Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja
Mis muud ikka öelda kui,et äge oli
Rasmus and Co.le tänud tubli töö eest . Ainult kahju vaadata kui vähe võistlejaid kohal oli. TR1 on vist üldse välja surnud.
Aga see kihutamine oli päris fun ja sellist konkurentsi pole ammu näinud ,kus on nii väikesed vahed ja selline sekund,sekundisse vajutamine käib.
Aga sellel on lihtne põhjus. Rada oli lihtne ja see ei andnud enam autodele mingit eelist . Lugema hakkasid hoopis teised põhjused ja kuidas kellegil joppas ehk õnn.
Enamus TR3-sid ei vintsinud mitte kordagi . Ma sain ikka 2x seda teha .
Ja no eriti hea on vaadata,et auto on peaaegu puhas ja väliselt on ka kõik terve .Ei mäletagi ,et sellist olukorda varem olnud oleks.
Selline peakski offroad olema. Mitte kurguni nss,kuskil katuseni staaugus ,vaid mõnus sõit mööda maastikku.
Arusaadavalt oli ilmal oma roll aga vähemalt mõtteainet teistele korraldajatele,et pole vaja teha rada üliraskeks ja sisse toppida 1,5 m tiike.See pole enam fun ja pole ka kunagi olnud .
Rasmus and Co.le tänud tubli töö eest . Ainult kahju vaadata kui vähe võistlejaid kohal oli. TR1 on vist üldse välja surnud.
Aga see kihutamine oli päris fun ja sellist konkurentsi pole ammu näinud ,kus on nii väikesed vahed ja selline sekund,sekundisse vajutamine käib.
Aga sellel on lihtne põhjus. Rada oli lihtne ja see ei andnud enam autodele mingit eelist . Lugema hakkasid hoopis teised põhjused ja kuidas kellegil joppas ehk õnn.
Enamus TR3-sid ei vintsinud mitte kordagi . Ma sain ikka 2x seda teha .
Ja no eriti hea on vaadata,et auto on peaaegu puhas ja väliselt on ka kõik terve .Ei mäletagi ,et sellist olukorda varem olnud oleks.
Selline peakski offroad olema. Mitte kurguni nss,kuskil katuseni staaugus ,vaid mõnus sõit mööda maastikku.
Arusaadavalt oli ilmal oma roll aga vähemalt mõtteainet teistele korraldajatele,et pole vaja teha rada üliraskeks ja sisse toppida 1,5 m tiike.See pole enam fun ja pole ka kunagi olnud .
HM Racing Team
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja
Kohtuniku mätta otsast suured tänud võistlejatele-kaasaelajatele!
Rusika vibutus jommis ja end ohtu seadavate ja härga täis pealtvaatajate suunas.
Juhin võistlejate tähelepanu sellele, et oli üsna palju tehnilist praaki fotode hulgas - okste ja autode varju jäänud käed, näod ning kontrollunkti tähised. Paljusid meeskondi päästis topelt foto. Olge ülejäänud hooja jooksul tähelepanelikumad!
Loomulikult suurt tänu kakorraldajatele!
Rusika vibutus jommis ja end ohtu seadavate ja härga täis pealtvaatajate suunas.
Juhin võistlejate tähelepanu sellele, et oli üsna palju tehnilist praaki fotode hulgas - okste ja autode varju jäänud käed, näod ning kontrollunkti tähised. Paljusid meeskondi päästis topelt foto. Olge ülejäänud hooja jooksul tähelepanelikumad!
Loomulikult suurt tänu kakorraldajatele!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja
Ja kuhu pildid laadisid, mis tegid, vaataks kah huviga...
Aega läheb aga asja saab...
Donald
58290905
Donald
58290905
Re: Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja
Pisike pildigalerii Suurest Maasturite Talvesprindist 2017 !
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 35d69d4890
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 6a2111b44c
Tervitustega
Sirle
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 35d69d4890
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 6a2111b44c
Tervitustega
Sirle
Re: Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja
Saan aru, Erik.erik kirjutas: Eero kiiretel võistlustel on adrekas suht laes, kergelt tuleb sõim üle huulte. Pärast finižit on jälle žill. Kui Hotsteel mulle korralik pauguga otsa tagurdas, ütlesin ka sõnu, mida hiljem ei taha enam mäletada.
Tegin postituse pigem preventiivse mõttega, nagu ilmselt ka Lauri.
Tema juhtis tähelepanu, et punktis ei maksa muneda. Mina juhtisin tähelepanu,lisaks eelnevale, et kui keegi aju on punktis kohvi jooma hakanud siis ei maksa kohe selga sõita, kaotajaks jäävad mõlemad.
Ja sõimamist tulebki, vähemat hiljem, häbeneda. Ka siis ei ole veel päris lootusetu juhtum.
Ilusat sõbrapäeva kõigile
Eero
Re: Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja
Tere!Movistar kirjutas:Mis muud ikka öelda kui,et äge oli
Rasmus and Co.le tänud tubli töö eest . Ainult kahju vaadata kui vähe võistlejaid kohal oli. TR1 on vist üldse välja surnud.
Aga see kihutamine oli päris fun ja sellist konkurentsi pole ammu näinud ,kus on nii väikesed vahed ja selline sekund,sekundisse vajutamine käib.
Aga sellel on lihtne põhjus. Rada oli lihtne ja see ei andnud enam autodele mingit eelist . Lugema hakkasid hoopis teised põhjused ja kuidas kellegil joppas ehk õnn.
Enamus TR3-sid ei vintsinud mitte kordagi . Ma sain ikka 2x seda teha .
Ja no eriti hea on vaadata,et auto on peaaegu puhas ja väliselt on ka kõik terve .Ei mäletagi ,et sellist olukorda varem olnud oleks.
Selline peakski offroad olema. Mitte kurguni nss,kuskil katuseni staaugus ,vaid mõnus sõit mööda maastikku.
Arusaadavalt oli ilmal oma roll aga vähemalt mõtteainet teistele korraldajatele,et pole vaja teha rada üliraskeks ja sisse toppida 1,5 m tiike.See pole enam fun ja pole ka kunagi olnud .
Sõidan ise TR1 klassis nii ringrajal, kui orienteerumistel. TR1 klass pole välja surnud vaid kuna enamus sõite peame sõitma vabaklassi ja TR3 radadel, mis pole eriti lõbus....kui rada läbida ainult vintsides.
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Re: Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja
Kõigepealt tänud Rasmus ja co'le hea raja eest - ei julge mõeldagi oleks ilm natuke soojem olnud oleks oluliselt ilasem see üritus olnud. Olles eelviimasel katsel võtnud vintsiga ühest jääaugust pinnaseproovi hakkas fantaasia tööle Meeldis paindlikkus korraldamisel, kui kõigil oli jahe ja tehti välkotsus, et kihutage koju! 5+
Nüüd aga naljakamatel teemadel ehk siis minul foorumit lugedes tekkis tunne, et ma olen eksinud jälle mingi eile vastu võetud eurodirekdiivi vastu. Ehk siis see vahejuhtum seal künka otsas.
Selgitame siis olukorda. Teadupärast osava parkimise tulemina saab punkti pildistada ka autost ehk siis nägu auto nr ja punktitahvli saab pildile ka autost lahkumata. Kuna meie navigatsioonitehnika tegeles usina näkku panemisega siis oi plaan parkida auto paika teha pilt ja minema sõita mina sel ajal võitlesin viirusega nimega windows (vabandused lõunavabariiklaste ees, et ma teie hella hinge pihta häält tõstsin) Ausõna nähes järgmine kord teid tulemas tulen varakult vastu ja juhatan teile teed ja jätan oma toimetused sinna paika. Sest tark ei torma ja rapsida pole mõtet sest see ei ole ju malemäng.
edit: Edasi me kahjuks sõita ei saanud kuna oleks punkti puu maha sõitnud. Oli siiski üllatav palju seda katselet oli tehtud.
Igatahes oli kena nädalavahetus
peace
Nüüd aga naljakamatel teemadel ehk siis minul foorumit lugedes tekkis tunne, et ma olen eksinud jälle mingi eile vastu võetud eurodirekdiivi vastu. Ehk siis see vahejuhtum seal künka otsas.
Selgitame siis olukorda. Teadupärast osava parkimise tulemina saab punkti pildistada ka autost ehk siis nägu auto nr ja punktitahvli saab pildile ka autost lahkumata. Kuna meie navigatsioonitehnika tegeles usina näkku panemisega siis oi plaan parkida auto paika teha pilt ja minema sõita mina sel ajal võitlesin viirusega nimega windows (vabandused lõunavabariiklaste ees, et ma teie hella hinge pihta häält tõstsin) Ausõna nähes järgmine kord teid tulemas tulen varakult vastu ja juhatan teile teed ja jätan oma toimetused sinna paika. Sest tark ei torma ja rapsida pole mõtet sest see ei ole ju malemäng.
edit: Edasi me kahjuks sõita ei saanud kuna oleks punkti puu maha sõitnud. Oli siiski üllatav palju seda katselet oli tehtud.
Igatahes oli kena nädalavahetus
peace
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221
Re: Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja
Teemast küll mööda, aga huvi pärast küsin, kus see orienteerumise võistlus oli lähiajal, kus ainult vintsi otsas rippusid? Kargaja Kuningas?maxs4x4 kirjutas:Tere!Movistar kirjutas:Mis muud ikka öelda kui,et äge oli
Rasmus and Co.le tänud tubli töö eest . Ainult kahju vaadata kui vähe võistlejaid kohal oli. TR1 on vist üldse välja surnud.
Aga see kihutamine oli päris fun ja sellist konkurentsi pole ammu näinud ,kus on nii väikesed vahed ja selline sekund,sekundisse vajutamine käib.
Aga sellel on lihtne põhjus. Rada oli lihtne ja see ei andnud enam autodele mingit eelist . Lugema hakkasid hoopis teised põhjused ja kuidas kellegil joppas ehk õnn.
Enamus TR3-sid ei vintsinud mitte kordagi . Ma sain ikka 2x seda teha .
Ja no eriti hea on vaadata,et auto on peaaegu puhas ja väliselt on ka kõik terve .Ei mäletagi ,et sellist olukorda varem olnud oleks.
Selline peakski offroad olema. Mitte kurguni nss,kuskil katuseni staaugus ,vaid mõnus sõit mööda maastikku.
Arusaadavalt oli ilmal oma roll aga vähemalt mõtteainet teistele korraldajatele,et pole vaja teha rada üliraskeks ja sisse toppida 1,5 m tiike.See pole enam fun ja pole ka kunagi olnud .
Sõidan ise TR1 klassis nii ringrajal, kui orienteerumistel. TR1 klass pole välja surnud vaid kuna enamus sõite peame sõitma vabaklassi ja TR3 radadel, mis pole eriti lõbus....kui rada läbida ainult vintsides.
Loodan, et korraldajad siit miskeid järeldusi ei tee, et rajad on rasked.
Sämmy Offroad Team
Re: Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja
Mindki huvitav see väide, et TR1 ainult vintsi otsas istub.
Talvesprint eelmine aasta oli samuti külmunud pinnasel - seega väga vist ei vintsitud.
Saaremaal oli vintsimist ülivähe.
Suvesõit ka nagu kergemapoolne.
Kargajal tegime võimaluste piires ikka kerge raja aga see osutus paljudele päris raskeks katsumuseks (ütleks, et 2015 Sults oli ikka raskem raja poolest). Hooaja lõpus ühe sõidu võiks ju raskema ka teha, et tükiks ajaks isu täis saaks.
Kui igal võistlusel TR1 klassis ainult vintsi otsas istud, siis ehk tasuks sõiduvõtted ülevaadata? Mitte midagi isiklikku aga vahepeal näeb metsas ikka väga üllatavaid lahendusi (teen isegi vahepeal ). Lisaks veel, et rada ei saagi teha jõukohast kõigile, Kargajal nt arvestasime, et viimased suure tõenäosusega rada lõpuni ei jõua sõita (kui oleks jõudnud, siis esimestel oleks päev päris lühikeseks jäänud - kiirusevahed on isegi ühe klassi piires VÄGA suured).
Talvesprint eelmine aasta oli samuti külmunud pinnasel - seega väga vist ei vintsitud.
Saaremaal oli vintsimist ülivähe.
Suvesõit ka nagu kergemapoolne.
Kargajal tegime võimaluste piires ikka kerge raja aga see osutus paljudele päris raskeks katsumuseks (ütleks, et 2015 Sults oli ikka raskem raja poolest). Hooaja lõpus ühe sõidu võiks ju raskema ka teha, et tükiks ajaks isu täis saaks.
Kui igal võistlusel TR1 klassis ainult vintsi otsas istud, siis ehk tasuks sõiduvõtted ülevaadata? Mitte midagi isiklikku aga vahepeal näeb metsas ikka väga üllatavaid lahendusi (teen isegi vahepeal ). Lisaks veel, et rada ei saagi teha jõukohast kõigile, Kargajal nt arvestasime, et viimased suure tõenäosusega rada lõpuni ei jõua sõita (kui oleks jõudnud, siis esimestel oleks päev päris lühikeseks jäänud - kiirusevahed on isegi ühe klassi piires VÄGA suured).
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja
Mitmel võistlusel eelmisel aastal oleks mõni VABA masin TR1ga koos enam-vähem samal rajal võisteldes poodiumile mahtunud ?maxs4x4 kirjutas: Tere!
Sõidan ise TR1 klassis nii ringrajal, kui orienteerumistel. TR1 klass pole välja surnud vaid kuna enamus sõite peame sõitma vabaklassi ja TR3 radadel, mis pole eriti lõbus....kui rada läbida ainult vintsides.
Kui ikka vintsimees juba välja peab minema, ju siis juht eksis
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja
Tr1 rajad ei ole kindlasti sellised! Sellisel juhul pead sa vaatama peeglisse või oma kaardilugejale otsa.maxs4x4 kirjutas:
Tere!
Sõidan ise TR1 klassis nii ringrajal, kui orienteerumistel. TR1 klass pole välja surnud vaid kuna enamus sõite peame sõitma vabaklassi ja TR3 radadel, mis pole eriti lõbus....kui rada läbida ainult vintsides.
Tr1 ei sõida kohe kindlasti Tr3 rada, vaid Tr3 sõidab Tr1 rada. Kargajal oli väga selgelt näha, kui kõvad tr3 mehed on, kui neile tehakse lõpuks enda masinaklassile vastav rada.
Ja minu tagasihoidlik arvamus on, et tehes selliseid mõtteavaldusi, võiksid ennast identifitseerida, ehk et mis meeskond ja kellega tegu.
Kaspar Puström
7 aastat Tr1 nühkinud
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja
Kodanik ju mõned päevad tagasi foorumiga liitunud ja ehk pole ka võistlusrajal seda kogemust ja sõiduoskust veel piisavalt kogunenud aga küll see ka ajapikku tuleb.maxs4x4 kirjutas: Tere!
Sõidan ise TR1 klassis nii ringrajal, kui orienteerumistel. TR1 klass pole välja surnud vaid kuna enamus sõite peame sõitma vabaklassi ja TR3 radadel, mis pole eriti lõbus....kui rada läbida ainult vintsides.
Kuuldavasti on hetkel TR-1 elu ikka päris kerge ja vintsi otsas ei riputa.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Re: Suur Maasturite Talvesprint 2017 järelkaja
TR2? Seda klassi enam pole ju...