Avo Sultsi mälestusvõistlus 2007 Järelkajad
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Unustasin lisada spesial thänks Shrek teamile kes meie (112 Toorik) kaardivaatajale kummarid rentis. Nimelt proloogi käigus eraldus kodanik Tai tossutald pea jäägitult...
P.S. K-Arvutisalongist eraldati uus GPS aga võidusõidu tulemust nad keeldusid parandamast.
P.S. K-Arvutisalongist eraldati uus GPS aga võidusõidu tulemust nad keeldusid parandamast.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
Tänud korraldajatele.
Venemaa pikkade trassivõistlustega võrreldes oli kindlasti oluliselt kiirem ja kergem rada(neil muidugi kogemusi ja võimalusi oluliselt rohkem) aga vaheldusrikkam-turvast,mudast liinialust,kivist karjääri,jõeületusi ja jäälõhkuja mängimist ning kiireid metsateid.Leidunuks veel üks raiesmik ja puude vahel lindikeste järgi rajaleidmine ka - võiks Sirgala karjääri offroad paradiisiks tituleerida.Edu järgmiseks aastaks.
Tänud ka kaasvõistlejatele kellega koos sai turbaväli ületatud(lõpuks oli meid 5-6 autone punt ja kui mõnes kohas enam kuskilt lähedusest vintsida polnud õnnestus inimkäte jõul Härgade Suki ikka edasi lükata-tõsta ja teha sellest ankur).Kahju et ise ei suutnud proloogi kiiremini läbida ja stardikohta esimese 10 hulka saada.Jeepi vaevas mingi elektroonika probleem(süütepool?)ning 6 silinder ei töödanud juba Tallinnast treilale pannes ning võistluse ajal otsustas mootori arvuti et enne vea parandamist tuleb pöörded 2500 juures ära piirata.Aku klemmi mahavõtmisel läks küll piiraja maha aga seda vahel ainult 5-10 minutiks siis sekkus jälle.Põhivõistluseks aga tegin sõidustiilis kiire ümberõppe ja usun edaspidi olen suuteline ka mõne 2L diiselmootoriga varustatud massinaga võidu sõitma .
Venemaa pikkade trassivõistlustega võrreldes oli kindlasti oluliselt kiirem ja kergem rada(neil muidugi kogemusi ja võimalusi oluliselt rohkem) aga vaheldusrikkam-turvast,mudast liinialust,kivist karjääri,jõeületusi ja jäälõhkuja mängimist ning kiireid metsateid.Leidunuks veel üks raiesmik ja puude vahel lindikeste järgi rajaleidmine ka - võiks Sirgala karjääri offroad paradiisiks tituleerida.Edu järgmiseks aastaks.
Tänud ka kaasvõistlejatele kellega koos sai turbaväli ületatud(lõpuks oli meid 5-6 autone punt ja kui mõnes kohas enam kuskilt lähedusest vintsida polnud õnnestus inimkäte jõul Härgade Suki ikka edasi lükata-tõsta ja teha sellest ankur).Kahju et ise ei suutnud proloogi kiiremini läbida ja stardikohta esimese 10 hulka saada.Jeepi vaevas mingi elektroonika probleem(süütepool?)ning 6 silinder ei töödanud juba Tallinnast treilale pannes ning võistluse ajal otsustas mootori arvuti et enne vea parandamist tuleb pöörded 2500 juures ära piirata.Aku klemmi mahavõtmisel läks küll piiraja maha aga seda vahel ainult 5-10 minutiks siis sekkus jälle.Põhivõistluseks aga tegin sõidustiilis kiire ümberõppe ja usun edaspidi olen suuteline ka mõne 2L diiselmootoriga varustatud massinaga võidu sõitma .
Suurimad tänud korraldajatele 1 Hobujõud meeskonna poolt.
Hetkel kiired toimetused tehtud, (auto pestud seest ja väljast, sildades uued õlid, vintsiköis pestud ja kuivab soojas ruumis), seega meiepoolne kommentaar.
Võistlus oli 5+
Tegemist oli siis meie debüüdiga. Lugedes enne võistlust kommentaare ja vaadates pilte, olime valmis palju hullemaks.
Proloog läks keskpäraselt 11 koht ja start 47 minutit peale esimest.
Stardis selgus, et mootor töötab säästu resiimil, ehk siis keskmiselt kuskil 2500 rpm kandis. Mingi hetk tekkis tunne, et meeskonna nimevalik läheb päris hästi tegelikkusega kokku, eriti siis, kui kaasvõistlejad teed pakkusid, aga auto minna ei jaksanud. Oluliselt see siiski ei seganud.
Turbaväljad said üllatavalt ladusalt ületatud. Bogger ja ARB olid seal super. Finišisirgel natuke pusimist ja valmis ta oligi.
Piiksutatavad punktid oli väga hästi tähistatud ja läbi kaardilugeja silmade ütleks, et rada kohati liigagi hästi tähistatud. Seega super orgunn.
Minu poolt erilised tänud rajameistrile, kes võistlejate tervisele oli mõelnud, sest kuna arst mu sisuliselt voodi resiimile määras, siis oli natuke hirm mõtte ees, et tuleb pikalt märgade riietega vees liguneda, õnneks nii ei läinud. Haigus taandub jätkuvalt, mitte ei läinud hullemaks.
Võistluskeskuse wifi levi, GPS jälgimine, toitlustus ja kõik muu olid väga head.
Kuna me ei kasuta APS-i siis oli minule tohutu kergendus, et olid olemas ka OZI punktid. Kaardilugejana hoian pöialt ka edaspidiseks, et oleksid olemas alati APS-i kõrval ka OZI punktid.
Rajale jäi meil üks PMR ja teine uppus ära. Tegemist oli siis Cobra MT800 isenditega. Lammutades kodus seda uppunut julgen väita, et antud mudel on oma veekindluselt võistlemiseks täiesti sobimatu. Nii tuligi meil viimane vintsimine teha kisa ja vile saatel.
Üldarvestuse 7 ja Klassi 3 koht on tulemused, millega algajad võivad ilmselt rahul olla. Lisaks pani veel i-le täpi fortuuna, kes meile naeratas ja Igati väärt läpaka meile sokutas.
Mõned pildid meie fännklubi fotokast.
http://picasaweb.google.com/bikerraitz/ASMV2007
Saaremaal näeme.
Hetkel kiired toimetused tehtud, (auto pestud seest ja väljast, sildades uued õlid, vintsiköis pestud ja kuivab soojas ruumis), seega meiepoolne kommentaar.
Võistlus oli 5+
Tegemist oli siis meie debüüdiga. Lugedes enne võistlust kommentaare ja vaadates pilte, olime valmis palju hullemaks.
Proloog läks keskpäraselt 11 koht ja start 47 minutit peale esimest.
Stardis selgus, et mootor töötab säästu resiimil, ehk siis keskmiselt kuskil 2500 rpm kandis. Mingi hetk tekkis tunne, et meeskonna nimevalik läheb päris hästi tegelikkusega kokku, eriti siis, kui kaasvõistlejad teed pakkusid, aga auto minna ei jaksanud. Oluliselt see siiski ei seganud.
Turbaväljad said üllatavalt ladusalt ületatud. Bogger ja ARB olid seal super. Finišisirgel natuke pusimist ja valmis ta oligi.
Piiksutatavad punktid oli väga hästi tähistatud ja läbi kaardilugeja silmade ütleks, et rada kohati liigagi hästi tähistatud. Seega super orgunn.
Minu poolt erilised tänud rajameistrile, kes võistlejate tervisele oli mõelnud, sest kuna arst mu sisuliselt voodi resiimile määras, siis oli natuke hirm mõtte ees, et tuleb pikalt märgade riietega vees liguneda, õnneks nii ei läinud. Haigus taandub jätkuvalt, mitte ei läinud hullemaks.
