Kargaja Kuningas 2017 järelkaja

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Kargaja Kuningas 2017 järelkaja

Postitus Postitas LauriJ »

Nii. Nädal aega võistlusest möödas, kõik jube vaiksed? Arvatavasti väsinud veel võistlusest ning lakutakse garaazis haavu.
Kuidas siis kommentaarid on võistluse kohta? Pildistamine sobis sellisena, et enamus pidi valima, mis punktid võtta, mis jätta? Joonorienteerumise üritasime sellel aastal kergema teha aga piirkond on selline, et enam kergemat rada, mis oleks ka distantsilt ning raskuselt huvitav, on võimatu teha.

Raja raskuse kohta ütleks veel seda, et paljud peaksid peeglisse vaatama ning tõsiselt oma sõiduvõtete pagasi üle vaatama. Näiteks LK1(kvalifikatsioon reede õhtul). Väikeseratta mehed olid veidi pahurad, et TR3 ja ATV enne rajale lasti. Minuarust oli see väga õige tegu isegi tagantjärgi. Nendest kahest klassist jäi rada põhimõtteliselt muutumatuna. Natuke kobestati mulda ning sõideti jälg metsaalla ette. Kui väikesed rattad peale said, siis hakkas rada käest ära minema. Showd sai kõvasti. Vahepeal tekkis tunne, et äkki tõesti sai liiga raske rada? Samas kui nägin kuidas viimasena startinud team Rohekulgur rada läbis, siis viskasin selle mõtte põõsasse. Vintsiti väike tõmme ainult tagasi tulles kraavi läbides. Ja seda TR1 Jimnyga, millel pole ees lukkugi. 8) Mainiks veel mõne ässa kohta, et esisilla rummulukud võiks enne starti sisse keerata, mitte peale esimest trossipikkust vintsimist.

Joone distantsil said vähesed tulemuse kirja. Paljudel selletõttu, et jäi mõni kontrollpunkt vahele. Siis aeti see kohe legendi süüks muidugi. Tegelikult peaks ise rohkem silmad metsas lahti hoidma. Samuti ei saa legendi sisse kirjutada igat ümbersõitu, mida mõni võisleja võistluse käigus tekitanud on. Kui üks üritab raske koha kõrvalt hiilida ning teeb sinna raja ette ning teised sealt järgnedes uue "magistraali" teevad siis legendi kahjuks selliseid asju sisse ei kirjuta. Sellepärast üritasingi kontrollpunktidega seda mööda sõitmist takistada - kui valiti lihtsam rada, siis sõideti KP-st mööda.

Pildistamise punktikobara piiridest said õnneks kõik võistlejad ilusti aru ning keegi neist välja ei sõitnud (välja arvatud 2 TUR tiimi - varasem nutt ja hala TUR kohta tundub olema igati õigustatud). Lisaks kui hommikupoole TUR jälgedes sõitsin, siis sain jälle suitsupakke ning õllepurke korjata. :roll:

Üks videokokkuvõte ka. Niipalju kui filmida viitsisin:
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4473
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Kargaja Kuningas 2017 järelkaja

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Kas on olulist vahet või .... Kas must-kollasel või valge-punasel punktitähised ?

Mõte selles, et me oleme need mõlemad TORKile teinud - vajadusel teeme juurde
Võistluste korraldajad - tulge ja küsige kui häda käes = aitame - aga ärme korraldame peitusemängu metsas
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1171
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Kargaja Kuningas 2017 järelkaja

Postitus Postitas enx »

[quote="LauriJ"]

Raja raskuse kohta ütleks veel seda, et paljud peaksid peeglisse vaatama ning tõsiselt oma sõiduvõtete pagasi üle vaatama. Näiteks LK1(kvalifikatsioon reede õhtul). Väikeseratta mehed olid veidi pahurad, et TR3 ja ATV enne rajale lasti. Minuarust oli see väga õige tegu isegi tagantjärgi. Nendest kahest klassist jäi rada põhimõtteliselt muutumatuna. Natuke kobestati mulda ning sõideti jälg metsaalla ette. Kui väikesed rattad peale said, siis hakkas rada käest ära minema.

Kas see ei peaks mitte eesmärk olemagi, et väiksemad klassid künnavad rada parajamaks Tr3 jaoks, et nad ei peaks niisama metsateed sõitma?
Sämmy Offroad Team
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Kargaja Kuningas 2017 järelkaja

Postitus Postitas LauriJ »

enx kirjutas:
LauriJ kirjutas:
Raja raskuse kohta ütleks veel seda, et paljud peaksid peeglisse vaatama ning tõsiselt oma sõiduvõtete pagasi üle vaatama. Näiteks LK1(kvalifikatsioon reede õhtul). Väikeseratta mehed olid veidi pahurad, et TR3 ja ATV enne rajale lasti. Minuarust oli see väga õige tegu isegi tagantjärgi. Nendest kahest klassist jäi rada põhimõtteliselt muutumatuna. Natuke kobestati mulda ning sõideti jälg metsaalla ette. Kui väikesed rattad peale said, siis hakkas rada käest ära minema.

