Suur Maasturite Suvesõit 2016 - Järelkaja

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Suur Maasturite Suvesõit 2016 7.7-10.7.2016

Postitus Postitas Praks1 »

Ratas on auto ja läheb arvesse, ainuke mis ei arvestata, oli lahtine tagauks/luuk.Ehk tr-3 pillid peaks seega üleni arvesse minema, kui ülejäänud tingimused täidetud :D
Proto
53951597
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Re: Suur Maasturite Suvesõit 2016 7.7-10.7.2016

Postitus Postitas Urvo »

Meie tiim jäi samuti üritusega igati rahule. Raja raskuaste oli enam-vähem ideaalne, sest sai nii sõita, kui vintsida ning mõlemat parajas koguses. Teise päeva katse jäi nagu natuke lühikeseks, aga muidu oli kena. Lisaks oli meie seiklejate tiim kõigega rahul, kuna olid rajal ilma vintsita Disco 3-ga, siis oli neil paar ärevat hetke, aga üldpildis said raja läbitud. Tundub, et seiklusklass täitis enda eesmärgi andes pisiku algajatele sõitjatele :)
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4647
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Suur Maasturite Suvesõit 2016 7.7-10.7.2016

Postitus Postitas uputaja »

Mehed kes tulevad põldude vahelt ja jäävad alati hiljaks

Tänavad korraldajaid selle meeletu jõukatsumise eest. Võib öelda, et on võimalik täitsa rahulikult TR3 sõita, nii et jalad jäävad kuivaks :mrgreen: ja viimaseks ei jää.
Oli meeleolukas ja meeldejääv väljasõit loodusesse.

Tuisk, Oll ja Uputaja.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Suur Maasturite Suvesõit 2016 - Järelkaja

Postitus Postitas Landy »

Landy Off-Road Team Turismiklassist tänab korraldajajaid!
Üle aastate VÄGA- VÄGA hästi õnnestunud üritus - mõnusa raskusastmega rada, täpne joonorjeteerumise legend ja loomulikult kaunis loodus ning huvitavad vaatamisväärsused. Esmskordselt minuga koos sellisel üritusel osalenud meeskonnaliikmed jäid väga rahule.

Ütlen aastate pikkuse sõidukogemuse järel- üks parimaid Suvesõidu Seiklusi ja kindlasti muude sõidetud turimisüritustega koos TOP3-s!

P.S. Ainus pipratera, sorry söetera oli esimese päeva õhtu toitlustus.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Suur Maasturite Suvesõit 2016 7.7-10.7.2016

Postitus Postitas LauriJ »

Movistar kirjutas:Üldises plaanis oleme ka meie rahul. Tuleks ka järgmine kord.
Sudiste tundus natuke "liiga" raske ja raiesmikke oli ka veidi palju aga ju vist ise vanaks jäänud ja ei paku see offroad enam seda elamust mis oli aastaid tagasi võistlemist alustades :D

Aga sellest Navicupist ka.
.....
Aga ilmselgelt ei ole Androidiga telefon võidu sõitmise vahend. Võibolla kõlbab see turisti ja TR1-te aga ilmselgelt mitte TR3 jaoks kus punkti jõudmiseks peab ujuma,sest jalad põhja ei ulata.
Sain ka mina kirjutada Suvesõidu kuludesse mitte just kõige odavama "veekindla" telefoni ja veekindla arvuti. Tundub,et ikka polnud väga veekindlad.
Samas oli taskus veekindel fotokas,mis ka reaalselt on veekindel ja see tegi pilti igast asendist ja ilma ühegi probleemita.Kõik tehtud pildid jõudsid kindlalt kohale ja läksid ka arvesse ning on välistatud,et võistlejast mitteolenevatel põhjustel saab tekkida jälle mingi jama.
Õnneks see aasta ei ole enam ühtegi võistlust kus saaks seda Navicupi kasutada aga järgmine aasta neid kindlasti tuleb.
Ma ei tea kuidas on lood teiste klassidega aga TR3-s saavutame me enamustega konsensuse ,et telefoniga me võidu ei sõida.
Sudiste need "ujuvad saared" on natuke ekstreem jah kui auto ei uju :D Me ei raatsinud sinna oma elektroonikat uputama minna, paari punkti pärast julgelt üle 1000€ (terratrip, läpakas, telefonid jne) maha kanda on veidi liiga kallis hind, lisaks ülejäänud võistlus ilma navigeerimiseta sõita on ka veidi halb. Publikule oli vaatamisrõõmu muidugi palju.
Kasutaja avatar
mihkelmihkel
Fitting 38"
Postitusi: 213
Liitunud: R Okt 03, 2014 11:49 am
Asukoht: Rakvere

Re: Suur Maasturite Suvesõit 2016 - Järelkaja

Postitus Postitas mihkelmihkel »

Team 4FUN jäi Turistide seikluse korralduse poolega täitsa rahule. Kahjuks endal tekkisid mõned tehnilised probleemid ja täies mahus rada ei saanud läbi sõita. Seega ei oska ka päris õiget hinnangut rajale anda. Niipalju kui me sõita saime, siis oli täitsa paraja tasemega rada. Keskmisest turistirajast lihtsam, aga mööda metsasihte "otseteid" sõites sai ka vahepeal päris põnevaks endale raja teha.

Suur tänu kõigile, kes meie tehnilisti probleeme aitasid lahendada. Neid erinevaid inimesi oli nii palju, et kõiki ei jõuagi nimetada.

Kas seikluse tulemuste tabelit on kuskil online'is ka juba näha?
sepi
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: E Juul 11, 2016 9:43 am

Re: Suur Maasturite Suvesõit 2016 - Järelkaja

Postitus Postitas sepi »

Saare safari turistiklassi sõitjad osalesid neljakesi Cherokee´ga. Rajad olid toredad, vintsi polnud vaja aga paljalt neliveost ka raja läbivuseks nagu ei piisanud nagu juhendis kirjas. :)
Kui mu tagasihoidlik arvamus korraldajaid peaks huvitama teeks paar rida meenutustega, et järgmisi üritusi veel paremaks muuta. Ette rutates mainin, et kui mu jutt tundub virisemisena siis tegelikult ma ei nuta vaid vihjan, et ka turist on inimene ning ei pea istuma "lastelauas", Olen õnnelik saadud kogemuste üle ,ka negatiivsed kogemused enda kasuks pöörates saavad positiivse värvi.
Saaremaalt reede õhtul tulles oli plaan, et reedel kell 22 lõpeb TÜV ja kahtlustasime, et turistid vist suunatakse ka samal õhtul rajale. Kahtlustused olid aga mingisugustki infot ei olnud. Pisut plaane avaldati alles reedel paar tundi enne starti :)
Laupäeval orienteerumisele minnes oli start vinge ja läks nagu võistlus käima. Veepunktid said tehtud ning ka kiiruskatsele jõutud. Peale metsas müttamist said kõik punktid leitud ning siis kiiruga finishisse. Niivõrd kui meie 70 km/h piirang seda lubas. Navicupi andmetel oli jäänud veel viimane pilt Kõpu spordihoones teha ja valmis. Kõpus selgus, et finishit polnudki. Keegi meie aega ei mõõtnud ning ainus võistlusmoment oli 3 minutiline lõik krossirajal. mille mõned sekundid andsid terve päeva tulemuse. Natuke pettumus, et päeva jooksul metsas punktide otsimisel ei lugenud see, kas sa olid kellegist osavam, kiirem, kavalam... Kõik lapsed said pulgakommi..., kõigile sama värvi, et keegi ei nutaks :)
Pühapäeval oli joonorienteerumine millele eelnevalt tehti meile stardis kiire juhendamine. See oli muidugi karuteene, sest , ... No legendiandja rääkis meile totaalselt valesti. Küllap oli juhendajal kiire ja ta seda meelega ei teinud. Oma 16 km sõitsime valesti. Kolm korda alustasime uuesti kui lõpuks läbi närisime, mis viga oli hakkas asi laabuma. Väga fun oli. Põnev rada. Kiiruspiirang 50km/h nõudis natuke rehkendamist, et väga nobeks ei muutu. Lõpp oli aga nagu Ludvig Sanderi ümberkirjutatud "Pisuhännas", TOLKSTI. Finishit peaaegu polnudki. Kedagi ei mõõtnud meie aega ja pulgakomm kõigile lastele kes starti tormasid. Ning samat värvi, et kõik ikka võrdsed oleks. Jälle pettumus. :)
Ma mõistan, et turistiklass ei olnud korraldajatel sihtgrupp kuid pisut infot anda poleks olnud patt, et mille alusel punkte jagatakse, ja et tempo pole üleüldse oluline... Uute võistlejate juurde saamiseks kes turistiklassis alustades "hamba verele" saavad ei teeks paha ka nendega pisut rohkem tegeleda. Kui juba starti saata, tuleks mõelda ka finishi peale, mõõta nende tulemusi, anda tunnustuseks karikaid.
Tänud siiski üleüldise hea korralduse eest! Kõige vajalike olmetingimuste peale oldi mõeldud, inimesed sõbralikud, koht ilus. Tubli tegu! Üks tark mees ütleks siin, et tehke järgi või makske kinni! :) Aitähh!
niux
Mudder
Postitusi: 54
Liitunud: N Juun 26, 2014 11:11 am

Re: Suur Maasturite Suvesõit 2016 - Järelkaja

Postitus Postitas niux »

"Kinni" tänab südamest "Käbi ja kändu", kes meie väikeste esisillaprobleemidega auto raiesmikult sihi peale tagasi aitasid :)

Suvepäevad olid igati toredad ja rajad mõnusad, õpime ja loodetavasti areneme. Ega kännupõllud meilegi meeldi, aga nii koledad kui varem ka ei tundu. Navicupi (veel) kasutada ei julge, selleks peaks mingi kaela? riputatava veekindla lahenduse välja mõtlema - püksitaskutes said vett nii fotokas kui gps. Ma pole muidugi just kõige pikem(ate jalgadega) inimene ka, aga telefoniga ei julgeks riskida ... Samas, eks ta kahtlemata tulevik on, tuleb harjuda.

Uus laagriplats meeldis meile rohkem kui vana ja kõik muu korraldus oli ka väga viis. Telkisime täitsa ees teeservas, kus valitses ülim rahu ja vaikus. Kui midagi, siis sekundeerin Landyle - toitlustajal tundus kohatine häda mõistuse pärast olevat, see pudelikael, mis nad pühaba hommikuks korraldanud olid, oli kohe päris kena vaadata (puder ühes letiservas ja pudrukausid teises, muust rääkimata) :)

Täname korraldajaid ja hakkame järgmiseks ürituseks valmistuma.
Külli, 5021381
2018 "Kinni", VABA 509
TanelP
Off Roader Wannabe
Postitusi: 32
Liitunud: T Nov 17, 2015 3:19 pm

Re: Suur Maasturite Suvesõit 2016 - Järelkaja

Postitus Postitas TanelP »

Kõik turistid, kes te olete pettunud et ei tehtud paremusjärjestust, siis juhendis oli ju selgelt välja toodud, et seda ei tehta.


9.1 Tegemist on hobiklassiga, kus ei määrata üldist paremusjärjestust. Seikluse eesmärgiks on pakkuda põnevat ajaviidet mis sisaldab ka sprotklassidele sarnaseid võistluselemente. Seiklus loetakse lõppenuks kui on läbitud kõik kontrollpunktid ja lahendatud ülesanded või seikluse ajaline limiit on lõppenud.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Suur Maasturite Suvesõit 2016 - Järelkaja

Postitus Postitas Movistar »

Üldises plaanis oleme ka meie rahul. Tuleks ka järgmine kord.
Eks mõned vead olid ka sisse läinud aga kuna me enamvähem kõik vajaliku üle kontrollisime siis see meie tulemust õnneks ei muutnud kuna avastasime osad vead juba eos. Plagu numbrid kaardil ja tegelikkuses ei klappinud,osad punktid olid vales kohas ja osasid polnud üldse olemaski aga digis ja paberil olid.
Sudiste tundus natuke "liiga" raske ja raiesmikke oli ka veidi palju aga ju vist ise vanaks jäänud ja ei paku see offroad enam seda elamust mis oli aastaid tagasi võistlemist alustades :D
Aga rattast pilditegemise peale mõtlesime ka meie mitu korda ja kuna ei mäletanud ja polnud ka kindel kas tohib või ei tohi siis ei teinud ühtegi pilti rattast.
See oleks elu poole lihtsamaks teinud sest kerest kinni hoida on päris keeruline kui sillad ulatavad kerest ette ja tahapoole välja.
HM Racing Team
sepi
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: E Juul 11, 2016 9:43 am

Re: Suur Maasturite Suvesõit 2016 - Järelkaja

Postitus Postitas sepi »

To: TanelP
Hei Tanel, kedagi ju ei süüdistata vaid antakse vihjeid kuidas head asja veel paremaks teha, eks? Kõigile ju meeldis ja tagasiside koht pole ju riidlemine. Kui aga juhendis punkte lugeda siis 9,2 on seal täiesti olemas, õige. Kui juhendit veel lugeda siis on ju arusaadav, et ka seda saab palju paremaks teha, et see rohkem reaalsusega vastaks. Eks! Ära pikka viha pea ja saame kõik rõõmsa meelega veel parema üritusega hakkama.
sepi
indreq
Mudder
Postitusi: 59
Liitunud: L Mär 19, 2005 11:46 pm

Re: Suur Maasturite Suvesõit 2016 - Järelkaja

Postitus Postitas indreq »

No kui algajatest rääkida, siis sellel võistlusel eriti algajamaid olla ei saanud kui meie tiim seda oli. Ma olin nimelt oma esimesel võistlusel, isegi vaatamas pole käinud rohkem kui Saarekollil 2015 Lööne karjäärikatset ja 2016 linnakatset. Sohver oli ühe korra vintsimeheks käinud. Ja auto oli meil ostetud 1,5 nädalat enne võistlust.
Seega ma ei oska öelda kas raiesmikke oli palju või vähe või kuidas muidu üldine tase oli - lihtsalt puudub võrdlusmoment. Meie eesmärgiks oli võimalikult vähe autot lõhkuda ja katsuda ikka võistlus lõpetada, seega eesmärgiks oli igal katsel kvalifitseerumiseks vajalik 50% kokku saada. Siin oli abiks Navicup - igal hetkel sai telefonist kaardi lahti klõpsata ja värvilised mummud üle lugeda kui omal arvestus sassi läks. Vabandame kergemate autodega sõitnud konkurentide ees, kelle kulgemist me LK2'l luhal ilmselgelt segasime sest meie 2,3 tonnise tühimassiga länkar lihtsalt ei püsinud maapinnal vaid üritas kogu aeg selle alla sukelduda. Eks oma kogenematus tahkemate mätaste valimisel ja gaasipedaaliga õrnemalt ümber käimisel mängis ka oma rolli (esisilla lukk oleks ka abiks olnud). Siinkohal tänud Söörikule kes meid aidates kõvasti aega ohverdasid, üks teine auto samas üritas metsas mind alla ajada - aga eks vintsimehel peavad silmad ka kuklas olema.
Ürituse naelaks oli hetk kus me LK3 alguses mäe otsa sõites tähele ei pannud et auto alt oli üks tagaratas irdunud. Kui mäe otsas poleks punkti olnud siis kes teab millal me seda alles märganud oleks. Nalja nabani nii endale kui pealtvaatajatele, õnneks see viga meid pikalt ei pidurdanud.
Kokkuvõtteks siis kõikide katsete edukas lõpetamine vähemalt 50%ga, auto sõitis omal jõul treilerile, kõiki ootusi ületanud klassi viies koht ja kirsiks tordil orienteerumiskatse võit oma klassis.
Kuna see teema juba poolenisti Navicupi arvustamiseks on läinud, siis annan ka oma pisikese panuse. Meie kasutasime Sony Xperia Z1 Compact telefoni mis on mul ka igapäevases kasutuses. Kuna tegu on veekindla mudeliga siis väga ei peljanud ka (üks lällar küll uppus ära minu taskus). Tõsi, märgade/mudaste kätega oleks selle opereerimine raske olnud, aga me lahendasime selle niimoodi et kui vintsimehel olid käed mudased, siis pildistas juht, kuna tema oli (enamastI) kuival. Raiesmikul punkti otsides oli Navicup kah abiks, kuigi peamise orienteerumisvahendina kasutasime Oruxit. See oli meil dubleeritud nii autosse kinnitatud tahvlisse kui sellesse samasse telefoni. Enda tulemusi teiste Navicupi kasutavate tiimidega pika päeva jooksul võrrelda oli ka põnev, samuti oli laagrisse mahajäänud kaaslastel võimalik kasvõi kaudselt meile kaasa elada. Tõesti, ma ei suuda ühtegi põhjust leida et miks ma peaks edaspidi fotoka kasuks otsustama.
Turistidest ka - ma ise pole ühelgi turistiseiklusel kunagi osalenud (aitasin ühel võistlusel ükskord turistipunkte metsa laiali viia aga see vist eriti ei loe) aga kogu asja pealt vaadates - kas hind veidi krõbe ei ole? Arvestades et turistiklass peaks olema ala kandepinna laiendamiseks, siis selline hind on pigem juba maitse suhu saanud fännidele. Võrdlusena - osalen paralleelselt ka ühes teises rahvaspordisarjas ja seal on osalustasu 25 eurot... Ja selle eest tehakse ikka võistlus, koos auhindade ja muu pillerkaariga. Tõsi, võistlused on seal ainult ühepäevased aga ikkagi tundub hinnavahe veidi liiga suur. Siinkohal ma ei võta sõna põhivõistluse osalustasu suunas, kuna tehtud on suur töö siis nelja päevase kvaliteetajaviite eest see hind on ok.
indreq
Mudder
Postitusi: 59
Liitunud: L Mär 19, 2005 11:46 pm

Re: Suur Maasturite Suvesõit 2016 - Järelkaja

Postitus Postitas indreq »

PS erilised tänusõnad Volvo sõjaväemaasturiga metsas seigelnud aktiivsele pealtvaatajale kes meile mitme päeva jooksul palju kasulikke nõuandeid jagas!
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

ajut

Postitus Postitas Landy »

asko4x4 kirjutas:. Autode, eriti tossavate diislite töötamine otse telkide kõrval peaks olema unerahu ajal rangelt keelatud. Ka lokaalseid generaatoreid, mis öö läbi undasid, võiks asendada keskusest veetud vähe jämedam voolujuhe, kust igaüks omale voolu saab võtta.
Kiiduväärt ettepanekud, eriti mis puudutab jämedama kaabli laagriplatsile toomist ja lokaalse kilbi/kilpide paigaldamist voolu saamiseks.
Töötava mootoriga autodes magajad võiks tõesti laagri servades olla, sumpsi otsaga platsist eemale.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
donalds
True Off Roader!
Postitusi: 1280
Liitunud: R Nov 04, 2005 2:14 pm
Asukoht: tln

Re: ajut

Postitus Postitas donalds »

Landy kirjutas:
asko4x4 kirjutas:. Autode, eriti tossavate diislite töötamine otse telkide kõrval peaks olema unerahu ajal rangelt keelatud. Ka lokaalseid generaatoreid, mis öö läbi undasid, võiks asendada keskusest veetud vähe jämedam voolujuhe, kust igaüks omale voolu saab võtta.
Kiiduväärt ettepanekud, eriti mis puudutab jämedama kaabli laagriplatsile toomist ja lokaalse kilbi/kilpide paigaldamist voolu saamiseks.
Töötava mootoriga autodes magajad võiks tõesti laagri servades olla, sumpsi otsaga platsist eemale.
Diisel ruulib, see ongi aind ahju kütmiseks ju...
Aega läheb aga asja saab...

Donald
58290905
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”