2. leht 3-st

Re: Croatia Trophy 2017 ...... 02-11.05.2017

Postitatud: N Mai 04, 2017 9:38 pm
Postitas Landy

Re: Croatia Trophy 2017 ...... 02-11.05.2017

Postitatud: R Mai 05, 2017 8:27 pm
Postitas Jolinar
17th Croatia Trophy day2


Kes möllata viitsib saab siit mingisuguseid aegasi ka: https://www.stotinka.hr/hrv/dogadjaj/393

Re: Croatia Trophy 2017 ...... 02-11.05.2017

Postitatud: L Mai 06, 2017 9:29 am
Postitas beginner
See tulemuste link natuke lihtsam vast:
https://www.stotinka.hr/hrv/utrka/1227/ukupni_poredak

Re: Croatia Trophy 2017 ...... 02-11.05.2017

Postitatud: N Mai 11, 2017 8:43 pm
Postitas Jolinar
Pilt
Äkki ei ole liiga lai.. :roll:

Re: Croatia Trophy 2017 ...... 02-11.05.2017

Postitatud: R Mai 12, 2017 10:17 am
Postitas beginner
Vaevalt, et keegi selle pildi laiuse pärast viriseb.

Hea töö, mehed :china

Re: Croatia Trophy 2017 ...... 02-11.05.2017

Postitatud: R Mai 12, 2017 10:32 am
Postitas lible
Puhas "vuuk" võiks öelda. :thumb:

Re: Croatia Trophy 2017 ...... 02-11.05.2017

Postitatud: R Mai 12, 2017 10:51 am
Postitas indrek79
Eurovision pole meie teema, off-road paistab et on:)

Re: Croatia Trophy 2017 ...... 02-11.05.2017

Postitatud: R Mai 12, 2017 11:03 am
Postitas suitsukala
indrek79 kirjutas:Eurovision pole meie teema, off-road paistab et on:)
Koit Koit, dissapoint.

Aga tubli töö mehed!

Re: Croatia Trophy 2017 ...... 02-11.05.2017

Postitatud: R Mai 12, 2017 6:45 pm
Postitas LauriJ
Niisiis, kuna lennujaamas on veidi aega kojulennuni, siis panen kiirelt emotsioonid sellest aastast kirja.

Nagu kõik vist juba teavad, eelmisel aastal lõime laineid Croatia Trophy adventure klassis (mõlema klassi tehnilised nõuded olid pm samad, ainult Trophys pidi olema 2 vintsi). Kuna lääne-eurooplastel sai jalgevahe vist veidi liivaseks ja hakkas hõõruma, siis oli neil kohe nutt ja hala lahti, et meie autod pole tänavalegaalsed ja kõike muud. Igastahes tegime seal puhta töö ning tulime kõikgi karikatega koju. Sellel aastal korraldaja muutis reegleid, et adventure klassis portaal sild pole enam lubatud (väljas pool arvestust võid ikka sõita). Meil oli nagunii plaan Trophyt sellel aastal sõita, seega oli sellest muudatusest savi.

Kohale jõudes oli registreerunud 24meeskonda Trophy klassi. Autod seinast seina. Meie trandulettidega on vast lugejad kursis. Lisaks siis jutujärgi 1400kg ja 700hp austerlaste pill, mis ka proloogi kinni pani. Valimi teises otsas oli suht standartne volvo C303. Paigaldatud ainult 2 vintsi ning roolivõimendi. :shock: . Vahepeale mahtus igast muid aretusi 3,5tonnise 8,2l V8 mootoriga BJ40 ning poolakate Gratini välja.

Proloogi võtsime rahulikult. Katrsime suht süütut (tagantjärgi vaadates) kallakul olevat tagasipööret. Eelmisel aastal sellist elementi proloogil polnud ning nüüd vättis jala värisema. Põhimõtteliselt siis pidi ca 30m mäkke sõitma (no kallak ikka selline, et iga auto üles ei sõida) ja siis ümber puu tagasi keerama ning uuesti alla sõitma. Ja sealt siis edasi järgnevatele proloogi elementidele. Tegelikult oli kallak suht süütu, võis isegi manöövedada edasi tagasi, ilma et oleks kukerpalliga alla tulnud. Ehk siis lebo. Me saime 3nda aja proloogil. Teised eestlased veidi tagapool.

Pilt

Päevade kaupa eraldi ei viitsi kirjutada. Mälu pole ka nii hea. Igastahes sõidukiirus oli meil eestlastel kõigil suht samasse auku. Paremuse pani maksma stardijärjekord ning kuidas keegi legendis keerulisemad kohad üles leidis. Selleks oli vaja õnne (kui tulid tagumisena, siis mingi hetk oli terve metsaalune autosi täis ning kõik otsisid õiget teeotsa). Kui keegi üles leidis, siis panid kõik talle järgi. Vahed tulid sisse võibolla mõnel kraaviületusel või järsemalt tõusul, kust kehvemad autod üles ei saanud.

Huvitamad kohad Trophys oli üks vintsiga laskumine. Ca 20m peaaegu vertikaalset mäenõlva alla jõkke ning siis silla alla. Sinna jõudsime suure pundiga, ning tekkis väike ummik. Hardo oli kõige ees, laskus ettevaatlikult. Me kõik ootasime järjekorras ning väristasime jalga. Kõrvalt üks kohalik lasi ikka väga kärme hooga alla ning pääses ette. Üks Hollandi meeskond suutis laskumisel oma tagumise vintsi nööri lõhkuda ning kukkus ca 10m alla jõepõhja (hetk enne maandumist):
Pilt

Tarvo tuli võistlusele ainult ühe vintsiga ja sai ka väga ilusti seal hakkama. Lasi end läbi ploki alla ning sai rada jätkata.
Mingil päeval avastas Boatworld, et tema vahekastis on mõra. Siis tuli uus vahekast alla panna. Samuti tagapidurid kadunud.
Pilt
Silverbeast sai kahel esimesel päeval oma paremasse rehvi augu ning kaotas sellega aega. LIsaks veel ringraja päeval sõitis roolivarda puruks. Ja lõhkus ka ühe püsika:
Pilt
Tefirel mingeid väga suuri probleeme polnud. Mõned kodused ettevalmistused tekitasid veidi probleeme, näiteks käändmiku poldid ning kausid logisesid lahti koguaeg).
Porgandil oli enne viimast katse paar närvilist hetke:
Pilt

Nimelt käändmiku koonusele oli tekkinud mõra. Peale selle ei töötanud tripmeter korralikult.

Mis siis veel. Me saime ühe korra ikka külje ka maha. Suht süütus kohas. Kiirel metsavahelisel lõigul keeras Joel liiga vara sisse ning rattaga puusse ning see viskas meid küllili. Õnneks tagant tulid venelased ning aitasid meid püsti.
Vahepeal kanjonites laskumised olid päris kitsad ja puud kasvasid päris paha nurga all. Üks selline tegi meie A-piilarile korraliku mõlgi ning lõhkus ka esiklaasi.
Lisaks tekkis meie auto paremalt küljele ukse sisse korralik auk ning ukse post on kõver.
Pilt
Peale selle vintsisime ühe ca 50cm diameetriga kuivanud puu jõge ületades omale katusele. Äpardusi juhtus veel aga kõik ei tule kohe meelde.

Kogemusi saab seal sõites ikka päris palju. Just kiirel sõidul ning erinevaid kalded vallutades (nii külgkalded kui ka tõusud, laskumised - kõik on ikka väga järsud). PIltidelt ei saa täit tunnet, mis seal tegelikult toimub.

Kokkuvõttes tegime trophys jälle puhta töö. Põnevust jätkus lõpuni, kuna Porgand ning Boatworldi paremusjärjestuse otsustas viimane katse. Seal pandi ikka alguses mõlema poolt suht max kiirus välja. Tänu mõningale õnnele väljus sellest võitjana Porgand (legendis oli paar viga, mis siis andsid tagant tulijale trumbid kätte). Hardo tegi suht katse alguses ühe apsaka, mis oleks halva õnne korral talle poodiumikoha maksma läinud. ;)

Kiirelt kokkuvõttes kogu see nädal, et rajad on seal vägevad ning kiired. Samas ka väga huvitavad. Tegime kindlaks, et Eesti offroad on päris heal tasemel võrreldes muu Euroopaga.

Thats about it!

Re: Croatia Trophy 2017 ...... 02-11.05.2017

Postitatud: K Mai 17, 2017 9:44 pm
Postitas Movistar
Pilt

Re: Croatia Trophy 2017 ...... 02-11.05.2017

Postitatud: R Mai 19, 2017 9:44 am
Postitas atdoom

Re: Croatia Trophy 2017 ...... 02-11.05.2017

Postitatud: E Mai 29, 2017 2:14 pm
Postitas atdoom

Re: Croatia Trophy 2017

Postitatud: R Juul 14, 2017 8:29 pm
Postitas Movistar
Ikka ja jälle ilmub kuskil nurgast midagi välja :D

https://www.youtube.com/watch?v=8iaZxzH ... e=youtu.be

Re: Croatia Trophy 2017

Postitatud: L Juul 15, 2017 6:15 pm
Postitas Ax
Movistar kirjutas:Ikka ja jälle ilmub kuskil nurgast midagi välja :D

https://www.youtube.com/watch?v=8iaZxzH ... e=youtu.be
See nagu tellitud :lol: Aga äge!

Re: Croatia Trophy 2017

Postitatud: P Juul 23, 2017 8:49 pm
Postitas Movistar
See tegelikult ongi tellitud. :D
See on väike lõik sellest mis peaks lähiajal valmis saama.