TR-2 Tehnilised tingimused 2009 ja edasi

EAL 4x4 Alakomitee infokandja

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 540
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

TR-2 Tehnilised tingimused 2009 ja edasi

Postitus Postitas MM »

Siia palun ettepanekuid mida muuta st punkt ja põhjendus. NB plääguläägu läheb kustutamisele ja aruteluteema võib erali kuhugi jututuppa teha.

Juba saabunud ettepanetud:

Muuta rehvide mõõte nii, et suurim lubatud rehv oleks 35x12,5
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas Arto »

7.4 Autos peab olema kiibi kinnituseks aas. Aas peab olema keevitatud või muul viisil fikseeritud sellliselt, et teda ei saa võistluse käigus avada. Aas peab asuma autos sees, auto esiosas. Aasa läbimõõt peab olema vähemalt 20mm.
pickup
Fitting 38"
Postitusi: 221
Liitunud: K Veebr 04, 2004 11:06 pm
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas pickup »

Ehk rehvi mõõt võiks olla 36x12,5. Näiteks Superswamperil on ainult 1 muster valida mõõduga 35x12,5(Thornbird)
Kasutaja avatar
D-90
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 142
Liitunud: L Veebr 04, 2006 5:03 pm

Postitus Postitas D-90 »

Enne kui midagi muuta, tuleks mõelda selle peale, kuhu panna kõik need 36x12,5 , 37x13 ja muidu "vale" mõõduga rehvid mis üle jäävad. :bang:
Kahtlen väga, et neid TR-3 tiimid ostma hakkavad. :roll:
Mina küll ei tahaks veel ühte jooksu kalleid rehve osta ja vanad kuuri seisma panna.
Andres Palotu, team D-90, TR-2, , juht, Baltic Sea Cup 2006-I , ASMV 2007-I, Ladoga 2007- IV, Ladoga 2008-II.
Vasta

Mine “EAL 4x4 Alakomitee annab teada”