ASMV 2015 järelkajad

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Kasutaja avatar
nipper
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: L Juul 19, 2008 11:20 am
Asukoht: Pärnu

Re: ASMV 2015 järelkajad

Postitus Postitas nipper »

Suured ATVd 30 tollise rehviga liikusid ka enam-vähem ilusti. Kraavidest sai hooga üle lennatud jne, aga oli ka palju uusi sõitjaid kes tulid palju kiidetud ASMVse rada "proovima". Tagasiside oli et, ma ei lähe enam kunagi võistlema... Ainult vintsi otsas ripu.
Väga kahju!!

Muidu oli võistlus väga OK!
t:52 08 203
Kairi
Off Roader Wannabe
Postitusi: 29
Liitunud: K Jaan 31, 2007 4:34 pm

Re: ASMV 2015 järelkajad

Postitus Postitas Kairi »

Minul on olnud ASMV 2015 seotud 3 erinevat mõttefaasi:
1. Tankla-KP9- annaksin rajameistrile üle tahi (vabandan väljanduse eest)
2. Vahetult peale võistlust- paluksin rajameistril läbida raja TR1 autoga ja vaataks mitu ööpäeva läheb.
3. Nüüd- liiga karm rada TR1 jaoks. Eriti, kui rada ja kiibipunkitid on seotud TR3-ga.
Samas tänan, et korraldajad võtsid vaevaks seda võistlust korraldada nii vähese etteteadmise ajaga ja kindlasti andsid nad oma parima. Parimad õppetunnid tulevad vigadest ja arukad inimesed suudavad nendest õppida :D
"Rattur" aastast 2004
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2862
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: ASMV 2015 järelkajad

Postitus Postitas totu »

FlammablE kirjutas:Kõik, mis ei tapa, teeb vigaseks :mrgreen: Minu tuttavatest pidasid kolm tavalist turistiekipaaži oma rada pigem lihtsaks, nii et valikuvõimalust oli ka nö linnaautodele. Kui tur+ sõidab tr1 rada, kes sõidavad võistlejatena peaaegu 33" ratta ja ettevalmistatud autoga, siis võiks aru saada, et harrastajana väiksema rattaga ja ettevalmistamata autoga ei saa seal rajal olla lihtne. Tur+ mõte on ja võikski jääda lihtsalt harrastajatele mõnus võimalus hästi ettevalmistatud radadel oma suhteliselt reeglitevabalt ettevalmistatud autoga sõita ning võistelda ennekõike iseendaga. Liigselt kohtadearvestusele rõhudes areneb sellest mingi "handicapped" tr3 võistlusklass, mida tuleb lõpuks hakata ikkagi kuidagi reguleerima ja esialgne mõte kaob ära. Võistlusklasse on praegu piisavalt, et iga võistelda soovija kuhugi natuke vaeva nähes ära mahuks.
Ilmselt nii ongi. Sai pealt vaatamas käidud (sorry, võistlusauto väga laiali) ja esiklaasini maa sees olevaid turiste vaadates tekkis küll kahtlus asja eesmärkides. Võistlusklassides napib osalejaid ja turistid tuuakse treilal kohale ja ära viiakse kindlasti treilal. Tegelikult oli 50:50 plaan tulla "linnakaga" turisti sõitma aga õnneks läks teisiti, mittevõistlusautot ei ole küll sellisele rajale nõus ajama. Kas on küsimus odavamas osalustasus? Või laiskuses teha võistlejakaart? Või ei läbi auto tehnilist kontrolli? Või ei mahu pea kiivrisse? 1. sellise hävingu juures, mis auto turist+ sõites saab ei ole sadakond lisarubla enam mingi raha. 2. Võistlejakaardi saab üsna lihtsalt, ei maksagi nii palju ja kehtib terve aasta. 3. Tehnoülevaatuse läbis, peaks ka tehnilise läbima. 4. Nomaeitea, ehk leidub ikka suurem kiiver. Kokkuvõtteks võiks TUR+ ära lõpetada, kes tahab rahulikku maastikukulgemist, sõidab turisti, kes tahab tõsioffroadi, sõidab sportklassides. Loogiline? Ja kui tõesti on küsimus osalustasude erinevuses, ehk teevad korraldajad võimalikuks praegustel TUR+ sõitjatel sama raha eest ennast mõnda sportklassi paigutada? Oleks kõik rahul.
Ja TUR- klassi peaks ka tegema :D
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
Madlobster
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 114
Liitunud: L Mär 28, 2015 11:41 am
Asukoht: Laagri

Re: ASMV 2015 järelkajad

Postitus Postitas Madlobster »

Kairi kirjutas:Minul on olnud ASMV 2015 seotud 3 erinevat mõttefaasi:
1. Tankla-KP9- annaksin rajameistrile üle tahi (vabandan väljanduse eest)
2. Vahetult peale võistlust- paluksin rajameistril läbida raja TR1 autoga ja vaataks mitu ööpäeva läheb.
3. Nüüd- liiga karm rada TR1 jaoks. Eriti, kui rada ja kiibipunkitid on seotud TR3-ga.
Samas tänan, et korraldajad võtsid vaevaks seda võistlust korraldada nii vähese etteteadmise ajaga ja kindlasti andsid nad oma parima. Parimad õppetunnid tulevad vigadest ja arukad inimesed suudavad nendest õppida :D
Miks nii kuri :D ?
1) Auto ja keha saavad tanklast väikse lisaturgutuse igati mõnus
2) Ebaõnn, mis muud :D igalvälispordi üritusel muutuvad rajatingimused ja ei ole samad esimesele ja viimasele vahest on hea esimene olla vahest jälle on hea viimane olla.

Loen paljusi foorumeid ja käin üritustel ja no ei ole ühtegi üritust mina näinud, kus nutujoorupit sisse ei tule ja korraldajaid mingi asja eest ei siunataks.
Pigi peab per*e minema!
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: ASMV 2015 järelkajad

Postitus Postitas erik »

Kairi kirjutas:Minul on olnud ASMV 2015 seotud 3 erinevat mõttefaasi:
1. Tankla-KP9- annaksin rajameistrile üle tahi (vabandan väljanduse eest)
Mis sellega oli? Parim purks, antud kontekstis.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kairi
Off Roader Wannabe
Postitusi: 29
Liitunud: K Jaan 31, 2007 4:34 pm

Re: ASMV 2015 järelkajad

Postitus Postitas Kairi »

Kirjeldasin oma emotsioone mingil ajahetkel antud võistluse rajalises kontekstis. Tankla ei puutu üldse asjasse. Vastupidi see oli tore hetk, kus sai sooja kohvi, tualetti,süüa ja väga tore peremees oli ka. KP9-ks olime mitme meeskonnaga väga pikalt välja vintsinud akendeni mudas olnud armsat Fionat (lisaks oma auto pikaajalisele vintsimisele) ja olin saanud uue kogemuse-sõita ja vintsida sildadega siledal pinnasel kuna maa muidu ei kanna G-d. See vist ei ole TR1 mõte nagu ma saan aru endale väga lähedastest allikast.
Kurjust ei ole. Pigem püüan teha edasi viivat kriitikat, et meie meeletult arvukas turisti klass ka julgeks ja tahaks sportklassidesse sõitma tulla. Ei tohi vinti üle keearata. :D
"Rattur" aastast 2004
tyyp07
I live off from the mud
Postitusi: 1740
Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Re: ASMV 2015 järelkajad

Postitus Postitas tyyp07 »

Ei tea selle aasta sõidu turist + rada(kuuldavalt olid autod klaasideni mudas). Sõitsime tavalist turisti ja sealgi sai adrekat piisavalt(salongipesu, vintsimist lumisest mäest ülesse puudevahelt punktini kuna muidu oleks kindlasti puudes maandunud jne.) Aga TUR+ juures sõna võttes siis väga meeldis näiteks selle aasta Saarekolli rada mis lookles mööda TR-1 rada ja ei olnud ülemõistuse raske. Ilmselt tänavuse sõidu juures mängis kõvasti kaasa ka ilm, kuna eelnevalt oli ju päris pikalt kuiv olnud ja sellistes oludes oleks kindlasti rada natuke teise kujuga olnud.
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 849
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Re: ASMV 2015 järelkajad

Postitus Postitas FlammablE »

totu kirjutas: Kas on küsimus odavamas osalustasus? Või laiskuses teha võistlejakaart? Või ei läbi auto tehnilist kontrolli? Või ei mahu pea kiivrisse? Kokkuvõtteks võiks TUR+ ära lõpetada, kes tahab rahulikku maastikukulgemist, sõidab turisti, kes tahab tõsioffroadi, sõidab sportklassides. Loogiline? Ja kui tõesti on küsimus osalustasude erinevuses, ehk teevad korraldajad võimalikuks praegustel TUR+ sõitjatel sama raha eest ennast mõnda sportklassi paigutada? Oleks kõik rahul.
Ja TUR- klassi peaks ka tegema :D
Tegelt point on selles, et Tur+ peaks teoorias sobima kõik need puurita ja natukenegi liikluskõlbulikud autod, mis TR1 näiteks ei mahu rehvimõõdu ja muude nõuete tõttu. Kangematesse klassidesse ei mahu jällegi näiteks turvanõuete tõttu ning soovist vähemalt poollegaalselt ülevaatust saada ei ole võimelised vajalike ümberehituste puudumise tõttu suuremate kadudeta kangemal rajal kontrollaja sees rada läbima. Paljudel tur+ autodel on praegu pilte vaadates reaalselt kehtiv tüv, pole õrna aimugi. Tavalist turisti rada mingi 35" rattaga nühkida on suht nüri ja selle jaoks peakski jääma tur+. Muidugi arvestades meie üha karmistuvat TÜV teemat ja mitu tiiru kangemaks krutitavat trahvipoliitikat, siis näeme varsti üha enam autosid ka safaritele ilmumas treileri peal.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: ASMV 2015 järelkajad

Postitus Postitas Movistar »

Mina olen enda kapsaaiast vaadatuna igatahes rahul asjaga . Veel rohkem rahul oleks muidugi esikoha üle aga tuleb tunnistada,et
Porgand on ikka kuradima kõva konkurent ja eks mul oli seekord rohkem ebaõnne kui tal tavaliselt ASMV radadel on olnud.
Samas kaotada ainult 55 sekundiga polegi nii paha arvestades,et viimane "võisteldud" võistlus oli täpselt 1.a tagasi ja rooste on vahepeal kallale tulnud. :D
Ilmselgelt ei oodanud ma selle rajooni tegelastelt kruusateid mööda kulgemist ja olin valmis täpselt selleks mis ka oli.
Raskete TR3-de jaoks ja väikeste TR1 -de jaoks ilmselt liiga karm vaadates aegasid,pilte,nähes neid rajal ja kuuldes pärast mis toimus .
Muidu aga OK.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4473
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: ASMV 2015 järelkajad

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Tõsi on - sõidetud sai vaid 422 punktini
Aga sinnamaani ei olnud TR1 rajal miu meelest ühtegi TR1 jaoks üle pingutatud raskusega kohta :roll: - pigem vastupidi - ülesõite ja võsas ragistamist suht palju.
Movistar kirjutas:väikeste TR1 -de jaoks ilmselt liiga karm vaadates aegasid
See ju ikka 24 tunnise kontrollajaga sõit - minu loogika oleks, et võitja aeg on nii 20 tunni kanti

Jätkake samas vaimus
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: ASMV 2015 järelkajad

Postitus Postitas Movistar »

MahviaDeTyrk kirjutas:Tõsi on - sõidetud sai vaid 422 punktini
Aga sinnamaani ei olnud TR1 rajal miu meelest ühtegi TR1 jaoks üle pingutatud raskusega kohta :roll: - pigem vastupidi - ülesõite ja võsas ragistamist suht palju.
Movistar kirjutas:väikeste TR1 -de jaoks ilmselt liiga karm vaadates aegasid
See ju ikka 24 tunnise kontrollajaga sõit - minu loogika oleks, et võitja aeg on nii 20 tunni kanti

Jätkake samas vaimus
Kui võitja sõidaks 20 h siis suur enamus ju aega ei jõuaks. Mis selle mõte siis on ?
HM Racing Team
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: ASMV 2015 järelkajad

Postitus Postitas LauriJ »

Vaba+ seisukohast ei olnd midagi hullu. Oleks roolivõim töötand, oleks olnud väga mõnus sõit. Oma vead tekitasid mõnes kohas väikese ajakaotuse aga üldiselt oli rada väga ok.
Kuna sõitsime TR1-ga sama rada siis polnud nende jaoks ka midagi ületamatut. Kui eelmisel aastal oleks enne Sultsi nädal või kaks nädalat samamoodi vihma sadanud, oleks siis ka rada olnud päris raske. Korraldajal on väga raske näha ette ilmastiku olusi ja arvestades võistluse ettevalmistus aega oli võistlus ikka super!

See, et rada mõnes kohas TR3-ga kattus, meid ei seganud. Oligi hea, et sõitsid veidi võsa maha ja tegid tee ette.

Kui vaadata muudelt spordialadelt võistlusi, siis maailma ühel kõige hinnatumal enduro võistlusel - Erzberg Rodeol, loetakse võistlus kordaläinuks, kui üks võistleja lõpetab (osalejaid, keda põhisõidule peale lastakse on 500. Ning stardis on maailma absoluutne tipp). Ja igal aastal tahab järjest rohkem võistlejaid sinna starti minna.
Kairi
Off Roader Wannabe
Postitusi: 29
Liitunud: K Jaan 31, 2007 4:34 pm

Re: ASMV 2015 järelkajad

Postitus Postitas Kairi »

See vist küll ei tohiks olla meie offroadi eesmärk tänasel päeval, et peaaegu keegi ei lõpetaks. Pigem soovivad kõik võistelejad mingit eduelamust. Ja jään selle juurde, et TR1-le oli see võistlus liiga karm tänase päeva mõistes. Kahju, et kõik suurema ratta sõitjad ei saa aru, et kui raske on peale vabat või TR3 sõita TR1-l. Tänud siinkohal Erikule ja Movile mõistva suhtumise eest!
"Rattur" aastast 2004
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: ASMV 2015 järelkajad

Postitus Postitas Praks1 »

Rada ja start olid ägedad! Teada oli juba kodus, et vesi on külm, vara läheb pimedaks ja Sultsil tuleb lumi maha, nagu ikka :D


Tur+ tundub täiesti arusaamatu klass minuarust, klasse ju 3 kuhu võiks need autod mahtuda, seda enam, et sõidavad vist kõik need klassid Tr1 rada ja seal peetakse ka arvestust. Mida vähem eri klasse seda huvitavam sõita ju minuarust.
Proto
53951597
indrek79
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: L Apr 14, 2012 9:17 pm
Kontakt:

Re: ASMV 2015 järelkajad

Postitus Postitas indrek79 »

Huvitav pretsedent, varasemast ei meenu, et kunagi oleks kurdetud raja raskuse üle, pigem on kogu aeg häda, et kruusateed ja mõisad. Nüüd tehti ometigi TUR seltskonnale korralik väljakutse. Kuivõrd sõidetakse ikkagi oma lõbuks, siis on alati võimalus rajalt maha keerat, kui auto küljest liialt pilpaid lendama hakkab. Selge on see, et plaststange ja tõsteta autoga TUR+ssi sõita on keeruline. Eks igaüks teab oma auto võimekust ja kui ei tea, siis võib alati omal käel enne metsas katsetada. Tore on aga see, et 4x4 sõidud koguvad populaarsust.

Indrek@exturist
Jeep Grand Cherokee ´96 4.0 7" Long Arm +35x12,5R15 +Detroit TrueTrac 2x, sõidab Soome off-road maastikul.
TR3 beginner
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”