ASMV 2015 järelkajad

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Kasutaja avatar
KAMAKAS
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 131
Liitunud: K Veebr 21, 2007 12:49 pm

ASMV 2015 järelkajad

Postitus Postitas KAMAKAS »

Ilus laupäev oli - sai rabas jalutada.
Mõni hädine pilt, mis mobiiliga tegin: http://pilt.delfi.ee/album/303015/
gasuzu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Mai 11, 2008 9:19 pm
Asukoht: Vaida ja Pahkla mõisa taga põllul

Re: ASMV 2015 järekalajad

Postitus Postitas gasuzu »

...hääled minu peas kinnitavad;ma olen täiesti terve!
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
Sohwer
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: R Mär 12, 2010 5:47 pm
Asukoht: Tallinn

Re: ASMV 2015 järelkajad

Postitus Postitas Sohwer »

Veidi huumorit http://www.upload.ee/image/5348542/jungri_palvus23.jpg




Ps. pilt on laentud.
Kasutaja avatar
Lomp
Rock Crawler
Postitusi: 884
Liitunud: K Nov 30, 2011 7:07 pm
Asukoht: loksa/valgejõe/harjumaa
Kontakt:

Re: ASMV 2015 järelkajad

Postitus Postitas Lomp »

Mõned klõpsud, mingihetk lisandub sinna veel pilte.
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 361&type=3
A.Lomp
5116876
Kuusalu 4x4
Errare humanum est
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17317
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: ASMV 2015 järelkajad

Postitus Postitas Landy »

Kohtunike poolt siis kõigile võistlejatele suur tänu mõistva suhtumise eest meie töösse!
Tore oli, et teid oli nii palju osales. Järgmisel korral paigutame teid sinna vahvasse asulasse veel valutamalt, sujuvamalt ja mõnusamalt ära.

P.S.
Proovin lähiajal oma fotoklõpsud ka ära sorteerida ja üles laadida.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: ASMV 2015 järelkajad

Postitus Postitas erik »

Kõigepealt tänud, väga raske ja ägeda TR3 raja eest. Meie oleme väga rahul. Sai sõita ja sai vintsida. Natuke sai ka remontida 8) . Lahedad olid ka kiired kruusalõigud, kus pidi pidevalt kiiruspiirangut jälgima. KP tähised olid vahel natuke nähtamatud, aga see on vist viimase otsa meeste häda. Kokkuvõttes TR3, super.
Aga, nähes rajal millistesse roika ja s... aukudesse turiste ja Tr1 saadeti, siis krt mehed, see on jama. Ma oleks TR1 või turist, mehena-naisena pärast lõpetamist või katkestamist, läinud peldiku taha ja löönud rusikaga vastu seina ja lausunud "T**A". Mingis mädavõsas, oli liikumisvõimetuid tillukeste ratastega pille, nagu putru. Olgem ausad, väsinud tr3 mehed, kes vist sõitsid lausa samal rajal, ei teinud nende elu lihtsamaks. Aga see kõik on ju vaid minu arvamus ja emotsioon...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: ASMV 2015 järelkajad

Postitus Postitas Arto »

erik kirjutas:Kõigepealt tänud, väga raske ja ägeda TR3 raja eest. Meie oleme väga rahul. Sai sõita ja sai vintsida. Natuke sai ka remontida 8) . Lahedad olid ka kiired kruusalõigud, kus pidi pidevalt kiiruspiirangut jälgima. KP tähised olid vahel natuke nähtamatud, aga see on vist viimase otsa meeste häda. Kokkuvõttes TR3, super.
Aga, nähes rajal millistesse roika ja s... aukudesse turiste ja Tr1 saadeti, siis krt mehed, see on jama. Ma oleks TR1 või turist, mehena-naisena pärast lõpetamist või katkestamist, läinud peldiku taha ja löönud rusikaga vastu seina ja lausunud "T**A". Mingis mädavõsas, oli liikumisvõimetuid tillukeste ratastega pille, nagu putru. Olgem ausad, väsinud tr3 mehed, kes vist sõitsid lausa samal rajal, ei teinud nende elu lihtsamaks. Aga see kõik on ju vaid minu arvamus ja emotsioon...
:thumb:
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
aadukesekene
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: P Nov 23, 2014 9:46 pm

Re: ASMV 2015 järelkajad

Postitus Postitas aadukesekene »

TUR+ teine koht läks Nissan Terranole, millel ainult 31" ratas. Seega oli rada "jõukohane" :D
tar.mo
Off Roader Wannabe
Postitusi: 47
Liitunud: L Mai 23, 2015 9:34 am

Re: ASMV 2015 järelkajad

Postitus Postitas tar.mo »

Tere,
Tänud kõigepealt kõigile abistajatele, kes aitasid meid sellel raskel rajal.
(erilised tänud ühele mitsubishi autoga tiimile kelle plokiga soost välja vintsisime ja kes tänutäheks meie arvutis kaardi majanduse korralikult jooksma said)
Sõitsime Turist + rajal täieliku tänava autoga diisel cherokee,ilma tõstete ja lukkudetta ,snorklitetta, 31 " tolli rehviga.
kuna regamisel öeldi ,et Turist klassis ainult mööda kruusateed sõit ja Turist + klassis saate natuke vintsida ka.
Tegelikult ainult vintsismegi enamuse ajast.
Pühapäeva hommikul kella viieks olime sõitnud midagi 215 teekonnapunkti ja ära pildistanud 6. da kontrollpunkti,siis lõpetasime ja finississe,kuna kütuse näidik enam ei töödanud ajärgi jäänud kütte kogusest polnud ka enam aimu.
Sõitsime täpselt rada mööda ja ei jätnud ühtegi teekonnapunkti vahele.
Aga ,et Turist + pidi sõitma sama rada nagu Tr1 ajas lõpuks ikka vanduma küll. :evil: :evil: :evil:
Lõpu skooriks kaks mõlkis ust,küljekarp, ja istmepatjadeni vett täis auto,aga teinekord oleme targemad.

Kõigile edu ,
Tarmo
Priit82
Fitting 38"
Postitusi: 279
Liitunud: E Juul 09, 2007 7:44 pm
Asukoht: Rapla

Re: ASMV 2015 järelkajad

Postitus Postitas Priit82 »

Tere,

Kõigepealt tänud korraldajale S...KS raske raja eest :)
Meie suurimad seiklused algasid nagu ikka kohe suht alguses....miski paar tunnikest sõitnud avastasime, et kisub kole kuumaks massin...jäime seisma ja oh üllatust radikal kolmest :shock: kohast ribid katki....mõtlesime, et nu nii sõit sõidetud jälle selleks korraks. Aga korraga tekkis plaan, et prooovime, ehk kannatab katkised kohad näpitsatega kokku pressida. Mõeldud tehtud......ja ohhsa imet plaan töötas. Vesi sisse (koos lekkepeatajaga=igasugused rabatooted :D ) ja tuld. Mingi hetk kuskil suures vee ja oksaaugus kinni olles avastasime, et oh rõõmu vasak esirehv jookseb mõnusa veevulina saatel tühjaks....jälle mõte no nüüd on küll kõik, kuna suure kiiruga jäi JÄLLE rehvikompressor autosse installimatta. Siinkohal suured suured aitähhid Pridole ja Tyrgile, kes lahkelt meile õhku jagasid. Siis.....jälle kuum raibe..... vaatame radikas justkui ei leki, aga mega surve sees ja keeb nagu kuradima aurukatel......no mis nüüd siis....... selgus, et (meie uus, luiste poiste vana) visco vent on pillid kotti pannud. Õnneks selle jaoks oli meil juba rohi olemas. Rohud võetud ja sealt edasi läks kõik juba suht ludinal õnneks. Viimane lõpp rajast oli küll selline, et ausõna ajas oksele :puke: .... kraavkraavkraavkraavkraavkraav+vahepeal ka nunnu 3-ede tekitatud saja kildi sügavune rööbas....., mis on teatavasti tr-1he jaoks puhas rõõm sõita :) Ma ei taha teadagi mis seal hiljem saama oleks hakanud.
Kokkuvõttes.....teise autona oli suhteliselt sõidetav veel see rada, aga vaadates mingeid pilte, mis seal hiljem toimus siis........ilmselt oleksime rajalt maha keeranud.

Priit
2018 "Lendav Draakon" TR1 177
Kasutaja avatar
Madlobster
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 114
Liitunud: L Mär 28, 2015 11:41 am
Asukoht: Laagri

Re: ASMV 2015 järelkajad

Postitus Postitas Madlobster »

Rada kuni 97-98 punktini (seal lõppes meie tehnika elujõud) oli puhas komm!!!! :br
Sealt siis meid kaardi rakenduse sättimise eest ka välja aidati :) ja TR3 sabas tee peale veeti.
Kuni sinnani siis läbitav tegelikult väga vähese vintsimisega (eeldas rahulikku lähenemist, lahtiseid silmi ja loovat mõtlemist (meil jäi neist mõnes kohas natuke puudu :) ))

See aasta siis olin tagapingil aga jrg aasta olen roolis.
Esikohta püüdma ei tule aga võitlusvalmidus on nii suur, et esikümnesse kui tehnika ei purune tahaks mahtuda.
Korraldajatele TÄNUD!!!
Kuigi TUR+ ei ole karikasari ja paljud tulevad nädalavahetuseks rappa toredat ööpäeva veetma siis mingi arvestus kohtade kohta peaks ikka olema ja on ebaaus kui reeglitest õieti aru said, raiskasid oma võistlusaja, kütte ja tehnika sellele, et reeglitest kinni pidada nullitakse arvestuses, et ah arvestame neid ka, kes ei saanud aru või ei püüdnudki punkte vaid tulid lihtsalt kaema.
Maailm sellest küll katki ei lähe ja need punktid patta panna ei sünni, et neid hädasti vaja oleks kuid ilma mõõdupuuta võib kodukandi rabaserva ka kündmas käia. Eks enamasti sõidaks/ja ka sõidetakse just for fun aga tõsifänn soovib ikka ausa lati peal vaadata, kus ta tase on ja kui kaugel on konkurendid.
Pigi peab per*e minema!
Kasutaja avatar
CaveMan
True Off Roader!
Postitusi: 1042
Liitunud: P Dets 12, 2010 10:51 pm
Asukoht: Tallinn ja Peetri
Kontakt:

Re: ASMV 2015 järelkajad

Postitus Postitas CaveMan »

tar.mo kirjutas: kuna regamisel öeldi ,et Turist klassis ainult mööda kruusateed sõit ja Turist + klassis saate natuke vintsida ka.
Ma ei tea mis regamisel öeldi aga foorumis eelnevalt oli küll räägitud, et TUR+ sõidab TR1 rada.
Land Cruiser 100 2005, 4,2TD Aut - 33'' Cooper Discoverer STT PRO - Come Up DV-9
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 849
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Re: ASMV 2015 järelkajad

Postitus Postitas FlammablE »

Kõik, mis ei tapa, teeb vigaseks :mrgreen: Minu tuttavatest pidasid kolm tavalist turistiekipaaži oma rada pigem lihtsaks, nii et valikuvõimalust oli ka nö linnaautodele. Kui tur+ sõidab tr1 rada, kes sõidavad võistlejatena peaaegu 33" ratta ja ettevalmistatud autoga, siis võiks aru saada, et harrastajana väiksema rattaga ja ettevalmistamata autoga ei saa seal rajal olla lihtne. Tur+ mõte on ja võikski jääda lihtsalt harrastajatele mõnus võimalus hästi ettevalmistatud radadel oma suhteliselt reeglitevabalt ettevalmistatud autoga sõita ning võistelda ennekõike iseendaga. Liigselt kohtadearvestusele rõhudes areneb sellest mingi "handicapped" tr3 võistlusklass, mida tuleb lõpuks hakata ikkagi kuidagi reguleerima ja esialgne mõte kaob ära. Võistlusklasse on praegu piisavalt, et iga võistelda soovija kuhugi natuke vaeva nähes ära mahuks.
indrek79
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: L Apr 14, 2012 9:17 pm
Kontakt:

Re: ASMV 2015 järelkajad

Postitus Postitas indrek79 »

TR3 rookied ka said väärt õppetunni. Esiteks, ehkki sul on äge TR3 auto, ei maksa 100-ga igasse kraavi sisse kihutada ja alles pärast avastada, et see on põhjatu, vintsi jaoks punkte pole ja ankruga võib soojärvest kala püüda, sest tõmmata pole temaga midagi, ega kusagilt:) Samuti sai selgeks, et 300 laiuse traktorirehviga 2T auto all on soo peal, kus isegi kõndimine keeruline, päris raske sõita:) või isegi võimatu:) Aga õnneks jäi auto terveks ja tänud kellelegi, kes meid oma Toyotaga lagedalt ära tiris ja tänu sellele saime juba õhtul kodus saunas mõnuleda:)
Siinkohal ka tänu Uputajale, kes kutsus lahkesti tagasi soo peal sõitmist harjutama. Koos õige rehvi ja veidi kergema autoga oleme varsti platsis:)
Indrek
Jeep Grand Cherokee ´96 4.0 7" Long Arm +35x12,5R15 +Detroit TrueTrac 2x, sõidab Soome off-road maastikul.
TR3 beginner
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: ASMV 2015 järelkajad

Postitus Postitas erik »

No, no ankur on väga abiks asi, me polnud ka seda ennem pmst käes hoidnud, aga ASMV`l päästis see meid aga korduvalt, isegi ei saa aru, kuidas varem üldse hakkama saadi. Ja 2+++ tonni kaaluva masinaga ja traktori rehviga saab soos sõita küll, ainult see vajab teistsugust lähenemist ja aega kulub palju.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”