Võistlejate "Kes on kes" ja kellel on sõnaõigus
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators
See ei puutu nüüd küll ots teemasse aga üritaks ka siinkohal toe alla panna moderaator Diff´i üleskutsele - avalikustada teatud fakte. Kohe põhjendan : esiteks on ju huvitav alati teada saada, kes ühe või teise mõtte ja ettepanekuga lagedale tuleb. Teiseks – arvan, et märksa tähtsam kõigile lugejatele ja kaasamõtlejatele on - teada asju, kuidas erinevad mõtted on sündinud, kas on need korjatud võistlustelt, matkates mööda maailma, analüüsides katkise detaili juures või õlut juues ja värvilist ajakirja sirvides. NB ! kõik need tegevused on ühtemoodi head aga erinevad siiski veidi. Seega usun, et kõigile selle foorumi lugejatele/kirjutajatele tuleb kasuks mõningane selgus ehk maakeeli , kas kirjutajana on tegu tõelise maastikuauto sõbraga ( kes küll alles plaanib osta oma esimest maasturit ) , kas tegu on maasturit/ATV/tsiklit omava inimesega või on tegu ka võistlustest osavõtva kirjutajaga. Anonüümsuse võiks ju jätta kuhugi erootikafoorumitesse ??
Nüüd ,kus hooaeg läbi võiks ju iga kirjatüki all ilutseda mõni info rida. Vähemalt võistluste tehnilise poole aruteludes võiks olla rohkem selgust ( ja vabandage ! vähem kõvatamist ! )
Teen siinkohas algust:
Viido Laane, tiim Snaiprid, roolikeeraja, Eesti 4x4 karikasari 2007 21. koht.
Pole ju raske .
Nüüd ,kus hooaeg läbi võiks ju iga kirjatüki all ilutseda mõni info rida. Vähemalt võistluste tehnilise poole aruteludes võiks olla rohkem selgust ( ja vabandage ! vähem kõvatamist ! )
Teen siinkohas algust:
Viido Laane, tiim Snaiprid, roolikeeraja, Eesti 4x4 karikasari 2007 21. koht.
Pole ju raske .
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Signatuuri (allkirjaks) need andmed panna?
edit: panin enda signatuuri näidise ära...
edit2: asjal oleks jumet kui just vähemtuntud isikud seda rakendaksid, mina tean niigi kes Viido on ja Viido teab kes Stupiduser on
edit: panin enda signatuuri näidise ära...
edit2: asjal oleks jumet kui just vähemtuntud isikud seda rakendaksid, mina tean niigi kes Viido on ja Viido teab kes Stupiduser on
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Minu andmed siis sellised:
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Lugupeetud CÄÄRFIILD. Kui sa korragi oma jutu läbi loeksid ...
Mul on tõsiselt hea meel, kui inimesel on asjades seisukoht – enamustel meil on . Oleks päris kole kui erinevates asjades oleksid kõik sama meel. Ma pole oma arust küll üritanudki ühtegi piirandut kuhugi seada ega arva, et keegi siin foorumis on isasem kui teine. Tegelikult on soov ainult selline, et kui tehnilistes tingimustes midagi peaks muudetama, siis oleks seda võimalik ka siin arutada. Tulemuse saavutamise selles osas teeb lihtsamaks asjaolu kui on arutajaid , kui on seisukohti . Konkreetsus ja täpsus asjades annab taas teatud eelised lõppeesmärgile jõudmises, kiirendab protsessi.
Lihtsalt arvan, et pole 2009 aastal mõtet tõdeda, et tahsime paremini aga läks nagu ikka!
Kuigi teistpidi – arvan, et kõik TR-1 sõitjad on nõus sõitma suhteliselt suvaliste reeglite järgi, iseasi, kas meil siis midagi on teha Venes, Lätis, Leedus, Soomes võib-olla Poolas.
Prooviks nüüd koos vaadata veidi kaugemale kui homsesse päeva.
Mul on tõsiselt hea meel, kui inimesel on asjades seisukoht – enamustel meil on . Oleks päris kole kui erinevates asjades oleksid kõik sama meel. Ma pole oma arust küll üritanudki ühtegi piirandut kuhugi seada ega arva, et keegi siin foorumis on isasem kui teine. Tegelikult on soov ainult selline, et kui tehnilistes tingimustes midagi peaks muudetama, siis oleks seda võimalik ka siin arutada. Tulemuse saavutamise selles osas teeb lihtsamaks asjaolu kui on arutajaid , kui on seisukohti . Konkreetsus ja täpsus asjades annab taas teatud eelised lõppeesmärgile jõudmises, kiirendab protsessi.
Lihtsalt arvan, et pole 2009 aastal mõtet tõdeda, et tahsime paremini aga läks nagu ikka!
Kuigi teistpidi – arvan, et kõik TR-1 sõitjad on nõus sõitma suhteliselt suvaliste reeglite järgi, iseasi, kas meil siis midagi on teha Venes, Lätis, Leedus, Soomes võib-olla Poolas.
Prooviks nüüd koos vaadata veidi kaugemale kui homsesse päeva.
Krt, telefon olgu kohustuslik, et saaks kohe oma arvamuse isikule otse edasi öelda. Kui võtad sõna, siis ole ka avameelne kes sa oled ja kuidas sinuga ühendust saab. Mulle isiklukult on minu vahest ehk äärmuslike ütlemiste eest küll helistatud üle erinevate foorumite ja ma võin lahkelt oma seisukohta siis helistajale selgitada... sest ega segaseid asju salli keegi.
+372 5028488
-
- Zootramm
- Postitusi: 718
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Kas nüüd kohustuslik, aga vähemalt foorumikasutaja profiilis võiks küll olla väli "Kontakt" vms. Parimagi tahtmise korral pole ma siin osanud oma telefoninumbrit kuhugi sobivasse kohta sokutada, et igal tahtjal võtta oleks. Samas pole ka vajadust, et signatuurist kogu aeg vastu vahib selline suht harva vajalik info.jr kirjutas:...telefon olgu kohustuslik...
Samas võiks ju info postitaja isiku eluloo ja seniste vägitegude kohta olla ka profiilis ja mitte iga posti all. Kes tahab, vaatab ära, mis mees laulmas on. Iga posti all korrutamine muutub tüütuks.
Igal juhul pean seda infi profiilis tähtsamaks, kui praegused "Amet" ja "Huvid".
Nt. tqhq foorumis on kasutajate profiilis väli "About me" kuhu on heaks tavaks panna oma telefoninr. Kuulutustes saab lihtsalt profiilile viidata ja tüli/meelespidamist on vähem.