Suur Maasturite Suvesõit 2017 järelkaja
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
ajut
Paar klippi, enamuses viimasest päevast, mis ise filmida viitsiin.
Suur Maasturite Suvesõit 2017 järelkaja
Tänu Navicup-i trikkidele kahjuks mina metsa eriti ei jõudnud, aga mõned pildid said siiski tehtud ning need leiate SIIT
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2017 järelkaja
Panen ka oma muljed siis kirja, enne kui ära ununevad.
See esimene keskmise kiirusega katse on veidi igav. Pole eriti pinget peal. Võibolla kui kruusateid oleks vähem olnud ja rohkem metsasihte, siis läheks asi põnevamaks.
Teistel katsetel oli esimesena rajale minemine ikka väga korralik karistus. Kuna kontroll aeg oli piisavalt pikk, siis käis enne katsete starti mõnus molutamine. Seda saaks vast lahendada, kui terve päeva läbimise kiiruse eest punkte jagataks?
Katsed ise olid TR3-le küll täitsa sobivad. Sudistest puudust ei tundnud. See laupäeva esimene katse oli küll kaugel aga samas sõita oli meeldiv ja rahvale ilusti jälgitav.
Kriitikat ka natuke. See punktide peitmine kuskile põõsasse ei meeldi üldse. Vahepeal oli punkt pandud langenud puu okste alla. No me ei mängi mingit aardeotsimist vaid ikka sõitmise võistlus peaks olema. See tegi esimesena rajal sõitjal asja veel raskemaks. Kulutati meeletult aega punktide otsimisele. Isegi tagapool tulles ei leidnud punkte üles, kuigi olime kindlad, et punkt on kohe käega katsutav.
Informeerimine briifingute kellaaegadest jne läks ka vähemalt meie kõrvadest mööda.
See esimene keskmise kiirusega katse on veidi igav. Pole eriti pinget peal. Võibolla kui kruusateid oleks vähem olnud ja rohkem metsasihte, siis läheks asi põnevamaks.
Teistel katsetel oli esimesena rajale minemine ikka väga korralik karistus. Kuna kontroll aeg oli piisavalt pikk, siis käis enne katsete starti mõnus molutamine. Seda saaks vast lahendada, kui terve päeva läbimise kiiruse eest punkte jagataks?
Katsed ise olid TR3-le küll täitsa sobivad. Sudistest puudust ei tundnud. See laupäeva esimene katse oli küll kaugel aga samas sõita oli meeldiv ja rahvale ilusti jälgitav.
Kriitikat ka natuke. See punktide peitmine kuskile põõsasse ei meeldi üldse. Vahepeal oli punkt pandud langenud puu okste alla. No me ei mängi mingit aardeotsimist vaid ikka sõitmise võistlus peaks olema. See tegi esimesena rajal sõitjal asja veel raskemaks. Kulutati meeletult aega punktide otsimisele. Isegi tagapool tulles ei leidnud punkte üles, kuigi olime kindlad, et punkt on kohe käega katsutav.
Informeerimine briifingute kellaaegadest jne läks ka vähemalt meie kõrvadest mööda.
Viimati muutis LauriJ, T Juul 11, 2017 8:13 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2017 järelkaja
Tänan kõiki SMSS 2017 osalejaid toreda meeleolu loomise ja heatahtliku suhtumise eest! Eriliselt tahan ära märkida keskuses asuvas laagris olijaid: laager oli peale osalejate lahkumist TÄIESTI puhas ja tänan ka mõistva suhtumise eest laagri öörahu nõuetesse. Sügav kummardus kõigile osalejatele .
"Rattur" aastast 2004
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2017 järelkaja
Mis trikid need täpsemalt olid?Triin kirjutas:Tänu Navicup-i trikkidele kahjuks mina metsa eriti ei jõudnud, aga mõned pildid said siiski tehtud ning need leiate SIIT
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2017 järelkaja
Punkte võsast otsida ei olnud tore jah. Lihtsalt ragista võsa läbi et üles leida. Ja ei tea kas kohati peideti või oligi puu taha pandud . Muidu midagi hirmsat polnud. Natuke vett oleks võind olla , oleks vahepeal mootori tempi ka alla saanud
Y61 GU4 matkakas & TerranoPatrol võistluseks
Vuran Offroad Team - Vuran.ee
Vuran Offroad Team - Vuran.ee
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2017 järelkaja
Üritus ja seltskond oli endiselt meeldiv nagu alati. Meil esimene katse läks puhta nässu, kuna oli legendi lugemise viga + vintsisime ühe TR3 kraavist välja. Teiste päevade tulemusega läks rahuldavalt nagu näha. Jälle klassi teine koht. Tänud ja loodame järgmine aasta jälle kohal olla
Team saarlased
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2017 järelkaja
Pikemalt sel teemal ei peatuks, Navicupi loojatele on konkreetsed vead ja ettepanekud edastatud ning ehk asi paraneb. Peamiselt puudutasid trikid TR3 ja ATV klasse, kelle pildid ise üles laadisime. TR1 ja Vaba klassidega, kes otse läbi Navicupi pildistasid, probleeme peaaegu polnudki.smurhv kirjutas:Mis trikid need täpsemalt olid?Triin kirjutas:Tänu Navicup-i trikkidele kahjuks mina metsa eriti ei jõudnud, aga mõned pildid said siiski tehtud ning need leiate SIIT
Siinkohal tänaksin veel kõiki võistlejaid, kes väga mõistvalt asjasse suhtusid, taaskord oli üks väga mõnus suvesõit!
- vintsigunn
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 113
- Liitunud: T Apr 24, 2007 7:32 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2017 järelkaja
LauriJ kirjutas:Panen ka oma muljed siis kirja, enne kui ära ununevad.
See esimene keskmise kiirusega katse on veidi igav. Pole eriti pinget peal. Võibolla kui kruusateid oleks vähem olnud ja rohkem metsasihte, siis läheks asi põnevamaks.
Teistel katsetel oli esimesena rajale minemine ikka väga korralik karistus. Kuna kontroll aeg oli piisavalt pikk, siis käis enne katsete starti mõnus molutamine. Seda saaks vast lahendada, kui terve päeva läbimise kiiruse eest punkte jagataks?
Katsed ise olid TR3-le küll täitsa sobivad. Sudistest puudust ei tundnud. See laupäeva esimene katse oli küll kaugel aga samas sõita oli meeldiv ja rahvale ilusti jälgitav.
Kriitikat ka natuke. See punktide peitmine kuskile põõsasse ei meeldi üldse. Vahepeal oli punkt pandud langenud puu okste alla. No me ei mängi mingit aardeotsimist vaid ikka sõitmise võistlus peaks olema. See tegi esimesena rajal sõitjal asja veel raskemaks. Kulutati meeletult aega punktide otsimisele. Isegi tagapool tulles ei leidnud punkte üles, kuigi olime kindlad, et punkt on kohe käega katsutav.
Informeerimine briifingute kellaaegadest jne läks ka vähemalt meie kõrvadest mööda.
Lauri, tänud kommentaaride eest. Konstruktiivne kriitika on alati teretulnud. Jagan siis pisut omi mõtteid ka vastu.
ESIMENE KATSE: Olen nõus, et metsasihte oleks võinud joonorienteerumise legendis rohkem olla, kuid tead ju ise kui palju heitlik ilm metsarada mõjutab (arvestades aega mis jääb raja tegemise ja reaalselt toimuva katse vahele). Arvestades suurt tehnika hulka mis täpselt sama rada sõidavad, tuleb joone-katsel arvestada, et ka viimane auto saaks selle läbitud nii nagu esimene. Lisaks peaks joone-rada jõukohane olema eri-masinaklassidele. Lühike/kerge joonelegend on pigem mõeldud pika võistluse sissejuhatuseks (auto, naviseadmete töökorra- ja kindlasti ka omavahelise koostöö kontrollimiseks).
TEINE KATSE JA PIKANA TUNDUVAD MOLUTAMISED ENNE STARTI: Siin tasuks suuremat pilti vaadata ... sest see aeg mis tundub ühele molutamisena on teisele kuldaväärt võimalus midagi remontida ja nokitseda (mida ka üsna aktiivselt kasutatakse, kuna tegu on siiski tehnikaspordiga). Katsele minemise aegade planeerimine on küll igaühe vaba voli ... ja samuti erineb ka katsete läbimise aeg.
TR3 KATSED ISE: Tore kui rajad sobivad tundusid. Kuna käesoleva aasta rajameistrid sõidavad ise madalamas klassis, oli see paras proovikivi ... kuid tundub, et saime asjale pihta.
PUNKTIDE PEITMINE: Kriitika täiesti asjakohane, orienteerumine ei peaks muutuma aaretejahiks. Kahju kui selliseid "okste all" punkte sisse oli sattunud. Eks see on heaks õppetunniks ka teistele korraldajatele, et kõikide rajameistrite "käekiri" võiks suures plaanis olla ikka sarnase stiiliga ja tuleks keskenduda pigem punktini jõumise raskemale teekonnale.
BRIIFINGUTE INFO: tundub, et info on lisaks kõrvadele ka silmadest mööda läinud Briifingute info/ajad olid võistluse esimesest hetkest kuni lõpetamiseni üsna suurelt välja toodud eraldi A4 infolehel võistluse INFOSTENDIL vt. pilti
- Manused
-
- 19885932_1380477705323103_232146533_o.jpg (267.39 KiB) Vaadatud 7423 korda
Viimati muutis vintsigunn, T Juul 11, 2017 1:02 pm, muudetud 1 kord kokku.
Klassid: TR-1, VABA, TUR / Võistkond: Ratturid / 4x4 kohtunik / Vintsisõltlane alates 2005
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2017 järelkaja
Suured tänud korraldajatsle ka kõrvalt-ja pealtvaataja vaatpunktist, Oli, mida jägida.
Siin esmane kiieelt kokkuklopsitud videkoklipp (LK 2 ?) mõnest vaadeldavamast atraktsioonist.
http://www.landy.ee/offroad/videos/2017_SMS.mp4
Pildid ja muud videoklipid lähipäevil.
Siin esmane kiieelt kokkuklopsitud videkoklipp (LK 2 ?) mõnest vaadeldavamast atraktsioonist.
http://www.landy.ee/offroad/videos/2017_SMS.mp4
Pildid ja muud videoklipid lähipäevil.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2017 järelkaja
Ma siis ka veidi kiidaks ja kobiseks:
Meeleolu ja korraldus IMHO samal heal tasemel mis eelmine aasta.
Päevade pikkused parajad, v.a. viimane päev mis oleks võinud ikka veidi tõsisem olla. See 12-13 minutit mis me sõita saime, oli ikka veidi napp.
Üldse kannatas kogu trass sel aastal ilmselt liigse kuivuse all. Korralik vihm oleks muutnud võistluse olemust oluliselt - kiiruse peale kõigi punktide noppimise asemel oleks pidanud ehk hakkama valikuid tegema et mida võtta ja mida jätta - mulle isiklikult selline formaat meeldiks veidi rohkem. Aga noh ilma vastu ei saa.
Joone puhul ma oleks teise lõigu finishi ka salajase teinud, praegusel juhul peale esimest piiksutamist läks pinge maha, võis lõigu lõppu sõita suvalise tempoga ja siis seal õiget teise piiksu hetke oodata. Muutuva kiirusega täpsuskatse iseenesest oli väga bro, meile see sobis suurepäraselt. Paar kraaviületust oleks võinud ka sisse visata, et rütmi veidi segada, praegu polnud erilisi raskusi kogu katse vältel kiiruse hoidmisega.
Mis toimus punktide koordinaatidega? Kohati oli ikka kümnete meetritega mööda pandud. Eriti esimestel punkti saabujatel oli suht keeruline. Näiteks kolmanda päeva alguses 345 (vist) oli lausa teisel pool tiiki võrreldes sellega kuhu koordinaat meid viis. Teisel päeval ühel raiesmikul oli ka punkt kõvasti mööda. 10-15m eksimusi oli lausa peoga. Kui siia juurde lisada veel suht peidetud punktid, silmatorkamatud hallikad-pleekinudkollased tahvlid, siis kohati ajas see ikka harja punaseks küll. Korralik erkpunane oleks hea värv mis looduses lihtsamini silma hakkab.
Navicupist - muidu toimis korralikult, veidi probleeme oli piltidega kus nt auto oli varjus aga punktinumber päikesevalguses - kippus loetamatuks pleegitama. See pole küll äpi viga vaid telefoni fotoka dynamic range probleem. Ehk peaks siin välja kuulutama et kui Navicup näitab et on punktis ikkagi see pilt tehtud ja isegi kui on number ära pleekinud, siis seda ikkagi arvestada? Samas seesama probleem on ka odavamatel/vanematel fotokatel. Sombusemate ilmadega (nagu Saarekollil oli) pole see teema.
Üldiselt vist võib/peab tulemusega rahule jääma. Meil ju alles kolmas sõit, seega kvalifitseerume igatpidi algajateks. Esiotsas olid selgelt tugevad ja kogenud tiimid, vahetult meie ees olnud 4-5 koht oleks olnud püütavad kui ise oleks paar lolli viga vähem teinud - näiteks ühe pildi praak ja selle parandamise tulemusena ajaga napilt lõhkiminek, ning meie "firmatrikk" krossirajal Samas eks juhtus ka teistel igasugu asju, nii et "oleksid" ei loe. Aga konkurents on VABA klassis tugev ja praaki tehes poodiumile ei saa.
Meeleolu ja korraldus IMHO samal heal tasemel mis eelmine aasta.
Päevade pikkused parajad, v.a. viimane päev mis oleks võinud ikka veidi tõsisem olla. See 12-13 minutit mis me sõita saime, oli ikka veidi napp.
Üldse kannatas kogu trass sel aastal ilmselt liigse kuivuse all. Korralik vihm oleks muutnud võistluse olemust oluliselt - kiiruse peale kõigi punktide noppimise asemel oleks pidanud ehk hakkama valikuid tegema et mida võtta ja mida jätta - mulle isiklikult selline formaat meeldiks veidi rohkem. Aga noh ilma vastu ei saa.
Joone puhul ma oleks teise lõigu finishi ka salajase teinud, praegusel juhul peale esimest piiksutamist läks pinge maha, võis lõigu lõppu sõita suvalise tempoga ja siis seal õiget teise piiksu hetke oodata. Muutuva kiirusega täpsuskatse iseenesest oli väga bro, meile see sobis suurepäraselt. Paar kraaviületust oleks võinud ka sisse visata, et rütmi veidi segada, praegu polnud erilisi raskusi kogu katse vältel kiiruse hoidmisega.
Mis toimus punktide koordinaatidega? Kohati oli ikka kümnete meetritega mööda pandud. Eriti esimestel punkti saabujatel oli suht keeruline. Näiteks kolmanda päeva alguses 345 (vist) oli lausa teisel pool tiiki võrreldes sellega kuhu koordinaat meid viis. Teisel päeval ühel raiesmikul oli ka punkt kõvasti mööda. 10-15m eksimusi oli lausa peoga. Kui siia juurde lisada veel suht peidetud punktid, silmatorkamatud hallikad-pleekinudkollased tahvlid, siis kohati ajas see ikka harja punaseks küll. Korralik erkpunane oleks hea värv mis looduses lihtsamini silma hakkab.
Navicupist - muidu toimis korralikult, veidi probleeme oli piltidega kus nt auto oli varjus aga punktinumber päikesevalguses - kippus loetamatuks pleegitama. See pole küll äpi viga vaid telefoni fotoka dynamic range probleem. Ehk peaks siin välja kuulutama et kui Navicup näitab et on punktis ikkagi see pilt tehtud ja isegi kui on number ära pleekinud, siis seda ikkagi arvestada? Samas seesama probleem on ka odavamatel/vanematel fotokatel. Sombusemate ilmadega (nagu Saarekollil oli) pole see teema.
Üldiselt vist võib/peab tulemusega rahule jääma. Meil ju alles kolmas sõit, seega kvalifitseerume igatpidi algajateks. Esiotsas olid selgelt tugevad ja kogenud tiimid, vahetult meie ees olnud 4-5 koht oleks olnud püütavad kui ise oleks paar lolli viga vähem teinud - näiteks ühe pildi praak ja selle parandamise tulemusena ajaga napilt lõhkiminek, ning meie "firmatrikk" krossirajal Samas eks juhtus ka teistel igasugu asju, nii et "oleksid" ei loe. Aga konkurents on VABA klassis tugev ja praaki tehes poodiumile ei saa.
- vintsigunn
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 113
- Liitunud: T Apr 24, 2007 7:32 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2017 järelkaja
Tänud, Indrek sisuka kommentaari eest. Selgitan ja "kobisen" siis vastu Tore, et suures plaanis kõik meeldis.indreq kirjutas:Ma siis ka veidi kiidaks ja kobiseks:
Meeleolu ja korraldus IMHO samal heal tasemel mis eelmine aasta.
Päevade pikkused parajad, v.a. viimane päev mis oleks võinud ikka veidi tõsisem olla. See 12-13 minutit mis me sõita saime, oli ikka veidi napp.
Üldse kannatas kogu trass sel aastal ilmselt liigse kuivuse all. Korralik vihm oleks muutnud võistluse olemust oluliselt - kiiruse peale kõigi punktide noppimise asemel oleks pidanud ehk hakkama valikuid tegema et mida võtta ja mida jätta - mulle isiklikult selline formaat meeldiks veidi rohkem. Aga noh ilma vastu ei saa.
Joone puhul ma oleks teise lõigu finishi ka salajase teinud, praegusel juhul peale esimest piiksutamist läks pinge maha, võis lõigu lõppu sõita suvalise tempoga ja siis seal õiget teise piiksu hetke oodata. Muutuva kiirusega täpsuskatse iseenesest oli väga bro, meile see sobis suurepäraselt. Paar kraaviületust oleks võinud ka sisse visata, et rütmi veidi segada, praegu polnud erilisi raskusi kogu katse vältel kiiruse hoidmisega.
Mis toimus punktide koordinaatidega? Kohati oli ikka kümnete meetritega mööda pandud. Eriti esimestel punkti saabujatel oli suht keeruline. Näiteks kolmanda päeva alguses 345 (vist) oli lausa teisel pool tiiki võrreldes sellega kuhu koordinaat meid viis. Teisel päeval ühel raiesmikul oli ka punkt kõvasti mööda. 10-15m eksimusi oli lausa peoga. Kui siia juurde lisada veel suht peidetud punktid, silmatorkamatud hallikad-pleekinudkollased tahvlid, siis kohati ajas see ikka harja punaseks küll. Korralik erkpunane oleks hea värv mis looduses lihtsamini silma hakkab.
Navicupist - muidu toimis korralikult, veidi probleeme oli piltidega kus nt auto oli varjus aga punktinumber päikesevalguses - kippus loetamatuks pleegitama. See pole küll äpi viga vaid telefoni fotoka dynamic range probleem. Ehk peaks siin välja kuulutama et kui Navicup näitab et on punktis ikkagi see pilt tehtud ja isegi kui on number ära pleekinud, siis seda ikkagi arvestada? Samas seesama probleem on ka odavamatel/vanematel fotokatel. Sombusemate ilmadega (nagu Saarekollil oli) pole see teema.
Üldiselt vist võib/peab tulemusega rahule jääma. Meil ju alles kolmas sõit, seega kvalifitseerume igatpidi algajateks. Esiotsas olid selgelt tugevad ja kogenud tiimid, vahetult meie ees olnud 4-5 koht oleks olnud püütavad kui ise oleks paar lolli viga vähem teinud - näiteks ühe pildi praak ja selle parandamise tulemusena ajaga napilt lõhkiminek, ning meie "firmatrikk" krossirajal Samas eks juhtus ka teistel igasugu asju, nii et "oleksid" ei loe. Aga konkurents on VABA klassis tugev ja praaki tehes poodiumile ei saa.
VIIMANE PÄEV: Sama rada on varasemalt sõidetud oluliselt kauem ... ja põhjuse tõid juba ise välja e. rajameistrite võimetus vihmasemat ilma tellida Hoolimata sellest tundus (vähemalt postitatud videosid vaadates), et kõik ei piirdunud 12-13 min-ga, sest VABA klassi keskmiseks läbimiseks tuli ~20min ja tagumine ots jäi sinna poole tunni kanti. Arvestades küllaltki suurt osalejate arvu, stardi-intervalle ja tagumiste lõpetamist (max aega), ei olekski saanud ajaliselt pikemat katset teha, sest tulemuste väljapanemise ja lõpetamise ajakava sättis omad piirid.
JOON: Eelpool sai juba korra kommenteeritud, et rütmi segamiseks oleks metsalõike võinud tõesti lisaks olla ... siin pole midagi vastu kobiseda
KOORDINAADID: Kahjuks puudub mõningatele esinenud koordinaadi-anomaaliatele põhjendatud selgitus Meelega koordinaate keegi valesti ei pane. Tehnika (GPS seadmed) on kogu rajapaneku vältel olnud samad (sh. ka eelmistel aastatel) ja selliseid kõikumisi pole varem esinenud. Oleme täpselt sama üllatunud ja mures nagu võistlejad. Ei tea mis seekord seal taevas teisiti oli. Võistleme ju ise ka ja teame, et 10m koordinaadi "hüpe" tihedas metsas on suht ok, aga 30m juba sootuks teine teema. Seegta veelkord vabandused rajameistrite poolt ja ettetänud mõistva suhtumise eest.
NAVICUP: Pildistamise oskus, vahendid ja sellest tulenev kvaliteet ongi pika praktika tulemus (seda nii fotoka kui telefoniga). Ilmastik mõjub kõigile samamoodi ja eks me kõik oleme vähem või rohkem pildi kvaliteedist tingitud "lakse" kirja saanud. Need õppetunnid jäävad kauaks meelde Õnneks ei olnud vaja lausvihmas pildistada ... siis oleks lisaks mobiile enim mõjutavatele niiskusprobleemidele ka auravad masinad jne. Kokkuvõttes võib siiski öelda, et pildistamise kvaliteet (sh ka tehnika) on iga aastaga üha paremaks läinud. Uued ja esialgu keerulisena tunduvad rakendused loomulikult hurraa efekti kohe kaasa ei too, kuid samas kui ei tee, ei saagi teada mida veel parimini teha. Aastaga on Navicup varasemad nõrgad kohad järk-järgult likvideerinud, kuid ilmselgelt ei osata kõiki uusi võimalikke probleeme ette näha. Seekord tõi Suvesõit Navicup arendajatele rohkem kardinataguseid ideid arendamiseks (mis puudutavad kohtunike tööd). Sõitjate poolelt meie pilgu läbi asi toimis. Probleemiks sai väljaspoolt andmete lisamine, et neid ka sama programmiga vaadata/arvestada saaks. Eks me õpime kõik koos .. aga kahju, et see protsess keset võistlust toimub, mitte võistluste vahel. Tänud mõistva suhtumise eest.
Igal juhul edu firmatriki lihvimisel ja kõrgemate kohtade püüdmisel.
Klassid: TR-1, VABA, TUR / Võistkond: Ratturid / 4x4 kohtunik / Vintsisõltlane alates 2005
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2635
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2017 järelkaja
Meie jäime korraldusliku poolega ja rajaga rahule. Imekombel ei pand navikapp ka näkku.
Teise päeva hommiikul poegis meil vintsi korpus. Sellega algas meile safari. Sai siis 3 päeva vanakooli offrõudi harrastatud = sai hulga uusi häid kogemusi juurde. JÄME TÄNU kõigile kes meid rajal aitasid ja välja kannatasid.
Miski genekapervo käias oma pilli igal võimalikul ajal laagris. Kui tahtsin õhtul küsima minna,milleks toodab, ei õnnestunud kedagi x5 lähedusest leida. Aga pill uugas täiega. Uus mood vist...
#510
Linnamehed ..ja üks maamees
Teise päeva hommiikul poegis meil vintsi korpus. Sellega algas meile safari. Sai siis 3 päeva vanakooli offrõudi harrastatud = sai hulga uusi häid kogemusi juurde. JÄME TÄNU kõigile kes meid rajal aitasid ja välja kannatasid.
Miski genekapervo käias oma pilli igal võimalikul ajal laagris. Kui tahtsin õhtul küsima minna,milleks toodab, ei õnnestunud kedagi x5 lähedusest leida. Aga pill uugas täiega. Uus mood vist...
#510
Linnamehed ..ja üks maamees
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2017 järelkaja
Mulle see navicupi süsteem täitsa meeldib, hea lihtne. Kasutasime mingi 3-4a vana CAT telefoni junni, millel oli tehase seadete reset tehtud, ehk facebookid ja loomad läinud. Toimis edukalt. Ekraani läikimine oli probleemiks kohati aga sellega harjub ära.
navicup oli küll korra vale pildi üles laadinud miskipärast kuid pärast sai telefoni galeriist ka öige pildi kätte.
navicup oli küll korra vale pildi üles laadinud miskipärast kuid pärast sai telefoni galeriist ka öige pildi kätte.
Team saarlased
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2017 järelkaja
Turistide LK1 ja Läti katusemeistrite päästmine:
http://www.landy.ee/offroad/videos/2017_sms_tur_lk1.mp4
http://www.landy.ee/offroad/videos/2017_sms_tur_lk1.mp4
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi