1. leht 4-st

Kotre Muda

Postitatud: P Aug 23, 2020 5:42 pm
Postitas totu
EAL lehel on võistluste dokumentide hulgas ka ringraja juhend, koos ET-1 ja ET-2 klassidega, võistluse juhendis ainult rahva offroadi reeglid. Võiks täpsustada, millega siis ikkagi võistema pääseb, tänastest sportklassidest ei kvalifitseeru rahva offroadi vist keegi (mõõtmed, vedrustuse tüüp jms.). Sama ka veokatega, originaal vedrustuse tüüpi enamus ei kasuta.

Re: Kotre Muda

Postitatud: E Aug 24, 2020 1:06 am
Postitas Ural 6x6
totu kirjutas:
P Aug 23, 2020 5:42 pm
EAL lehel on võistluste dokumentide hulgas ka ringraja juhend, koos ET-1 ja ET-2 klassidega, võistluse juhendis ainult rahva offroadi reeglid. Võiks täpsustada, millega siis ikkagi võistema pääseb, tänastest sportklassidest ei kvalifitseeru rahva offroadi vist keegi (mõõtmed, vedrustuse tüüp jms.). Sama ka veokatega, originaal vedrustuse tüüpi enamus ei kasuta.
Tere
EAL Eesti 4x4 Off-road ringrajasõidu reeglid ja karistused on dokumentide hulgas sellepärast, et nendest lähtutakse pühapäevasel kestvussõidul. Nagu nimigi ütleb, siis tegu pigem harrastajatele mõeldud üritusega, pigem kasvulavaks tulevastele sportlastele. Maastur, millel on originaalpikkuses maasturi kere sobib sellesse sarja, oodatud on ka nn rahvamajad.
TR-1 auto mahub vabalt rahvaoffroad'i reeglitesse. Kui mõnes klassis jääb vabu kohti ja karikasarjas sõitev sportlane tahab tulla oma ET-1 või ET-2 masinat katsetama, siis väljaspool arvestust võidakse ta rajale lubada. Lisaks on võistlus Eesti Autospordi Liidus registreeritud ning ka selles sarjas kehtivad EAL 4x4 võistlejakaardid, seega ei pea kartma mingeid järgnevaid karistusi registreerimata võistlusel osalemise eest.
Kuna on tekkinud uusi huvilisi, siis veokite osas võib tekkida tulevikus ka päris originaal veokite klass, kus sõidetaksegi selliste veokitega, millistena nad tehasest välja veeresid. Mõnedele võib see tunduda igav, mõnedele jällegi ülivinge. Inimesi ongi erinevaid. Et kui miskit küsimusi või huvitavaid ettepanekuid, siis võib alati kirjutada info@rahvaoffroad.ee

Re: Kotre Muda

Postitatud: E Aug 24, 2020 1:04 pm
Postitas heeringas
Tore teada,et
Tsitaat: Kui mõnes klassis jääb vabu kohti ja karikasarjas sõitev sportlane tahab tulla oma ET-1 või ET-2 masinat katsetama, siis väljaspool arvestust ta võidakse rajale lubada.tsitaadi lõpp.
Aga veokal sellist võimalustki pole. :roll:
Kurb sõbrad, ei midagi muud. :cry:

Re: Kotre Muda

Postitatud: E Aug 24, 2020 3:52 pm
Postitas Ural 6x6
heeringas kirjutas:
E Aug 24, 2020 1:04 pm
Tore teada,et
Tsitaat: Kui mõnes klassis jääb vabu kohti ja karikasarjas sõitev sportlane tahab tulla oma ET-1 või ET-2 masinat katsetama, siis väljaspool arvestust ta võidakse rajale lubada.tsitaadi lõpp.
Aga veokal sellist võimalustki pole. :roll:
Kurb sõbrad, ei midagi muud. :cry:
Kopeerin siia täpse teksti võistluste juhendist, kuskilt ei ole välja, et see jutt ei kehtiks ka veokite osas.
"Tehnilistele reeglitele mittevastava kuid tehniliselt korras sõiduki võib tehniline kolleegium lubada rajale väljaspool arvestust juhul, kui tehnilistele reeglitele vastavaid sõidukeid on selles klassis alla kehtestatud piirarvu. Igas võistlusklassis on piirarvuks 20 sõidukit."
Hetkel ei oma teadmist, et väga palju üle kümne veoki seekord kohale tulla plaaniks. Et telefonid on olemas ja muud kontaktid ka, edasine on Su enda otsustada.

Re: Kotre Muda

Postitatud: E Aug 24, 2020 6:57 pm
Postitas heeringas
Vau ,eks tuleb tulla vaatama 10 veokat.

tsitaat: Tehnilistele reeglitele mittevastava kuid tehniliselt korras sõiduki võib tehniline kolleegium lubada rajale väljaspool arvestust juhul, kui tehnilistele reeglitele vastavaid sõidukeid on selles klassis alla kehtestatud piirarvu. Igas võistlusklassis on piirarvuks 20 sõidukit."Tsitaadi lõpp

Kuidas see asi siis välja näeb.
Tulen veokaga kohale ja keegi Härra- ad otsustab, et ei sobi rajale ja tõmban nahui.

Nii vist ikka ei sünni,et võib ja võidakse.

Mune võiks püksis ikka kaks olla ja asi kindel.

Re: Kotre Muda

Postitatud: E Aug 24, 2020 10:57 pm
Postitas Ural 6x6
heeringas kirjutas:
E Aug 24, 2020 6:57 pm
Vau ,eks tuleb tulla vaatama 10 veokat.

tsitaat: Tehnilistele reeglitele mittevastava kuid tehniliselt korras sõiduki võib tehniline kolleegium lubada rajale väljaspool arvestust juhul, kui tehnilistele reeglitele vastavaid sõidukeid on selles klassis alla kehtestatud piirarvu. Igas võistlusklassis on piirarvuks 20 sõidukit."Tsitaadi lõpp

Kuidas see asi siis välja näeb.
Tulen veokaga kohale ja keegi Härra- ad otsustab, et ei sobi rajale ja tõmban nahui.

Nii vist ikka ei sünni,et võib ja võidakse.

Mune võiks püksis ikka kaks olla ja asi kindel.
Sinu autot teades, kui Sulle väljaspool arvestust sõitmine sobib, pane ennast kirja, tule kohale ja kui auto on visuaalselt hinnates ja manuaalselt katsudes tehniliselt korras pääsed ka rajale.

Re: Kotre Muda

Postitatud: T Aug 25, 2020 7:39 am
Postitas einar1
Esimees hindab.
Visuaalselt hinnates,mune võiks püksis ikka kaks olla. Manuaalselt katsudes on asi kindel.
Heeringas pead ikka minema muidu neljandat vooru ei tule.

Re: Kotre Muda

Postitatud: E Aug 31, 2020 2:18 pm
Postitas heeringas
Nii, käidud pealtvatajana.
Võitlusrada igati igati hea ja vahelduva maastikuga. Kuid kitsas.
Toidlustus ja muu pealtvtaja pool igati tasemel.

Munade kohapealt niipalju, et jäid pehmeks .
Ahi Üllaril olid rohkem mune,
sai sõita ja ka arvestuses ning võitis.

Järeldus; reeglid olid antud üritusel nõrkadele.

Nii, et munad pihku kaasvõitlejad ja tuleb tuld anda.

Re: Kotre Muda

Postitatud: E Aug 31, 2020 6:40 pm
Postitas MahviaDeTyrk
heeringas kirjutas:
E Aug 31, 2020 2:18 pm
Järeldus; reeglid olid antud üritusel nõrkadele.

Nii, et munad pihku kaasvõitlejad ja tuleb tuld anda.
Kutsud üles mitte reegleid järgima ?

Re: Kotre Muda

Postitatud: E Aug 31, 2020 7:09 pm
Postitas maksipoiss
heeringas kirjutas:
E Aug 31, 2020 2:18 pm
Toidlustus ja muu pealtvtaja pool igati tasemel.
Maitse asi muidugi , aga polegi kuskil üritusel varem nii hästi süüa saanud :) .

Re: Kotre Muda

Postitatud: E Aug 31, 2020 7:46 pm
Postitas KarlReimann
Minult ka 12 punkti maitsvale toidule.
Teise päeva veoka sõitu oli ka hea vaadada. Tekitas kange tahtmise isegi osa võtta.

Re: Kotre Muda

Postitatud: E Aug 31, 2020 8:21 pm
Postitas heeringas
MahviaDeTyrk kirjutas:
E Aug 31, 2020 6:40 pm
heeringas kirjutas:
E Aug 31, 2020 2:18 pm
Järeldus; reeglid olid antud üritusel nõrkadele.

Nii, et munad pihku kaasvõitlejad ja tuleb tuld anda.
Kutsud üles mitte reegleid järgima ?
Seda kohe kindlasti mitte!
Kurvaks teeb, et tehakse uus sari ,uued reeglid ja nendest ei suudeta kinni pidada.
Tekib küsimus, et milleks on neid uusi reeglit vaja vaja ?

Re: Kotre Muda

Postitatud: T Sept 01, 2020 9:13 am
Postitas rennen
Antud võistlusel olid maasturite klassis kõik võistlejad ise nõus,et see ET-1 masin nendega koos võistleks,oleks huvitavam.Muidu ta poleks võistlema pääsenud.Nii et reeglite eiramisega siin tegemist pole.

Re: Kotre Muda

Postitatud: T Sept 01, 2020 9:38 am
Postitas totu
rennen kirjutas:
T Sept 01, 2020 9:13 am
Antud võistlusel olid maasturite klassis kõik võistlejad ise nõus,et see ET-1 masin nendega koos võistleks,oleks huvitavam.Muidu ta poleks võistlema pääsenud.Nii et reeglite eiramisega siin tegemist pole.
Kusjuures, meie oleksime kohal olnud, kui sellest võimalusest oleks teadnud. "Võib olla saab rajale, arvestuse väliselt" ei motiveerinud autot nii kaugele vedama.

Re: Kotre Muda

Postitatud: T Sept 01, 2020 11:33 am
Postitas heeringas
rennen kirjutas:
T Sept 01, 2020 9:13 am
Antud võistlusel olid maasturite klassis kõik võistlejad ise nõus,et see ET-1 masin nendega koos võistleks,oleks huvitavam.Muidu ta poleks võistlema pääsenud.Nii et reeglite eiramisega siin tegemist pole.
Kui nii saab siis pole ju reegleid vajagi.
No ja väikkesed nüandsid olid ikka ka veel. :lol: