3. leht 3-st

Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused

Postitatud: K Apr 11, 2018 12:37 pm
Postitas enx
Veiko kirjutas:Natuke muud juttu ka.
Nimelt sõltuvalt raja eripärast TR-1 klassis on vajalik kaasa võtta ohukolmnurk. Ühel kiiruskatsel on olemine suht kitsas ja keegi kurvitaga katgi on läinud siis võib tagant sisse sõit juhtuda kergesti. Seega teeb nagu rallis, et kui läks katki siis kolmnurk nii kaugele, et jõuab veel maha pidurdada.
Õnneks on need igapäeva liikurites kõigil olemas. Ainult palun võtke tehnilisse kaasa.

Edu
Veiko
Kas teised klassid ei sõida samat katset?

Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused

Postitatud: K Apr 11, 2018 12:52 pm
Postitas Movistar
Tegelikult oleks vaja ka tõkiskingasid sest on oht, et sõiduk võib veerema hakata :D

Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused

Postitatud: K Apr 11, 2018 4:09 pm
Postitas srock
Movistar kirjutas:Tegelikult oleks vaja ka tõkiskingasid sest on oht, et sõiduk võib veerema hakata :D
:shock:

Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused

Postitatud: R Apr 13, 2018 11:20 am
Postitas Raitz
Movistar kirjutas:Tegelikult oleks vaja ka tõkiskingasid sest on oht, et sõiduk võib veerema hakata :D
Leidsin kallaku, panin sinna KP Usu mind, saad tõkiskingasid sihtotstarbeliselt kasutada ;)

Asjalikku juttu ka:
Umbes poole päeva peale tuleb TH ala, kuhu siis on lubatud tuua aknapesu vett, bensiini, ratta mutreid ja kasvõi vahepeal kolisema hakanud saale ära vahetada.
Kuna tegemist on n.ö publiku katse stardiga ja olgem ausad F1-s on kõige põnevam osa rataste vahetus, siis prooviks sama elemnti ka Kukepea pealtvaatajatele pakkuda mudale lisaks.

Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused

Postitatud: R Apr 13, 2018 12:34 pm
Postitas Movistar
Ega nüüd seda rattavahetuse juttu väga tõsiselt ei pea võtma? Me ei sõida F1 te kus on auto puhas, boxialas 10 mehhaanikut ja ratas kaalub mitte midagi.
Tänastel autodel pole see enam nii lihtne ja nõuab ka erivahendeid seoses tsentraalse pumpamise ja muude eripäradega.

Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused

Postitatud: R Apr 13, 2018 12:56 pm
Postitas LauriJ
Ma saan küll rattavahetusega hakkama, loodetavasti ikka toimub see kõigil klassidel. Pole vaja iga väikese teema peale halada, mis ei meeldi. Siin jääb muidu mulje, et ainult kihutada oskame (ja siis ka halame foorumis) ja karmidest offroadi meestest on asi kaugel. Küll ei taha õhtul hilja sõita, siis on liiga palju pildistamist, siis ei saa ratast vahetatud jne. Teeme ära!. Praegu on veel aega igast keskpumpamise voolikute kinnitoppimist harjutada. :)

Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused

Postitatud: R Apr 13, 2018 9:15 pm
Postitas tt75
Kas pealtvaatajatele antakse ka mõned kordinaadid kus saaks masinate mudas mauramist jälgida?Nagu ma aru sain toimub publikumile ka mingi vaatemäng?(rehvi vahetus,tankimine,mootori lahti võtmine ja kokkupanek aja peale jne. :D )
Ühesõnaga kas see info tuleb,või on juba kuskil üleval?

Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused

Postitatud: L Apr 14, 2018 1:08 am
Postitas Praks1
Sama asi oli ka Pro X võistlusel,Aga vahendid millega seda tehakse,on väga küsitavad.Kõigile tuttav ja paljude poolt armastatud vintsimisvahend Hi-lift on vist maailma ohtlikum tõstevahend üldse(eriti raske ratta otsa tõstmisel,kui üks vend on sisuliselt rattakoopas.Nüüd korruta see kahega,ehk võtame esimese ja tagumise alt ja vahetame omavahel :shock:
Kuigi ma seda seal tegema ei pea = juba ratta alt keeramine ja tagasi panemine kahtlasel tungil idiootsusena.Pange veel stopper kah käima saab rohkem vigaseid :D

Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused

Postitatud: L Apr 14, 2018 12:43 pm
Postitas enx
Praks1 kirjutas:Sama asi oli ka Pro X võistlusel,Aga vahendid millega seda tehakse,on väga küsitavad.Kõigile tuttav ja paljude poolt armastatud vintsimisvahend Hi-lift on vist maailma ohtlikum tõstevahend üldse(eriti raske ratta otsa tõstmisel,kui üks vend on sisuliselt rattakoopas.Nüüd korruta see kahega,ehk võtame esimese ja tagumise alt ja vahetame omavahel :shock:
Kuigi ma seda seal tegema ei pea = juba ratta alt keeramine ja tagasi panemine kahtlasel tungil idiootsusena.Pange veel stopper kah käima saab rohkem vigaseid :D
Aastat peast ei mäleta, aga Suvesõidul on olnud taoline katse kunagi, vähemalt TR1-l ja teada sai sellest katse stardis alles.
Kohtunik andis sulle valge paberi, koos paberi ulatamisega käivitas ka stopperi, millel siis seisnes kirjeldus, et keera korraks auto parem tagumine ratas alt ära, siis tagasi alla ja siis katsele. Ring tehtud, stopper kinni.
Enamus aega kulus hilifti ja veljevõtme kätte saamisele ja tagasi panemisele muidugi :lol:

Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused

Postitatud: K Apr 18, 2018 5:52 pm
Postitas Raitz
Tegime kontrollreidi metsa täna, Kevad on ennast tublisti ületanud, ja popi veel popimaks teinud. ATV mehed peaks ikka väikse pläsku kütust kaasa hankima ilmselt... need ilmselt ka kellel paak ca 4-5h raju offroadi jutiga välja ei vea.

Re: Kukepea Juhend, karistuste tabel, täpsustavad küsimused

Postitatud: R Apr 20, 2018 12:05 pm
Postitas koomahai
Tunnen ka pealtvaatamise vastu huvi. Kas on mingid kohad kus oleks midagi huvitavat näha ka?