1. leht 4-st

Saarekoll X - järelkaja

Postitatud: P Mai 28, 2017 11:12 pm
Postitas Urvo
Kiire kommentaar peale sõitu.

Minu arvates oli üks väga vinge asi kokku pandud korraldajatel. Katsete formaat ning raja raskus ja mitmekesisus oli meie jaoks üks paremaid, kui mitte kõige parem viimastel aastatel TR1/Vaba jaoks. Ainus asi mis natuke nihu läks oli LK5 esimesed kolm suuremat kraavi. Need oleks võinud olemata olla. Aga järele mõeldes ei muutnud see meie jaoks üleüldist positiivset emotsiooni.

Tahaks loota, et tuleb ka 11. Saarekoll!

Tänan Askot ja kogu tema meeskonda.

Re: Saarekoll X

Postitatud: E Mai 29, 2017 9:53 am
Postitas LauriJ
Meile ka väga meeldis. Rada oli väga mitmekesine ning tulemusi mõjutas pigem navigeerimise strateegia, kui kiirus rajal (pidime ülesõitudel ca 60ga sõitma, et mootor kuumaks ei läheks ning kaotasime seal veidi aega).
Paar soovitust ka järgmiseks aastaks. Need keelualad võiks gpx failiga ka kaasa tulla. Telefon kus navicup jookseb, on tavaliselt kuskile veekindlasse kohta ära peidetud ning seda ei saa jälgida (vibreerimist ka ei tunne). See paberlegend ei pea ka suplusele vastu ning siis olemegi infota. Loodetavasti need keelualadesse sõidud ei too ajalehte "toredaid" artikkleid kaasa seekord :D

Kuulsin paljudelt ka nurinat, et ülesõidud on pikad. Ma ütleks selle kohta, et korraldage ise võistlus ning proovige raja jaoks maa-alasi saada (mis oleks ka huvitavad ning erinevate elementidega) ja siis alles sõna võtta. Minuarust oli Saarekoll sellel aastal väga hea ning nüüd kus asi ainult paremuse poole läheb, on vale aeg püss põõsasse visata. :) Kui rahaliselt välja ei tule, siis tõsta veidi osalustasu (paljudele see ei meeldi aga ilma võistlusteta olla on veel halvem).

Re: Saarekoll X

Postitatud: E Mai 29, 2017 11:31 am
Postitas virkostone
Atv seisukohalt siis võistlus täitsa vägev. Võistluste pikkus oli täpselt paras, ei igatse üldse seda 21 tunni pikkust sõitu mis oli eelmine aasta. Algselt plaanitud kaks pikka päeva (pluss kolmanda päeva üks katse) ei oleks minu arvates kuidagi parem olnud kui praegune sõit. Eks pikad ülesõidud olegi selle võistluse üks eripära, kuid rada on selle eest vähemalt vaheldusrikas.
Reedese katse tegi väga ohtlikuks tolm aga ega ilma vastu ei saa, samamoodi ilmast tulenevalt olid eelmise aasta sügavad veekohad see aasta ikka üpris napid, nagu kuuldud, siis mõne jaoks olidki liiast.
Tänud korraldajatele!

Re: Saarekoll X

Postitatud: E Mai 29, 2017 12:26 pm
Postitas niux
Meie jäime ka väga rahule, väga mõnusa formaadiga võistlus oli. Suured tänud Askole ja teistele korraldajatele ja loodame, et tuleb ikka Saarekoll nr 11 ka :)

Re: Saarekoll X

Postitatud: E Mai 29, 2017 12:28 pm
Postitas LauriJ
Ühe video jõudsin teha:

Re: Saarekoll X

Postitatud: E Mai 29, 2017 1:24 pm
Postitas Priit82
Tere,

Meile ka selle aasta saarekolli rajad väga meeldisid, ühinen Urvo arvamusega, et tõesti üks parim radade kompott üle pikkade aastate.
Kahjuks seekord offroadi kunn ei olnud meie poolt ja lammutas autot päris usinalt, millega seoses sai kõvasti aega kaotatud,(+veel muidugi üks omapoolne korralik kasjakk :D ) aga kõik mis ei tapa teeb tugevaks :)
Igatahes mina loodan ka, et Askol siiski ei ole see viimane aasta saarekolli teha :) Seoses sellega siis ka suurimad tänud Askole ja kogu tema meeskonnale. Hoidke ikka lippu kõrgel :)

Priit

Re: Saarekoll X

Postitatud: E Mai 29, 2017 2:33 pm
Postitas helar
Täname. Nagu lubatud oli, siis väga mõnusad SÕIDETAVAD ja nauditavad rajad. Super!

Linnamehed

Re: Saarekoll X

Postitatud: E Mai 29, 2017 3:32 pm
Postitas tmax
Me täname ka rajameistreid. Sellis sõitu mida saab ka nautida, sellist ei ole ammu olnud. Oli kõike, sai vett kes tahtis ja sai ka külili kes tahtis!!! Meil midagi suurt ei juhtunud nii et võib väga rahule jääda.

Re: Saarekoll X

Postitatud: E Mai 29, 2017 8:12 pm
Postitas Alar.V
Annan ka suure kiituse rajameistrile ja üldisele korraldusele. Oli vägagi mitmekesine ja jõukohane ka tr-1 masinale. Kahjuks ei saanud seda piisavalt nautida. Enamus ajast liikusime 2wd, kuna esisild kippus välja hüppama. Aga sõita sai küll :wink:. LK-3 alguses lõpetas korraks ka ventikas töö, ning pidime natuke jahtuma ja vea leidsime ka kiirelt ülesse. Kahjuks LK-3 lõpuosas otsustas aga masin keset tiiki üldse seisma jääda ja sinna me võistlus lõppeski. Suur kummardus Esko Team'le (107), et leidsite selle aja ja tirisite meid kuivale maale tagasi :beer:. Oli ka paar VABA klassi meeskonda, kes kõva põhjaga tiigis kartsid vist kinni jääda ja kihutasid sellise lainega mööda, et meil masin liikus lainega oma pool meetrit edasi ja auto kapotel olnud piloot pidi korralikult tasakaalu hoidma. See selleks, viga teada, aga edasi omal jõul poleks enam liikuda ikka saanud. Eesmärk oli küll lihtsalt võistlus lõpuni sõita, aga mis teha. Meeldiv oli peale aastaid tagasi olla, aga kahju on näha et tr-1 see aasta "puhkab". Ega saarlased tervet hooaega seda klassi ka elus hoia ;)

Re: Saarekoll X

Postitatud: E Mai 29, 2017 8:25 pm
Postitas smurhv
Sõit oli lahe!!!
5+ korraldajatele. Loodame et järgmine aasta ikka uuesti!

Re: Saarekoll X - järelkaja

Postitatud: E Mai 29, 2017 10:20 pm
Postitas jyrxixx
Mad Toy tiimi nimel kirjutan,et jäime ka väga rahule rajaga. Küll valmistas meile suurimat muret joonorienteerumine kuid puhtalt enda viga. Teise päeva rada oli rajult hea ja täpselt paras :)!! Kruusa muda kive ja kõike !! Super töö !! Eelnevatest komentaaridest välja tulnud surnud TR1 tiigis - nende meeste ees peame vabandama .. kuna kahtlustan,et meie olime see meeskond kes lainetas. Kuid põhjusega... Lahkunud turbolõdvik imes sisse vett ja pidime kiiremas korras sealt välja saama ... Loodan et pikka viha ei pea :oops: Linnakatse oli see aasta super :) kui alguse kraavid välja arvata oli päris mõnus :) Ühtlasi tulid linna katselt ka ainukesed kerelised kahjud autoga kui mingi vend ei suutnud oma TR3 autoga toime tulla niites maha meie peegli tiiva kortsu ja suunatule ning esitule ... tagatipuks põletas rehvi ka veel esi raual ... väga not cool
.. https://www.youtube.com/watch?v=LgISXQQ ... e=youtu.be

Muidu hea töö ja kindlasti ootame 11 numbriga algavat kolli :)!!

Re: Saarekoll X - järelkaja

Postitatud: E Mai 29, 2017 11:25 pm
Postitas K.Kotkas
jyrxixx kirjutas: Ühtlasi tulid linna katselt ka ainukesed kerelised kahjud autoga kui mingi vend ei suutnud oma TR3 autoga toime tulla niites maha meie peegli tiiva kortsu ja suunatule ning esitule ... tagatipuks põletas rehvi ka veel esi raual ... väga not cool
.. https://www.youtube.com/watch?v=LgISXQQ ... e=youtu.be

Muidu hea töö ja kindlasti ootame 11 numbriga algavat kolli :)!!
Ma pole juba aastaid korraga nii palju naernud. See klipp läheb mul kohe TR-5 kõrvale pingereas. Publiku ahhetamine, väsinud vintsimees aeglaselt pooliva vintsiga ja siis kõrval TR-3 wheelit tegemas. ja ärme publiku kommentaare ja emotsioone märkamata jäta. :br :eek


Tundmatuks jääda sooviv poeet (nimi Armeenia Raadiole teada) kirjutas järgmised read
Ta teadis juba päeval,et läheb jamaks ja sülitas turbolõdviku küljest.Aga superturistid kiusasid opelit ja ei lubanud tiiki tühjaks juua.Õhtul Saigi Opel oma karistuse,milles tegelikult on süüdi Draakon,kes teda õigel ajal välja ei imenud

Re: Saarekoll X - järelkaja

Postitatud: E Mai 29, 2017 11:34 pm
Postitas Paul
jyrxixx kirjutas:mingi vend ei suutnud oma TR3 autoga toime tulla niites maha meie peegli tiiva kortsu ja suunatule ning esitule ... tagatipuks põletas rehvi ka veel esi raual ... väga not cool
Sealt lähedalt möödasõitnud võistlusautost tulnud info põhjal olla Opel solvunult ise need tükid küljest sülitanud ;)


Ilmselt pisut korralduslik möödapanek on saata turistid augule punniks ette ja saata siis saavutussportlased neist üle sõitma ;)

Re: Saarekoll X - järelkaja

Postitatud: E Mai 29, 2017 11:48 pm
Postitas marauder
TR3 meelest on muud vöistlusklassid turistid vöi?

Siin muidu gramm kvaliteetsemat videot sellest intsidendist. Kerge sorri oleks ikka pöhjendatud ma arvan, mitte ilkuda niisama?

https://www.facebook.com/harri.kaert/vi ... nref=story

Re: Saarekoll X - järelkaja

Postitatud: T Mai 30, 2017 12:04 am
Postitas deep
Hei,
Kuna meie Team Saarlaste rooli ja istmevaheline tihend on kusagil kaugel maal suuremate autodega söitmas, siis vötsin osa Kasesalu.ee (nr.514) tiimist.
Pean mainima, et üritus oli super, rada meeldis ja lisakatsed ka väga head. LK3 oli pönev, polnud seda ainult karjääris tiirutamist, vaid ikka metsa ja tüma ja köike, korra parkisime küll rahva röömuks auto külili aga ega sellepärast edasi söitmata ei jäänud. Aitäh neile kes aitasid kiiresti püsti vintsida! Seda pean minagi mainima, et paberkandjal info muutus suhteliselt kiiresti loetamatuks.

Üks asi aga hakkas kummitama, nimelt LK5 teine kraav- meie jaoks loomulikult vintsikraav. On juba võistluse löpusirge ja jõuame kraavi juurde, ma mingi davai vintsnöör kätte- hõikan "lihtne". Siis vaatas mulle otsa körvalt Urvo, mötiskles hetke ja küsis: "Kas ikka on nii lihtne?" Tol hetkel motivatsioon oli laes, teeme ära! aga kui nina kraavipöhja sai aetud ja vints kerima lülitatud, siis kostus ainult ragin. Vintsikardaani rist oli ribadeks ja me ju ei teadnud mis seal üldse edasi veel tuleb, jäime juba teistele vöistlejatele jalgu ja vintsiti meid tagurpidi välja kraavipervele tagasi. Önneks oli tagant poolt veel tulemas MAD TOY ja ega omad poisid hätta ei jäta, vintsisid meid sealt läbi ja selgus, et olige ainuke koht. MAD TOYga panime siis üksteise sabas edasi, kui emmal-kummal midagi on siis saame aidata. Saimegi ka neile üks kraav ankruks olla ja vähemalt löpetasime, kuigi aega kaotasime megalt. Eks vanasönagi ütleb, et ära höiska enne öhtut ja nagu kiuste nii läks.

Tahaks veel mainida, et sel aastal oli ka väga palju pealtvaatajaid, mis on muidugi äärmiselt meeldiv. Korralduse poole saan aru, et sellise asjaga on väga kiire aga annan väikese vihje. Mainiti, et väga paljud käisid Saaremaa Turismiinfokeskuses küsimas, kus asub see LK4 põld ja kuhu oleks veel hea vaatama minna aga selle kohta oli info veidike kesine ja töötaja ka koos Saarekolli kodulehega ei osanud nendele küsimustele vastata.

Kiidusõnad, meie jäime küll rahule ja ootame järgmist kolli! :twisted:
Pilt