Uunikumiga metsas kihutamas

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Oliver, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1181
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Uunikumiga metsas kihutamas

PostitusPostitas srock » K Mär 07, 2018 11:57 pm

Movistar kirjutas:Kui Urvo pakutud karistused ellu viia, siis on Talisprindi võitja tema.
Kas ta ka päriselt sõitis selle tulemuse vääriliselt? Ilmselt mitte.
On ainult 1 reaalne põhjus, miks see nii on.
Omakasu.
Ja Lauri sõnavõtud on selgelt selles suunas, et saaks alustada puhtalt lehelt.

Talisprindil oli 10 võistlejat TR3 klassis.
6 neist otsustasid, et on nõus variandiga kus õige aeg millegi vastu protestimiseks on pühapäeva hommikul kell 8.00 nagu näeb ette juhend. Võimalus protestida oli ka allakirjutanud ekipaazidel. Keegi neist ei soovinud tulemusi muuta . Ka Urvo, kes peaks juhendit une pealt teadma.

Edaspidi tehakse antud teemast ka reaalselt toimiv reegel,et vältida probleeme tulevikus.
Ülejäänud neljast teamist on hetkel ainult Urvo sõna võtnud ja oma arusaamatut protesti vedanud.
Lauri kui pealtvaataja tuututab lihtsalt tühja, omamata ühtegi kindlat fakti.
Talisprindi tulemused on välja kuulutatud. Sellega on asi selge.

See aeg mis kulub foorumis jutustamise peale võiks kuluda edaspidiste võistluste karistuste projekti peale.



Te krt tegite salajase koosoleku seal sauna eesruumis. Ega ju kellelgi minu tel nr ei olnud ? Hardo , sa oled oma esimesi postitusi muutnud , miks ? tekst oli liiga karvane?. Mina ei virise , nagu esi nelik siin väidab. Teate mis, määrige oma Karikad keijuga sisse ,siis veel uhkemad, aga te rsk ületate kiirust ja reeglitest lugu ei pea. Vot selles on asi. Ja minge te ka perse mehed kes tracki vahepeal välja lülitavad , et saaks kiiremini sõita. Miks Hardo sa oma kiirusi siin ei avalda, järelikult on midagi varjata ja teiste omad ka paluks avaldada. See et te seal salajasel koosolekul lubasite ma ei tea mida , kirjalikult kus on ? Paber kuhu midagi korjati kadus ka minu eest kuhugile. Haiseb rsk.Kas mitte reeglid ei ole meile kõik ühised, aga mõnedel tegelastel savi.
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1181
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Uunikumiga metsas kihutamas

PostitusPostitas srock » N Mär 08, 2018 12:09 am

Erik: lasin sind ühel katsel mööda kuna tundus ,et olin aeglane ja käitusin härrasmehena . Olin sul sabas ja põllul kadusid mul eest kuna mul spido näitas 72 km/h . Reeglites selgelt kirjas ,et max kiirus 70 km/h millest me vaidleme ? See on ju rikkumine. Ja kellel on liiga väiksed tahhomeetrid , siis paluks neil perearsti juurde minna ja veits kangemad prillid lasta välja kirjutada. Nagu mainisin ,et võite oma karikad Keijuga sisse määrida ja oma härrasmeeste karika põlema panna , kuna teatud tegelased on ebaausad teiste võistlejate vastu , kes on ausad.
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1181
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Uunikumiga metsas kihutamas

PostitusPostitas srock » N Mär 08, 2018 12:14 am

erik kirjutas:Esimeses postituse kirjutasin:

Tulevikku vaatavalt leppisime ju kokku, et kõik jälgivad kiirust ja korraldaja viib AK`se ettepaneku, kuidas ja millistel tingimustel kiiruse ületamise puhul käitutakse ja kuidas fikseeritakse.

Kas Urvo on mõni poliitik, kes eesrindlikult seda sousti nüüd sonkima tormas? Veavalt küll, omakasu ja kadedus on siin maailmas ennemgi koledatele tegudele sundinud.
See projekt kiiruse ületamise fikseerimise ja karistamisega, oleks nii kui nii töösse läinud, kuna selles juba lepiti tollel õhtul kokku, allkirjadki pandi paberile. Ilmselt seda Urmo Teile oma lobis ei maininud? Aga vist on ikka hea seda jama ventikasse loopida, saab paremaks enesetunde. Savi need normaalsed läbisaamised teiste inimestega. Hea töö AK esindajana.



Suuline kokkulepe ei ole kokkulepe, kus see paber on ? Minu eest peitsite ära kuhugile,kena värk peaks mainima.
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1181
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Uunikumiga metsas kihutamas

PostitusPostitas srock » N Mär 08, 2018 12:33 am

Tundub ,et eisotsa Härrasmehed ei saa ültse aru mis teema on , siis teema on kiiruse ületamises , mitte kiireimas autos. Ok oled kiire ,aga miks sa nah kiirust ületasid ja miks ei karistatud. Ok võistleja süüdi ,et kangeid prille polnud. Korraldaja süüdi , et tegi salajase koosoleku ja oli seal roosad prillid peas. AK süüdi ,et põlllumaa külmunud ja juurikas ei kasva. Aga reeglid on meil ikka ühised ja selgelt kirjas 70km/h ja panite oma allkirja alla ,et olete kursis ja täidate reegleid. Krt mõni vend ei saa aru sellest lihtsalt. Löö peaga siis 2 x vastu palki ehk hakkab mõikama siis midagi.
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Kasutaja avatar
K.Kotkas
investeerib nädalas miljoni
Postitusi: 1619
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Re: Uunikumiga metsas kihutamas

PostitusPostitas K.Kotkas » N Mär 08, 2018 1:31 am

Kokkuvõtvalt jagunevad selgelt seisukohad pooleks kus pooled ütlevad, et jah, paar korda läks üle piiri, oli lõbus ja võistluse lõpptulemust see ei mõjuta ühtegi moodi ja siis teine pool kes on seisukohal, et kuna oli selgelt välja toodud piirang siis tuli seda austada ja ka austati ühel või teisel põhjusel.

Sissejuhatuseks enese kaitseks ja veelkord selgitamiseks, siis meie ei suutnud eelpool mainitud keskmist 90 peal hoida pigem on logis 2 keskmist 45 ja 65. Logis on kiiruse ületamised 3 kohas - haisu pikk hüppe sirge, peale seda põldu teele keeramine ja oxforelli kaks 500m sirget kus õnnestub meil korraks saavutada kiirus 90 juures. Parim tulemus on siledal teel kus on näha kuidas 4 põhja jookseb ja kellae tuleb korra 102 milele järgneb ka kohe kiire kiiruse kukkumine 70 lähedale.

Mind väga huvitab fakt, kas teie arust need eelpool kirjeldatud tegevused said määravaks võistlustulemuse tekkimisel esinelikus ? (enne vastamist palun vaadake katsete aegu)

Nüüd suuremas plaanis siis väga paljud asjad maailmas käivad mõistmise ja austuse baasil. Austuse osas, et kui on lepitud siis ei tehta ja mõistmise osas, et kui tehti siis kui suur on tegelik kahju. Ma väga vabandan kogu SB teami nimel et me ei pidanud rangelt kinni 70 kiiruse piirangust ja sõitsime 9 lõigul (3 lõigul kolmel ringil kokku) ca 400 meetrit keskmiselt +15. Tegime, tunnistame oleme süüdi, ei eita.

Samas mõistge palun, et sellest ei ole tulemas võistluse tulemuses mitte mingt vahet. mitte mingit. Võistluse tulemuse märasid Haisu katse kohapunktid ja ma ei suuda kuidagi uskuda, et Haisu katse põllulõik sai määravaks tulemuses. Pigem usun ma et määras see, kui vähe või kui kiiresti õnnestus läbida kohad kus oli vaja vintsida või kui palju meeskond oli võimeline oma sisikonda solgutama seal raiesmikel sõites - kui palju lasi auto vedrustus seda teha.

Kas keegi oponeerib sellele eelmisele lõigule palun ? Oponeerimises ootaks ma siis külma matemaatikat mis on faktiliselt ümberlükkamatu.

Nüüd lisaks ka veidi ninakalt siis tegu on võidusõiduga ja meil on offroadi ajaloos ette näidata oi kui paju kordi kus reeglite lugemine on määranud võistlustulemuse. Ma arvan et siin pole võstlejat kes poleks vähemalt korra saanud vähem punkte valesti käega kinni hoitud autouksest mitte pardanumbrist jne. Võistluse juhend on see mis määrab võistluse käigu. Te lugesite üldse seda juhendit ? Karistuste tabelit ka lugesite ? Ma lugesin.

Seega kokkuvõtvalt, see oli võidusõit,

Sõitsime nagu oskasime, võidu nimel, juhendi järgi, karistuste tabelit arvestades. Tulemused on detailselt seinal, saavutamise metoodika eespool kirjeldatud. Vabandan veelkord kui kui kellegile jalale astusin. Kindlasti tuleb kord kui pean ise sarnast soola sööma.
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 921
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Re: Uunikumiga metsas kihutamas

PostitusPostitas Urvo » N Mär 08, 2018 9:42 am

Tänan Kristjan väga ausa kirjutise eest.

Mina saan väga hästi aru, miks see kiirus üle läks ning samuti ka sellest, et lõpuks said karikad kätte need mehed, kes olid igal juhul kõige kiiremad kogu võistluse ajal. Täiesti ühel meelel.

Millega, aga ma ei ole ühel meelel on need asjad:
1) Kuidas ja kelle osalusel tehti otsus, et karistusi ei tule. Karistustabeli puudumine ei välista nende määramist peakohtuniku või žürii poolt.
2) Teiste võistlejate mitte teavitamine rikkumistest ning kokkulepitud otsustest. Täielik infosulg selle hetkeni, kui oli juba hilja arvamust avaldada. Sellest tulenevalt, aga tekkis ebaaus olukord teiste võistlejate suhtes, kellel hoolimata aeglasemast tempost oli samuti sõnaõigus.

Ma loodan, et sellest piisab, et saaksid aru minu seisukohast ning nördimuse põhjusest. Absoluutselt ei huvita mind enda isiklik tulemus. Ma olen piisavalt uhke selle jaoks, et mitte võtta vastu karikat, mida ma ise tunnen, et pole ära teeninud.
Urvo Männama, offroad since 2001.
17' LC150; 82' CJ-8 Scrambler; 90' W463 MB 230GE; TR3
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4271
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Uunikumiga metsas kihutamas

PostitusPostitas Movistar » N Mär 08, 2018 10:50 am

Ma parem ei kommenteeri seda jama mis on mõned postitused ülevalpool,kuigi väga tahaks .Eks hilisõhtusel kangel õllel ,segatuna soolase keijuga plastpudelisse on uskumatu mõju mõtlevale organile :shock:

Ma olen alati,kõik võistluste juhendid mitu korda läbi lugenud.Karistuste tabelid läbi lugenud ja veelkord läbi lugenud ja teen sellest omad järeldused kuidas peab sõitma ja millised on mängureeglid ja kus on piirid .
See aeg kus küpsiseid jagati on ammu möödas. Mulle ei meeldi saada igalt võistluselt omale mingi paber kus on kirjas :::Tubli.Läbisid raja edukalt:Aitäh osalemise eest.Jne.:::
Selliseid pabereid jagatakse neile kes loevad diagonaalis läbi juhendi ja ei süvene sisusse. See tähendab,et tuleb sõita kiiresti,panustada väga palju aega tehnikasse ja sõita reeglite piiril.

Navicupist : Tore asi aga kas see on taadeldud kiiruse mõõtmise,fikseerimise ning karistamise vahend võistkonnale,kes sõidab võistluse dokumentide piiri peal ? Ma olen näinud ühe Talisprindi meeskonna logisid nii ozist kui ka navicupist ja erinevus on 10 km/h samadel lõikudel. Ozi taga oli kiire gps mis vahetab infot 10x/sekundis vs telefoni oma(arvatavasti 1x /sek) . Kumb siis lõpuks on õige ? Karistuste arvestamiseks peavad tolerantsid olema ikka väga suured.
Kui gps kuskil ära hangub ja siis mingil hetkel sind "õigesse" kohta viskab siis selle lõigu läbimise kiirus läheb samuti üles.
Lisaks teadmiseks järgmistele võistluste korraldajatele,et kui navicup on ainult meie kiiruse ja tracki jälgimiseks siis miks ma pean äpile andma loa kasutada minu fotosid,telefoniraamatut ja muud infot mis telefonis sisaldub ???
Ma ei ole sellega nõus . Ainuke funtsioon on gpsi sisselülitamise lubamine äpil ja kõik. Laske muuta äppi või kasutage mingit muud seadet või kohustage võistlejaid kasutama ühesugust seadet võimisiganes.
Praeguste reeglite järgi olen aga kõik teinud õigesti.
Mul oli navicup sisse lülitatud ja LauriJ väitel ka kindlasti töötas nii reedel kui ka laupäeval kuna ta olla järginud minu liikumist selle vahendusel.
Reaalsus on see,et kogu minu navicupi track koosneb ainult ühest arusaamatust kolmnurgast ja seal pole mitte ühtegi kiirust ega muud infot.
Kuna juhend ei võimalda ka selle tracki alusel minu diskvalifitseerimist siis ongi jokk. Veendusin,et toimis.Tegin omaltpoolt kõik mis vaja.

EDIT: Urvo jõudis mu kirjatüki tootmise ajal vahele kirjutada .

Seega kommenteerin ka seda pisut:

Zürii või peakohtunik ei saa määrata mingeid tulemusi muutvaid karistusi oma suva järgi. Sinu arvates oleks pidanud panema näpu suhu,vaatama lakke ja andma SB-le iga km eest näiteks 5 minutit otsa ? Mille alusel ?
Oma protestis sa umbes nii soovid. Sa soovid ühe seltskonna alusetut ja täieliku suva järgi karistamist ja ise tahad sama seltskonnaga veel väidetavalt läbi saada ? Vähemalt nii annad mõista.
Sellised asjad peavad olema ENNE võistlust selged ja mõlemale osapoolele arusaadavad. Reegliraamatu järgi loetakse juhendi esitamist ja osavõtutasu maksmist lepinguks. Peale selle lepingu sõlmimist ei ole võimalik tegelikult enam ühtegi juhendit muuta kui pole eranditult olemas kõigi osalejate kinnitus.
Mitte ühtegi karistust ei saa määrata suva järgi vaid see peab olema argumenteeritud ja vastavalt juhendile ja karistuste tabelile .
Reegliraamatu üks punkt ütleb: Tulemused saadakse lisakatsetel saavutatud aegade ja kõigi ajas väljendatud karistuste liitmisel.
Kas meil oli kuskil olemas karistuste tabel,mis oli võistlusjuhendi lahutamatu osa ja kus on karistused väljendatud ajas ? Ei olnud.

Seega oli ainuke võimalus seekord võtta kokku kõik kohalolnud võistlejad olenemata kas ta on midagi rikkunud või mitte (60% osalejatest tr3 klassis oli kohal ,osades teamides oli ka 2 meest kohal.seega protsent veel suurem kui 60) ja teha neile selgitav ja väga põhjalik jutuajamine koos noomitusega,et nad on sisust aru saanud ja parandavad oma käitumist edaspidi aga see eeldab ka juhendis karistustabeli olemasolu millega hakkab AK kohe tegelema.


Praegu näeb see protest välja arusaamatu, reegliraamatut eirav ning huupi proovimisena,et äkki näkkab. Ja isegi kui keegi ületas .......
Mitte midagi ei saa tagantjärgi juhtuda kuna rajal oldud aega ei saa liita millegagi mida pole olemas . Liites 1+0 on tulemus ikka 1. Protesti järgi võiks olla 2.

Ja lõpetuseks võin öelda,et ehkki ma teadsin karistustabeli puudumisest võistluste juhendis ei kasutanud ma seda kurjasti ära ja üritasin oma kiirust hoida ikkagi 70 piiri peal ja mitte minna üle .
See ka suures plaanis õnnestus .

Minu vastaspool,LauriJ,võib seda ka kinnitada,kuna ta on nüüd näinud mu kiiruslogi ja sealt on väga raske leida pahatahtlikust .
TR3
indreq
Mudder
Postitusi: 59
Liitunud: L Mär 19, 2005 11:46 pm

