Head mõtted

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Kasutaja avatar
MOB
Off Roader Wannabe
Postitusi: 27
Liitunud: E Sept 26, 2005 10:33 am
Asukoht: Keila

Postitus Postitas MOB »

Võistluse formaadi poolest oli vägagi kontimõõda 2006 aasta suvesõit - katsed toimusid päevasel ajal, öösel sai rahulikult välja puhata või masinat remontida, vajadusel jagus ka aega varuosade kohale toimetamiseks. Ja õhtuti kultuurikava :). Suvisel ajal võimalus telgis ööbida, külmemal ajal võiks olla organiseeritud põrandamajutus.
Kasutaja avatar
ricardo
Rock Crawler
Postitusi: 963
Liitunud: N Veebr 16, 2006 8:34 pm
Asukoht: Pärnu linn

Postitus Postitas ricardo »

Osaleks ka hea meelega turistklassi kui veel toimub - seekord jäi tehnilistel põhjustel tulemata. :( Ja kunagi võib ju nii edasi areneda. 8)
Palukotkas
Rookie
Postitusi: 5
Liitunud: E Jaan 15, 2007 2:57 pm

Postitus Postitas Palukotkas »

Offy-roady kirjutas:mida kauem seda parem. Vepski 36H on elu üks parimaid olnud :)

Pikemal sõidul tulevadki välja need, kelle masin kestab kõige paremini ja selgub ka meeskond, kes on kõige tugevam. See ongi minu jaoks selle ala juures kõige köitvam. Või mis..
Täiesti nõus, pikem sõit.
Ühepäevane võistlus 20-24 h või 2 päeva, et natuke ka puhata
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

Orienteerumise formaadist - mida pikem seda parem. Terade ja sõkalde jutt...
Punktitähistusest - see geopeituse mängimine on üks krdi jant. Eespool räägitud juba, et esimesena lumises metsas teed teiste eest töö ära ja samas kaotad megalt aega. Saarekollil kogesime seda, et lume alt otsides kulus punkti võtmiseks ca 30 minutit punkti peale (olles tegelikult ammu kohal ja tammudes seal otsas). Suvesõidul esines samuti rohkesti geopeituse ilminguid. Et sellega siis ei panda proovile orienteerumise oskust ega tehnika vastupidavust vaid võistkonna närvikava, mis aga vist ei ole võistluse eesmärk.
Kasutaja avatar
10-4
Mudder
Postitusi: 90
Liitunud: N Sept 07, 2006 3:40 pm
Asukoht: Depoo vastas, helipuldis, laval või mudas.
Kontakt:

Postitus Postitas 10-4 »

- No mina igatahes olen Tr1-s jala punktide võtmise poolt.
Suvesõidul 2007 lõpetas meie Red Rokit vintsimise ja teise päeva koprajärve punktid oleks kõik võtmata jäänud ning sellega ka LK läbimata ning poleks mingitki tahtmist enam edasi sõita olnud. Aga tänu jala läbi silkamisele saime oma punktid kirja (u.1,8h LK stardist finishisse) ja kokkuvõttes tuli ikkagi ka 12 koht ära ,mille üle meil väga hea meel oli/on siiamaani. (I päev olime tagant 3.dad, mingi 28 koha kanti)

- pooldan ka väga sooja kohta (Avo sõidul eelmine aasta oli päris jahe 4 ajal hommikul :p )

- Turisti klass peaks ka ikka jääma. Tean u. 4-5 inimest, kes oleks ilmselt huvitatud selles klassis tulevikuski osalema. (kui ise tr-1 rajale ei lähe sõidaks ka turisti)

- Suvesõidul 07 oli hea asi Wifi kaudu punktide saamine. kiirelt käes ja ei pidanud ootama, millal keegi toob selle mälupulga tagas jne. 5+ igatahes

Bully ja Red Rokit
Saarekoll 07 ja Suvesõit 07 vintsmän/navigaator
Ten-Four, Over And Out!
__________________________
alates 06 Turist Bully ja 07/08/09 Turist Black/Red Rokit tross,rumm ja kompass
SMS07 TR1 "Red Rokit" vintsmänn ja navigaator.
ATV-ga Nõrkemiseni 2009 III koht.
Hetkel haige - veab vaid üks ratas :p
Projekt Rocky F73 uueks - 2009-...
Kasutaja avatar
Kristjan 4x4
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 107
Liitunud: K Mär 07, 2007 8:17 am
Asukoht: Tõrva
Kontakt:

Mõtted!!

Postitus Postitas Kristjan 4x4 »

Algatuseks võiks ette võtta midagi stardimaksuga, paljude võistkondadele on see vägagi koormav või muuta see erinevate klasside vahel. See peaks aitama paljusid uusi tulijaid. Eestis ju TR2 ja TR3 väga halvas seisus põhi rahavas TR1 ja VABA.
Võistlused peaksid olema publikule rohkem kättesaadavamad, see mõjutab kuigi palju sponsorlust ja muudab offroadi kui spordiala inimeste silmis. Kindlasti toob see endaga kaasa paljude uute teamide tekke ja aitab offroadil elus püsida!! :D
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Mis sellel stardimaksul siis viga on? Võrreldes auto ehitamise eelarvega, näiteks?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

Stardimaksul pole häda midagi sinnamaani kui läheb autasustamiseks. Kirvehoobi saab praegu Kukepea korraldusmeeskond. Esikoht sai kukepea - tore, teine ja kolmas koht said 50 kroonise vahuveini ja 1 (ühe) "raamimindise" paberi. Poleks ju palju palutud kui oleks pisutki rohkem väärtustatud (nagu on seda ülejäänud võistlustel) kas või vastavalt meeskonna liikmete arvule vastavate diplomite väljastamise näol (kui seda nüüd liiga palju nõutud polnud) või mõistlik oleks kui kõik autasustamisel käinud saavad kaela medalikese - meeneks või nii. Osavõtjad ju väärtustavad korraldajate tehtud tööd stardimaksu näol. Ei eeldagi, et auhinnalaud oleks lookas heast ja toredast (kuigi nii mõnigi kord on ta seda olnud ju, mis teeb ainult heameelt)
Tõele au andes oli pisut piinlik... seal Kukepeal. See siis oli vähemasti osade TR-1 ja vabaklasside autasustamisel käinute mõttekäik, minu nime ja klahvide läbi. Pekske kui tahate...
Madis "Kullamäe"
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
sass
Fitting 38"
Postitusi: 212
Liitunud: K Mai 05, 2004 1:37 pm
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas sass »

Ei häbene eelkõneleja seisukohta jagada.Ka eelmine aasta oli kukepea auhinnalaud naljanumber ja seda siiamaani.
HKA
Mudder
Postitusi: 91
Liitunud: L Okt 07, 2006 8:57 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas HKA »

Eks Kukepea auhinnalaud oli kesine tõesti aga kuna ise pole ühtegi võistlust organiseerinud ja kulude koha pealt ülevaade puudub, siis korraldajaid kividega loopima siiski ei hakkaks. Nagu mina aru olen saanud tulevad auhinnad peamiselt sponsorite taskust, keda sellel sõidul vist ei olnudki.
Ise oleksin valmis võistlema ka ilma auhindadeta ning olen jätkuvalt tänulik kõikidele inimestele, kes viitsivad võistluste korraldamist enda peale võtta.

Hannes@shrek
Hannes Kask, Shrek Offroad Team
http://4x4shrek.planet.ee
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 542
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Postitus Postitas MM »

Ei saa siis ka vait olla.

Karikate või medalite kohapealt nõus - võiks olla igal võistlusel.

Mis aga auhinndade poolt Kukepeal puudutab, siis rahaliselt olid need ju tasemel. TR1- läpakas TR-2/TR-3 - GPS jne. ja auhinnad loositi välja nii, et mida rohkem osalejaid klassis seda kallim auhind. Seekord polnud korraldajatel tõepoolest sponsoreid ja auhinnad osteti võistluse eelarvest.
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

HKA kirjutas: Nagu mina aru olen saanud tulevad auhinnad peamiselt sponsorite taskust, keda sellel sõidul vist ei olnudki.
Ise oleksin valmis võistlema ka ilma auhindadeta ning olen jätkuvalt tänulik kõikidele inimestele, kes viitsivad võistluste korraldamist enda peale võtta.
Vist ikka oli sponsor, sangjangkong- jagas labidaid. Aga see pole tähtis.Ja samuti pole tähtis ka lookas nännilett vaid pisike medalikesekene, millel kirje mis võistlus ja mis koht. Kõik. Kolmene kmpl. maksab ca 150 krooni, pole ju teab mis kulutus. Loomulikult võtan mütsi maha raja ettevalmistajate ees - see oli super. Enivei, mõte on öeldud võib olla mitte just kõige parem, aga vähemasti väljendab see paljude seisukohti. Kui on reglemendis kirjas et auhindu/medaleid ei ole ja ei tule võistlen ikka edasi ja ei kobise, sest eesmärk on ikka fun & adre, mida saab neilt võistlustelt küllaga. Ehk on targem vait olla ja edasi teenida... :roll:
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Hea meelega meenutan tänavust suvesõitu, kus KÕIGILE oli mälestusdiplom ja ka auhindu jagus igasugu teenete eest. (Korraldjana oli lausa raske kõike auhinnaluale ja selle kõrvale ära mahutada.) :wink:
Ka välja loositud peaauhind oli igati kopsaks (nii kaalult, kui väärtuslet)

NB! Osade võiskodade diplomid on SIIANI minu käes. Jo siis ei tunta neist puudust. :shock:

Mis Kukepead puudutab, siis jah... üks A4 diplom võistkonna kohta oli küll natuke lahja.... :roll:
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
HKA
Mudder
Postitusi: 91
Liitunud: L Okt 07, 2006 8:57 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas HKA »

ehh... Kirjutasin ilusa pika jutu, aga sisselogimise aegumise tõttu läks kõik kaduma.

Lühidalt tahtsin öelda, et minu arvates on auhinnalauad tühjavõitu seetõttu, et osad võistlused ei ole sponsoritele atraktiivsed. Kuna võistlusi on raske jälgida, siis on pealtvaatajaid vähe ja sponsoritel raske ennast reklaamida.

Kui kellelgi on häid mõtteid, kuidas võistlusi pealtvaatajatele (seega ka sponsoritele) huvitavamaks teha, siis võiks need lahkesti siia kirja panna.
Hannes Kask, Shrek Offroad Team
http://4x4shrek.planet.ee
Kasutaja avatar
sass
Fitting 38"
Postitusi: 212
Liitunud: K Mai 05, 2004 1:37 pm
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas sass »

Et tegelikult ei olegi asi niivõrd nänni jagamisel.Aga jah karikad on need mis teeksid autasustamise uhkemaks.Põhimõtteliselt ei käi ma ju võistlemas lootusega et saaks endale palju nänni.Au ja kiitus ning nauding võistlemisest on need põhilised ehk karikate jagu peaks ju osavõtutasust ikka järgi jääma.Teistel võistlustel on asi korralik olnud siiamaani.
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”