Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2015 20. - 22. november
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2015 20. - 22. november
Aeg on sealmaal, et hakkab kätte jõudma järjekordne Avo Šultsi Mälestusvõistlus.
Seekord on aga uued tuuled ja muutunud on nii võistluse asukoht kui ka korraldusmeeskond, formaat on jäänud endiseks. Püüame Teile pakkuda vähemalt sama põnevat võistlusrada ning hoolitseme selle eest, et keegi tühjade kätega koju ei peaks minema.
Võistlusjuhend asub http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=84
Seekord on aga uued tuuled ja muutunud on nii võistluse asukoht kui ka korraldusmeeskond, formaat on jäänud endiseks. Püüame Teile pakkuda vähemalt sama põnevat võistlusrada ning hoolitseme selle eest, et keegi tühjade kätega koju ei peaks minema.
Võistlusjuhend asub http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=84
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
- saldion
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 148
- Liitunud: E Okt 01, 2007 11:03 pm
- Asukoht: Harjumaa Kose
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2015 20. - 22. november
kas on lähiajal turisti infot kah oodata?
Hea sõna ja revolvriga saavutab palju rohkem kui ainult hea sõnaga!!!
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2015 20. - 22. november
Jah, päeva-paari jooksul saab juhend valmis, siis tuleb ürituste alla vastav teema. Vabandused ette ja taha viivituse pärast.saldion kirjutas:kas on lähiajal turisti infot kah oodata?
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2015 20. - 22. november
Uued asjad ja korraldajad on teretulnud.Peaasi,et hea saab .
Esimese võistlusmomendi nulliva asjaolu leidsin juhendist ilma sellesse pikalt süvenemata.
Võistlus peab koosnema Proloogist ja Põhisõidust.
Vastasel juhul hakatakse tahtlikult "viimasena" oma tehnilist lehte tagastama,et võimalikult hilja startida.Kindlasti proovivad osad seda teha viimasel sekundil,et olla see "kõige viimane"
ja lasevad kella lõhki.Kas neile antakse siis armu või pikendatakse ankeedi tagastamise kellaaega...
Mitte midagi keerulist pole kinni püüda eessõitjaid kuid väge keeruline on eest ära sõita.
Selle juhendi järgi piisab kui startida viimasena,püüda esimesed kinni ja sõita nendega koos rahulikult lõpuni. Sõidu võidab seega viimane ja võidusõiduga pole midagi pistmist.
Ainuke ja mõeldav versioon on nii nagu on olnud siiamaani.
Teha mingi proloog,kasvõi suvaline ja mõttetu 1 km ring,et oleks vähemalt mille järgi panna paika stardijärjekord ja võistluse võidab see kes on esimesena finisis.
Siis tekib ka reaalne võistlus kus lõpuni võidu sõidetakse ja koha eest võisteldakse .
Bülletäniga on võimalik juhendit iga kell muuta.
Seega arutage asja ja võistlejad lähevad garaazi tehnikat putitama niikauaks.
Esimese võistlusmomendi nulliva asjaolu leidsin juhendist ilma sellesse pikalt süvenemata.
Võistlus peab koosnema Proloogist ja Põhisõidust.
Vastasel juhul hakatakse tahtlikult "viimasena" oma tehnilist lehte tagastama,et võimalikult hilja startida.Kindlasti proovivad osad seda teha viimasel sekundil,et olla see "kõige viimane"
ja lasevad kella lõhki.Kas neile antakse siis armu või pikendatakse ankeedi tagastamise kellaaega...
Mitte midagi keerulist pole kinni püüda eessõitjaid kuid väge keeruline on eest ära sõita.
Selle juhendi järgi piisab kui startida viimasena,püüda esimesed kinni ja sõita nendega koos rahulikult lõpuni. Sõidu võidab seega viimane ja võidusõiduga pole midagi pistmist.
Ainuke ja mõeldav versioon on nii nagu on olnud siiamaani.
Teha mingi proloog,kasvõi suvaline ja mõttetu 1 km ring,et oleks vähemalt mille järgi panna paika stardijärjekord ja võistluse võidab see kes on esimesena finisis.
Siis tekib ka reaalne võistlus kus lõpuni võidu sõidetakse ja koha eest võisteldakse .
Bülletäniga on võimalik juhendit iga kell muuta.
Seega arutage asja ja võistlejad lähevad garaazi tehnikat putitama niikauaks.
HM Racing Team
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2015 20. - 22. november
Käis peast sama mõte läbi.Movistar kirjutas:Uued asjad ja korraldajad on teretulnud.Peaasi,et hea saab .
Esimese võistlusmomendi nulliva asjaolu leidsin juhendist ilma sellesse pikalt süvenemata.
Võistlus peab koosnema Proloogist ja Põhisõidust.
Vastasel juhul hakatakse tahtlikult "viimasena" oma tehnilist lehte tagastama,et võimalikult hilja startida.Kindlasti proovivad osad seda teha viimasel sekundil,et olla see "kõige viimane"
ja lasevad kella lõhki.Kas neile antakse siis armu või pikendatakse ankeedi tagastamise kellaaega...
Mitte midagi keerulist pole kinni püüda eessõitjaid kuid väge keeruline on eest ära sõita.
Selle juhendi järgi piisab kui startida viimasena,püüda esimesed kinni ja sõita nendega koos rahulikult lõpuni. Sõidu võidab seega viimane ja võidusõiduga pole midagi pistmist.
Ainuke ja mõeldav versioon on nii nagu on olnud siiamaani.
Teha mingi proloog,kasvõi suvaline ja mõttetu 1 km ring,et oleks vähemalt mille järgi panna paika stardijärjekord ja võistluse võidab see kes on esimesena finisis.
Siis tekib ka reaalne võistlus kus lõpuni võidu sõidetakse ja koha eest võisteldakse .
Bülletäniga on võimalik juhendit iga kell muuta.
Seega arutage asja ja võistlejad lähevad garaazi tehnikat putitama niikauaks.
Lisan veel, et kui klassid on segamini, siis tekib olukord kui kolmed ja ATVd jõuavad aeglasematele järgi ja hakkab julm kõrvalt surumine
t:52 08 203
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2015 20. - 22. november
No kui nyyd sinu juttu lugeda, siis piisab ka sellest kui bülletänis ära muuta, et võidab see, kes on esimesena finshis, läbides korrektselt kõik kontrollpunktid. Tagab korraldajale, et kõik on ilusti varem kohal, et saada parem stardipositsioon ja mõte jääb samaks, kui korraldada mingit 1km ring, kus aegade vahed nagu nii väga suured olema ei saa. Sel juhul mõtle ise, millal startida tahad. Kas risikd sellega, et kuskil on mingi tropp ees ja sa jääd sinna taha toppama või oled esimsena kohal, et võimalikult kiirelt rajale saada.Movistar kirjutas:Uued asjad ja korraldajad on teretulnud.Peaasi,et hea saab .
Esimese võistlusmomendi nulliva asjaolu leidsin juhendist ilma sellesse pikalt süvenemata.
Võistlus peab koosnema Proloogist ja Põhisõidust.
Vastasel juhul hakatakse tahtlikult "viimasena" oma tehnilist lehte tagastama,et võimalikult hilja startida.Kindlasti proovivad osad seda teha viimasel sekundil,et olla see "kõige viimane"
ja lasevad kella lõhki.Kas neile antakse siis armu või pikendatakse ankeedi tagastamise kellaaega...
Mitte midagi keerulist pole kinni püüda eessõitjaid kuid väge keeruline on eest ära sõita.
Selle juhendi järgi piisab kui startida viimasena,püüda esimesed kinni ja sõita nendega koos rahulikult lõpuni. Sõidu võidab seega viimane ja võidusõiduga pole midagi pistmist.
Ainuke ja mõeldav versioon on nii nagu on olnud siiamaani.
Teha mingi proloog,kasvõi suvaline ja mõttetu 1 km ring,et oleks vähemalt mille järgi panna paika stardijärjekord ja võistluse võidab see kes on esimesena finisis.
Siis tekib ka reaalne võistlus kus lõpuni võidu sõidetakse ja koha eest võisteldakse .
