Kukepea 2015 järelkaja
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17320
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kukepea 2015 järelkaja
Esmalt suured tänud kõikidele turistidele (kõigi 69 seltskonnaga ei õnnestunudki kohtuda) ja võisteljatele kellega oli vahva rajal kohtuda!
Erilised tänud võitlejatele kes surmtõsise kohtunikutöö hommikuse promillimõõdiku juures lustlikumaks muutsid!
Tänud ka korraldajatele mõnusa töökeskkonna ja hea toidu eest!
Muidugi õnnesoovid legenmdaarse Land Rover 90 võitnud naiskonnale!
Siin mõned sorteeritud klõpsud mis said kiiruga tehtud kohtunikutöö kõrvalt:
http://www.landrover.pri.ee/offroad/gal ... ii2015.htm
Kui keegi tahab mõnd endast thetud pilti originaalsuureuses, kirjutage mulle e-mailile!
Video montaažiga käheb väheke aega.
Erilised tänud võitlejatele kes surmtõsise kohtunikutöö hommikuse promillimõõdiku juures lustlikumaks muutsid!
Tänud ka korraldajatele mõnusa töökeskkonna ja hea toidu eest!
Muidugi õnnesoovid legenmdaarse Land Rover 90 võitnud naiskonnale!
Siin mõned sorteeritud klõpsud mis said kiiruga tehtud kohtunikutöö kõrvalt:
http://www.landrover.pri.ee/offroad/gal ... ii2015.htm
Kui keegi tahab mõnd endast thetud pilti originaalsuureuses, kirjutage mulle e-mailile!
Video montaažiga käheb väheke aega.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17320
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Kukepea 2015 järelkaja
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- CayenneTurbo
- Rock Crawler
- Postitusi: 740
- Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm
Re: Kukepea 2015 järelkaja
Meie seltskond sai tagasi juba laupäeva õhtul. Kuna see oli esimene turist milles sai osaletud, ei ole millegagi võrrelda. Alustasime navigeerimist valesti...optimistlikult ja süvenematta, mille tulemusena tuli kokkuvõttes seiklus suht igav, sõitmist mööda kruusa ning (kuivi ja igavaid) metsateid oli palju. Kerged punktid olid sõiduautoga ligipääsetavad, ehk alustasime valedest punktidest ning huvitav osa jäi sinna lõpupoole. Ühesõnaga kergemat sorti muda ning vees sõitmist oleks rohkem võinud olla. Kerged punktid olid liiga kerged ja rasked olid juba teise klassi sõidukite jaoks, punkt 99 proovisime võtta, kuigi kõik kes sinna tulid pöörasid ümber...vintsida sai poolepealt otsustasime tagasi sõita kuna edasi läks päris hulluks asi juba
Tagasi jõudes andsime üle enda pildid ning minekut. Toitlustuse osa jäigi selgusetuks, see oli osalejatele tasuta või tuli midagi maksta?
Tagasi jõudes andsime üle enda pildid ning minekut. Toitlustuse osa jäigi selgusetuks, see oli osalejatele tasuta või tuli midagi maksta?
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
- sportlane50
- Fitting 44"
- Postitusi: 432
- Liitunud: N Veebr 26, 2009 8:26 pm
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald / Harku vald
Re: Kukepea 2015 järelkaja
Maksma pidid telgis söögi eest ikka kõik, oled sa siis võõras huviline, turist või võistluklassi sõitja.
Anda rendile (auto)haagis Harjumaalt. Puksiirteenus.
+372 56 9I7 955
+372 56 9I7 955
- CayenneTurbo
- Rock Crawler
- Postitusi: 740
- Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm
Re: Kukepea 2015 järelkaja
Kui küsisin palju maksma peab, vastati "palju"sportlane50 kirjutas:Maksma pidid telgis söögi eest ikka kõik, oled sa siis võõras huviline, turist või võistluklassi sõitja.
Hinnakirja ka nagu ei näinud kusagil.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
Re: Kukepea 2015 järelkaja
5+ kõik oli orlungis... aind kahju et simmanile jääda ei jaksand...
Aega läheb aga asja saab...
Donald
58290905
Donald
58290905
Re: Kukepea 2015 järelkaja
Red Hot tänab ka korraldajaid.
Rada oli hää ja seltskonnad ka hääd.
Näeme järgmine kord !
Rada oli hää ja seltskonnad ka hääd.
Näeme järgmine kord !
Re: Kukepea 2015 järelkaja
Kirjutan siis võistleja vaatevinklist ka veidike, muidu aind turistid räägivad.
Sõitsime siis Liitklassi. Kui eelmine aasta pandi meid TR1 rada nühkima siis sellel aastal saime TR3 ja ATV rada sõita. Eelmine aasta hädaldasime veidike, et rada liiga lihtne ja meid võeti kuulda.
Laupäeval algas päev joonorienteerumisega. Formaat siis Sultsile sarnane, et antud suur hunnik koordinaate, millest siis moodustub rada (punktid siis iga paarikümne meetri järel ning mõnes kohas on kiibijaamad). Juba joone starti sõites hakkas armatuuri alt suitsu tulema ning olime sunnitud kiire pitstopi tegema (tagatule klemm oli lahti tulnd ning lühisesse läind). Joone rada iseenesest oli enamuses väljaveo teedel sõit või siis raiesmikel. Suutsime kuskil vedaja rööpas omal auto kummuli keerata aga paari minutiga olime uuesti ratastel ning sõit jätkus. Et joones tulemus kirja saada, pidime vähemalt 2 kiibijaama ära võtma (tr3-d pidid vähemalt 4 jaama ära võtma). Kuna konkurents oli suur (1 auto veel meie klassis ) siis otsustasime edasi sõita. Korraldajatel oli mõttega pandud see 2 kiibijaama miinimum, sest peale 2 jaama läks korra rada päris toredaks. Nimelt mingi 200-300m pokumaad. Pokud olid nii umbes nabani, mätaste vahel munadeni vesi. Vintsida polnud väga kuskilt ainult ankruga mätta küljest. Aga kuna mättad olid suht nõgalt kinni ja rattad autol ilusti mätaste taga siis sai neid pokusi päris ohtralt välja juuritud. Peale seda loksusime veel 2 kiibijaama läbi ning võtsime suuna Joonorienteerumise finishile. Ei tahtnud rohkem aega joonega raisata, kuna muidu poleks pildistamise katset võibolla kirja saanud.
Pildistamisel ei hakanud me üldsse 50seid punkte võtma, kuna tahtsime autot hoida ning proovisime miinimum punktide arvu ära võtta, et katse kirja läheks. Raskeks tegi selle mingi sodi paagis, mis vahepeal kütusevõtturi ette ujus ning auto välja suretas (aitas voolikute lahti ühendamine ning läbi puhumine. Seda saime päris mitu korda harjutatud võistluse käigus. Vahepeal suutsime tagumise diagonaal varda kõveraks sõita, selle peksime sirgu tagasi. Siis kadus kraavis maapind jalgealt ära ning kahlajad ilusti külma vett täis. Lisaks andsid käigukasti padjad järgi mingi aeg.
LK3 oli Haljala krossirajal 30min tiirutamist. Eelmise aasta rada oli tagurpidi pööratud. Vintsida me seal ei saand erinevalt eelmisest aastast. Maapind oli nii kuiv. Tegime 2 ringi.
Peale seda läksime jälle metsa pildistama. Leidsime konkurendid kraavist, vints puru. Üritasime neid veidi aidata aga meil omal hakkas sidur jebima ning pidime tasakesi hakkama kodupoole sõitma. Lugesime pildid üle ning paar pilti oli puudu, et orienteerumine kirja saada. Võtsime paar kerget punkti veel ära ning veeresime finishisse.
LK4 oli pühap hommikune kiire orienteerumine karjääris. Seal samuti lihtsad punktid, need said kiirelt võetud aga karjäärist välja tulles jälle kütus kinni ja tuli läbi puhuda süsteem uuesti.
Viimane katse nagu Kukepeale kohane on Mõedaka krossirada - ehk amordi test. Kõige aeglasemad rajal ei olnudki, kuni hetkeni, mil jälle kütuse kinni tõmbas. Kuna jätsime kõik varustuse starti, siis polnd voolikuid peal, millega kompressorist õhku lasta. Sai kiire sprint starti tehtud ning voolik toodud ning siis lõpuks saime finishisse.
Üldiselt siis liitklassis 1 koht ja meel hea. Järgmine aasta 99% tõenäosusega juba TR3 klassis.
Sõitsime siis Liitklassi. Kui eelmine aasta pandi meid TR1 rada nühkima siis sellel aastal saime TR3 ja ATV rada sõita. Eelmine aasta hädaldasime veidike, et rada liiga lihtne ja meid võeti kuulda.