Kas see ei peaks mitte eesmärk olemagi, et väiksemad klassid künnavad rada parajamaks Tr3 jaoks, et nad ei peaks niisama metsateed sõitma?
Kui sa lõpuni loed, siis näed, et seal sõitis ka TR1 auto suht vabalt. TR3 jaoks oleks seal ainuke vahe olnud selles, et rada on kinni olevaid autosi täis ning takistatakse sõitu (ehk peab kõrvalt läbi puude sõitma, vahepeal mõne draakoni mehe peeglid ka võibolla küljest :twisted: ), kuna õigete sõiduvõtetega sõitis TR1 klassi Jimny ka seal ilusti. Minu väide enne LK1-te oli, et TR3 ei lõhu pinnast sellisel rajal kus TR1/VABA ka ka sõidavad. Seda oli ilusti näha ka teisel võistluspäeval. Kohad, kust TR3 enne läbi sõitsid, ei jäänud maha rööbast. Kui tulid väikesed rattad, siis hakkas asi käest ära minema.
Ühesõnaga mõttetu vaidlus on see, et kui TR3 läheb kõige esimesena rajale, siis see lõhub väikestele raja ära. Seda oli näha Suvesõidu viimasel päeval sellel liinialusel pehmel lõigul juba. TR3 sõitis esimesena sealt üle (kuigi eelnevalt oli väikesed rattad seal punkte käinud võtmas), ühtegi jälge ei jäänud maha, autos olles ei saanud väga arugi, et pinnas muutuks. Ma pärast olin seal, kui TR1/VABA sealt läbi hakkas minema - siis alles läks põnevaks. Kui 5-6 suurt ratast kuskil rööpa sisse sõidavad, siis poleks see rajalõik olnud max 2-3 TR1/VABA auto järel olnud väikese rattaga nagunii sõidetav.
Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1171
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Kargaja Kuningas 2017 järelkaja

Postitus Postitas enx »

LauriJ kirjutas:
enx kirjutas:
LauriJ kirjutas:
Raja raskuse kohta ütleks veel seda, et paljud peaksid peeglisse vaatama ning tõsiselt oma sõiduvõtete pagasi üle vaatama. Näiteks LK1(kvalifikatsioon reede õhtul). Väikeseratta mehed olid veidi pahurad, et TR3 ja ATV enne rajale lasti. Minuarust oli see väga õige tegu isegi tagantjärgi. Nendest kahest klassist jäi rada põhimõtteliselt muutumatuna. Natuke kobestati mulda ning sõideti jälg metsaalla ette. Kui väikesed rattad peale said, siis hakkas rada käest ära minema.

Kas see ei peaks mitte eesmärk olemagi, et väiksemad klassid künnavad rada parajamaks Tr3 jaoks, et nad ei peaks niisama metsateed sõitma?
Kui sa lõpuni loed, siis näed, et seal sõitis ka TR1 auto suht vabalt. TR3 jaoks oleks seal ainuke vahe olnud selles, et rada on kinni olevaid autosi täis ning takistatakse sõitu (ehk peab kõrvalt läbi puude sõitma, vahepeal mõne draakoni mehe peeglid ka võibolla küljest :twisted: ), kuna õigete sõiduvõtetega sõitis TR1 klassi Jimny ka seal ilusti. Minu väide enne LK1-te oli, et TR3 ei lõhu pinnast sellisel rajal kus TR1/VABA ka ka sõidavad. Seda oli ilusti näha ka teisel võistluspäeval. Kohad, kust TR3 enne läbi sõitsid, ei jäänud maha rööbast. Kui tulid väikesed rattad, siis hakkas asi käest ära minema.
Ühesõnaga mõttetu vaidlus on see, et kui TR3 läheb kõige esimesena rajale, siis see lõhub väikestele raja ära. Seda oli näha Suvesõidu viimasel päeval sellel liinialusel pehmel lõigul juba. TR3 sõitis esimesena sealt üle (kuigi eelnevalt oli väikesed rattad seal punkte käinud võtmas), ühtegi jälge ei jäänud maha, autos olles ei saanud väga arugi, et pinnas muutuks. Ma pärast olin seal, kui TR1/VABA sealt läbi hakkas minema - siis alles läks põnevaks. Kui 5-6 suurt ratast kuskil rööpa sisse sõidavad, siis poleks see rajalõik olnud max 2-3 TR1/VABA auto järel olnud väikese rattaga nagunii sõidetav.
Rohekulgur on Vaba klass, see selleks.
See ju teada muidugi, et pisiksed lõhuvad rada, aga jutu mõte oli selles, et TR3-ed ka enda masinaid otstarbeliselt kasutada saaks, oleks vist mõtekam nad peale väikseid lasta.
Sämmy Offroad Team
samur
Mudder
Postitusi: 85
Liitunud: P Okt 19, 2014 7:52 pm
Asukoht: Tartu

Re: Kargaja Kuningas 2017 järelkaja

Postitus Postitas samur »

