Avo Sultsi mälestusvõistlus 2007 Järelkajad
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Kuna ei osanud arvata, et võistlus nii kiiresti kulgeb, jõudsime natuke hilja kohale ning fotoka ette jäi ainult kümmekond võistlejat. Aga väike valik tehtud piltidest on siin.
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Võistkond Toorik (112) kah kodus lõpuks ja tänab korraldajaid keerulise raja eest. Tehnilistel põhjustel läks meil nagu ikka, s..asti. Homme päev puuakse K-Arvutisalongi müügimees GPS juhtmega oksa.
Eks teinekord siis teistmoodi. Tahtsime paremat aga välja kukkus nigu alati
Eraldi tahaks tänada seda seltskonda, kellega koos sai turbaväli ühiste jõududega ületatud. Mitu head tundi läks sinna lageda välja peale, kuni saabus päikesetõus ja külmakraadid tõmbasid turbapõllu tahedamaks.
Eks teinekord siis teistmoodi. Tahtsime paremat aga välja kukkus nigu alati
Eraldi tahaks tänada seda seltskonda, kellega koos sai turbaväli ühiste jõududega ületatud. Mitu head tundi läks sinna lageda välja peale, kuni saabus päikesetõus ja külmakraadid tõmbasid turbapõllu tahedamaks.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
- JANNO L200
- Mudder
- Postitusi: 96
- Liitunud: T Mär 13, 2007 1:18 pm
- Asukoht: Tallinn
Võistkond Jimny (434) on tänulik lahkete korraldajate abil saadud rikkaliku kogemustepagasi eest. Nimelt seekordne Sultsi võistlus oli meile esimeseks. Kuigi põhivõistlusel me jõudsime ainult paar kilomeetrit sõita, oli ka proloogil viimaste seas rada läbida parajaks pähkliks. Ei võtaks sõna raja taseme või raskuse kohalt, lihtsalt puudub vist see õigus, pigem jäi keskpäranegi tulemus tulemata tehniliste probleemide tõttu. Vahekasti kinnituse purunemine, sellest ka aeglusti puudumine ja siduri libisemine. Põhivõistluse lõpetas meie jaoks siiski sädemeid pilduv vintsimootor.
Kõik see annab mõtlemisainet järgmise võistluse jaoks valmistudes.
Korraldajatele soovime pealehakkamist ja jõudu edaspidiseks!
Kõik see annab mõtlemisainet järgmise võistluse jaoks valmistudes.
Korraldajatele soovime pealehakkamist ja jõudu edaspidiseks!
Viimati muutis JANNO L200, E Nov 26, 2007 12:53 am, muudetud 2 korda kokku.
Nissan Patrol Y60
Kuna seda rada ja sellist võistlusformaati sõideti Eestis esmakordselt ei osanud keegi öelda kaua kulub võistlejatel raja läbimiseks. Ennustasime, et parimad tulevad rajalt 4-5 tunniga, aga tagumised..???
Ühe-kahe autoga trassi läbisõitmine ei näita milliseks muutub trass pärast paarikümmne auto läbimist. Kiireim auto läbis trassi alla nelja tõsist tööd täis tunni nii, et kiiremate suhes pidas meie ennustus paika. Tagumised tulid 12- 14 tundi. Siit järeldus, et kui sõitjatel on huvi järgmisel aastal sama formaadiga võistlust sõita tuleb trassi keerulisemaks ja pikemaks teha. Oleme kaalunud ka stardi toomist laupäeva hommikule. Valges oleks see pea kõigile nagu uus rada. Samas on valges ka rada kindlasti veel kiirem.
Pealtvaatajatega on nii, et kahjuks läbib suur osa trassi kaevanduse kinnist territoorumi kuhu võõraid ei lubata on seal pealtvaatamise korraldamine suht keeruline, et mitte öelda võimatu. Lootsime, et rassi lõpp mis oli kaevanduse avatud osas sõidetakse hommikul valges koos pealtvaatajatega aga võistlevad olid tublimad kui me aravasime. Rajameistritel tuleb veel küõvasti tööd ja vaeva näha, et kiiremad sõidaks 6-8 tundi ja 24 tunni sisse sõitmine oleks arvestatav saavutus.
Ühe-kahe autoga trassi läbisõitmine ei näita milliseks muutub trass pärast paarikümmne auto läbimist. Kiireim auto läbis trassi alla nelja tõsist tööd täis tunni nii, et kiiremate suhes pidas meie ennustus paika. Tagumised tulid 12- 14 tundi. Siit järeldus, et kui sõitjatel on huvi järgmisel aastal sama formaadiga võistlust sõita tuleb trassi keerulisemaks ja pikemaks teha. Oleme kaalunud ka stardi toomist laupäeva hommikule. Valges oleks see pea kõigile nagu uus rada. Samas on valges ka rada kindlasti veel kiirem.
Pealtvaatajatega on nii, et kahjuks läbib suur osa trassi kaevanduse kinnist territoorumi kuhu võõraid ei lubata on seal pealtvaatamise korraldamine suht keeruline, et mitte öelda võimatu. Lootsime, et rassi lõpp mis oli kaevanduse avatud osas sõidetakse hommikul valges koos pealtvaatajatega aga võistlevad olid tublimad kui me aravasime. Rajameistritel tuleb veel küõvasti tööd ja vaeva näha, et kiiremad sõidaks 6-8 tundi ja 24 tunni sisse sõitmine oleks arvestatav saavutus.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 482
- Liitunud: T Mär 18, 2003 9:43 pm
- Asukoht: Tallinn, Õismäe; Helsingi, Lassila
- Kontakt:
Pealtvaataminegi väsitas ära aga nüüd siis pildid:
http://www.pesapaik.pri.ee/thumbnails.php?album=54
Sorry, kvaliteet pole just suurem asi
http://www.pesapaik.pri.ee/thumbnails.php?album=54
Sorry, kvaliteet pole just suurem asi
Ei takista vallid, ei takista kraav...
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav; ; Sõitis Uunoga Ümber Eesti 1999
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav; ; Sõitis Uunoga Ümber Eesti 1999
Suured tänud ka võistkond Tibu poolt. Me küll põhivõistlust lõpuni ei sõitnud, kuna laupäeva lõuna paiku turbaväljadele jõudes otsustasime loobuda, sest vintsimine tekitas pidevalt probleeme, kuna väljavõte ei tahtnud kolme poldiga üldse enam kinni püsida. Aga proloog oli väga lahe. Erilised tänud kohtunkele, kes meile oma GPSi laenasid(saite selle ikka Landy käest kätte?). Meie oma otsustas katuselt lahkuda. Samuti suured tänud ka cheromeestele, kes meile hommikul staabist rehvi tõid. Loomulikult täname ka teisi võistkondi, kes meile ankruks olid.
Kaarel
Kaarel
Offroadiga tegelnud alates 2006.
Tänan Shrek teami nimel korraldajaid huvitava ja meeldejääva võistluse eest.
Korraldus 5+ (vähemalt võistlejate poole pealt).
Pealtvaatajatele võiks järgmine aasta ka siiski midagi välja mõelda.
Korraldus 5+ (vähemalt võistlejate poole pealt).
Pealtvaatajatele võiks järgmine aasta ka siiski midagi välja mõelda.
Hannes Kask, Shrek Offroad Team
http://4x4shrek.planet.ee
http://4x4shrek.planet.ee
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1959
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Kiidusõnad kogu korraldajate meeskonnale ka meie poolt.
Rada oli väga hea ja meile meeldis kuigi meil tuli ette nii tehnilisi kui muid viperusi.
Võistkond Maasturid
Rada oli väga hea ja meile meeldis kuigi meil tuli ette nii tehnilisi kui muid viperusi.
Võistkond Maasturid
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Minu poolt tänud võistlejatele kes olid oma ja auto turvalisusega tegelenud.Kõigil olid korralikud kiivrid ja välja arvatus paari erandiga kõigil ka tuled põlesid.Aga needgi said kohapeal korda ja said rõõmsalt rajale.
Rajalt nii palju,et kiiver on vajalik tõestasid kaks meeskonda ja väga liigutav oli vaatata kuidas kaks suurt ühte väikes maakera seest välja sikutavad.Kahju,et pime oli muidu oleks nii mõnegi hea kaadri sealt saanud.
Tänud osalejatele ja sponsoritele.
Veiko
Rajalt nii palju,et kiiver on vajalik tõestasid kaks meeskonda ja väga liigutav oli vaatata kuidas kaks suurt ühte väikes maakera seest välja sikutavad.Kahju,et pime oli muidu oleks nii mõnegi hea kaadri sealt saanud.
Tänud osalejatele ja sponsoritele.
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Rada oli hea ja isegi TR3 autole huvitav, sai kõvasti pingutatud ja selle 4 tunni jooksul, mil rada läbisime ei joodud tilkagi vett, nii kuradi kiire oli kogu aeg. Formaat oli mõnus ja adrekat tegitav. Algul sai seda kiivrit kirutud aga kui ise nägin, kui napil saime katusest pääsetud, siis oli nõue 100% täppi.
Häiris üks asi ja seda saaks tulevikus ära hoida, mingid nokastanud (juuatäis) tüübid või tüüp paarutas laagris ATV´ga ja häirisid und ja lõi korduvalt ohtlike olukordi autode ja kämparite vahel kihutades. Oleks kena kui laagris oleks korravalvur, politseinik, abipolitseinik või kaitseliitlane, kes korda looks ja vajadusel inimesi puhuma paneks. Me oleme ikka spordiüritusel, mitte läbul.
Tubli töö
Team Hõbekoll
Häiris üks asi ja seda saaks tulevikus ära hoida, mingid nokastanud (juuatäis) tüübid või tüüp paarutas laagris ATV´ga ja häirisid und ja lõi korduvalt ohtlike olukordi autode ja kämparite vahel kihutades. Oleks kena kui laagris oleks korravalvur, politseinik, abipolitseinik või kaitseliitlane, kes korda looks ja vajadusel inimesi puhuma paneks. Me oleme ikka spordiüritusel, mitte läbul.
Tubli töö
Team Hõbekoll
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Käisime turbaväljadelt surnud autot välja vintsimas ja laenasin mitmelt teamilt kokku köisi ja linte. Mingid härrad palusid need Tallinna tuua.
Tänud kõigile kes aitasid. Nii pikka vintsiliini pole ma varem näinud ca 300-400m.
Elektrivintsidest jäi aga väheks. Olukorra lahendas turbatööstusele kuuluv traktor.
Head omanikud kui soovite oma varandust tagasi helistage.
52 69 391 Rein
Tänud kõigile kes aitasid. Nii pikka vintsiliini pole ma varem näinud ca 300-400m.
Elektrivintsidest jäi aga väheks. Olukorra lahendas turbatööstusele kuuluv traktor.
Head omanikud kui soovite oma varandust tagasi helistage.
52 69 391 Rein
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Tänud ka minu poolt korraldajatele. Pealtvaatamist oli võimalik leida küll kui autos olemas internet ja olemas tahtmine kedagi/midagi leida. Interneti puudumisel oleks saanud alati liini alla minna - seal oli pea kogu aeg keegi. Asjaolu et toitlustamine toimus kogu võistluse vältel ja söök-jook tasemel paneb korraldajatele veel ühe tubli plusspunkti. Mis aga puutub laagris joobes paarutajatesse siis lõpuks oligi ju õnnetus käes - meie tänavapatrolile anti teine küljekuju ja vahetult enne seda sõitis seesama atv ühe võistlusauto tagatule puruks. Hea et sain talle kohe sõiduautoga järgi sõita ja vedas et ta minu nina all ennast kummuli keeras, sest muidu oleks hiljem olnud suhteliselt raske välja selgitada kes oli see mustas maskis mees atvga. Kuigi mees ajas juba atv püsti ja kavatses oma põgenemisteekonda jätkata õnnestus mul talle ette parkida ja võti eest ära tõmmata ning kangelane jäi "raja äärde". Hiljem saime küll kõiki osapooli rahuldavale kokkuleppele kuid kutsuks siiski siinkohal üles kõiki võistlejaid ja teisi võistlustel käivaid isikuid rooli/lenksujoodikuid korralikkusele üles kutsuma. Seal auto kõrval oleks võinud seista mina, sina või sinu laps...
Ahjaa - see võistkondade positsioneerimine oli ka viimasepeal, loodan et edaspidi saavad kõik teamid omale sellise.
Rommi@seekord_pealtvaataja
P.S. metsast leitud nöör - umbes 5-7m pikk. Kirjelduse alusel saab helistaja oma paela kätte.
Ahjaa - see võistkondade positsioneerimine oli ka viimasepeal, loodan et edaspidi saavad kõik teamid omale sellise.
Rommi@seekord_pealtvaataja
P.S. metsast leitud nöör - umbes 5-7m pikk. Kirjelduse alusel saab helistaja oma paela kätte.
Metsas, vahelduva eduga, alates 2002a. Suvesõidust
Pakun laadur - ekskavaatorite-, kallurite- ja hüdrokraanadega madelautode teenuseid.
56614969
Pakun laadur - ekskavaatorite-, kallurite- ja hüdrokraanadega madelautode teenuseid.
56614969