Bülletäniga on võimalik juhendit iga kell muuta.
Seega arutage asja ja võistlejad lähevad garaazi tehnikat putitama niikauaks.
Aus
- mihkelmihkel
- Fitting 38"
- Postitusi: 210
- Liitunud: R Okt 03, 2014 11:49 am
- Asukoht: Rakvere
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2015 20. - 22. november
Mind täitsa huvitaks, et mis põhjusel Sults enam idas ei toimu. Kas korraldajal muud kohustused või ei saanud enam kaevandutest luba ürituse jaoks?
See Ida-Virumaa tehismaastik oli kindlasti üks Sultsi olulisemaid müügiargumente.
See Ida-Virumaa tehismaastik oli kindlasti üks Sultsi olulisemaid müügiargumente.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2015 20. - 22. november
Back to the roots e. tagasi juurte juurde. ASVM ja varasem Kadri keerutab saidki alguse Keskpolügoni ( ja Lehtse) piirkonnast.
Ida- Virusse kolis võistlus alles 2005. aastal ja ka siis oli tegu hoopsi teise formaadiga üritusega. Praegune formaat juurutati alates 2007. aastast, seega on ühte ja sama asja väiksete modifikatsioonidega tehtud ühes kohas 10 aastat. Paras aeg väikeseks värskenduseks.
Ida- Virusse kolis võistlus alles 2005. aastal ja ka siis oli tegu hoopsi teise formaadiga üritusega. Praegune formaat juurutati alates 2007. aastast, seega on ühte ja sama asja väiksete modifikatsioonidega tehtud ühes kohas 10 aastat. Paras aeg väikeseks värskenduseks.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2015 20. - 22. november
Väga huvitav. Kui proloogi sõita rahulikult ja proloogil viimane aeg saada, siis annab see ju sama välja, ehk siis stardid viimasena ja siis püüda esimesed kinni ja sõita nendega rahulikult lõpuni ning võita. Samas jälle mõtle sellele, et viimasena ei pruugi olla mingid lõigud rajal nii lihtsalt läbitavad kui esimestel ja ees sõitjate kinni püüdmine ei pruugi üldse nii lihtsaks osutuda. Ma olen täiesti kindel, et neid "viimasena" tehnilise lehe tagastajaid saab olema heal juhul üks-kaks. Ehk peaks hoopis tegema ühisstardi kuskilt turbaraba servalt kohese kraaviületusega, see lööks kohe paremusjärjestuse paikaMovistar kirjutas:Uued asjad ja korraldajad on teretulnud.Peaasi,et hea saab .
Esimese võistlusmomendi nulliva asjaolu leidsin juhendist ilma sellesse pikalt süvenemata.
Võistlus peab koosnema Proloogist ja Põhisõidust.
Vastasel juhul hakatakse tahtlikult "viimasena" oma tehnilist lehte tagastama,et võimalikult hilja startida.Kindlasti proovivad osad seda teha viimasel sekundil,et olla see "kõige viimane"
ja lasevad kella lõhki.Kas neile antakse siis armu või pikendatakse ankeedi tagastamise kellaaega...
Mitte midagi keerulist pole kinni püüda eessõitjaid kuid väge keeruline on eest ära sõita.
Selle juhendi järgi piisab kui startida viimasena,püüda esimesed kinni ja sõita nendega koos rahulikult lõpuni. Sõidu võidab seega viimane ja võidusõiduga pole midagi pistmist.
Ainuke ja mõeldav versioon on nii nagu on olnud siiamaani.
Teha mingi proloog,kasvõi suvaline ja mõttetu 1 km ring,et oleks vähemalt mille järgi panna paika stardijärjekord ja võistluse võidab see kes on esimesena finisis.
Siis tekib ka reaalne võistlus kus lõpuni võidu sõidetakse ja koha eest võisteldakse .
Bülletäniga on võimalik juhendit iga kell muuta.
Seega arutage asja ja võistlejad lähevad garaazi tehnikat putitama niikauaks.
TR1 ja Liitklass sõidavad ühte rada, TR3 ja ATV teist rada. Starditakse nii nagu stardijärjekord kujuneb nii ühele kui teisele rajale. Minu mäletamist mööda on Sirgalas igal aastal ATV'd autod kinni püüdnud ja käib julm kõrvalt surumine, kui seda nii saab nimetada. Et seda vältida, peaks ATV meeskonnad laskma kas enne või hiljem rajale, aga ka see ei tagaks erinevate klasside segunemist rajal. Seega ainus võimalus oleks ATV jaoks eraldi rada või tunduvalt varasem või hilisem stardiaeg.nipper kirjutas:Lisan veel, et kui klassid on segamini, siis tekib olukord kui kolmed ja ATVd jõuavad aeglasematele järgi ja hakkab julm kõrvalt surumine
Tänud vastukaja eest, me hakkame homme asju edasi arutama
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2015 20. - 22. november
Kui igal ühel on "oma sõiduaeg " siis tähendab see seda,et kui ma stardin 2 minutit enne järgmist siis ma pean vähemalt 2 minutit enne järgmist ka lõpetama.
Ja nii iga järgnevaga + 2 min.
Ehk kui viies püüab esimese kinni siis esimene peab finisseerima 10 min. enne seda kes ta kätte sai. Ilmselgelt pea võimatu.
Mitte keegi ei taha startida ennem kui igalühel on oma sõiduaeg sellise formaadiga sõidul.
Aga minupoolest võib ka nii jääda.Mul on kombeks nagunii hiljaks jääda
Ja nii iga järgnevaga + 2 min.
Ehk kui viies püüab esimese kinni siis esimene peab finisseerima 10 min. enne seda kes ta kätte sai. Ilmselgelt pea võimatu.
Mitte keegi ei taha startida ennem kui igalühel on oma sõiduaeg sellise formaadiga sõidul.
Aga minupoolest võib ka nii jääda.Mul on kombeks nagunii hiljaks jääda
HM Racing Team
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2015 20. - 22. november
Kõige huvitavam oleks lühike kiire proloog, ühekordse läbimisega ja aegade põhjal saavad valida ühistardis stardikoha turbakraavi ääres.
Ühistart turbakraavi ääres oleks põnev jälgida ka pealtvaatajatel ja kohe alustuseks väike maasikas ka sõitjatele
Pole mingit aegade arvutamist, kes esimesena finishis see ka võitja
Ühistart turbakraavi ääres oleks põnev jälgida ka pealtvaatajatel ja kohe alustuseks väike maasikas ka sõitjatele
Pole mingit aegade arvutamist, kes esimesena finishis see ka võitja
56157755
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2015 20. - 22. november
Kas te pakute pealtvaatajatel mingeid pealtvaatamise kohti välja?
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2015 20. - 22. november
Kas võistlustrassil on ettenähtud ka lõuna paus ja tankimine?
Lisaks EALi regamis leht maas? Mitu päeva juba.
Lisaks EALi regamis leht maas? Mitu päeva juba.
t:52 08 203
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2015 20. - 22. november
Klasside kaupa ühisstart oleks lahendus ja äge.
Igal oma aeg ei kõlba kuhugi, eriti veel, kui juhtub lumi maha tulema.
Vahet pole milline on start, aga ainuke õige lahendus on, et kes esimesena finišis on võitja jne (eeldusel, et kiibid võetud). Võtmata kiip 1h trahv, sellised lahendused on enamus sellise ehitusega sõitudel.
Igal oma aeg ei kõlba kuhugi, eriti veel, kui juhtub lumi maha tulema.
Vahet pole milline on start, aga ainuke õige lahendus on, et kes esimesena finišis on võitja jne (eeldusel, et kiibid võetud). Võtmata kiip 1h trahv, sellised lahendused on enamus sellise ehitusega sõitudel.
Proto
53951597
53951597
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2015 20. - 22. november
Ju ei taheta,et keegi registreeruks võistluselenipper kirjutas:
Lisaks EALi regamis leht maas? Mitu päeva juba.
Tegelikult ma küsisin,et miks on maas ja vastus,et autosport.ee server kolib kuhugi.
HM Racing Team