Kõigepealt suured tänud rajameistritele! See oli üks tõsiselt hea ja väljakutseid pakkuv rada, võib olla parim sellel hooajal. Niikaua kuni mootor oli koostööaltis, nautisime sõitu täiega. Üks tähelepanek ka, joone legend paberil - see tikkus juba suht alguses loetamatuks muutuma, kuna kaardilugejal oli ka peale kaardilugemise muid toiminguid teha.
Veelkord - väga hea võistlus oli!
SAMRU
5026744
tuhkur
Fitting 44"
Postitusi: 458
Liitunud: L Apr 06, 2013 8:08 am

Re: Kargaja Kuningas 2017 järelkaja

Postitus Postitas tuhkur »

Sòit oli vàsitavalt hea.
Mis puutub kolmede ees sòitmisse ,siis see on vist paratamatus.aga me saame hakkama ja sòidame oma sòitu.
tt75
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 180
Liitunud: E Nov 23, 2015 11:36 pm

Re: Kargaja Kuningas 2017 järelkaja

Postitus Postitas tt75 »

Team "puurkaevud.ee" tänab ka korraldajaid selle laheda võistluse eest,järgmine aasta katsuks kindlasti kohal olla!!! :wink:
niux
Mudder
Postitusi: 54
Liitunud: N Juun 26, 2014 11:11 am

Re: Kargaja Kuningas 2017 järelkaja

Postitus Postitas niux »

"Kinni" ütleb samuti ainult kiidusõnu.

Joon oli ju täitsa sõidetav, lihtsalt korduv vajadus autot käepäraste vahenditega remontida võttis sedakorda liig palju aega ;)
Külli, 5021381
2018 "Kinni", VABA 509
jaanusy
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 165
Liitunud: P Aug 28, 2011 5:28 pm

Re: Kargaja Kuningas 2017 järelkaja

Postitus Postitas jaanusy »

Kargaja 2017 väga nauditav võistlus. Tõsine katsumus, mida ootasime seda ka saime. Kahjuks oma viga rikkus tulemuse kuid 19 km sujus sõit täpselt sellisena nagu seda ka ette kujutasime.

Üks väikse soovitus oleks tuleviku jaoks, et ka korraldajatel oleks tulevikus öösel natukene vähem tegevust :) panna kohtadele kus TR1 rada läheb lahku TR3 rajast mingi viide või silt, et ei satuks valele väga raskele rajale. Sama asi juhtus ka eelmine aasta.

See on väike tähelepanek mitte etteheide korraldajale, õige mees peab suutma legendi lugeda ja mitte eksida, kuid vähendaks natukenegi segadust.

Au ja kiitus korraldajatele kes said valmis mõnusa võistlusega.

Team Baltyre
MrBlast
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: P Juul 05, 2015 5:35 pm

Re: Kargaja Kuningas 2017 järelkaja

Postitus Postitas MrBlast »

Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Kargaja Kuningas 2017 järelkaja

Postitus Postitas Landy »

Lõpuks jõudsin kohtuniku töö kõrvalat tehtud võistluse pilid sorteerida ja üles laadida:

http://www.landrover.pri.ee/offroad/gal ... ii2017.htm
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
asko4x4
Fitting 44"
Postitusi: 497
Liitunud: P Mai 12, 2013 9:45 pm

Re: Kargaja Kuningas 2017 järelkaja

Postitus Postitas asko4x4 »

Suured tänud Sööriku tiimi poolt, seekord siis jälle VABAs. Esimene võistlus üle pika aja kus ei viitsind nalja teha (va lips) :)
Reedesel eelsõidul naeratas loosiõnn ja saime tagant kolmandana (vist) rajale. Kena tugev rada oli, vintsisime vist korra-paar, ei tea mida teised seal nii kaua passisid :) Järgmine päev keskmike seas rajale. Õnnestus ära võita orienteerumise katse. No ei saa märkimata jätta, et tegin pilte telefoniga. Vabandused boobi ees, seal lihtsalt ei saanud pildikvaliteeti väiksemaks keerata. LK3 sujus mõnusalt, üsna jõukohane seekord. Õnnestus kinni panna ka LK4 katse. Katkestasime põhjustel mida võib konkreetselt puuduliku ettevalmistuse kraesse ajada. Praktikant oli enne võistlust vintsi klemmid üle keeranud ja jootekolvi kiirfix ei kestnud lõpuni :). Tänud lõpus Laurile kes meid rajalt välja turvas ja vedas. Kuna ei julgenud kinnijäämise kartuses aeglasti sõita, siis selle lühikese maaga eraldus diagonaalvarda silla kinnitus, siis edasi purunes rist ja kadus kardaan. Paela otsas lõpuks tsivilisatsiooni. Ilmselt teiste veelgi suurema ebaõnne tõttu lõpuks 3. koht. Vabandame korraldajate ees, et ei tulnud võitjatel kätt suruma, meile ei meeldi mustad mehed :P Magasime peatäit välja ja selles on nüüd küll korraldajad süüdi....

Veel kord, jäime väga rahule.
TR1 - SÖÖRIK
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”