TR-1 tehnilised reeglid 2021-

EAL 4x4 Alakomitee infokandja

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
marauder
True Off Roader!
Postitusi: 1061
Liitunud: R Dets 19, 2008 8:34 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

PostitusPostitas marauder » P Nov 10, 2019 7:47 pm

Facebookis on TR1 söidumeeste grupp. Tulge liituge ja hääletage ning ja andke ideid uute reeglite asjus.

https://www.facebook.com/groups/2152683795015100/
Team saarlased
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1219
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

PostitusPostitas Arto » E Nov 11, 2019 10:27 am

MahviaDeTyrk kirjutas:
Arto kirjutas:Pidurite ümberehitamisega on selline lugu, et see tuleb maanteametis ametlikult vormistada ümberehitusena, maksta riigilõiv, lasta üle vaadata maanteeameti töötajal või tema poolt tunnustatud eksperdil (kes ka soovib oma töö eest tasu) ning siis on asi legaalne.
Kas seda reaalses elus võimalik teostada kah on ?


TÜV meeste väitel on võimalik, võin ju küsida kindluse mõttes Maanteametist üle.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , 2019 TR-1 nr. 121, maasturisõltlane alates 2004
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2734
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

PostitusPostitas erik » N Nov 14, 2019 3:15 pm

Otseselt turvalisust puudutavad reeglite muutmised peaks olema võimalik teha ka jooksvalt. Ehk nendega ei pea ootama, kuni hetkel kehtiv reeglistik läbi saab ja alles just kui siis saaks reegleid täiendada.
Tegite küsitluse Facbookis ära, tulemus näitas, et tugev enamus on nõus. Siis pole muud, kui esindajale palve, et ennem järgmist aastat oleks parandatud tekstiga reeglistik väljas.

Ja TR1 klassi üldnõuetes on kirjas, et peab olema kehtiv ülevaatus.

3.4.1.4.
Kõik võistlussõidukid peavad olema arvel liiklusregistris ning omama kehtivat, üldkasutatavatel teedel liiklemist lubavat ülevaatuse märget ja liikluskindlustust.

Ja pidureid puudutavalt on nii kirjas:

3.4.9. Pidurisüsteem
Originaalne.

Minu ettepanek on, et

3.4.1.4 jääb samaks

3.4.9 Pidurisüsteem
Sõidu ja seisupidur peavad olema töökorras.

Ja alati võib lisada üldistesse reeglitesse, et kui asi tundub ikka tehnilise tegijale kahtlane siis:

Tehniline komisjon võib nõuda täiendavat sõiduki pidurduse testi. Test viiakse läbi järgneval viisil: kuival kõvakattega teel kiiruselt 30 km/h pidurdatakse sõiduk seisma. Katse käigus peab pidurdusteekond olema sirgjooneline ja ei tohi olla pikem kui 12,3 m. Pidureid ei loeta ka korrasolevaks, kui pidurdamise ajal peab liikumisteekonda rooliga korrigeerima.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.

Mine “EAL 4x4 Alakomitee annab teada”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline