaga kodus edasi sõita ja 3000 ei seondu ka mingite klassifikatsioonidega ("B" lõpeb teatavasti 3500kg.) ja niikuinii üritavad kõik autot kegemaks saada.
2. Mis vintsitrossi purunemise leevndist räägitakse, saan aru et peab trossile installeerima hiiglasliku, neoonvärvilise plagu.
3. Kas rehvilukkude mittelubamist ei saaks (juhul kui lätlased tahavad soosida tavavelgi) asendada min. rehvirõhuga. Seda on küll väga raske kontrollida aga kaotaks rehviluku eelise tavavelje ees.
4. Kas nad ei tahaks endale tõlkida meilkehtivaid tingimusi, ikkagi ca. 60 autot nende järgi valmis ehitatud.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1187
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas srock »

totu kirjutas: 2. Mis vintsitrossi purunemise leevndist räägitakse, saan aru et peab trossile installeerima hiiglasliku, neoonvärvilise plagu.
Mul tekkis sellega üks idee,mitte plagu vaid langevari ,nagu kiirendus autodel,võtab pingealt lendava trossi hoo maha :D
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

srock kirjutas:
totu kirjutas: 2. Mis vintsitrossi purunemise leevndist räägitakse, saan aru et peab trossile installeerima hiiglasliku, neoonvärvilise plagu.
Mul tekkis sellega üks idee,mitte plagu vaid langevari ,nagu kiirendus autodel,võtab pingealt lendava trossi hoo maha :D
Siis peaks neid kaks tükki olema, sest tross katkeb ju pooleks, e. kaheks tükiks.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

Ma arvan ka, et ei peaks muutma.
Nii ühe kui teise keelamisega tõuseb pmst sõidukiirus (silmad ruutus edasi, sest tagasiteed ei ole) ja väheneb vastavalt loodushoid ning sõiduohutus.
Millega nad ise ka põhjendavad neid keelde?

Lätti minnes kulub auto vastavusse viimiseks paar tundi.
1. Vints maha võtta - mõned poldid.
2. Ratastel välimised rõngad maha ja rehv paigaldatakse nagu muiste. Veljele keevitaud rõngas jääb kui iluasi. Kas see on keelatud?

Lätlastel seis nirum, kui meile tulevad 8)
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Kasutaja avatar
weix2
Fitting 44"
Postitusi: 423
Liitunud: K Sept 03, 2008 8:14 pm
Asukoht: Rakvere, Palmse, 51kaksüks740

Postitus Postitas weix2 »

Neuser kirjutas:Samuti isiklik seisukoht:
Võimalus nr 1. Ja juhul kui peab minema kompromissile ja valima ühe neist kahest, siis jätta ära pigem tagavints kui beadlockid, sest tagavintsi võib viimases hädas Läti võistlusteks kas kinni plommida või ära kruvida, aga rehvilukkudega on juba keerulisem, vahetama veljed, rehvid jne.
Kui tõesti on need kax punkti väänamatu jõuga, siis jama, samas
Nagu yteldud : 3. Kas rehvilukkude mittelubamist ei saaks (juhul kui lätlased tahavad soosida tavavelgi) asendada min. rehvirõhuga. Seda on küll väga raske kontrollida aga kaotaks rehviluku eelise tavavelje ees.
KOntrollida küll keerukas aga karistustabelisse punkt et kui rehvirõhk alla teatud taseme ja seda kontrollib kohtunik, karistuseks võistlustelt kõrvaldamine. Muidugi võib ka rehv katki olla ja osaõhku välja jooksnud, samas 4 rehvi ja ega kõik saa ometi korraga katki olla ....
Tagavints plommi alla, ei tohiks olla keerukas.
Weix i arusaam asjast 8)
Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

urmas kirjutas: 2. Ratastel välimised rõngad maha ja rehv paigaldatakse nagu muiste. Veljele keevitatud rõngas jääb kui iluasi. Kas see on keelatud?
Ise vastan. Lubatud seeriaviisiliselt valmistatud sõiduautode veljed
Разрешены диски серийного промышленного производства для легковых автомобилей.
Ilmselt ei kavatse nad lubada ka mõttetuid kettaid nende küljes.

Et siis - lukud vabaks!
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
PriitV
Mudder
Postitusi: 95
Liitunud: E Jaan 07, 2008 2:33 pm
Asukoht: Tallinn/Noarootsi

Postitus Postitas PriitV »

urmas kirjutas:Разрешены диски серийного промышленного производства для легковых автомобилей.
Et siis - lukud vabaks!
Ju kiluvarastel puuduvad vastavad kogemused, mis meil siin Eestis on olemas. Nimelt: oli ka mõte MosseLiigas keelata ära laiad veljed, et oleks ikka täiega originaal. Ja siis tuli üks kolmest idee autorist rahuliku südamega peale Izevskis seeriaviisiliselt toodetud laiade ja tugevdustega rallivelgedega, mida paigaldati seal seeriaviisiliselt toodetud IZ-Rally alla. Ka väikeseeria on seeria. Oligi kogu ooper ja õiglasem oli isetehtud laienduste lubamine.

Ma olen 100% kindel, et väga paljud rehvilukkudega veljed on seeriaviisiliselt sõiduautodele toodetud, serdid olemas jne. Kuna ELis on teh.määrustes (meie TjSM määrus nr.50) ka veljed ülitäpselt reguleeritud, siis peavad vähemalt siinpool lompi sellised asjad olemas olema.
Vasta

Mine “EAL 4x4 Alakomitee annab teada”