Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Oliver, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2625
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja

PostitusPostitas erik » E Veebr 13, 2017 12:02 pm

läks läks kergeks, isegi lendas natuke:

https://youtu.be/JT3-V0vylMw
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4148
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja

PostitusPostitas Movistar » E Veebr 13, 2017 4:59 pm

Mis muud ikka öelda kui,et äge oli :D
Rasmus and Co.le tänud tubli töö eest . Ainult kahju vaadata kui vähe võistlejaid kohal oli. TR1 on vist üldse välja surnud.
Aga see kihutamine oli päris fun ja sellist konkurentsi pole ammu näinud ,kus on nii väikesed vahed ja selline sekund,sekundisse vajutamine käib.
Aga sellel on lihtne põhjus. Rada oli lihtne ja see ei andnud enam autodele mingit eelist . Lugema hakkasid hoopis teised põhjused ja kuidas kellegil joppas ehk õnn.
Enamus TR3-sid ei vintsinud mitte kordagi . Ma sain ikka 2x seda teha .
Ja no eriti hea on vaadata,et auto on peaaegu puhas ja väliselt on ka kõik terve .Ei mäletagi ,et sellist olukorda varem olnud oleks.
Selline peakski offroad olema. Mitte kurguni nss,kuskil katuseni staaugus ,vaid mõnus sõit mööda maastikku.
Arusaadavalt oli ilmal oma roll aga vähemalt mõtteainet teistele korraldajatele,et pole vaja teha rada üliraskeks ja sisse toppida 1,5 m tiike.See pole enam fun ja pole ka kunagi olnud .
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15462
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja

PostitusPostitas Landy » E Veebr 13, 2017 9:28 pm

Kohtuniku mätta otsast suured tänud võistlejatele-kaasaelajatele!
Rusika vibutus jommis ja end ohtu seadavate ja härga täis pealtvaatajate suunas.

Juhin võistlejate tähelepanu sellele, et oli üsna palju tehnilist praaki fotode hulgas - okste ja autode varju jäänud käed, näod ning kontrollunkti tähised. Paljusid meeskondi päästis topelt foto. Olge ülejäänud hooja jooksul tähelepanelikumad!

Loomulikult suurt tänu kakorraldajatele!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
donalds
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: R Nov 04, 2005 2:14 pm
Asukoht: tln
Kontakt:

Re: Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja

PostitusPostitas donalds » E Veebr 13, 2017 9:45 pm

Ja kuhu pildid laadisid, mis tegid, vaataks kah huviga...
Aega läheb aga asja saab...

Donald
58290905
Sirle
Off Roader Wannabe
Postitusi: 26
Liitunud: T Jaan 27, 2015 9:30 pm

Re: Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja

PostitusPostitas Sirle » T Veebr 14, 2017 11:12 am

Pisike pildigalerii Suurest Maasturite Talvesprindist 2017 :)!

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 35d69d4890

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 6a2111b44c


Tervitustega

Sirle
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 440
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Re: Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja

PostitusPostitas eero I » T Veebr 14, 2017 11:32 am

erik kirjutas:Eero kiiretel võistlustel on adrekas suht laes, kergelt tuleb sõim üle huulte. Pärast finižit on jälle žill. Kui Hotsteel mulle korralik pauguga otsa tagurdas, ütlesin ka sõnu, mida hiljem ei taha enam mäletada. :)
Saan aru, Erik.
Tegin postituse pigem preventiivse mõttega, nagu ilmselt ka Lauri.
Tema juhtis tähelepanu, et punktis ei maksa muneda. Mina juhtisin tähelepanu,lisaks eelnevale, et kui keegi aju on punktis kohvi jooma hakanud siis ei maksa kohe selga sõita, kaotajaks jäävad mõlemad.
Ja sõimamist tulebki, vähemat hiljem, häbeneda. Ka siis ei ole veel päris lootusetu juhtum.

Ilusat sõbrapäeva kõigile

Eero
maxs4x4
Rookie
Postitusi: 1
Liitunud: T Veebr 14, 2017 9:54 pm

Re: Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja

PostitusPostitas maxs4x4 » T Veebr 14, 2017 10:20 pm

Movistar kirjutas:Mis muud ikka öelda kui,et äge oli :D
Rasmus and Co.le tänud tubli töö eest . Ainult kahju vaadata kui vähe võistlejaid kohal oli. TR1 on vist üldse välja surnud.
Aga see kihutamine oli päris fun ja sellist konkurentsi pole ammu näinud ,kus on nii väikesed vahed ja selline sekund,sekundisse vajutamine käib.
Aga sellel on lihtne põhjus. Rada oli lihtne ja see ei andnud enam autodele mingit eelist . Lugema hakkasid hoopis teised põhjused ja kuidas kellegil joppas ehk õnn.
Enamus TR3-sid ei vintsinud mitte kordagi . Ma sain ikka 2x seda teha .
Ja no eriti hea on vaadata,et auto on peaaegu puhas ja väliselt on ka kõik terve .Ei mäletagi ,et sellist olukorda varem olnud oleks.
Selline peakski offroad olema. Mitte kurguni nss,kuskil katuseni staaugus ,vaid mõnus sõit mööda maastikku.
Arusaadavalt oli ilmal oma roll aga vähemalt mõtteainet teistele korraldajatele,et pole vaja teha rada üliraskeks ja sisse toppida 1,5 m tiike.See pole enam fun ja pole ka kunagi olnud .


Tere!

Sõidan ise TR1 klassis nii ringrajal, kui orienteerumistel. TR1 klass pole välja surnud vaid kuna enamus sõite peame sõitma vabaklassi ja TR3 radadel, mis pole eriti lõbus....kui rada läbida ainult vintsides.
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1277
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Kontakt:

Re: Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja

PostitusPostitas tai » K Veebr 15, 2017 8:05 am

Kõigepealt tänud Rasmus ja co'le hea raja eest - ei julge mõeldagi oleks ilm natuke soojem olnud oleks oluliselt ilasem see üritus olnud. Olles eelviimasel katsel võtnud vintsiga ühest jääaugust pinnaseproovi hakkas fantaasia tööle :D Meeldis paindlikkus korraldamisel, kui kõigil oli jahe ja tehti välkotsus, et kihutage koju! 5+
Nüüd aga naljakamatel teemadel ehk siis minul foorumit lugedes tekkis tunne, et ma olen eksinud jälle mingi eile vastu võetud eurodirekdiivi vastu. Ehk siis see vahejuhtum seal künka otsas.
Selgitame siis olukorda. Teadupärast osava parkimise tulemina saab punkti pildistada ka autost ehk siis nägu auto nr ja punktitahvli saab pildile ka autost lahkumata. Kuna meie navigatsioonitehnika tegeles usina näkku panemisega siis oi plaan parkida auto paika teha pilt ja minema sõita mina sel ajal võitlesin viirusega nimega windows (vabandused lõunavabariiklaste ees, et ma teie hella hinge pihta häält tõstsin) Ausõna nähes järgmine kord teid tulemas tulen varakult vastu ja juhatan teile teed ja jätan oma toimetused sinna paika. Sest tark ei torma ja rapsida pole mõtet sest see ei ole ju malemäng.

edit: Edasi me kahjuks sõita ei saanud kuna oleks punkti puu maha sõitnud. Oli siiski üllatav palju seda katselet oli tehtud.
Igatahes oli kena nädalavahetus

peace
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1120
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja

PostitusPostitas enx » K Veebr 15, 2017 12:18 pm

maxs4x4 kirjutas:
Movistar kirjutas:Mis muud ikka öelda kui,et äge oli :D
Rasmus and Co.le tänud tubli töö eest . Ainult kahju vaadata kui vähe võistlejaid kohal oli. TR1 on vist üldse välja surnud.
Aga see kihutamine oli päris fun ja sellist konkurentsi pole ammu näinud ,kus on nii väikesed vahed ja selline sekund,sekundisse vajutamine käib.
Aga sellel on lihtne põhjus. Rada oli lihtne ja see ei andnud enam autodele mingit eelist . Lugema hakkasid hoopis teised põhjused ja kuidas kellegil joppas ehk õnn.
Enamus TR3-sid ei vintsinud mitte kordagi . Ma sain ikka 2x seda teha .
Ja no eriti hea on vaadata,et auto on peaaegu puhas ja väliselt on ka kõik terve .Ei mäletagi ,et sellist olukorda varem olnud oleks.
Selline peakski offroad olema. Mitte kurguni nss,kuskil katuseni staaugus ,vaid mõnus sõit mööda maastikku.
Arusaadavalt oli ilmal oma roll aga vähemalt mõtteainet teistele korraldajatele,et pole vaja teha rada üliraskeks ja sisse toppida 1,5 m tiike.See pole enam fun ja pole ka kunagi olnud .


Tere!

Sõidan ise TR1 klassis nii ringrajal, kui orienteerumistel. TR1 klass pole välja surnud vaid kuna enamus sõite peame sõitma vabaklassi ja TR3 radadel, mis pole eriti lõbus....kui rada läbida ainult vintsides.


Teemast küll mööda, aga huvi pärast küsin, kus see orienteerumise võistlus oli lähiajal, kus ainult vintsi otsas rippusid? Kargaja Kuningas?
Loodan, et korraldajad siit miskeid järeldusi ei tee, et rajad on rasked.
Sämmy Offroad Team
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1188
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja

PostitusPostitas LauriJ » K Veebr 15, 2017 12:32 pm

Mindki huvitav see väide, et TR1 ainult vintsi otsas istub.
Talvesprint eelmine aasta oli samuti külmunud pinnasel - seega väga vist ei vintsitud.
Saaremaal oli vintsimist ülivähe.
Suvesõit ka nagu kergemapoolne.
Kargajal tegime võimaluste piires ikka kerge raja aga see osutus paljudele päris raskeks katsumuseks (ütleks, et 2015 Sults oli ikka raskem raja poolest). Hooaja lõpus ühe sõidu võiks ju raskema ka teha, et tükiks ajaks isu täis saaks. :)

Kui igal võistlusel TR1 klassis ainult vintsi otsas istud, siis ehk tasuks sõiduvõtted ülevaadata? Mitte midagi isiklikku aga vahepeal näeb metsas ikka väga üllatavaid lahendusi (teen isegi vahepeal :D ). Lisaks veel, et rada ei saagi teha jõukohast kõigile, Kargajal nt arvestasime, et viimased suure tõenäosusega rada lõpuni ei jõua sõita (kui oleks jõudnud, siis esimestel oleks päev päris lühikeseks jäänud - kiirusevahed on isegi ühe klassi piires VÄGA suured).
TR3 "ZukMy - #302" , Defender 110, W463 G350, Jeep GC WK2, F15 40d
Estonian Offroad Team facebookis
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4263
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja

PostitusPostitas MahviaDeTyrk » K Veebr 15, 2017 6:30 pm

maxs4x4 kirjutas:Tere!

Sõidan ise TR1 klassis nii ringrajal, kui orienteerumistel. TR1 klass pole välja surnud vaid kuna enamus sõite peame sõitma vabaklassi ja TR3 radadel, mis pole eriti lõbus....kui rada läbida ainult vintsides.


Mitmel võistlusel eelmisel aastal oleks mõni VABA masin TR1ga koos enam-vähem samal rajal võisteldes poodiumile mahtunud ?
Kui ikka vintsimees juba välja peab minema, ju siis juht eksis :twisted:
tartuoffroad.ee
Kasutaja avatar
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 776
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

Re: Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja

PostitusPostitas Jünger » N Veebr 16, 2017 1:53 pm

maxs4x4 kirjutas:
Tere!

Sõidan ise TR1 klassis nii ringrajal, kui orienteerumistel. TR1 klass pole välja surnud vaid kuna enamus sõite peame sõitma vabaklassi ja TR3 radadel, mis pole eriti lõbus....kui rada läbida ainult vintsides.


Tr1 rajad ei ole kindlasti sellised! Sellisel juhul pead sa vaatama peeglisse või oma kaardilugejale otsa.
Tr1 ei sõida kohe kindlasti Tr3 rada, vaid Tr3 sõidab Tr1 rada. Kargajal oli väga selgelt näha, kui kõvad tr3 mehed on, kui neile tehakse lõpuks enda masinaklassile vastav rada.
Ja minu tagasihoidlik arvamus on, et tehes selliseid mõtteavaldusi, võiksid ennast identifitseerida, ehk et mis meeskond ja kellega tegu.


Kaspar Puström
7 aastat Tr1 nühkinud
Mudane aastast 2005.
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1744
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Re: Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja

PostitusPostitas Maasturid » N Veebr 16, 2017 2:53 pm

maxs4x4 kirjutas:Tere!

Sõidan ise TR1 klassis nii ringrajal, kui orienteerumistel. TR1 klass pole välja surnud vaid kuna enamus sõite peame sõitma vabaklassi ja TR3 radadel, mis pole eriti lõbus....kui rada läbida ainult vintsides.


Kodanik ju mõned päevad tagasi foorumiga liitunud ja ehk pole ka võistlusrajal seda kogemust ja sõiduoskust veel piisavalt kogunenud aga küll see ka ajapikku tuleb.
Kuuldavasti on hetkel TR-1 elu ikka päris kerge ja vintsi otsas ei riputa.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
*LC70 / LC125
*Wildtrak
Kasutaja avatar
smurhv
Rock Crawler
Postitusi: 970
Liitunud: N Veebr 15, 2007 9:59 pm

Re: Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja

PostitusPostitas smurhv » N Veebr 16, 2017 9:48 pm

Mis tr2 toimub? Miks sõitjad pole?
Y61
#540 Mudmen
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1188
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja

PostitusPostitas LauriJ » N Veebr 16, 2017 9:53 pm

TR2? Seda klassi enam pole ju...
TR3 "ZukMy - #302" , Defender 110, W463 G350, Jeep GC WK2, F15 40d
Estonian Offroad Team facebookis

Mine “Võistlused/Competitions”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist