Klaperjaht 2007 Järelkajad
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Me sõitsime ka ühele lepale otsa ja saime õnneks enne pidama kui keegi viga oleks saanud. Palju puudu ei jäänud. Enamus reageerisid ja pagesid laiali aga üks jäi soolasambana enda poole kiiresti langevat puud vahtima...
Üldiselt - pealtvaatajad olid liiga jultunud tõesti... peakski igal pool erivärvi topeltlindid olema, üks pealtvaatajatele ja teine autodele. Kes lindi alt läbi tuleb on ise süüdi kui puuga pähe saab või tross mõne kehaosa kaasa viib. Nägin veel kuidas ühed tüübid rajal jalutades alla oleks jäänud, üleval teenindusala juures, kohe pärast pikemat sirget, kuhu tuldi kena lauluga. Nibin-nabin.
Üldiselt - pealtvaatajad olid liiga jultunud tõesti... peakski igal pool erivärvi topeltlindid olema, üks pealtvaatajatele ja teine autodele. Kes lindi alt läbi tuleb on ise süüdi kui puuga pähe saab või tross mõne kehaosa kaasa viib. Nägin veel kuidas ühed tüübid rajal jalutades alla oleks jäänud, üleval teenindusala juures, kohe pärast pikemat sirget, kuhu tuldi kena lauluga. Nibin-nabin.
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 43
- Liitunud: P Sept 26, 2004 10:41 pm
- Asukoht: Tallinn, Tartu
- Kontakt:
Mõned tähelepanekud minu poolt.
Prügikotte rajal ma ei leidnudki. Ainult üleval stardi/finishi alas leidus neid. Võibolla oli neid ka rajal, aga sellisel juhul oli neid ilmselgelt liiga vähe ja nad olid väga hästi ära peidetud.
Ning asi mis silma jäi veel. Tundus, et mõni rajakohtunik polnud mingit instruktaazhi saanud. Nimelt nägin mitu korda kus üks rajakohtunik ajas vintsimise ajal rahvast vintsimise ristitelje pealt kole kaugele, aga samas näiteks lasi suurel rahvahulgal nõjatuda otse vastu seda puud, mille küljest vintsiti. Peale seda kui palusin Landyl talle märkuse teha hetkeks olukord paranes, aga järgmise vintsija puhul oli olukord jälle sama tagasi.
Omalt poolt tahaks veel öelda ka seda, et see kahe lindi idee, mis välja pakuti on tegelikult hea. Võiks vast järgmine aasta täitsa rakendada ohtlikumates kohtades kohe, juba enne võistlust.
Üks koht mis küllaltki ohtlikuna tundus oli see kõige järsem mäest alla tulek. Seal sai rahvas olla kohe mäe all väliskurvis. Juhtusin ise sealt läbi minema hetkel kui vist üks lätlane küllaltki suure hooga tuli ja nägi küllaltki suurt vaeva, et auto rajal hoida.
Prügikotte rajal ma ei leidnudki. Ainult üleval stardi/finishi alas leidus neid. Võibolla oli neid ka rajal, aga sellisel juhul oli neid ilmselgelt liiga vähe ja nad olid väga hästi ära peidetud.
Ning asi mis silma jäi veel. Tundus, et mõni rajakohtunik polnud mingit instruktaazhi saanud. Nimelt nägin mitu korda kus üks rajakohtunik ajas vintsimise ajal rahvast vintsimise ristitelje pealt kole kaugele, aga samas näiteks lasi suurel rahvahulgal nõjatuda otse vastu seda puud, mille küljest vintsiti. Peale seda kui palusin Landyl talle märkuse teha hetkeks olukord paranes, aga järgmise vintsija puhul oli olukord jälle sama tagasi.
Omalt poolt tahaks veel öelda ka seda, et see kahe lindi idee, mis välja pakuti on tegelikult hea. Võiks vast järgmine aasta täitsa rakendada ohtlikumates kohtades kohe, juba enne võistlust.
Üks koht mis küllaltki ohtlikuna tundus oli see kõige järsem mäest alla tulek. Seal sai rahvas olla kohe mäe all väliskurvis. Juhtusin ise sealt läbi minema hetkel kui vist üks lätlane küllaltki suure hooga tuli ja nägi küllaltki suurt vaeva, et auto rajal hoida.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17310
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
volts-ile
1)Prügikotte oli metsa all, kuid ilmselt mitte piisavalt käidavates kohtades
2)Antud kohtunik oli esimest korda rajal ja ka off-roadis veel "roheline" Kahjuks ei suutnud end ilmselgelt kehtestada. Käsisin ise mitemid kordi tema "alas" rahvast korrale kutsumas.
3)Toplet linte vedasid kohtunikud neil kahel päeval üsna suurel hulgal ohtlikesse kohtadesse ka võistluste käigus juurde.
P.S. Tegelikult peaksid koraldjad/rajameistrid(väsimusest hoolimata) peale lõpetamist kohtunikega kohtuma, et kitsakohtade ja probleemide kohta järgmiseks aastaks lisainfot saada.
Mina olen küll juba 5 korda Klaperjahil kohtunikuks olnud ja seega oskan mõningid ohtusid veidi ette näha, kuid paljudel sellist kogemuiste pagasit pole.
1)Prügikotte oli metsa all, kuid ilmselt mitte piisavalt käidavates kohtades
2)Antud kohtunik oli esimest korda rajal ja ka off-roadis veel "roheline" Kahjuks ei suutnud end ilmselgelt kehtestada. Käsisin ise mitemid kordi tema "alas" rahvast korrale kutsumas.
3)Toplet linte vedasid kohtunikud neil kahel päeval üsna suurel hulgal ohtlikesse kohtadesse ka võistluste käigus juurde.
P.S. Tegelikult peaksid koraldjad/rajameistrid(väsimusest hoolimata) peale lõpetamist kohtunikega kohtuma, et kitsakohtade ja probleemide kohta järgmiseks aastaks lisainfot saada.
Mina olen küll juba 5 korda Klaperjahil kohtunikuks olnud ja seega oskan mõningid ohtusid veidi ette näha, kuid paljudel sellist kogemuiste pagasit pole.
Viimati muutis Landy, K Aug 29, 2007 5:14 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 43
- Liitunud: P Sept 26, 2004 10:41 pm
- Asukoht: Tallinn, Tartu
- Kontakt:
Landyga igati nõus selle pärastise koosoleku osas. Ise olen küll peamiselt tegev hoopis Audi klubis ja võin siinkohal väita, et sellised ürituse järgsed tähelepanekute vahetamised on igati vajalikud ja on ainult kasuks järgmiste ürituste korraldamisel.
Topelt lintide kohta veel niipalju, et järgmine aasta võiks neid juba sissejuhatuseks julgelt rohkem vedada. Jah, pealtvaatajate jaoks on see kahtlemata ebapopulaarne otsus, aga ... Seni pole veel miskit tõsist juhtunud, aga vast pole vaja oodata kui mõni pealtvaataja rajalt välja sõitva auto alla jääb, või suurem puu peale kukub või vintsimisel mõni metalljupp peaks lennumasina võimed omandama. Kes sellisel juhul vastutavaks jääb? Siis ei kuula enam keegi juttu, et "aga me ütlesime, et ära seisa seal". Ses suhtes oleme omadega juba Ameerikasse jõudnud, isikliku lolluse saab alati korraldajate süüks ajada...kahjuks.
Topelt lintide kohta veel niipalju, et järgmine aasta võiks neid juba sissejuhatuseks julgelt rohkem vedada. Jah, pealtvaatajate jaoks on see kahtlemata ebapopulaarne otsus, aga ... Seni pole veel miskit tõsist juhtunud, aga vast pole vaja oodata kui mõni pealtvaataja rajalt välja sõitva auto alla jääb, või suurem puu peale kukub või vintsimisel mõni metalljupp peaks lennumasina võimed omandama. Kes sellisel juhul vastutavaks jääb? Siis ei kuula enam keegi juttu, et "aga me ütlesime, et ära seisa seal". Ses suhtes oleme omadega juba Ameerikasse jõudnud, isikliku lolluse saab alati korraldajate süüks ajada...kahjuks.
Endagi poolt tänud korraldajatele ja ka võistlejatele. Ühinen ka Landy "tänudega" ATV meeste aadressil si*a saju eest, omamoodi põnev oli ju ? Ise veel ütlesime ju neile et tulge siit ......! Tänud "vanadele" kohtunikele õpetussõnade eest, võistlejatele kannatuse eest 6-ndas augus (vahest küll läksid emotsioonid keema aga see ju sport ja keegi ei tulnud kaotama) .Ilus oli vaadata majajäänute abi esiotsa meestele ja neile kellel oli siis kas vints kõrbenud või karbuss mudane.
Igal juhul prügi kohta küll nii palju , et 3,4,6 aukude juures oli küll prügikott olemas aga vaata et kõige raskem oli prügi sinna sisse panna pealtvaatajatel. Parem oli ta ju visata maha või rajale.Seal kus mõni "ajukääbik" oli oma pudeli maha pannud sinna leiti olevat õige koht panna ka oma prügi - olgugi et õige koht oli ca 3 m eemal.
Rajale kakerdavate pealtvaatajatega oli ka vahest tegu - juba tugevalt vindine pea ei suutnud mahutada ja talletada lindi taga püsimist aga sai siiski lõpuks ikka aru kui rajal olev sõiduk napilt üle varba sõitis.
Aga mis seal ikka - järgmisel üritusel jälle kohal ja siis juba uued elamused.
Igal juhul prügi kohta küll nii palju , et 3,4,6 aukude juures oli küll prügikott olemas aga vaata et kõige raskem oli prügi sinna sisse panna pealtvaatajatel. Parem oli ta ju visata maha või rajale.Seal kus mõni "ajukääbik" oli oma pudeli maha pannud sinna leiti olevat õige koht panna ka oma prügi - olgugi et õige koht oli ca 3 m eemal.
Rajale kakerdavate pealtvaatajatega oli ka vahest tegu - juba tugevalt vindine pea ei suutnud mahutada ja talletada lindi taga püsimist aga sai siiski lõpuks ikka aru kui rajal olev sõiduk napilt üle varba sõitis.
Aga mis seal ikka - järgmisel üritusel jälle kohal ja siis juba uued elamused.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17310
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Siin kohal tänud korraldajatele, kes paremad vaatatamiskohad (tegelikult kohtunike pidepunktid)seekord ära nummerdasid ja tähistasid. See lihtsustas oluliset kohtunike tööd ja ka pealtvaatjatel oli selge kus ollakse.
Järgmine kord võiks kõigil kohtunikel olla ka oma PMR jaamad kaasa, siis lähestiku olevates punktides hea teineteisele appi minna, kui suur ummik tekib või rahvas rohkem ohjamist tahab.
Seekord sujus 3, 4, ja 6 punkti koostöö küll väga hästi. Sõltuvalt rahva hulgast ja võistluskalssist tuli end "põletavamatesse" punktidesse ümber paigutada. See punktide kogumik oli nagu suur tervik, kus neljal kohtunikul oli kogu aeg tegemist.
Järgmisel aastal võiks pealtvaatajatele värvas olla juba suur kaart, kus "tigedamate" vaatamis kohad numbritega ära näidatud.
Järgmine kord võiks kõigil kohtunikel olla ka oma PMR jaamad kaasa, siis lähestiku olevates punktides hea teineteisele appi minna, kui suur ummik tekib või rahvas rohkem ohjamist tahab.
Seekord sujus 3, 4, ja 6 punkti koostöö küll väga hästi. Sõltuvalt rahva hulgast ja võistluskalssist tuli end "põletavamatesse" punktidesse ümber paigutada. See punktide kogumik oli nagu suur tervik, kus neljal kohtunikul oli kogu aeg tegemist.
Järgmisel aastal võiks pealtvaatajatele värvas olla juba suur kaart, kus "tigedamate" vaatamis kohad numbritega ära näidatud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 198
- Liitunud: L Sept 30, 2006 8:04 pm
- Asukoht: Patermaa, harjumaa
See on kuldaväärt idee. Kuna siis juhiks korraldaja rahvast teadlikult mingile alale, kuhu on võimalik ka rohkem prügikaste üles panna ja tegeleda turvalisusega rohkem. Kui vaadata möödunud võistluse teemasid, siis seal paljudes on küsitud, et kus on head kohad, kus võistlust jälgida. Enamus nendest küsimustest on jäänud vastusteta. Seega kondabki palju rahvast täiesti suvalistes metsatukkades ja tulemuseks on palju lagastatud metsa ja palju inimesi, kes ei ole saanud elamust, mille järgi tuldi.Landy kirjutas:
Järgmisel aastal võiks pealtvaatajatele värvas olla juba suur kaart, kus "tigedamate" vaatamis kohad numbritega ära näidatud.
Katkestanud Alansi Kapp-il
Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236
Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236
lisaks ka omalt poolt pildid http://nagi.ee/photos/4x4fotod/sets/34751/
ja video siklimeeste mitte just väga hästi õnnestunud mäkketõusust http://www.youtube.com/watch?v=ygwNBvlwxc4
video on kahjuks fotokaga tehtud (kaamera aku sai selleks ajaks tühjaks )
Prügikottide osas ühinen selle poolega kes metsast neid ei leidnud. Ilmselt neid siiski piisavalt polnud, kuna ise otsisin neid pidevalt ja tühja taarat tunde kaasas vedada oli suhteliselt tüütu.
ja video siklimeeste mitte just väga hästi õnnestunud mäkketõusust http://www.youtube.com/watch?v=ygwNBvlwxc4
video on kahjuks fotokaga tehtud (kaamera aku sai selleks ajaks tühjaks )
Prügikottide osas ühinen selle poolega kes metsast neid ei leidnud. Ilmselt neid siiski piisavalt polnud, kuna ise otsisin neid pidevalt ja tühja taarat tunde kaasas vedada oli suhteliselt tüütu.
56 505 100
Ja video siklimeeste mitte just väga hästi õnnestunud mäkketõusust http://www.youtube.com/watch?v=ygwNBvlwxc4
Väga hea üritus, juba 5 aastat käinud! Tänud korraldajale ja kohtunikele!
Ise sõitsin enduro klassi, ilusti on näha mis ma mäe peal teen! läks veits nihu
aga mis sest ma alles 16 ka, küll mul aega harjutada!
Väga hea üritus, juba 5 aastat käinud! Tänud korraldajale ja kohtunikele!
Ise sõitsin enduro klassi, ilusti on näha mis ma mäe peal teen! läks veits nihu
aga mis sest ma alles 16 ka, küll mul aega harjutada!
mõned esimese päeva pildid veel
mõned esimese võistluspäeva pärastlõunased pildid on nähtavad ka: http://www.album.ee/album/30034142/50071713
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17310
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Pühapäeval 14:20 TV3 Saates "ruudulipp" videoülevaade võistlusest!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Nääd kuram, aega palju möödas ja asjad ununevad...
Küsimus korraldajatele ja kohtunikele: kas lindid raja ääres olid võistlejatele raja tähistamiseks ja/või pealtvaatajate rajalt eemale hoidmiseks? Kuidas suhtuda lintide liigutamisesse võistluse ajal pealtvaatajate(?) poolt?
Küsimus korraldajatele ja kohtunikele: kas lindid raja ääres olid võistlejatele raja tähistamiseks ja/või pealtvaatajate rajalt eemale hoidmiseks? Kuidas suhtuda lintide liigutamisesse võistluse ajal pealtvaatajate(?) poolt?
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.