2. leht 6-st

Postitatud: R Veebr 02, 2007 2:20 pm
Postitas MOB
Võistluse formaadi poolest oli vägagi kontimõõda 2006 aasta suvesõit - katsed toimusid päevasel ajal, öösel sai rahulikult välja puhata või masinat remontida, vajadusel jagus ka aega varuosade kohale toimetamiseks. Ja õhtuti kultuurikava :). Suvisel ajal võimalus telgis ööbida, külmemal ajal võiks olla organiseeritud põrandamajutus.

Postitatud: L Veebr 03, 2007 9:16 pm
Postitas ricardo
Osaleks ka hea meelega turistklassi kui veel toimub - seekord jäi tehnilistel põhjustel tulemata. :( Ja kunagi võib ju nii edasi areneda. 8)

Postitatud: K Veebr 07, 2007 4:39 pm
Postitas Palukotkas
Offy-roady kirjutas:mida kauem seda parem. Vepski 36H on elu üks parimaid olnud :)

Pikemal sõidul tulevadki välja need, kelle masin kestab kõige paremini ja selgub ka meeskond, kes on kõige tugevam. See ongi minu jaoks selle ala juures kõige köitvam. Või mis..
Täiesti nõus, pikem sõit.
Ühepäevane võistlus 20-24 h või 2 päeva, et natuke ka puhata

Postitatud: R Veebr 09, 2007 3:02 pm
Postitas Madis
Orienteerumise formaadist - mida pikem seda parem. Terade ja sõkalde jutt...
Punktitähistusest - see geopeituse mängimine on üks krdi jant. Eespool räägitud juba, et esimesena lumises metsas teed teiste eest töö ära ja samas kaotad megalt aega. Saarekollil kogesime seda, et lume alt otsides kulus punkti võtmiseks ca 30 minutit punkti peale (olles tegelikult ammu kohal ja tammudes seal otsas). Suvesõidul esines samuti rohkesti geopeituse ilminguid. Et sellega siis ei panda proovile orienteerumise oskust ega tehnika vastupidavust vaid võistkonna närvikava, mis aga vist ei ole võistluse eesmärk.

Postitatud: R Okt 19, 2007 3:07 am
Postitas 10-4
- No mina igatahes olen Tr1-s jala punktide võtmise poolt.
Suvesõidul 2007 lõpetas meie Red Rokit vintsimise ja teise päeva koprajärve punktid oleks kõik võtmata jäänud ning sellega ka LK läbimata ning poleks mingitki tahtmist enam edasi sõita olnud. Aga tänu jala läbi silkamisele saime oma punktid kirja (u.1,8h LK stardist finishisse) ja kokkuvõttes tuli ikkagi ka 12 koht ära ,mille üle meil väga hea meel oli/on siiamaani. (I päev olime tagant 3.dad, mingi 28 koha kanti)

- pooldan ka väga sooja kohta (Avo sõidul eelmine aasta oli päris jahe 4 ajal hommikul :p )

- Turisti klass peaks ka ikka jääma. Tean u. 4-5 inimest, kes oleks ilmselt huvitatud selles klassis tulevikuski osalema. (kui ise tr-1 rajale ei lähe sõidaks ka turisti)

- Suvesõidul 07 oli hea asi Wifi kaudu punktide saamine. kiirelt käes ja ei pidanud ootama, millal keegi toob selle mälupulga tagas jne. 5+ igatahes

Bully ja Red Rokit
Saarekoll 07 ja Suvesõit 07 vintsmän/navigaator

Mõtted!!

Postitatud: K Nov 14, 2007 10:08 pm
Postitas Kristjan 4x4
Algatuseks võiks ette võtta midagi stardimaksuga, paljude võistkondadele on see vägagi koormav või muuta see erinevate klasside vahel. See peaks aitama paljusid uusi tulijaid. Eestis ju TR2 ja TR3 väga halvas seisus põhi rahavas TR1 ja VABA.
Võistlused peaksid olema publikule rohkem kättesaadavamad, see mõjutab kuigi palju sponsorlust ja muudab offroadi kui spordiala inimeste silmis. Kindlasti toob see endaga kaasa paljude uute teamide tekke ja aitab offroadil elus püsida!! :D

Postitatud: K Nov 14, 2007 10:36 pm
Postitas erik
Mis sellel stardimaksul siis viga on? Võrreldes auto ehitamise eelarvega, näiteks?

Postitatud: N Nov 15, 2007 9:44 am
Postitas Madis
Stardimaksul pole häda midagi sinnamaani kui läheb autasustamiseks. Kirvehoobi saab praegu Kukepea korraldusmeeskond. Esikoht sai kukepea - tore, teine ja kolmas koht said 50 kroonise vahuveini ja 1 (ühe) "raamimindise" paberi. Poleks ju palju palutud kui oleks pisutki rohkem väärtustatud (nagu on seda ülejäänud võistlustel) kas või vastavalt meeskonna liikmete arvule vastavate diplomite väljastamise näol (kui seda nüüd liiga palju nõutud polnud) või mõistlik oleks kui kõik autasustamisel käinud saavad kaela medalikese - meeneks või nii. Osavõtjad ju väärtustavad korraldajate tehtud tööd stardimaksu näol. Ei eeldagi, et auhinnalaud oleks lookas heast ja toredast (kuigi nii mõnigi kord on ta seda olnud ju, mis teeb ainult heameelt)
Tõele au andes oli pisut piinlik... seal Kukepeal. See siis oli vähemasti osade TR-1 ja vabaklasside autasustamisel käinute mõttekäik, minu nime ja klahvide läbi. Pekske kui tahate...
Madis "Kullamäe"

Postitatud: N Nov 15, 2007 2:01 pm
Postitas sass
Ei häbene eelkõneleja seisukohta jagada.Ka eelmine aasta oli kukepea auhinnalaud naljanumber ja seda siiamaani.

Postitatud: N Nov 15, 2007 4:04 pm
Postitas HKA
Eks Kukepea auhinnalaud oli kesine tõesti aga kuna ise pole ühtegi võistlust organiseerinud ja kulude koha pealt ülevaade puudub, siis korraldajaid kividega loopima siiski ei hakkaks. Nagu mina aru olen saanud tulevad auhinnad peamiselt sponsorite taskust, keda sellel sõidul vist ei olnudki.
Ise oleksin valmis võistlema ka ilma auhindadeta ning olen jätkuvalt tänulik kõikidele inimestele, kes viitsivad võistluste korraldamist enda peale võtta.

Hannes@shrek

Postitatud: N Nov 15, 2007 4:47 pm
Postitas MM
Ei saa siis ka vait olla.

Karikate või medalite kohapealt nõus - võiks olla igal võistlusel.

Mis aga auhinndade poolt Kukepeal puudutab, siis rahaliselt olid need ju tasemel. TR1- läpakas TR-2/TR-3 - GPS jne. ja auhinnad loositi välja nii, et mida rohkem osalejaid klassis seda kallim auhind. Seekord polnud korraldajatel tõepoolest sponsoreid ja auhinnad osteti võistluse eelarvest.

Postitatud: N Nov 15, 2007 5:50 pm
Postitas Madis
HKA kirjutas: Nagu mina aru olen saanud tulevad auhinnad peamiselt sponsorite taskust, keda sellel sõidul vist ei olnudki.
Ise oleksin valmis võistlema ka ilma auhindadeta ning olen jätkuvalt tänulik kõikidele inimestele, kes viitsivad võistluste korraldamist enda peale võtta.
Vist ikka oli sponsor, sangjangkong- jagas labidaid. Aga see pole tähtis.Ja samuti pole tähtis ka lookas nännilett vaid pisike medalikesekene, millel kirje mis võistlus ja mis koht. Kõik. Kolmene kmpl. maksab ca 150 krooni, pole ju teab mis kulutus. Loomulikult võtan mütsi maha raja ettevalmistajate ees - see oli super. Enivei, mõte on öeldud võib olla mitte just kõige parem, aga vähemasti väljendab see paljude seisukohti. Kui on reglemendis kirjas et auhindu/medaleid ei ole ja ei tule võistlen ikka edasi ja ei kobise, sest eesmärk on ikka fun & adre, mida saab neilt võistlustelt küllaga. Ehk on targem vait olla ja edasi teenida... :roll:

Postitatud: N Nov 15, 2007 10:00 pm
Postitas Landy
Hea meelega meenutan tänavust suvesõitu, kus KÕIGILE oli mälestusdiplom ja ka auhindu jagus igasugu teenete eest. (Korraldjana oli lausa raske kõike auhinnaluale ja selle kõrvale ära mahutada.) :wink:
Ka välja loositud peaauhind oli igati kopsaks (nii kaalult, kui väärtuslet)

NB! Osade võiskodade diplomid on SIIANI minu käes. Jo siis ei tunta neist puudust. :shock:

Mis Kukepead puudutab, siis jah... üks A4 diplom võistkonna kohta oli küll natuke lahja.... :roll:

Postitatud: R Nov 16, 2007 11:08 am
Postitas HKA
ehh... Kirjutasin ilusa pika jutu, aga sisselogimise aegumise tõttu läks kõik kaduma.

Lühidalt tahtsin öelda, et minu arvates on auhinnalauad tühjavõitu seetõttu, et osad võistlused ei ole sponsoritele atraktiivsed. Kuna võistlusi on raske jälgida, siis on pealtvaatajaid vähe ja sponsoritel raske ennast reklaamida.

Kui kellelgi on häid mõtteid, kuidas võistlusi pealtvaatajatele (seega ka sponsoritele) huvitavamaks teha, siis võiks need lahkesti siia kirja panna.

Postitatud: R Nov 16, 2007 12:00 pm
Postitas sass
Et tegelikult ei olegi asi niivõrd nänni jagamisel.Aga jah karikad on need mis teeksid autasustamise uhkemaks.Põhimõtteliselt ei käi ma ju võistlemas lootusega et saaks endale palju nänni.Au ja kiitus ning nauding võistlemisest on need põhilised ehk karikate jagu peaks ju osavõtutasust ikka järgi jääma.Teistel võistlustel on asi korralik olnud siiamaani.