Võistluskeskuse wifi levi, GPS jälgimine, toitlustus ja kõik muu olid väga head.
Kuna me ei kasuta APS-i siis oli minule tohutu kergendus, et olid olemas ka OZI punktid. Kaardilugejana hoian pöialt ka edaspidiseks, et oleksid olemas alati APS-i kõrval ka OZI punktid.
Rajale jäi meil üks PMR ja teine uppus ära. Tegemist oli siis Cobra MT800 isenditega. Lammutades kodus seda uppunut julgen väita, et antud mudel on oma veekindluselt võistlemiseks täiesti sobimatu. Nii tuligi meil viimane vintsimine teha kisa ja vile saatel.
Üldarvestuse 7 ja Klassi 3 koht on tulemused, millega algajad võivad ilmselt rahul olla. Lisaks pani veel i-le täpi fortuuna, kes meile naeratas ja Igati väärt läpaka meile sokutas.
Mõned pildid meie fännklubi fotokast.
http://picasaweb.google.com/bikerraitz/ASMV2007
Saaremaal näeme.
1 Hobujõud
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 158
- Liitunud: T Juul 19, 2005 8:21 am
- Asukoht: Kostivere-Jõelähtme
Rada oli vaat,et täiuslik,seal oli kõike mida üks offroaderi hing vajab.Tänud ütleks edasi ühele vaba klassi Nivale,kes meid vett täis kraavist välja aitas,see mis oli mahapöördel esimesele liinialusele,samas ka teistele, kes meelsasti ankruks olid.
Kuna me startisime peale väikest poolassi vahetust trassile teist korda hommiku kell 8,sai rada nauditud uhkes üksinduses päiksepaistel,esimesi rajal ööbijaid kohtasime turbarabas,ühe hädalisega koostööd tehes saime ka sealt valutult tulema,(muide diiselmootoriga uaz 469,kui soovite tagastada meile ploki,helistage nr.5144040).Plaan oli finišisse jõuda valges, seda ka saavutasime.
Nii et,tänud korraldajatele Kostivere teami ja fännklubi poolt.
Kuna me startisime peale väikest poolassi vahetust trassile teist korda hommiku kell 8,sai rada nauditud uhkes üksinduses päiksepaistel,esimesi rajal ööbijaid kohtasime turbarabas,ühe hädalisega koostööd tehes saime ka sealt valutult tulema,(muide diiselmootoriga uaz 469,kui soovite tagastada meile ploki,helistage nr.5144040).Plaan oli finišisse jõuda valges, seda ka saavutasime.
Nii et,tänud korraldajatele Kostivere teami ja fännklubi poolt.
www.procoating.ee
1999 - .......Kunded,Toyoodikud,MM,Rahvamaja,Kostivere4x4Garage
1999 - .......Kunded,Toyoodikud,MM,Rahvamaja,Kostivere4x4Garage
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17320
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Väga kenad pildid!aadu kirjutas:Pealtvaataminegi väsitas ära aga nüüd siis pildid:
http://www.pesapaik.pri.ee/thumbnails.php?album=54
Sorry, kvaliteet pole just suurem asi
Määrkuseks juurde, et tehtud kaevanduse kinnises alas mehitatud KP3 juures. Pealtvaatajad kahjuks sinna juurde ei saanud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17320
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Mehitatud KP3 kohtunike nimel suured tänud korraldajatele ja ka võitelejatelle.
Korraldajatele tänud hea korralduse ja ÄÄRETULT tugeva toitlustuse eest.
Hoolimata väga pikast maraton üleval olekust ja väsitavast kohtuniku tööst olen väga rahul.
Võistkonna D90 akrobaatilised trikid ja võitlus gravitatisoonijõududega pani meil küll korraks hirmust südame seisma.
Võistelejatele arusaava suhtumise eest (kõik meie poolsed piiranagu ja soovitused olid teie endi turvalisuse huvides) ja hea võistkondliku ning sportliku vaimu ülesnäitamise eest.
HÄBI-HÄBI rajal ukerdanud ATV omanikele!
Pildid tulevad ka lähiajal.
Korraldajatele tänud hea korralduse ja ÄÄRETULT tugeva toitlustuse eest.
Hoolimata väga pikast maraton üleval olekust ja väsitavast kohtuniku tööst olen väga rahul.
Võistkonna D90 akrobaatilised trikid ja võitlus gravitatisoonijõududega pani meil küll korraks hirmust südame seisma.
Võistelejatele arusaava suhtumise eest (kõik meie poolsed piiranagu ja soovitused olid teie endi turvalisuse huvides) ja hea võistkondliku ning sportliku vaimu ülesnäitamise eest.
HÄBI-HÄBI rajal ukerdanud ATV omanikele!
Pildid tulevad ka lähiajal.
Viimati muutis Landy, E Nov 26, 2007 5:11 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Kristjan 4x4
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 107
- Liitunud: K Mär 07, 2007 8:17 am
- Asukoht: Tõrva
- Kontakt:
Teema:
Hirmu tekitasid kuulujutud, et tuleb ette soo kus saab raske olema.Rada oli autodele ja ka võistlejatele üpris pinget pakuv. Ei saanud ilma tehniliste probleemideta mis kimbutasid eelsõidul. Tänud kaasvõistlejatele kes olid ankruks (edaspidi loodaks kaasvõistlejatelt rohkem loogilist mõtlemist ja koostööd) see viib edasi proovige!!! Nii mõnedgi autod jätsid ätta, hiljem pidime neid tirima!!
Saavutasime auväärt 4 koha uue auto ja esimese sõiduga!!
Tänades võistkond KOLL
Saavutasime auväärt 4 koha uue auto ja esimese sõiduga!!
Tänades võistkond KOLL
IdaNaaber 310
http://fotoalbum.ee/photos/shefff/sets
http://fotoalbum.ee/photos/shefff/sets
Serengeti teel Sirgalasse
Mõnele masinale oli võistlus läbi juba enne stardipauku. Team Serengeti teel Sirgalasse. - Tallinna ringtee.
Eks asjaosalised räägivad ise pikema loo kuidas see juhtus.
Pildid kuuluvad Lauri Kubjale. Piltide kasutamine ilma autori loata on keelatud!
Alvar
Eks asjaosalised räägivad ise pikema loo kuidas see juhtus.
Pildid kuuluvad Lauri Kubjale. Piltide kasutamine ilma autori loata on keelatud!
Alvar
Mudas alates 2000a.
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
Turbaväljade kohapealt veel seda, et selleks ajaks kui meie sinna jõudsime ootas meid ees umbes 6-8 autot, mis ei olnud võimelised vintsimisvõimaluse puudumisel iseseisvalt edasi liikuma. Kuna osutusime ainukeseks võistkonnaks, kellel olid olemas toimivad ankrud, said mõne aja möödudes kõik autod välja sikutatud. Seda kummalisem oli vaadata, et suur osa nendest kes natukenegi kuivema peale said, lihtsalt minema kütsid, küsimata kas tagumisel võiks veel abi vaja minna. Õnneks oli sellesse punti sattunud ka abivalmis võistkondi, kellega koos sealt välja pealt tulema saime. (Tõsi küll- peale viit tundi). Aga vahepeal tekkis küll imelikke mõtteid - Jõuad teistele järgi, annad oma ankrud, paned oma tiimi mehe neid maasse taguma mitmeks tunniks ja lõpuks jäetakse sind ikka turbasse. Mille eest??!?.
Rõhutan siiski, et oli ka väga abivalmis tiime. Esmajärjekorras meenuvad nr. 177 - Terviseks!, nr. 112 - Toorik ja nr. 108 - Ritsu
Ja sellest kuradi ATV mehest ma parem üldse ei räägi, kes seal platsi peal oma uhkeid manöövreid sooritas tahmas peaga. jeli-jeli sai mööda minust. kuskohas sellel hetkel olid narva politsei silmad?
Kokkuvõttes oli tegu meie jaoks selle aasta huvitavaima ja pingeliseima võistlusega. Edu järgmiseks aastaks.
Rõhutan siiski, et oli ka väga abivalmis tiime. Esmajärjekorras meenuvad nr. 177 - Terviseks!, nr. 112 - Toorik ja nr. 108 - Ritsu
Ja sellest kuradi ATV mehest ma parem üldse ei räägi, kes seal platsi peal oma uhkeid manöövreid sooritas tahmas peaga. jeli-jeli sai mööda minust. kuskohas sellel hetkel olid narva politsei silmad?
Kokkuvõttes oli tegu meie jaoks selle aasta huvitavaima ja pingeliseima võistlusega. Edu järgmiseks aastaks.
Viimati muutis walkman, E Nov 26, 2007 4:26 pm, muudetud 1 kord kokku.
Matkajate team (150) tänab korraldajaid super laheda võistluse eest. See oli kindlasti selle hooaja (meie esimese) huvitavam ja vaheldusrikkam sõit.
Täname ka "Carservice" teami, kes aitasid meid sõidutempo valikuga (matkast oli asi ikka väga kaugel). Eriti tahaks tänada teami "Märjad Härjad", kes olid ennast salgamata meile kohati ainsaks "õlekõrreks" rajal.
Täname ka "Carservice" teami, kes aitasid meid sõidutempo valikuga (matkast oli asi ikka väga kaugel). Eriti tahaks tänada teami "Märjad Härjad", kes olid ennast salgamata meile kohati ainsaks "õlekõrreks" rajal.
Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
4x4 TR3 V8 ja Subaru
Tänaks siis ka Qkulguri poolt rajategijaid ja korraldajaid. Adrenaliini sai kõvasti üles. Kuigi raja raskusaste oli TR3 jaoks lahja, tekitas rõõmu hea rajamärgistus ja tehtud töö. Müts maha Reinu, Egerti, Oliveri ja Jako ees kes viitsid nii põhjalikult raja mahamärkida. Meie sõidu muutsid huvitavaks ka Silberauto ja D-90 kes kuni lõpuni võitlesid koha eest esikolmikusse.
Nagu ma ka korraldajatele ütlesin, et teistkorda seda rada läbida ei viitsiks aga valges oleks asjal jumet Eriti kui mõni uus maasikas leitaks.
Igaljuhul tegid korraldajad raja ja formaadi suhtes õige valiku ja ma arvan, et julgelt võiks selleaasta parima võistluse Tiitli neile anda.
Tahan järgmine aasta sama korraldus teami näha.
Priit
Qkulgur
Nagu ma ka korraldajatele ütlesin, et teistkorda seda rada läbida ei viitsiks aga valges oleks asjal jumet Eriti kui mõni uus maasikas leitaks.
Igaljuhul tegid korraldajad raja ja formaadi suhtes õige valiku ja ma arvan, et julgelt võiks selleaasta parima võistluse Tiitli neile anda.
Tahan järgmine aasta sama korraldus teami näha.
Priit
Qkulgur
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Serengeti lugu ju selle katusega ei lõppenud, minu teadmist mööda sebisid kutid kuskilt, kellegi võistlusauto ja tulid sellega ikkagi Sirgalasse, seda laenatud masinat nad ehitasid ja remontisid veel Sirgalas kohapeal ja kas ka rajale said ei tea, aga kuradi visad hinged rsk, võtan mütsi maha ja mul pole midagi Vahuri vastu aga need kutid peaks küll mingi visahing 2 tiitli saama.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.