Re: Uunikumiga metsas kihutamas

PostitusPostitas indreq » N Mär 08, 2018 11:13 am

Veider vaidlus. Et kui on küll reegel aga juriidiliselt ebapiisavalt sätestatud (st karistusi pole selgelt määratud) siis reegel justkui ei kehti. Ja õigust jääb ülegi. JOKK võib ta ju olla aga eetiliselt haiseb. Ilmselgelt pole alust võistlustulemuste tagantjärgi muutmiseks. Küll aga on alaliidul ja korraldajatel nüüd käedäjalad tööd täis et järgmine kord asi korras oleks. Muuhulgas täiendada tehnilisi nõudeid nii et oleks tagatud ka trackeri pidevb GPS signaal (mitte ainult navigatsiooniseadme), vajadusel teha trassil täiendavaid tehnilisi kontrolle, määrata proteste ootamata konkreetsed karistused jne jne. 15 a tagasi olin ise osaline kui sama teema käidi läbi rahvarallis (sportrallis oli siis juba asi paigas). Siis küll GPSiga keegi ei asjatanud, laenasime politseilt radareid ja istusime nendega põõsas. Oli kah kõvasid mehi kes arvasid et nemad kehtestavad reegleid. Aga asi sai lõpuks paika ja kõik võitsid sellest. Muidu uued tulijad ju ei taha peale tulla kui reeglid mõnedele kehtivad ja teistele mitte. Ehk siis pika jutu kokkuvõte - praegu ootaks tegusid alakomiteelt ja korraldajatelt, Talvesprindi võib minevikku jätta, see oli õppimise koht aga enam pole vaja selle kallal närida.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4314
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Uunikumiga metsas kihutamas

PostitusPostitas MahviaDeTyrk » N Mär 08, 2018 11:16 am

Telefon on helistamiseks
fotokas on pildistamiseks
ja tracklogger on tracki salvestamiseks

Valida välja miskine konkreetne mudel ja sama moodi nagu on vints kohustuslik - kohustuslikuks ka selle konkreetse jolkari olemasolu (ei maksa need asjad kuigi palju)
Ja sealt edasi = kui mõnel tracki ei ole, siis pole seal käinud
tartuoffroad.ee
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1218
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Uunikumiga metsas kihutamas

PostitusPostitas Arto » N Mär 08, 2018 11:44 am

LauriJ kirjutas:AK esindajad võiks oma arvamuse avaldada.

Meie 4x4 komitee tegeleb asjaga ning avaldame komitee arvamuse kui oleme jõudnud lõpliku otsuseni.
Samal ajal otsime ka lahendusi, et edaspidi selliseid olukordi ei saaks tekkida!
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , 2019 TR-1 nr. 121, maasturisõltlane alates 2004
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
niux
Mudder
Postitusi: 50
Liitunud: N Juun 26, 2014 11:11 am

Re: Uunikumiga metsas kihutamas

PostitusPostitas niux » N Mär 08, 2018 12:21 pm

MahviaDeTyrk kirjutas:Valida välja miskine konkreetne mudel ja sama moodi nagu on vints kohustuslik - kohustuslikuks ka selle konkreetse jolkari olemasolu (ei maksa need asjad kuigi palju)


Väga mõistlik mõte (millest on ju varem ka juttu olnud?). Kui vaadata, mis summad kokkuvõtlikult autodesse lähevad, siis pannes igale tiimile kohustuse endale isiklik kindlaks määratud mudeli tracklogger osta ei vähendaks ilmselt sõitjate arvu finantsilistel põhjustel kuigivõrd?
Külli, kyllike.heide@gmail.com, 5021381
2018 "Kinni", VABA 509
indreq
Mudder
Postitusi: 59
Liitunud: L Mär 19, 2005 11:46 pm

Re: Uunikumiga metsas kihutamas

PostitusPostitas indreq » N Mär 08, 2018 12:49 pm

niux kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas:Valida välja miskine konkreetne mudel ja sama moodi nagu on vints kohustuslik - kohustuslikuks ka selle konkreetse jolkari olemasolu (ei maksa need asjad kuigi palju)


Väga mõistlik mõte (millest on ju varem ka juttu olnud?). Kui vaadata, mis summad kokkuvõtlikult autodesse lähevad, siis pannes igale tiimile kohustuse endale isiklik kindlaks määratud mudeli tracklogger osta ei vähendaks ilmselt sõitjate arvu finantsilistel põhjustel kuigivõrd?


Kuna teistes klassides peale TR3 ei paista probleeme olevat (ja ka investeeritavad summad on väiksemad) siis ma endiselt loodan et nn rahvasportlastele jääb võimalus Navicupiga oma asju ajada. Meie jaoks ta toimib, GPS levib ja trackid jooksevad - ei näe otsest lisainvesteeringu vajadust. Kui see viirus härrasmeesteliigast ka pööbli hulka levib, siis on muidugi iseasi.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4314
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Uunikumiga metsas kihutamas

PostitusPostitas MahviaDeTyrk » N Mär 08, 2018 2:19 pm

indreq kirjutas:
niux kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas:Valida välja miskine konkreetne mudel ja sama moodi nagu on vints kohustuslik - kohustuslikuks ka selle konkreetse jolkari olemasolu (ei maksa need asjad kuigi palju)


Väga mõistlik mõte (millest on ju varem ka juttu olnud?). Kui vaadata, mis summad kokkuvõtlikult autodesse lähevad, siis pannes igale tiimile kohustuse endale isiklik kindlaks määratud mudeli tracklogger osta ei vähendaks ilmselt sõitjate arvu finantsilistel põhjustel kuigivõrd?


Kuna teistes klassides peale TR3 ei paista probleeme olevat (ja ka investeeritavad summad on väiksemad) siis ma endiselt loodan et nn rahvasportlastele jääb võimalus Navicupiga oma asju ajada. Meie jaoks ta toimib, GPS levib ja trackid jooksevad - ei näe otsest lisainvesteeringu vajadust. Kui see viirus härrasmeesteliigast ka pööbli hulka levib, siis on muidugi iseasi.


Väga pole süvenenud - aga kiirel vaatlusel suurusjärk 50 euroga on valikut palju
tartuoffroad.ee
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4271
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Uunikumiga metsas kihutamas

PostitusPostitas Movistar » N Mär 08, 2018 2:44 pm

Tundub,et lõpuks ometi hakkavad inimesed aru saama,et nii oluline asi nagu sõidu tulemus ei saa olla lihtsalt telefoni otsustada .
Sellega võib helistada,mänge mängida või sõnumeid toksida kuid vähemalt TR3 klassis kus tehnikasse,arengusse ja seeläbi ka tulemustesse panustamine on mäekõrguselt üle teiste klasside omast ei saa seda teha "poolkõva" lahendusega.

Kui sellele teemale on kaasamõtlejaid siis ma olen valmis selle mõtte ka lahenduste ja reeglitega paberile panema.
Aluseks saame võtta näiteks selle mudeli : https://www.hinnavaatlus.ee/198623/garmin-etrex-10/
See junn on odav,veekindel, töökindel,tarbib vähe voolu ,on täpne,saab kasutada trackerina ja ozi järgi gpsina ja mis oluline(vähemalt TR3 jaoks) ,et seda junni kasutab oma väga karmides reeglites Ladoga võistlus ja seal on see lisa gpsina aktsepteeritud ja on täpselt sama nagu nemad võistlejaile kasutada annavad. Raha eest loomulikult. Korraldaja plommib selle ka autosse kinni,et vältida jalgsi lõikamist .Sama saab ka meil teha ja nööri otsas rippuvad kiibid asendada trackeriga.
Porgand kasutab seda juba pikalt ja kiidab heaks.
Ainuke vahe on,et reaalajas pole võistleja asukoht näha ja mingit gsm sidet ei toimu.
Aga seda pole ka vaja ja tracki saab korraldaja arvutisse laadida nagu pildid.

Alla 100 eurise asja suudab igaüks osta. Kui ei suuda siis järelikult on vale spordiala peal.
TR3
Joel
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 187
Liitunud: K Nov 09, 2005 8:32 am

Re: Uunikumiga metsas kihutamas

PostitusPostitas Joel » N Mär 08, 2018 5:08 pm

Kuulge “häkkerid” te toodate seda kirjatükki sellise usinusega, et valge inimene ei jõua valgel ajal seda enam lugeda ....
Minu kui sõitja soov on näha kindlasti avalikult kõigi tracki, ehk palun näidake kõigile graafilist pilti, ei viitsi enam lugeda seda jahumist!
Kui see on korraldajate ja selle süsteemi nõrk koht ning seda ei taheta ega juleta avalikustada kõigile kuna see on täna avalikustamisele määratud ja väga suures huviorbiidis siis mina maakeeli laseksin ka sellele Navic...!
Minu huvi ei ole lugeda siit teemast kellegi õigsust, eksimust ega veel vähem syydimõistmist vaid saatke välja kõigi TR3 sõinate track ning igayks teeb omad otsused ning arusaamised ja pärast seda pange teema lukku.
Mina tahan näha, et AK teeb avalikult oma seisukoha ning edaspidi oleks karistusd ilma ridade vahelt lugemat kõigile arusaadavad, sest vastasel korral teeme ka edaspidi kellegile liiga ja väljaspoole ning kõrvaltvaatajatele me kindlasti sellise tegevusega positiiviiselt silma ei paistaks!

Mine “Võistlused/Competitions”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist