Teen uue teema võistluse kohta mis leiab aset meist suhteliselt kaugel kuid kus päris paljud tahaksid kasvõi korra ära käia.
Ise olen suure tõenäosusega mineja kuid hetkel vajab plaan veel lihvimist ja siis võib nagu regamise peale mõtlema hakata.
Olen pealtvaatajana ka kohal käinud,korraldajaga saime ka jutule ning pilt hakkab vaikselt selgeks saama mis seal toimub ning kuidas miskit organiseerida .
Info tasude kohta:
DATE AND PLACE
The “16 th Croatia Trophy” is taking place between
27.04. - 05.05. 2016.
at Staro Selo Topusko, Croatia
Per vehicle with driver and co-driver 1.400 €
(Catering and campsite included)
Per service/support vehicle up to 3,5 t 250 €
Per service/support vehicle over 3,5 t 350 €
Per service/support ATV or QUAD 150 €
Crosser/Enduro bikes are not allowed
Per trailer 150 €
Per truck trailer 300 €
Catering and camp site per person 250 €
(Each member of the service/support team is obliged to take.
Catering includes breakfast buffet, lunch packet, and dinner.
Discount policy does not apply for this item)
For payments until 31.1.2016. - 10% discount
Reeglid :
http://croatia-trophy.org/ct/the-rules/
Täpne laagri asukoht on siin :
https://www.google.ee/maps/dir//45.2396 ... !3e0?hl=et
Reeglite poolest niipalju,et põhimõtteliselt kõik meie vabariigis toodetud võistlusautod mis läbivad meie tehnilise kontrolli mahuvad reeglitesse vabalt.
Väike aga on klasside vahel.
Nimelt raskema ja kergema klassi erinevus seisneb ainult vintside arvus ja osaliselt ka raja ülesehituses kus Adventurel on välja jäetud raskemad/pikemad vintsimiskohad ja järsemad laskumised.
Lisaks pidi erinevus olema ka Road Book is ja see pidavat olema "mitte nii nõudlik" kui Trophy klassi Road Book.
Adventure-1 kuni 2 vintsi
Trophy - kindlasti 2 vintsi
Kuna reeglid on suhteliselt lakoonilised siis kirjutasin korraldajale alles hiljaaegu selle klasside ja vintsi kohta meili kuna jäi ka endale arusaamatuks ja vastas vot niimoodi :
Hello Igor
I read the regulation and i found one point that tells the car what participates in Trophy class must have a two winches.One in the front and one in the rear.
But my car have only rear winch that l can use to pull both side.
Can I participate in Trophy class?
BR
Hardo
Hello Hardo,
Most of the time you use front winch. But you also need rear winch to get yourself out from situation when you are stuck and cannot go anymore further and you need to find some other way, or by steep descending part of the track(which is not that often).
The main issue is that you will need winch for both directions. If you think that you can do it with one winch only, I frankly do not know, and do not recommend. It will be definitely too much pressure on winch and in one point it will surely break.
Front and rear winch obligation refers actually to front and rear winching possibility not on the position of the winch in the vehicle.
You also have to have in mind that changing winching direction of one winch is time consuming and other participant are not going to be happy if you are blocking the track while doing that. And then I will have lots of complaints.
I am not familiar with the concept of your winch but nevertheless my suggestion is to do Adventure track. Lots of fun there too and it is far from
easy track. And strong competition too.
Regards,
Igor
Ilmselgelt on ülejäänud Euroopa offroad pisut erinev meie regiooni omast ja seda tõestasid ilmekalt nende poolt valmis toodetud masinad.
Oli ägedaid ja oli parajat porri aga üks ühine näitaja oli kõigil. Suur mass .
Seega ei saa korraldajale pahaks panna,et rumalad eestlased oma CCCP aegadest pärit 3 rattalise uaziga tahavad ka sõita välismaal ja ta arvab ,et me ei saa ju hakkama

Aga äkki on tal õigus ja esimeseks aastaks on Adventure klassist maa ja ilm arvestades,et me "ei ole" seal mitte kunagi osalenud ja lisaks on plaan minna ka Ladogale aga Horvaatia ja Ladoga vahele jääb napp 3 nädalat
mis võibolla kulubki ainult taastumise peale.
Tehnika on aga ka vaja töökorda seada. Seega võtaks esimene aasta rahulikult ja teeks TR3-ga ühe "turisti" Horvaatias

Keegi ei keela ka osaleda Trophy klassis ja reegel lubab sõidu ajal ka klassi vahetada kui soov peaks tekkima.
Mainin veel juurde,et väga populaarne on see võistlus venelaste seas.See aasta oli vist äkki 6 teami kohal.
Suhtlesin kohapeal nendega kuna osad näod olid Ladogalt tuttavad ja mõni käib/käis ka Eestis sõitmas ja kõik nad olid väga rahul ning emotsioonid olid kõrgel olenemata sellest kui kaugel on see võistlus veel nende jaoks.
Mul on peas juba kõik võimalikult mugavalt valmis mõeldud,et saaks veeta meeldiva puhkuse Horvaatias.
Sel ajal on seal juba 20+ kraadi sooja ehk nagu meil suvel. Vähemalt see aasta oli nii.
Kes on käpp sinna sõitma minema ?
Atv klass on samuti täitsa olemas kui kellegil huvi peaks olema.