Laupäeval algas päev joonorienteerumisega. Formaat siis Sultsile sarnane, et antud suur hunnik koordinaate, millest siis moodustub rada (punktid siis iga paarikümne meetri järel ning mõnes kohas on kiibijaamad). Juba joone starti sõites hakkas armatuuri alt suitsu tulema ning olime sunnitud kiire pitstopi tegema (tagatule klemm oli lahti tulnd ning lühisesse läind). Joone rada iseenesest oli enamuses väljaveo teedel sõit või siis raiesmikel. Suutsime kuskil vedaja rööpas omal auto kummuli keerata aga paari minutiga olime uuesti ratastel ning sõit jätkus. Et joones tulemus kirja saada, pidime vähemalt 2 kiibijaama ära võtma (tr3-d pidid vähemalt 4 jaama ära võtma). Kuna konkurents oli suur (1 auto veel meie klassis ) siis otsustasime edasi sõita. Korraldajatel oli mõttega pandud see 2 kiibijaama miinimum, sest peale 2 jaama läks korra rada päris toredaks. Nimelt mingi 200-300m pokumaad. Pokud olid nii umbes nabani, mätaste vahel munadeni vesi. Vintsida polnud väga kuskilt ainult ankruga mätta küljest. Aga kuna mättad olid suht nõgalt kinni ja rattad autol ilusti mätaste taga siis sai neid pokusi päris ohtralt välja juuritud. Peale seda loksusime veel 2 kiibijaama läbi ning võtsime suuna Joonorienteerumise finishile. Ei tahtnud rohkem aega joonega raisata, kuna muidu poleks pildistamise katset võibolla kirja saanud.
Pildistamisel ei hakanud me üldsse 50seid punkte võtma, kuna tahtsime autot hoida ning proovisime miinimum punktide arvu ära võtta, et katse kirja läheks. Raskeks tegi selle mingi sodi paagis, mis vahepeal kütusevõtturi ette ujus ning auto välja suretas (aitas voolikute lahti ühendamine ning läbi puhumine. Seda saime päris mitu korda harjutatud võistluse käigus. Vahepeal suutsime tagumise diagonaal varda kõveraks sõita, selle peksime sirgu tagasi. Siis kadus kraavis maapind jalgealt ära ning kahlajad ilusti külma vett täis. Lisaks andsid käigukasti padjad järgi mingi aeg.
LK3 oli Haljala krossirajal 30min tiirutamist. Eelmise aasta rada oli tagurpidi pööratud. Vintsida me seal ei saand erinevalt eelmisest aastast. Maapind oli nii kuiv. Tegime 2 ringi.
Peale seda läksime jälle metsa pildistama. Leidsime konkurendid kraavist, vints puru. Üritasime neid veidi aidata aga meil omal hakkas sidur jebima ning pidime tasakesi hakkama kodupoole sõitma. Lugesime pildid üle ning paar pilti oli puudu, et orienteerumine kirja saada. Võtsime paar kerget punkti veel ära ning veeresime finishisse.
LK4 oli pühap hommikune kiire orienteerumine karjääris. Seal samuti lihtsad punktid, need said kiirelt võetud aga karjäärist välja tulles jälle kütus kinni ja tuli läbi puhuda süsteem uuesti.
Viimane katse nagu Kukepeale kohane on Mõedaka krossirada - ehk amordi test. Kõige aeglasemad rajal ei olnudki, kuni hetkeni, mil jälle kütuse kinni tõmbas. Kuna jätsime kõik varustuse starti, siis polnd voolikuid peal, millega kompressorist õhku lasta. Sai kiire sprint starti tehtud ning voolik toodud ning siis lõpuks saime finishisse.
Üldiselt siis liitklassis 1 koht ja meel hea. Järgmine aasta 99% tõenäosusega juba TR3 klassis.
- mihkelmihkel
- Fitting 38"
- Postitusi: 210
- Liitunud: R Okt 03, 2014 11:49 am
- Asukoht: Rakvere
Re: Kukepea 2015 järelkaja
Team 4FUN igatahes Turistide seiklusega väga rahul.
Kaks lihtsat asja, mis olid hästi tehtud ja mida kõik teised seikluse korraldajad võiks kasutada:
1. GPX allalaadimise või pulgal saamise võimalus. Väga mugav on ikka kõik punktid otse tahvlisse/arvutisse tõmmata ja ei pea ahvi moodi neid punkte sisse toksima. Saab kohe metsa kihutada. Ja noh loomulikult on punktid olemas ka paberil neile, kellel tehnika ei võimalda punkte alla laadida.
2. Punktide erinev väärtus autoga ja jala võttes. Väga lihtne trikk, mis motiveerib julgemalt autoga ikka punkti võtma.
Rada ise oli täitsa mõnus. Või vähemalt see osa, mis me sõitsime, sest punkte oli kõvasti rohkem kui ühe päevaga ära jõuab võtta. Me käisime Mõedaku lähedal põhja-ida-lõuna suunal. Jätsime need läänepoolsed punktid võtmata.
Täitsa korraliku raskustasemega olid need erinevad liinialused, kus oli pehmemaid kohti ja ka sügavamaid kraave. Need 79 ja 99 vms punktid olid ikka päris rõvedate väljaveorööbastega. Natuke kompisime neid, aga väga kaugele ei jõudnud. Lisaks siis olid vaatamisväärsusena väga mõnusad need Aidu karjääri punktid. Meie igatahes saime väga vaheldusrikka raja valitud punktidest. Kunagi peaks ka neid läänepoolseid alasid avastama minema...
Kaks lihtsat asja, mis olid hästi tehtud ja mida kõik teised seikluse korraldajad võiks kasutada:
1. GPX allalaadimise või pulgal saamise võimalus. Väga mugav on ikka kõik punktid otse tahvlisse/arvutisse tõmmata ja ei pea ahvi moodi neid punkte sisse toksima. Saab kohe metsa kihutada. Ja noh loomulikult on punktid olemas ka paberil neile, kellel tehnika ei võimalda punkte alla laadida.
2. Punktide erinev väärtus autoga ja jala võttes. Väga lihtne trikk, mis motiveerib julgemalt autoga ikka punkti võtma.
Rada ise oli täitsa mõnus. Või vähemalt see osa, mis me sõitsime, sest punkte oli kõvasti rohkem kui ühe päevaga ära jõuab võtta. Me käisime Mõedaku lähedal põhja-ida-lõuna suunal. Jätsime need läänepoolsed punktid võtmata.
Täitsa korraliku raskustasemega olid need erinevad liinialused, kus oli pehmemaid kohti ja ka sügavamaid kraave. Need 79 ja 99 vms punktid olid ikka päris rõvedate väljaveorööbastega. Natuke kompisime neid, aga väga kaugele ei jõudnud. Lisaks siis olid vaatamisväärsusena väga mõnusad need Aidu karjääri punktid. Meie igatahes saime väga vaheldusrikka raja valitud punktidest. Kunagi peaks ka neid läänepoolseid alasid avastama minema...
Re: Kukepea 2015 järelkaja
Algatuseks minupoolt esimene päev
https://www.facebook.com/media/set/?set ... c704158ddf
Teine päev ja autasustamine
https://www.facebook.com/media/set/?set ... e9285c85dc
Nagu mul viimasel ajal kombeks , siis mahukam koondalbum tuleb natuke hiljem
Tänan hea seltskonna eest!
Parimate Tervitustega!
Urve
https://www.facebook.com/media/set/?set ... c704158ddf
Teine päev ja autasustamine
https://www.facebook.com/media/set/?set ... e9285c85dc
Nagu mul viimasel ajal kombeks , siis mahukam koondalbum tuleb natuke hiljem
Tänan hea seltskonna eest!
Parimate Tervitustega!
Urve
Re: Kukepea 2015 järelkaja
Pildid esimese päeva võistlusest Kukepea 2015
https://www.facebook.com/siilu.lend/med ... 509&type=3
Lisan ka 2. võistluspäeva karjääri pildid
https://www.facebook.com/siilu.lend/med ... 509&type=3
2. võistluspäeva Mõedaku krossirada
https://www.facebook.com/siilu.lend/med ... 509&type=3
Autasustamise tseremooniast ka paar pilti
https://www.facebook.com/siilu.lend/med ... 509&type=3
https://www.facebook.com/siilu.lend/med ... 509&type=3
Lisan ka 2. võistluspäeva karjääri pildid
https://www.facebook.com/siilu.lend/med ... 509&type=3
2. võistluspäeva Mõedaku krossirada
https://www.facebook.com/siilu.lend/med ... 509&type=3
Autasustamise tseremooniast ka paar pilti
https://www.facebook.com/siilu.lend/med ... 509&type=3
Viimati muutis Sirle, T Okt 20, 2015 2:57 pm, muudetud 4 korda kokku.
Re: Kukepea 2015 järelkaja
Tuleb välja, et minu kasutaja töötabki veel
Tuuker tänab, et rajale lubati. LK5 katse pildid on siia lisatud https://www.flickr.com/photos/122439167 ... 7764033503
Tublid korraldajad
Tuuker tänab, et rajale lubati. LK5 katse pildid on siia lisatud https://www.flickr.com/photos/122439167 ... 7764033503
Tublid korraldajad
Vabad mehed ongi need kõige suuremad ketserid
Re: Kukepea 2015 järelkaja
Boob vuristas seal drooniga ringi, ega videomaterjali kusagil näha saa?:)
Jeep Grand Cherokee ´96 4.0 7" Long Arm +35x12,5R15 +Detroit TrueTrac 2x, sõidab Soome off-road maastikul.
TR3 beginner
TR3 beginner
Re: Kukepea 2015 järelkaja
Kui aega antakse siis ehk saab midagi...indrek79 kirjutas:Boob vuristas seal drooniga ringi, ega videomaterjali kusagil näha saa?:)
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.